Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: darko031 Date: 26 Februar 2011, 19:26:31
http://www.yamaha.com.hr/katalog.asp?g=2&p=9&src=&str=29,9 je 212 ccm i 7,3kw
15 je 362 ccm i 11 kw
znači nije samo karburator razlika
Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: maverick Date: 26 Februar 2011, 19:34:51
kod starijeg modela 10 i 15 su iste a kod ovih sto si okacio 15 i 20 ako se ne varam
Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: darko031 Date: 26 Februar 2011, 20:20:29
moguće , za starije modele nisam tražio podatke
Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: tićo Date: 28 Februar 2011, 08:54:33
Tako je kod novih modela Yamahe "iste" su 15 i 20 ks, a one Yamahe "bundeve" iste su 9.9 i 15 ks razlika je u karburatoru. Po meni bolje su one stare Yamahe.

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: nidzabgd Date: 14 Mart 2011, 18:11:24
Citat: dushann poslato 01 Februar 2011, 12:40:28
RJ ja sa svojom dereglijom koja je dosta velika i ide sporije od ostalih manjih sa istim konjima preko 70km (pola uzvodno pola nizvodno) predjenih sa dvojicom u camcu i 9-9,5 L 20ks Honda!
Dali je to mnogo ili malo
zanima me koliko ti je teska ta dereglija posto planiram da pazarim motor koji si i ti uzeo...kazu da je najbolji u klasi ali me brine tezina mog camca od 630 kg... mada sad u toku restauracije pokusavam da smanjim bar za stotku... i koliko se primeti razlika u odnosu na t18... posto sam taj koristio... pozdrav

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: rj Date: 14 Mart 2011, 20:35:56
zavisi šta očekuješ od čamca teškog 630 kg

tu ti 20 ks ništa ne rješava

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: nidzabgd Date: 14 Mart 2011, 23:09:41
pa ne zurim ja kad sam na vodi al kad sam isao sa t18 i teretnom elisom uzvodno
nije bilo problema ali potrosnja

camac je jako podvozan i ima mali gaz i
nadam se da ce biti laksi bar 100 kg (moja zelja) ali 50 sigurno zato me i zanima koliko mu je teska ta dereglija...ta honda me je odusevila a jedina ima i rucni i elektro start u isto vreme sto dodatno doprinosi da ne ostanes bez struje na vodi

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: Đorđe-X Date: 14 Mart 2011, 23:37:23
Sto ne postavis sliku... da se vidi camac,
Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: nidzabgd Date: 15 Mart 2011, 00:08:20

nadam se da sam dobro uradio...
ovo je slika sa farbanja... sad je u fazi enterijera,montiranja ograde itd
mislim da je honda20 sasvim ok...
Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: maverick Date: 15 Mart 2011, 06:40:15
i 15 bi radila guranje a potrosnja je manja
Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: tićo Date: 15 Mart 2011, 07:59:32
Dušanov čamac nema više od 150 kg, bolje uzmi 25ks visoki potisak.
Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: maverick Date: 15 Mart 2011, 10:22:30
25 to ne moze izglisirati i voziti u tom rezimu...mislim sto manji motor i polako
Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: rj Date: 15 Mart 2011, 10:25:41
ja mislim da ako bi htio glisirat trebaš motor 100+ ks a za deplasmansku vožnju 15 ks 4T i laganica potrošnja će ti bit duplo manja nego sa T18
Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: nidzabgd Date: 15 Mart 2011, 11:03:49
necu da glisiram to me je odavno proslo ali ne bih ni da se vucem uzvodno...

videcu sa majstorom za hondu ako bude imao neki na servisu pa da probam tu 20ks ako nije dobro onda mora taj od 25

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: tićo Date: 15 Mart 2011, 12:07:39
Za taj čamac je slabo 15 ks uzvodno ima da se patiš, najbolje uzmi 25 high trust komande i nema da brineš za plovidbu uzvodno, potrošnja neće biti nešto strašno. Da bi glisirao stvarno ti treba preko 100 ks. Mislim da je ovo sličan čamac.
http://www.kupujemprodajem.com/Adria-550-k-kabin--519887-oglas.htm?filter_id=1559047