Vukovi sa DUNAVA Čamci
Pages: 123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: saleparobrod Date: 19 Septembar 2009, 01:17:47
Citat: tyger poslato 19 Septembar 2009, 00:50:14
Ti Sale kad bi video koliko je tajmen čvrst i debeo mislim da bi promenio mišljenje iz cuga.
A kad smo kod upoređivanja čvrstine alu i fiberglasa pogledaj malo ovo,za sve one koji misle da je fiberglas slabiji materijal...  
Pa to sve vreme i pricam plastika mora biti debela i teska da bi mogla postici mehanicke osobine koje imaju metali.Mehanicke osobine razlicitih materijala se ne isprobavaju bacanjem nekog tega sa odredjene visine kao na tom marketinskom snimku,vec postoje standardizovane metode koje su izmislili doktori nauka.
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: maverick Date: 19 Septembar 2009, 07:10:59
plastika uopce nemora biti debelja da bi bila dobra, cak naprotiv, tanja je otpornija na udarce jer je elasticnija po kvadratu povrsine....
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: tyger Date: 19 Septembar 2009, 07:14:42
Ja ne mislim da je 160-170kg preteško uz takvu čvrstinu.A pričao sam već da su mnoogi hand made alu čamci lakši 30-40kg od njega bili sporiji sa istim motorima  :takoje:  :takoje:
Nije ta debljina samo smola,takozvano tkanje mu daje najveću čvrstinu.
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: ossa Date: 19 Septembar 2009, 08:41:52
Mogu samo da dam plus ili dva plusa za poliester. Jedan je svakako da se vodovodne cevi prave od njega, a drugi je da se tomahawk rakete prave od njega . Jeftiniji je od karbona a čvrst sigurno podjednako. A minus je : posle dugoročnog stajanja na suncu, počinje se ljuspati (posle 25 godina). Međutim opet je to dugoročno gledano meni nepotrebno, ja ću ga maksimalno koristiti 10-15 godina i neće biti čitavo vreme na suncu. Ne treba mi duže od toga, a toliko može da traje i svaki drugi čamac. JEDINO JE OVO PO MENI NAJPOVOLJNIJE REŠENJE
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: ravucobir Date: 19 Septembar 2009, 12:56:42
A koliko su suncanih dana videle obicne GERMINE,pa se jos uvek peca sa njima!!?? :eek:  smiley033
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: rj Date: 19 Septembar 2009, 13:14:18
sve to stoji jogurtaši samo ...... koliko vrsta plastike ima ??? ovi čamci se sigurno neprave od vrhunske plastike tako da osmoza preti  :eek: :eek:
PS kume kume "plastika nemora bit debela da bi bila jaka" pa ti si školovan čovjek ... :rlol: :rlol: :grin:
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: saleparobrod Date: 19 Septembar 2009, 14:10:03
Citat: ossa poslato 19 Septembar 2009, 08:41:52
Mogu samo da dam plus ili dva plusa za poliester. Jedan je svakako da se vodovodne cevi prave od njega, a drugi je da se tomahawk rakete prave od njega . Jeftiniji je od karbona a čvrst sigurno podjednako. A minus je : posle dugoročnog stajanja na suncu, počinje se ljuspati (posle 25 godina). Međutim opet je to dugoročno gledano meni nepotrebno, ja ću ga maksimalno koristiti 10-15 godina i neće biti čitavo vreme na suncu. Ne treba mi duže od toga, a toliko može da traje i svaki drugi čamac. JEDINO JE OVO PO MENI NAJPOVOLJNIJE REŠENJE
Ala ti zemljace pomesa babe i zabe,sve vreme pricamo o materijalu za brodogradnju.
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: damjan Date: 19 Septembar 2009, 14:43:25
nikada metalni camac nemoze imati dobre vozne performanse kao plasticni.ako uradimo celicni camac od tankog lima,da bi smanjili tezinu,camac se mora dodatno ucvrstiti sa vise jegija nego inace,sto znaci vise varenja,sto dovodi do deformacija materijala,sto negativno utice na plovnost.aluminijum je nesto izmedju celika i plastike,moze se reci i naj univerzalniji,ali ni alu sigurno nije brzi od plastikanera,jer i on ima deformacije,ali zato ima drugih prednosti.po meni naj veca mana imati plasticni camac je to sto moras camac drzati u marini ili vezan za splav,jer ne sme dolaziti u kontakt sa obalom,gde ima kamenja.
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: saleparobrod Date: 19 Septembar 2009, 15:14:23
Pravilno odradjen metalni camac nije od ravnog lima kao sto je smederevac,kao sto ni plasticni nije ravan.
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: voja Date: 19 Septembar 2009, 17:56:53
Ako se profili punktuju za stranice deformacija skoro i da nema.
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: ossa Date: 19 Septembar 2009, 22:47:06
Citat: saleparobrod poslato 19 Septembar 2009, 14:10:03
Citat: ossa poslato 19 Septembar 2009, 08:41:52
Mogu samo da dam plus ili dva plusa za poliester. Jedan je svakako da se vodovodne cevi prave od njega, a drugi je da se tomahawk rakete prave od njega . Jeftiniji je od karbona a čvrst sigurno podjednako. A minus je : posle dugoročnog stajanja na suncu, počinje se ljuspati (posle 25 godina). Međutim opet je to dugoročno gledano meni nepotrebno, ja ću ga maksimalno koristiti 10-15 godina i neće biti čitavo vreme na suncu. Ne treba mi duže od toga, a toliko može da traje i svaki drugi čamac. JEDINO JE OVO PO MENI NAJPOVOLJNIJE REŠENJE
Ala ti zemljace pomesa babe i zabe,sve vreme pricamo o materijalu za brodogradnju.
Zemljače izgleda da ti ne čitaš ono što treba. Šta ti nije jasno? Poliester je materijal za čamce...
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: rj Date: 19 Septembar 2009, 23:09:09
ossa poliester možda je za oblogu čamca ali svakako nije za ovakav način primjene kao što rade ovi jogurtaši ,promjena sile i opterečenja je previše za plastiku . Najgora stvar je što se drveni nosaći ( živi matrijal ) oblažo plastikom (mrtav matrijal)nema šanse da valja . Zašto si jogurtaši ne postave jednostavno pitanje ...kako to da su jogurt čamci duplo jeftiniji u SR. nego u svijetu ??? ja znam odgovor KVALITET matrijala i konstrukcije ju u pitanju pogledajte elanove čamce kakvi su to nosaći  :eek:  :eek:
PS.tomahawk rakete su za jednokratnu upotrebu  :rlol: :rlol:
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: saleparobrod Date: 20 Septembar 2009, 00:01:01
Ja kazem da se brodovi prave od celika,a kada se trazi veca brzina onda od legure aluminijuma(feribod),vi kazete da se vodovodne cevi i rakete prave od poliestera.Zakljucak camce je najbolje praviti od poliestera. :rlol: :rlol: :rlol:
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: tyger Date: 20 Septembar 2009, 00:15:40
Nego šta nego je najbolje  :takoje:  :takoje:  :takoje: Pa nije ceo svet valjda nenormalan Sale,koliko procentualno plovila ukupno na celom svetu ima od plastike a koliko od ostalih materijala ako izuzmemo velike teretne brodove  :question:  :question:  :question: Ja sam siguran najmanje 90% u korist plastike  :takoje:
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: ossa Date: 20 Septembar 2009, 07:59:51
vi kazete da se vodovodne cevi i rakete prave od poliestera.Zakljucak camce je najbolje praviti od poliestera.
Moj zaključak je da ti nemaš pojma i da misliš da si sveznalica.  :bye: