Ribolov petljašima - takmičarcima

Započeo NikolaNS, 12 Decembar 2017, 16:27:35

komša015

trim

Kako bi voilo probati ovakav štap , ko je probao mušičariti sa bambusom zna o čemu pričam.
Plovak ja zakon

komša015

matori

Trim vratio si me u dane detinjstva, počeo sam sa leskom a neopisive radosti moje kad mi je otac kupio bambus, tada sam pelcovan zauvek. Šta radi ovaj japančić, kakav majstor, kakva akcija štapova, ma fenomenalno.
Ne sjakti sve što je od zlata žarom, ni sve lutalice nisu izgubljene.

Citat: komša015 poslato 10 Jun 2018, 22:17:02
Koliko li košta ova majstorija..?

od 800-1800 dolara. zavisi od duzine koje idu od 2,7 - 3,8m

Riba i lokacija isto kao u Kucuri  :lol:  :cheesy:

lepi stapici  :clap2:

trim

Citat: matori poslato 11 Jun 2018, 10:00:44
I mene je ovaj snimak vratio u djetinjstvo. Sa nekih 16 god na poklon sam dobio 3 mahača  2,3 - 2,7 i 3,9 m dužine. Ovaj od 3,9 sam prepravio u štap za plovak , ma koga je bilo briga za težinu štapa i balans jbte bacao sam plovke od 16g sa najlonom 0,22 bez imalo bojazni da nešto krcne. A taj osjećaj ribe na struni ulovljene sa mahačem od bambusa -neponovljivo.
Plovak ja zakon

tubertini

Čitajući ove postove počeh da vrtim ribolovački film u nazad i setih se prvih takmičaraca kupljenih u Slovenijašportu davnih 80-tih.Modeli od 3 i 4 metra Silstar sa rukohvatom presvučenim tankom plastificiranom navlakom u zelenoj i crvenoj boji.Sisteme sam pravio tako što sam tri vrste buržiara za plovak navlačio na vrh i kroz njih provlačio najlon - zlatnu kornjaču naravno koja je bila kaladont u najlonima.Prvo bih vezao nalon na najširi buržir pa kroz srednji i na kraju na sam vrh ide onaj najmanji koji odgovara debljini vrha od štapa.Moji drugari su imali uglavnom po jedanj sistem koji nisu skidali sa štapa,a ja sam imao po tri sistema za svaki štap i menjao sam ih u zavisnosti od situacije na vodi.Od tada je prošlo mnogo vode Dunavom i Savom,a ja još uvek volim takmičarce i uvek su mi prvi izbor pogotovo na kanalima i jezerima.Sada ih imam po dva komada u dužini od 5.6 i 7 metara-Zlatne serije Colmic Extrima od 5 i 7 metara i Shimano Antaresi TE2 od 6 m.

Ch.e.d.a.

Ljudi kako se montira sistem na takmicarac sa ovakvim vrhom? Kao kanapcic neki u produzetku vrha.

goran.ugrenovic.

Možda ti ovo pomogne

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
Super je varijanta za relativno brzu promenu sistema, a bez zveckanja kojekakvih kopči i sl.

Ch.e.d.a.

Pa i ja sam konrao tako, kao za stek gumu, vezem cvoric na ovom kanapu i omcu iza i cao... Al reko daj da pitam  :cheesy:

goran.ugrenovic.

Ne zaboravi štoper da se ne odveže u pogrešnom trenutku

Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока

skvrl

Pošto imam novi štap rešio sam da ovaj put ne stavljam konektor na njega nego da kačim sisteme uz pomoć silikonskih cevčica kako to englezi rade ( imam loše iskustvo sa tim plastičnim konektorima a alkicu nema ugrađenu ) i baš sam sinoć vezao par prolećnih sistema za nejga i radio sam po ovom videu i zaista mi dobro deluje, jaka, čvrsta, puzdana veza ( trebalo bi da ima prednosti i kod prenosa opterećenja na štap ) a opet, jednostavna i direktna sa štapom. Video odlično objašnjava pa da podelim ko hoće da proba:

E da, bilo mi zanimljivo, novotarija pa reko ajde da se proba. Davne 1993 ovde u NS.u, jedan od 6 metara uzeh.
Preko sto maraka plaćen.
I još sam ga nekako onako nezgrapnog i trpio, dok se nije prvi šaran kilaš zakačio a ja strašnu nemoć osjetio..

I dalje sam sa njim kada je već kupljen, pecao. Ali sam se pri svakom sporijem povlačenju plovka brecao.
Sada je dodjeljen ujaku.

ZGODNI28

Meni se ovo cini komplikovano zbog izmene sistema.......ja dugo nisam pecao plovkom do prosle godine,kada sam nabavio 2 petlljasa od 5 i 6.5m....na oba sam stavio onu plasticnu buksnu a zbog osiguranja sistema<desi se da pocne sama da se otvara> kad zakacim sistem preko toga stavim kvalitetniju plasticnu gumicu za tegle,i drzi odlicno...mislim da je to bolja ideja od ove.Samo smaknes vrh zajedno sa gumicom  zamenis sistem i posle vratis ne skidajuci gumicu