Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: rebel Date: 18 Februar 2009, 15:28:23
http://www.yamaha-rodic.com/vanbrodski/f30_f60.htmlKako tako mali alternatori od samo 6A, imaju li oni uopšte izvod sa napajanjem?
F25 bez PT i anlasera kolko znam, nema.
Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: Dejaan Date: 18 Februar 2009, 18:13:15
Pizdim vise zbog sufiksa iza konjaze,a nigde objasnenja sta koji znaci

Sto im je tesko da daju legendu sa objasnjenjima,nisu svi kupci toliko duboko u materiji oznaka

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: tyger Date: 18 Februar 2009, 19:41:32
Citat: Dejaan poslato 18 Februar 2009, 18:13:15
Pizdim vise zbog sufiksa iza konjaze,a nigde objasnenja sta koji znaci 
Sto im je tesko da daju legendu sa objasnjenjima,nisu svi kupci toliko duboko u materiji oznaka 
Pa imaš na sajtu svakog proizvodjača detaljna objašnjenja!
Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: Dejaan Date: 18 Februar 2009, 20:00:09
Opet sam bio na yamaha rodic sajtu i nisam nasao objasnjenje

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: dushann Date: 21 Februar 2009, 11:49:08
Tyger vidim da već dosta vremena polemišemo na temu koji je motor najjači u klasi po ks 4T ti uporno tvrdiš da je to Honda!
Evo uzmimo na primer tvoju hondu BF 30 ks 4T , koja ima 552cc3 i Yamahu F 30 ks koja ima 747cm3
recimo da ih postavimo na potpuno iste čamce sa potpuno istim težinskim opterećenjem , nemožeš mi reći da tih 200cc3 neće biti u prednosti i doći do izražaja na istom obrtnom momentu

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: tyger Date: 21 Februar 2009, 11:53:10
Ma ti uporno o kubicima

,Moj Passat 2.0tdi od 140ks je brži od Toyote Avensis 2.2 isto 140ks

.Ajd sad ubedi me u tvoju teoriju

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: dushann Date: 21 Februar 2009, 11:56:57
Citat: tyger poslato 21 Februar 2009, 11:53:10
Ma ti uporno o kubicima
,Moj Passat 2.0tdi od 140ks je brži od Toyote Avensis 2.2 isto 140ks
.Ajd sad ubedi me u tvoju teoriju 
Pa da imalo razmisliš znao bi što su švabe dugotrajnije a japanci kratkotrajniji , japanci nabiju obrtaje pri istoj kubikaži i eto dodatnih ks po cc3, treba li još nekakvo objašnjenje, prenos/snaga?!
Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: tyger Date: 21 Februar 2009, 11:58:12
Nisi mi objasnio uopšte

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: rj Date: 21 Februar 2009, 12:01:13
budi siguran da veča kubikaža pri istoj snagi produžuju vjek motora veče kubikaže to ti svaki mehaničar možepotvrdit

Spojene poruke: 21 Februar 2009, 12:11:32
pa što nekažeš da Hondica od 30 ks ima 550 ccm taygeru prodaj tu drkalicu vidiš da je to nabrijano

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: Dejaan Date: 24 Februar 2009, 16:02:47
Danas sam zvao Rodic i dobio informaciju...ne mogu da verujem

Yamaha 15 i 20ks nemaju izvod za punjenje akumulatora (sa rucnim startom)? STRASNO

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: kole Date: 24 Februar 2009, 18:06:33
To nema ni jedan motor bez elektrostarta

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: retfala Date: 24 Februar 2009, 18:54:21
Citat: kole poslato 24 Februar 2009, 18:06:33
To nema ni jedan motor bez elektrostarta 
Ima Honda
Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: Dejaan Date: 24 Februar 2009, 18:59:26
Citat: kole poslato 24 Februar 2009, 18:06:33
To nema ni jedan motor bez elektrostarta 
Zar je to logicno? Znaci potrosaci mogu da se koriste samo kada motor radi

Ili svaki dan nositi akumulator na punjenje

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: dushann Date: 24 Februar 2009, 19:06:11
Da to je istina i ja kad sam bio kod njih potvrdjena mi je ta informacija u Yamaha Rodiću, samo verzije sa elektro startom imaju izvod za napajanje strujom

Kod Honde ima ta opcija i bez elektro starta i naj jače punjenje ima u klasi na minimalnim obrtajima pri već preko 3.000 o/min ima punjenje preko 10a(opcije sa el.startom) a bez 6a!
Čak i Tohatsu ima izlazno punjenje bez opcije elektro starta

na svojim motorima, jako loše za Yamahu što je to uradila ali opet kome treba mora da doplati za tu opciju pa verovatno misle da će tim potezom uzimati više para

Odg: Yamaha, Honda, Suzuki... By: retfala Date: 24 Februar 2009, 19:12:51
Evo kako to izgleda na Hondi
