Vukovi sa DUNAVA Čamci
Pages: 123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: DV Date: 12 Septembar 2012, 21:18:37
E stvarno strasno, kazani od bojlera, to jos nisam čuo. Pa nećeš valjda na rafting.
Nego jer si mu pomenuo brate da ti treba za Dunav a ne za Drinu -)
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: Povratnik Date: 12 Septembar 2012, 21:45:05
Ko zna, mozda je mislio da mi treba ponton,a ne camac. Javljaj ako nadjes nesto pametno  :eek:
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: DV Date: 12 Septembar 2012, 22:37:55
Obavezno druže, nebrini smiley033
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: nkolina20 Date: 22 Decembar 2012, 22:16:44
pozzz gospodo imam jedno pitanje imamam ovakav čamac [img=http://imageshack.us/scaled/thumb/826/img10251.jpg]http://



ovo nije moj ali ovo je moj pošto nemam celu sliku mog čamca isti su

Uploaded with ImageShack.us
sa t4 ide super međutim kad stavim t10 nemoguća misija previše bude uronjena noga u vodu diže čamac tj prednji kraj previše gore  probavao sam podešavati nagib motora i nikako ne mogu da dobijem da valja i još baca vodu na leđa znači između daske i noge prolazi voda zato što je previše uronjeno u vodu da li neko zna koliko daska mora da bude dužine od dna čamca do gornje visine daske pod tim nagibom kako stoji i da li uopšte može na ovaj čamac da ide t10 hvala unapred
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: damjan Date: 22 Decembar 2012, 22:42:31
Nemoguća misija,batali to !  Na taj tip korita ne ide ništa jače od te četvorke koje imaš. Čak šta više po zadnjem delu korita sa slike taj čamac i nije namenjen za motor,nego za veslo,to je preuzet model od starinskih čamaca i totalni je promašaj,sem naravno ako nećeš da veslaš.
Pozdrav. smiley033
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: nkolina20 Date: 22 Decembar 2012, 23:31:54
ok druže hvala na odgovoru napravio sam i veću dasku tj.dužu za motor pa sam mislio je staviti umesto ove postojeće ali sad definitivno odustajem od svega hvala još jednom na odgovoru pozzz
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: damjan Date: 22 Decembar 2012, 23:56:09
Vidi ja sam sve to već probao i onako i ovako ,uzeo yamahu 8ks ,prvo je drzao na čamcu banana korita kako ih ja zovem,kao taj tvoj čamac,trimovali,stavljali stenčugu na pramac i ne vredi opet pramac ide u nebo,ništa ne vidiš kud voziš,pozadi baca vodu u vis i vuče vodu za sobom,tj ide kao kormoran. Posle stavim na drugi čamac,malo bolji,ali opet previše švansovan i suzen pozadi,malo bolja slika,ali ne valja. Na kraju stavim na pravi čamac sa ravnim dnom i to je to !

Mozeš se i sam uveriti u to,ali na kraju ćeš i sam doneti isti zaključak kao i ja,zato ne gubi dzaba zivce sa tim.

Kod motora do 10ks na čamcu moze pozadi da ide blagi švans kod čeličnih čamaca koji su teški. Npr do 20mm,30mm max švans,to je neka moja slobodna procena. Tako bi manje vukao vodu,a nebi previše izdizao pramac. I moze veoma blago suzavanje ka krmi,ali i ne mora.
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: nkolina20 Date: 23 Decembar 2012, 14:14:28
probao sam motor t10 na drugom plastičnom čamcu ravnog dna do kraja sve ok odustajem od svake prepravke i mudrovanja vozit ću sa t4 dok nerešim da uzmem drugi čamac
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: fisherman.m. Date: 31 Decembar 2012, 18:48:35
Svake me zime muci isto pitanje, dali da menjam stari Elan za nesto novije i drugcije.
Pa zato jedno teoretski-iskustveno pitanje:
Koja bi bila razlika u brzini izmedju - Elan T-400 & Johnson 25 KS/dvotaktni + 2 osobe i
                                                       - Tajmen ili Nelt 560 & Johnson 25 KS/dvotaktni +2 osobe
Brzina i ekonomicnost su mi  jedan od bitnih faktora pri odluci, sto se tice komfora i stabilnosti poznato mi je ko je u prednosti 

Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: rj Date: 31 Decembar 2012, 23:07:30
đonika 25 ks cvajtak nema ekonomičnost ...guta na oba korita ... :takoje:
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: fisherman.m. Date: 01 Januar 2013, 12:43:27
Da to dobro osetim po dzepu, ali ipak mi je dostupnije da prvo promenim korito ako je potrebno pa onda motor, ili mozda treba obrnuto.
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: zankiki Date: 13 Januar 2013, 21:54:09
Po meni 25KS i sa 2 osobe mora ićći dobro na oba čamca... Da je slabiji motor, veliku prednost bih dao tajmenu ili neltu, sa 25KS razlike ima, ali nije toliko drastična.
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: milet Date: 21 Januar 2013, 00:25:52
Pozdrav društvo.
Novi sam na ovom forumu i vidio sam da ovdje ima dosta zanimljivih tema u vezi čamca i penti za čamce, a ja kao novi čamdžija imao bih neka pitanja koja me muče u vezi vozni perfomansi čamca pa ako može neko od iskusnih vozača ili majstora da mi odgovori. Prije nekoliko mjeseci sam kupio nov limeni čamac kako vi kažete tabanaš i imam pentu Tomos 18 vojna. Imam osjećaj da ovaj moj čamac osamnaeska sporo goni. Pošto se vozam na rijeci Drini,na području Bijeljine,  koja ima na mjestima jake matice  i tu moja T18 veoma sporo uzvlači čamac pa sam stekao osjećaj da je problem kod konstrukcije čamca pošto T18 radi veoma dobro. Ovdje na forumu sam pročitao riječ ;švanc; koliko sam shvatio radi se o sužavanju zadnjeg kraja čamca. Dali neko može da mi objasni šta je tačno to švancovanje i šta se time dobija ili gubi pošto je moj čamac u zadnjem kraju ravan i po stranicama i po dnu. Primijetio sam da kod mene većinom skoro svi čamci u zadnjem kraju imaju malo suženja i po stranicama i u dnu. Ima još jedna stvar kod mog čamca koja možda pravi problem a to je ispod patosa ima po čitavoj dužini dvije cijevi koje su varene po samim ivicama patosa, cijevi su 30x20 i najvjerovatnije služe da štite ivice dna od kamenja, ali mene nešto muče dali one ne prave otpor nedozvoljavajući vodi da lakše sklizne ispod čamca. Volio bih vaše mišljenje.
Pozdrav.
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: Technium Date: 21 Januar 2013, 00:37:36
Pozz i dobrodosao!!!!

Meni se pre nekoliko godina na dunavu desavao slican problem da t-18 radi na full obrtajima ali ide sporo
i problem je bila elisa...
provrtela je ona guma izmedju same elise i onog uloska njenog  u koji stavljas stift..
Mozda je to u pitanju

Znam da je Drina jaka ko zemlja ali ni t-18 nije slab motor

Pozajmi od nekog drugu elisu pa probaj,ako je isto onda jbg :rolleyes:
Odg: Vozne performanse čamaca predlozi-pitanja-rasprave By: juzba Date: 21 Januar 2013, 07:55:41
Kako si opisao Milet, najprije će biti Technium u pravu, čamac je dobar po voznim karakteristikama.
Te cijevi po dnu čamca služe za stabilizaciju pri većim brzinama a i kao zaštita samog dna.