Kako lomimo štapove?

Započeo sinhron, 02 Januar 2010, 21:33:58

joshica

Evo jedno pucanje extra nano, mislim da se radi o najslabijem modelu. (Composite Developments CDEXN-702M CDBLEXNANO2213-0624)
Mislim da je ovaj lik napravio gresku, podigao je visoko stap a i riba je skocila ka camcu i u tom momentu BOOM :)

Angler Notes / relax. enjoy. get a bite.

Pa sta je on ovde hteo, da prenese ribu ko viljuskarom ?
Za to ipak one germine sluze

joshica

Da da ali desavaju se takve situacije, zablentavi se covek i jbg.

Mada nije lose znati ove stvari zato sam i postovao klip.

Ima od tog lika jos klipova gde pecka sa tim stapicem (po meni super stapic).

ossa

Nov stap prav i zdrav ne bi smeontako fa grune. Ali jbg. To je već druga tema. Da li je nekada rabije bio kvrcnut to niko ne zna. U svakom slučaju gadno za videti.

TT-jac

Hej, haj baš nas brige...

To se ne radi štapićem 2, 13m 6 -24gr. Pogotovo nezamorenu ribu. Zbog pojasa trave vrovatno je zategao dril, izglisirao ribu koja nije stigla da se umori, pri koprcanju dril nie popustio ni malo i eto....

mrjr

Ja na ovaj način dižem ribe do kilo, a preko toga jok.Nije smeo da pukne na štuku od pola kile, medjutim najveći problem za štap je ovo batrganje, jer u tom slučaju štap trpi velike promene opterećenja  u kratkom vremenskom roku. Da je ovu istu štuku podizao kao mrtav teret verujem da ne bi pukao.Dovoljno za diskvalifikaciju.

ossa

Tako je magistre i tačka. A pazi, sta bi bilo da je pukao na zabacaju kao moj Cd 32g br? Ko je tu onda kriv?

TT-jac

Hej, haj baš nas brige...

mrjr

Kriv si ti jer si dao 300 i kusur eur za štap koji ti je pukao u zabačaju  :wink:
Iako će ti onaj koji ti je uvezao štap reći da je kriv blank, a onaj koji pravi blank da si ti kriv jer si ga preopteretio. Tako da se tu krug zatvara.

Ni u koga lično ne upirem prstom da se zna odmah.
Nešto se specijalno ne razumem u štapove za blinkerisanje a i ne zanima me pecam onim što mi legne i što mi se svidi pa taman svi rekli da je najgori  i nemam nikakvih zamerki , rade posao bez problema .
Vidim da se ovde pola foruma zalepilo za cd, teško pomodarstvo . Ispade da je sve ostalo teško sr.nje i da ništa drugo ne valja .
Kad se izuješ onda je valjda sramota da kažeš da ne valja ili ti ne leži .  smiley033

srdjanpn

Kad pogledas neki klip onih ludih Amera sto pecaju basove po nekim njihovim takmicenjima,kako lupaju kontre,kojom brzinom cupaju ribe od kilo i vise stapom na camac,pa jos uhvati za vrh stapa i tako ga podigne,onda tek vidis kakvo je sranje ovo sto nama uvoznici serviraju kao vrh-vrhova za 300-400eu.

Brate Marina, ne pratiš novosti u ribolovačkoj industriji. Cd ,otkako je prebacio proizvodnju blankova u Kinu (svoje sopstvene pogone, nije naručilac), jednostavno je po meni postao Best baj za varaličarenje na našim vodama. Najpopularnije serije, ESN i BR uopšte više ne izuvaju uiz cipela. Blankovi za ESN zavisno od dužine i snage koštaju od 70 do 90 e (2,6m 10 -44 je najskuplji za oko 10.500rsd), a BR tek par desetina e je skuplji. Ako nisi gizdav, zadovoljavaš se korejskim ili Pac. Bej karikama, može daleko ispod 200e štap da se napravi. U varijanti sa Fuji alconite K - osnovnoj izvedbi, moj štap je oko 200, a Br koji su najčešće u kupovini 2,7 35 ili 50 gr tek par desetina e skuplji. Cd je za mene postao najjeftiniji fantastičan štap za namensko pecanje smuđa na našim velikim rekama. Dok se pravio u NZ, potpuno istog kvaliteta i zaista koštao preko 300e, nisam afirmativno pisao o njemu. I toliko je čest, da ga malo ko uzme naslepo, bez probe, da bi se razočarao. Za nekog kome je varaličarenje isključiva ili osnovna tehnika, a smuđarenje džigovanjem udarna varijanta, smatram da 200e nije preveliki izdatak za štap. Pa ti si se koliko juče izuo daleko više za 3 Sporteksa za dubinjarenje soma :eek:
Srđane, kada amer napiše "3/4 oz crankbait" na štapu to je štap koji zaista vodi dubokoroneću zvečeću krušku od 21gr. Taj štap je u rangu klasičnih spin bar 60gramaca po snazi. I tom "močugom" možeš dići šta hoćeš. Ne dižu ni oni tako ribe sa Jig- Spin štapom od 3/4 oz ili Salmon stilhedom iste gramaže. Niti na takmičenjima pecaju takvim štapovima. Ja sam do skoro imao Pac- bej 3/4oz (21gr) crank bait u kasting varijanti i njime lovio štuku džerkovima od preko 40 gr i komade od preko kilogram dizao u čamac ili uz strmu obalu. Namena diktira snagu, a ovaj 24 gramski cd koji je pukao nema namenu da vuče dubokoroneće kruške te težine, nego silikon na džig glavi koji jedva i da daje neki otpor.  Mrjr ima ST croix Mojo bass upravo mislim3/4 oz i taj štap je mnogo jači od takođe ST. Croix Avida od 1 oz, dakle 28gramca. Amerikanci od iste firme! Prvi čupa basove iz vode, držan skoro pri vrhu, drugi iako je na njemu veća deklaracija bi pukao k'o trska pri takvom zahvatu. Prvi bi se nagubio lososa, a drugi bi suptilno izmorio i kapitalce. Tako da tvrdnja da je ovo "naše" sranje, po meni ne stoji. Firme koje drže do sebe, ne prave fušeraj ni za koga! Pogotovo one koje rade za ogromno rusko tržište, drže primat tamo i prave po zahtevima ruskih ribolovaca, konstruktora i test timova.  Konstruisani za smuđolov po Dnjepru, Uralu, Volgi u uslovima istim kakvi su naši na Dunavu, Savi, Tisi...I zato za mene boljih štapova za smuđolov nema od CD, CTS i HR. Ameri i Japanci mogu da naprave skuplji, kvalitetniji, lepši...ne mogu bolji jer ne prave namenski za nas. A ove firme koje sam nabrojao, zahvaljujući rusima prave idealne za nas i naš način ribolova. I CTS i HR izuvaju iz cipela, ali CD sa modelima idealnim za nas, ESN, BR, i pogotovo Orka, odavno više to ne radi.

