Vukovi sa DUNAVA Čamci
Pages: 123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145146147148
Odg: Aluminijumski čamac By: maverick Date: 26 Januar 2011, 11:15:05
tesko je ovako napamet pricati sto i kako...treba izracunati...no medjutim ja i retfala se vodimo od prepostavke gotovog camca na kojem treba napraviti par izmjena da bi se popravilo ono sto nam se ne svidja....
i druga je prica sto mi vecinom tabanase teramo u gliserski rezim sto je tesko ukomponirati sa svim ostalim komponentama....
kazi nam sale koliko kosta projekt pa da vidimo sta nam se isplati
Odg: Aluminijumski čamac By: rj Date: 26 Januar 2011, 11:16:59
koji gotov čamac  :question: jel tunjin  :question:
Odg: Aluminijumski čamac By: mobi dik Date: 26 Januar 2011, 11:17:50
RJ ta jamaha zaslužuje da ide nazad za japan da vide šta su tu bolje napravili... :tongue:
Odg: Aluminijumski čamac By: maverick Date: 26 Januar 2011, 11:20:00
na ovaj sam mislio

Odg: Aluminijumski čamac By: dushann Date: 26 Januar 2011, 11:21:44
Tu bi tek kontra svanc zeznuo stvar zbog kabine i opterecenosti prednjeg dela :takoje:
Maverik taj je bas dobar :ok:
Odg: Aluminijumski čamac By: rj Date: 26 Januar 2011, 11:22:16
taj stariji tip ...bundeva ...9.9 i 15 ks 4 t su vrhunski motori ...tako da ču sljedeći čamac prilagodit tom motoru ...i ugradit konzolu za daljinske komande ...ebiga koljena več žuljaju
Odg: Aluminijumski čamac By: retfala Date: 26 Januar 2011, 11:23:07
kontra švanc nema smisla ako se taban blago prema grmi ne skuplja za ti famoznih 4cm
Odg: Aluminijumski čamac By: maverick Date: 26 Januar 2011, 11:24:22
ajmo pokusati pisati na nekoj boljoj razini, ovo nije tema shimano-daiwa...mozda ja i retfala grijesimo...ali dajte neke iskustvene naznake..nemoj da lupate bez veze...kad iznesete misljenje..recite na osnovu cega ste dosli do zakljucka...jer doista trebamo svaki dobronamjeran savjet
Odg: Aluminijumski čamac By: mobi dik Date: 26 Januar 2011, 11:27:33
mislim da ova teorija pije vode. :clap2:
Odg: Aluminijumski čamac By: dushann Date: 26 Januar 2011, 11:28:31
Dobronamerno, vama sa ovog dela dunava (neuzimam primer retfale i rj-a) sa maximalnim ks po camcu (bar sto vidim po dunavu sa vase strane) i nema nekog uticaja na performanse toliko ti detalji oko kojih se prepucavamo, tako da maverik ako napravis camac kao sa slike i stavis tvoju 30 ks na njega neverujem da ce ti i znaciti te stvari oko kojih se raspravljamo u nekoj bitnoj meri :shocked: da imas 15-ku na kabinasu pa i da tupimo nebi li dobio koji km|h al ovako :cheesy: :cool:
Odg: Aluminijumski čamac By: PANONSKI MORNAR_1 Date: 26 Januar 2011, 11:58:28
Tuna dali je ovo Draganov ćamac  ako jeste znam da ide ko sumanut sa motorom tohatsu 30

Odg: Aluminijumski čamac By: dushann Date: 26 Januar 2011, 12:03:57
Ja mislim da je to isti camac kao i maverikov sto je okacio, gledam ih na dunavu cesto i idu ko avion :ok:
Odg: Aluminijumski čamac By: maverick Date: 26 Januar 2011, 12:06:03
da isti je kao onaj gore...i ja bih takav zelio..s malim izmjenama ako odlucimo da je potrebno
Odg: Aluminijumski čamac By: retfala Date: 26 Januar 2011, 12:08:42
Normalno da idu sa 30ks ja tvrdim da mogu i bolje. Ružno stoje jer su previše podignuti baš zbog te širine u tabanu. Moj čamac je teži od ovog za 200kg , a brži je od mene max 4km. to znači da ima prostora za poboljšanje. Dušane tvoj čamac stoji na vodi extra jer imaš dužinu i širinu. Siguran sam da bi sa 3/4 gasa išao bolje nego sada da je u prsima širi za 6cm u odnosu na zrcalo.
Odg: Aluminijumski čamac By: BORKO.hr Date: 26 Januar 2011, 12:10:54
Citat: saleparobrod poslato 26 Januar 2011, 10:36:19
Naravno da je cvrstina camca osnov za dobru plovidbu,zato gumeni camci za glisirasnje imaju tvrdo(plasticno)dno(RIB),jer ovi sa gumenim dnom prave veliki otpor.
Problem plovnosti je sto majstori nece da plate inzenjera da proracunaju camac,vec se sve svodi na "iskustvo",koje nema veze sa plovnoscu.Ja sam napravio dosta tabanasa i mislio sam da dosta znam,ali tek kada sam napravio camac za koji mi je inzinjer uradio projekat,uvideo sam da moje iskustvo nema veze sa brodogradnjom.
Na probnoj voznji je bio i drugar kojem sam Ja ranije napravio alumin. tabanasa i prokomentarisao da je razlika izmedju ta dva camca, kao izmedju najnovijeg mercedesa i njegovog ford fokus-a.

Veliki problem je sto svaka musterija hoce drugaciji camac,pa bi za svaku izmenu trebalo raditi novi projekat,sto za tabanasa nema veze,jer se moze proizvoljno produzavati i prosirivati.
Kada se na camac stavlja kabina,takodje se vrsi proracun pramcanog i krmenog pretega u zavisnosti od brzine plovidbe.
Svi ti camci radjeni po nekom iskustvu majstora imaju neizvesne plovidbene karakteristike.

Sa slike camca koje je postavio KOSAVA se vidi da je radjen po projektu,svako moze da zakljuci da je to ozbiljno korito.

Dečki, mislim da je Sale, u ovoj gornjoj, podebljanoj i uvećanoj rečenici, dao SVE odgovore...

Dakle, ono što STRUKA kaže, je relevantno, a iskustvo sam-svoj majstor, kako ljepo reče Sale - neizvjesno...

Mišljenja sam da možemo sami eksperimentirati, polemizirati, razmjenjivati iskustva i pritom bacati novce, ali ipak nautika nije nešto s čim se čovjek "rodi", to je NAUKA, koja se uči, primjenjuje, prati i usavršava, a ima jasna pravila i zakonitosti....