Koliko dugo se bavite pecanjem? Šta volite ili koju ribu pecate?

Započeo Vasa, 12 Mart 2010, 13:05:07

Rogorez 2oo izlazaka na Dunav pecajuci sarana i smudja deluje impresivno.Verujem da je rezultat vise nego pozitivan?

mrjr

Pecam od 78 sa manjim ili većim prekidima,a isključivo varaličarim zadnje 3-4godine.Pre toga bilo je svaštarenja.Lovio sam i na salmonidnim i na prelaznim vodama,a najviše na NJKV Dunavu  :tongue:
Trenutno mi je orijentacija ka Dunavskim predatorima,a pre svega smudj,bucov i štuka.Najdraži mi je svakako "djsmu tebra".  :wink:

MIF

Od 38 zivota,32 lovim ribe.Smudja ganjam '15 god,a ganjao sam i amure i sarane.Sada nekako,krtupan som.
Kad je struju izmišljao Tesla, Ameriko sisala si vesla.

moj stari,peca preko 30god na savi,a ja pravo da kazem ni sam neznam kad sam poceo da pecam,jer cini mi se kao da sam se rodio u camcu. :lol:  to jest zivim blizu vode,i koliko mi secanje ide unatrag,secam se da sam isao sa ocem na pecanje,veoma rano.vodao me sa sobom na savu mnogo pre i nego sto sam posao u skolu.mislim da mi je bilo 6god kad sam upecao deveriku 3kg na plovak,a kad sam vec isao u skolu,mozda 3-4razred osnovne sam upecao amura 12kg.verovatno sam od tada malo vise i zagrizao za pecanjem sto me drzi i dan danas. :takoje: :bye:

Hemingway

,,Starac i more"
,,Dunav mi u Venama "
"Zamislite koja bi tisina nastala kada bi ljudi govorili samo o onome sto znaju." - Karel Capek

rogorez

Malo sam pogresno napisao .200 i vise izlazaka ali Dunav je oko 100 izlazaka.Volim ja i da pecam Match tehnikom,malo i stuku u hladne dane,Tokom zime belu  gde nije zaledilo i tako dalje.
Najdraze mi je kad sednem na bicikl,ponesem match,malo secerca,i sa nasipa gledam vodu,vidim sarane na povrsini i odma dole i zabacivanje.I onda borba po pola sata i vise ...Uzivancija...

Saša

Pecam od negde od 6-7 razreda osnovne - čim su me počeli pustati samog od kuće, a sada imam 35. Najradije pecam bassa, potom štuku, a onda i sve ostalo... Nema lošeg ribolova, ima samo lenjih ribolovaca...  :smiley:
Bass mi je opsesija...

ma mnogima je cilj samo krupna i plemenita riba,najvise zbog toga da bi zadovoljili neki  svoj ego i da bi se kasnije na sva usta hvalili..meni velicina ribe nije mnogo bitna,slagao bih kad bi rekao da nije lepo na stapu osetitit krupnu ribu,i nadmudrivati se sa njom, ali sa adekvatnim priborom primerenim manjim ribama,takodje se moze doziveti vrhunsko zadovoljstvo,i uzivati u svim carima ribolova...nijednu ribu ne treba podceniti,jer je svaka riba na svoj nacin posebna i specificna...,a inace poceo sam sa pecanjem na moru,sa nekih 7-8godina..

Saša

E vidiš, dobro si me podsetio... I ja sam verovatno počeo pecati na moru: k'o i svim klincima roditelji bi mi tamo kupili onaj namotač sa par metara najlona i plastičnim plovkom, pa sam pec(k)ao u lučici međ' ribarskim čamcima, ili sa lukobrana... A po povratku kući imao sam čime pecati klenčiće kada smo išli na kupanje na reku. I onda malo po malo...  :takoje:
Bass mi je opsesija...

MIF

Orka,ne znam na koga se odnosi tvoj post,ali nema krupne ribe koju je lako uloviti. Ja ne znam nikog ko to lako radi,a da nije ulozio jako puno vremena,truda,pa i para. Ne pricam o komercijali.A ja krupnu ribu lovim iz svog gusta,ane za druge.Pozz..

alekspap

Ne sećam se tačno kad sam počeo pecati,prvi razred verovatno. tata mi je bio strastveni šarandžija pa je i mene vukao uvek sa sobom(bio sam na kampovanju sa šest meseci)... Najviše volim pecati šarana ali zbog manjka vremena ove godine sam uglavnom pecao štuku i smuđa. smiley033
Im'o pravo da udjem u biblioteku u sred bela dana!! Udjem, sednem, narucim, pojedem, popijem...on mene pita sta sam cit'o. :-))))))))))))

nisi me razumeo,a cini mi se da sam bio jasan,ko je rekao da se krupna riba lako lovi, naravno da se krupna riba ne lovi lako,to je jasno kao dan,ima ribolovaca raznih profila i sklonosti prema odredjenim vrstama riba,samo sam hteo reci da se i u pecanju sitne ribe moze skoro podjednako uzivati kao i u pecanju "velikih"riba,a postoje ribolovci koji podcenjivacki gledaju recimo na pecanje bele ribe,pogotovo sitnije,pa onda kazu,ma to nije pecanje,sto se zezas sa tom sicom,gledaj sta ja lovim,krupne sarane,smudjeve,somove.....mogu i da se ne hvale,pecaju za svoj cef krupnu ribu,i to je u redu,a na pecanje bele gledaju,u smislu to je ispod mog nivoa...ja podjednako uzivam pecajuci i belu(sitnu,krupnu)i sarana,stuku,smudja,sve ribe,za mene svako pecanje ima svojih drazi...u svakom slucaju sto ljudi,sto cudi,svako ima neke svoje sklonosti,i svako ima pravo da radi ono sto najvise voli....ali po meni onaj ko peca sitnu ribu,nije manji pecaros od onog ko mlati "grdosije"..

MIF

Ma jasno,a i svi smo mi poceli sa malom ribom.I ja uzivam u svim vrstama ribolova.A gledat sa visoka,u zivov kao i u ribolovu mogu samo supci!

štuka 2

Poceo sam sa pecanjem tamo negde posle one poplave 1965.,tek sam krenuo u skolu. Dunavac u Apatinu na keju, pecali smo stuku na bambus i pampur  smiley002 i u hodu ucili jedni od drugih. Bila je tu dosta komada preko 1kg sto je za pocetnike sasvim dovoljno da se zaraze za ceo zivot. Kad sam dobio prvu masinicu i germinu, isao sam biciklom do Harcasa i peglao stuke na leptire. Onda smo pecali deverike sa stepenica na keju: samo jedna dubinka, vise nego dovoljno,dve udice i glista, a stap se drzi u ruci!
Onda je naisao jedan period, kraj srednje, pocetak studija, kad su me vise zanimale neke druge i trece stvari (od nekih ni danas nisam odustao :takoje:)
Kad sam se ozenio, dosao je i camac, a pecao sam na Tisi belu i meleze, na dubinku, nesto slicno kao danasnji fider. Znao sam da sedim u camcu po 12 (?!) sati i da punim cuvarku sa 20 i vise kg ribe. Na Tisi sam bio vikendom, a radnim danom tvistere, pa na Dunav na smudja.
Poslednjih 15 godina saran mi je opsesija, smudj je jos uvek prisutan, na varalicu il dubinku, a ponekad, pocetkom septembra, znam po koji dan da odvojim za deverike lopatare, na dubinku, hranilicu i crvica, dva stapa 10-40gr, udice karbonke 12-14...Ma, ne znam sta je lepse,  :tongue: samo da je vise vremena.