Ribolov petljašima - takmičarcima

Započeo NikolaNS, 12 Decembar 2017, 16:27:35

NikolaNS

Vlado nisam ja ni pomislio na kupovinu te desetke. Pre svega odakle mi 350 E? Inace vidim da ga je neko vec kupio... :eek:

Ova zelena Area me sve vise privlaci.  :rolleyes:
Rekao je Dunav, a on dobro zna, Na prvom je mestu zemlja Srbija. A gradovi i prije i sad, Kako Dunav rece, to je Novi Sad.

pex

Ma starog debelog Maver Superlithium 11SL, tezina 237 grama, balans skoro u 0.
Samo bolji od njega Colmic Extreme ali njega imam u 5i6m verziji uz poduplanu duzinu od 6m u vidu Maver Blade.
A za 7-cu vec vezan I naviknut I ne moze je ni Extreme zameniti

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Još je bolji colmic inperijal 7m, nego ga sura polomi skoro pri otkacinjanju montaže sa drveta, drugi deo od vrha, ako znate nekog ko ima polomljen, rado bi otkupio delove  :takoje:

Kakvi bolji on od Extreme...
zovi Euro Fish iz cacka, generalni distriburter Colmica za ove prostore, naci ce ti ili originalni ili deo od nekog drugog Colmica koji pase...

Odličan štap, malo podebeo ali 220gr, odlično balansiran, oštar, ima snage na pretek, a i jako dobro balansiran. Moja area je isto nestvarno balansiran za štap te dužine, bolje štap da je malo i teži a dobro balansiran  :takoje:

Naravno, balans je najvaznija stvar.
Znam koji je to stap, bordo drska, koliko se secam...

Jeste, za vreme kad je izasao je bio vrh vrhova, ipak je to stap koji se performansama danasnjih ne stidi, a ima vise od 10god :takoje:

vladimir022

Jedno od najlepsih pecanja ove godine proletos na kompozitni takmicarac od 4m Namlatih se lepo krupne bodorke i osrednjih deverika, a krenuo na pecanje samo sa stapom i malo zita i secerca..

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Imenjace, obicno je to tako...
Sale, imao sam taj staonekad, jeste dobar ali nije to na nivou Colmic Extreme... Ali je dobar stap veoma.

Kad napisa Vladimir022 za pecanje  takmicarcem od 4m, ne znam za vas, ali ja sam porastao sa dva petljasa i par dubinaca, nije bilo lepse zabave nego loviti belu ribu petljasima uz obalu, samo sto je tada bio za danasnje pojmove to robusan i tezak pribor, stapovi koje kad naslonis na drzac iskrive se od tezine :lol: Cini mi se da nikad necu zaboraviti neki crni upredeni silstar 4,2m i jednu plavu daiwu sa fabricki miksovanim vrhom od 3,8m, medju prvim karboncima kojih se secam. Kupim negde 2007g 5m stap tezak 150gr, imao neki jos od 230,40 i pecam njima u otoci kad na ovaj novi nalete sarancic oko 1-1,5kg, stap za mene u to vreme trska, struna svira a meni u glavi idi molim te, samo nemoj stap da mi slomis. Izbori se trska, nije mi bilo jasno koliko snage ima. Godinama posle lovila je i mrene, jako borbene nosare preko 0,5kg ,izdade me samo jednom kad nisam mogao da ga ispravim na nekoj babusci ,nestvarno ,ali desilo se. I dan danas ga obozavam i nece otici od mene nikada. Vlado, pobrkao sam stapove ,mislio sam na neki drugi Colmic koji ima moj ucitelj lova na voznju petljasima, izvinjavam se kolegi Pex-u, videh stap na internetu pa shvatih da nisam mislio na isti :thumbup: :thumbup:

pex

Ma nije frka bre, naravno da ima brdo dobrih stapova koji se proizvode nego ja pisem o onima sto sam pecao probao i video u akciji mnogo puta.
Doduse mnogo sam video i probao ali niko nikad sve.
Ai parametri savrsenog ili vrhunskog stapa su ponekad subjektivni

Pozdrav!
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Naravno da su sujektivni, al moram da se izvinim kad nesto pogresim, licna kultura mi to nalaze :lol: :lol: Ozbiljno permutovao sam stap, pa kad Vlada prokomentarisa izadjoh na gugl, i videh da sam u zabludi :thumbup:

skvrl

Gold Star Viking 4m, vrh :D. Dobio sam ga u nižim razredima osnovne škole a i dan danas pecam njime. ( mislim da je do skora bilo u radnji da se kupe, 4 m približno 400 dinara :) ). Jedina zamerka je da je malo krući i pri zamaranju krupnije ribe ( šaran ili babuska do kg ) puno najlon trpi, odnoso traži da koristiš za nijansu veći prečnik najlona nego što bi inače. ( eto, ja pišem o štapu od 400 dinara... al kad pecam njime...   nemojte zameriti ). Inače pecanje direktašem, omiljeni mi način ribolova i uvek mi drago kad teren dozvoljava, u poslednje vreme sve češće pecam iz kanua pa namestim teren da dozvoljava :)

Poslato sa HUAWEI CUN-L21 uz pomoć Tapatoka

Mads87

Nisam nikad nesto gotivio te takmicarce iako sam kao klinac sa njima poceo loveci sitniju bodorku,beovicu i cverglane.Skoro sam uzeo neku odprilike motku od 6 metara i ne mogu da verujem sta sam propustao do sada.Fenomenalan osecaj vadjenja par babuski od oko 500 g . Negde sam zakacio da je neko pisao kako nema vise da se kupe silstar stapovi a ja naleteh na par nekih petljasa od 4,5i 6 metara samo ne znam kakav je to kvalitet sada posto su im cene relativno niske