Koliko dugo se bavite pecanjem? Šta volite ili koju ribu pecate?

Započeo Vasa, 12 Mart 2010, 13:05:07

Hemingway

,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

sm7

Pecam od 5 godine..
U zadnje dvije imam najmanje izlazaka na vodu inace mi je prosjek 150 izlazaka na vodu godisnje..
Voblerom lovim od 18-te godine a blinkerom generalno od 15te godine..
Sada ulazim u 30tu godinu zivota  :rolleyes: :wink:
There are no great fishermen, only great fish.

djuka81

pecam od svoje 6 god to imam i dokumentuvano tad mi je otac izvadio prvu dozvolu sad mije 30 znaci pecam negde 24 god naj vise volim da pecam na plovak i fider u zadnje vreme ali stalno menjam pecam i sarana ,stuku itd sta da kazem kad volim da pecam
Uhvati i pusti

riba ribi grize rep

ja sam poceo vrlo rano od svoje 3, s ocem koji peca 30+ ali on je tudum za kompjuter tako da se ni ne koristi time, pokuso sam ga vec dovuc ovdje al nejde
ja pecam 13 godina
Nemam potpis.....

silo78

pa ja evo sad imam 32god.racunam samo kad sam se osamostalio kad sam prestao da idem sa ocem,dedom,ujakom...jer u familiji su svi pecarosi.sam, sam poceo od svoje 6god.i to mi je bilo prvo takmicanje znam da sam bo treci.i to mi je bila najdraza medalja od svih koje sam osvajao u takmicenjima.znaci 26god.pecam sam,a zadnje 8god.sam svaki dan na vodi dali pecao ili prosetao,posto mi je radno mesto pored same vode gde pecam.iskljucivo pecam smudja na blinkerisanje.a normalno ni druge ribe ne zaboravljam da pecaam.
ko zna on zna,a ko nezna nek se ...

Lomnica_city

Poceo sam negde 92-e, odveo me komsijin klinac na vodu, nakon sto mi je baba od oca poklonila stap, fiberas od 4m, da su znali moji da ce me ovako zaraziti nikad joj ne bi to dopustili (moji MRZE ribolov), ali ipak hvala bogu da jeste, evo gazim 19 godina staza i nameravam tako do poslednjeg daha!
Sto se vrsti riba i ribolova tice probao sam vise, klinacki pocetci su naravno bili teleskop i bela riba, onda sam presao na match i bolognese, probao i sarana na "moderni nacin", i onda 2000-e krenuo sa varalicarenjem, koje mi je polako preuzimalo primat do negde 2007-e kad sam potpuno batalio sve sem varalicarenja, sem klena i pastrmke, zbog promene prebivalista, poceo da pecam i smudja i to traje i danas, sreca pa se lepo dopunjavaju lovostaj-lov na ove ribe pa tako pecam svih 12 meseci u godini (100-120 izlazaka godisnje)!!
Pozdrav  :cool:

Bakisan

Da se ribolovački staž racuna u radni, stekao bi uslov za  penziju. O ribolovačkoj penziji ni ne razmišljam, normalno.  :no:
Nikada se ne svadjaj sa budalom! Prvo će te spustiti na svoj nivo a onda pobediti na iskustvo.

DUCA COBAN

Samostalno kada sam naucio da plivam znaci 7-8godina,sada imam 17 i zavisnost je sve jaca..pecam sve vrste riba kada sta radi,a ovu godinu sam ipak resio da posvetim saranu i somu,dok ne krene stuka da radi... :rolleyes:
Saran,stuka,vinjak,som... bice corba kao grom... :)

sinisa.h

Pecao sam kao dete pa do do svojih 20-ak godina, nakon toga napravio veliku pauzu i sada zadnjh 10 godina pecam najcesce sarana i od ove godine poceo grabljivice

DYNABLASTER

:eek:Dynablaster, reci ti nama sta ti ustvari pecas od osnovne, debele - mrsave :question:

zivko_89

ja pecam od 12-13 god...najvise volim plovkaranje...skobalja pogotovo...i smudja ponekad na dubinku.... :thumbup:
..od kolevke do groba najlepse je pecarosko doba...

UCHA

Samo smudjevi promašuju, ja ne

DYNABLASTER

pa uglavnom mrsave ali se obradujem kad naidje neka debela :lol:

UCHO vidi avatar :cheesy:

Pirke vuk s Tise

Počeo da  smiley001 na reci "MOSTONGA" polovinom prošlg veka. Stariji žitelji Bačke znaju za tu malu reku koja je nestala prokopavanje sistema kanala Dunav-Tisa-Dunav.Al kako pesma kaže, Prva ljubav zaborava nema. "ŠARAN" za pecanje "ŠTUKA" za uživanje a bela reš pečena i slana za VINO smiley171.