mrjr

Nisam ja komentarisao kvalitet štapova od cd blankova,jer nisam ni pozvan da kudim konja koga nisam jahao.Samo sam prokomentarisao snimak.Štap koji drži do sebe i cenom i imenom ne sme tako da pukne.Inače ,ovde se puno peca sa st croix štapovima i ja nisam čuo da ikome pukao štap na ribi,bez obzira da li je salmon steelhead ili mojo bass .Takodje nisam čuo ni da je nekom pukao savage gear na ribi,ali ne kažem da je to nemoguće. Pecao sam i sa avidom dvouncašem,pa ga prodao na kraju,jer nije dobar za ono što je meni trebalo.Mojo bass ne bi nikada prodao jer je govedo od štapa sa kojim mogu da čupam šta hoću iz vode,ali nije za fine radove.Zato sam uzeo sg finezze. Meni je jednom prilikom pukao sportex black stream i tu je za mene taj štap završio za sva vremena.Štap ne sme da pukne na ribi od pola kile,kilo bez obzira na namenu.

Послато са Lenovo K10a40 уз помоћ Тапатока

KAPITEN

Evo već dva meseca imam to zadovoljstvo da pecam sa CD BR 2.75 10-35. Pošto je 95 % mog pecanja vezano za džigovanje smudja na Dunavu sa glavama od 7-25 grama mogu vam reći da sam ovaj štap ispunjava sve što ja tražim od jednog smudjaroškog štapa. Oštar, osetljiv, jak...
Sa fuji opremom me je izašao 220 evra i ne žalim ni jedan evro koji sam dao jer mi je za ovo vreme pružio stvarno vrhunski ugodjaj ribolova. Mogu slobodno da kažem da mi se svakim novim izlaskom uloženo vraća u vidu manjeg broja otkinutih silikonaca...
Nije pomodarstvo već želja da se uživa što više u ribolovu a ovaj štap to definitivno i radi.
Pre njega sam pecao da diaflešom, razlika je OGROMNA...
Ko nije probao ne može da razume...

Nisi, Mrjr, ako si mislio na mene, ni prozvan. Niti sam imao na umu tvoj prethodni komentar. Jednostavno sam pokušao Srđanu objasniti zašto Ameri mogu da čupaju basa i da to nema veze sa proizvođačima i distributerima štapova nego sa snagom -namenom štapa. I pao mi je na pamet tvoj Mojo Bass koji sam držao i probao i koji je iako sa manjom deklaracijom i jeftiniji, mnogo jači od Avida uncaša. I samo zato, kao vlasnika štapa sam te pomenuo, niukakvom drugom kontekstu. Eto i sam kažeš "govedo od štapa", mo'š čupati šta hoćeš. Inače pucali su i Avidi dvouncaši i Legendi na zabačaju. Mene ipak ne čudi što je ovaj štapić pukao. Štuka nije baš od pola kile, meni deluje teže, zatim,  brza promena pravaca pri savijenom štapu dovodi do torzije, naizmenično u svim pravcima na koju nijedan karbon nije imun i teško bi ijedan štapić te snage dugo izdržao. Pitanje je koliko je riba prethodno izvađeno na isti način i kolike su? Mnogo nepoznanica na ovom kratkom klipu. Najlepše je samo postaviti klip na kom je snimljeno pucanje i oblatiti štap i proizvođača. Ako prelistamo naše forume, videćemo da su pucali štapovi svih proizvođača bez obzira na cenu i renome. Ne znam koliko se ESN zapatilo kod nas, ali još nijedan nije slikan u više od dva svoja fabrička dela na našim prostorima.

joshica

Bas zato sam sam vam rekao da pogledate i druge klipove ovog lika sa istim stapom.

U ovom slucaju je samo lose vadjena riba (ribolovac sedi) stap podignut visoko, riba previse dignuta + trenutak skoka je bila van vode a samim time i sva tezina na stapicu koji je pod uglom od min 90 a po meni i 100-110 stepeni i to mu je bio kraj (kao i vecini stapova bilo koje marke samo da su brzi).

Evo pogledajete sta je lik pravilno vadio pre loma.

Mislim da svi komentari tipa samo cd puca samo ovaj puca i ostalo nemaju veze sa vezom, ja garantujem da mogu da slomim svaki stap na ribi ali riba mora da je dovoljno velika tj odgovarajuca stapu i kada je dignem kao na klipu i napravim ugao koji ne odgovara da vidis kako pucaju svi :) pogotovu fast i x-fast stapovi.