Koliko dugo se bavite pecanjem? Šta volite ili koju ribu pecate?

Započeo Vasa, 12 Mart 2010, 13:05:07

Košava

Kao sto rece TopMix, "oduvek", punih 5. godina, ma sramota me reci koliko, da ne provalim godine. :lol: Saran mi je omiljena zanimacija, ali kad neradi onda smudj. smiley033

Citat: TopMix poslato 10 Februar 2011, 23:11:26
Prica mi koleginica sa posla, ima sina, ide u prvi razred. Mali je odlepio za pecanjem, kaze svaki dan novce za uzinu il sladoled sacuva i kupuje udice, plovke i najlone...Proslog leta na moru satima sedi na obali i peca, neintereuju ga vise ni igracke ni klikeri, ni lopta, samo pecanje i tacka! Kad ga jednog dana neko bude pitao koliko dugo se bavi pecanjem, odgovor ce biti: oduvek!
Ma, covek se rodi kao pecaros, samo sto to neko shvati pre, a neko kasnije
tacno tako.to me malo podseti na mene,jer i ja sam pokusavao trenirati kao klinac koje kakve sportove,te karate,te fudbal i na kraju bih sa svega bezao da bih otisao na pecanje,i iz skole sam bezao na pecanje.sto kaze top mix,covek se rodi kao ribolovac.

zivko_89

..od kolevke do groba najlepse je pecarosko doba...

dragan*pan

Poslednjih 5/6 godina aktivno,inace pecao sam jos kao klinac..
saran na 1. mestu,pa sve ostalo po redu.

Zoran505

Ono sto smatram pecanjem bilo je kod mene od 7-15 godine i ono sto radim zadnje 3 godine. Sve drugo je bilo samo pec.
Jos nisam upecao ni jednu stuku, ni jednog sarana ni jednog smudja. Pecam pastrmku, klena,mrenu, crvenperke ( ribe kojih ovde ima). Znaci, ako Bog da,tek cu da pecam neke "velike" ribe. Sada imam i vremena i pribora!
Zategnuto!

aleksa44

Pecam od malena ,a zadnjih desetak godina riba No1 Saran.ponekad belu ribu,moze se reci stuka som ...ali sa drustvom ...
Sanad-pored Tise

mystic

Od svoje sedme godine, odnosno, vec 16 godina...u poslednjih 10ak godina 95% dana na vodi posvetim smudju...poceo sam sam da ga pecam na plovak, sa nekih 10-11 godina, da bi me ubrzo tvisterasi "uhvatili" pod svoje, i tako sam naucio...zahvalan sam im na tome... mozda deluje nestvarno, ali sam od malih nogu zavoleo tvistere, shedove, olovne glave, i ostalu pratecu opremu za dzigovanje...eto, toliko od mene...

^piKe^

Pa odprilike 5 god, a najvise volim da varam stuku i smudja :)
Addicted to fishing

dcarp

osma godina detinjstva mog,ne zaboravna smiley080 smiley080 prvo bezanje od kuce da bih otisao na pecanje.danas je to 22 predivne godine sa manje ili vise izlazaka na vodu ali ne zalim ni zbog cega.obozavam pecanje sarana i amura na stajacoj vodi,kad se zasitim malo presecem sa varalicarenjem al to mi nije jaca strana. :bye:
New thinking
New possibilities

corny

Počeo sa pecanjem prije nekih 35 godina na savijenu pribadaču,konac za šivanje i čep a štap,naravno-ljeskovina. Ozbiljnije u zadnjih 10-tak godina,u biti,idem najviše zbog prirode i vode a ulov nije prioritet.

pireli

pecam od svoje 7-8 god.Tacnije 20 god.iskljucivo belu ribu na plovak,i nista vise!Posto nemam zivce da cekam ribu ceo dan. smiley033

vvuukk

Pecam od pete ,seste godine,a sad imam 41. Uglavnom skobalj,mislim da bih o toni mogao ramatrati,ma mozda i vise,jer u svoje vrijeme sam napravio i tabele,godisnje,vodio evidencije,o mjestu ulova,kolicinama,mamcina,vodostajima...i tako 4-5 sezona,nijedna nije bila ispod 100 kg. Od vecih ulova(vecih pod navodne znake...joj kako ce se neko nasmijati ovome)bilo je i amura 8,10,12 kg,som 7 kg,dva sarana 7 kg,one do pet nikad nisam brojao...Mada bi se o velicinama moglo diskutovati,jedno je financijska vrijednost ribe,a jedno trofejna...Ja sam za ovu drugu opciju,a to je vjerovatno uslovljeno mjestom gdje zivis i vodama na kojima lovis...Za mene je skobalj ili plotica od 2-3 kg trofej,a da sam mozda Dunavski alas,mozada bi to kacio kao kedere...Gdje zivis-tako ti je...Uz jednu malu opasku,ipak smo mi na pravom sajtu,tj.svi smo mi dunavski vukovi,istu vodu dijelimo...Nek mi oproste Egejci i Jadranci...poz iz B. Luke...

Mene je cale poceo voditi kad sam imao 4. Pecao sam prvo belu na mali bambus od 2.5m. Kasnije sa 10-ak godina sam imao svoj prvi teleskop od 4.5m(onaj teski, kupljen kod Ukrajinaca na pijaci za par "červenih"). Stuku na pampur sam pecao tako sto bi u sumi odsekao sto ravniju granu od ogo 2.5-3m i na nju navezao montiran sistem i zabacivao u granje. Onda sam dobio i 2 stare germine sa qvik masinicama i na njih pecao terpane na pampur, a na teleskop belu. U medjuvremenu do danas sam uglavnom pecao stuku na pampur i belu na dubinu na klasican balerina sistem bez hranilice i belu na 2 teleskopa. Imao sam i jedan blinker na koji sam imao dosta stuke, ali je izgubljen prosle godine. Tek ove godine sam uzeo malo ozbiljniji pribor i sad jurim lisicu, a blinker jos nije posteno okusio vodu i ceka jesen...

bladerizer

poceo sam da pecam sa svojih 5 ili 6 godina,baka me je vodila da slucajno nepadnem u vodu,hehe a i ona je pocela da peca samnom.Lovio sam uglavnom peseve i suncanice na bambusov stap odma uz travu.Sa 12 godina za rodjendan dobijam camac od mame kao poklon.Sa 14 godina sam upecao prvog sarana na kukuruz i od tada ga pecam i iste godine na jesen krecem da lovim smudja na varke,sve u svemu,13 godina se aktivno bavim ribolovom ,cak sam bio i takmicar jedno 7 godina imam dosta i diploma huh 13 godina se neskidam sa droge koja se zove pecanje.
Leleee otkaci se

Slavic.Blood

Poceo sa 4-5, znaci 16-17 godina, uglavnom sam pecao babusku do pre par godina, kad sam krenuo i sarana, a poslednje 4 godine odlazim na Dunav gde bacam i na smudja, soma, sarana, znaci svastarim.  smiley001
Ponekad provedem po celu noć u polu mraku, 'mesto da negde ločem!
Najlon, osmeh, olovo, udica nameštam pecaljke biće dubinac ubica!