Vukovi sa DUNAVA Štapovi za dubinski ribolov
Pages: 123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354
Odg: Štapovi za soma By: Bobiska Date: 20 Jul 2021, 14:15:30
Citat: simpson_H poslato 19 Jul 2021, 21:00:15
Hajde ako moze preporuka za dubince za soma, nikako da nabodem i budem zadovoljan. Prvo imao neke SPRO saltix 250g od 2.4 onako nista posebno nit su dovoljno osetljivi nit su nesto jaki, prilicno teski, jeste da ne drzim u ruci ali opet bezvezno mi. Hteo posto poto 2.7 stapove, uzmem DAM Black Spin 2.7 150g, totalno razocaranje. Somce od 2-3kg kao da ima 15 na tom stapu, mogu da bacaju i 120g olovo bez problema , na suvo deluju odlicno a na ribi tragicno. Delovali su samo malo manje kruti od Green Spin, jel moguce da Green ima dobru kicmu a ovo ne? Cenovno tu negde oko 7-9000 ne bih davao vise po stapu.
Ili da se vratim na 2.4 pa da uzmem BG boat koji realno ima sve sto treba sem duzine?

Razumem tvoju dilemu i nije jednostavna zato sto si prevashodno varalicar (i sam sam promenio dosta somovskih stapova za dubinac dok nisam nasao sta mi odgovara) i sada kada uzmes stap za dubinac u ruku nije jednostavno odmah odabrati odgovarajuci stap. Da ne bi lutao kao ja mogu da ti ponudim da dodjes kod mene i pogledas neke moje somovske dubince, mozda ce ti pomoci da ti odabir bude laksi. Ako ti to odgovara javi se u PP da ti dam adresu.
Odg: Štapovi za soma By: marina1983 Date: 20 Jul 2021, 15:24:52
Da ne bude pogresno shvaceno i dam i jolokije su mi vrhunski stapovi u nijedne nisam razocaran . Stigle su daiwe  pa su trenutno na tapetu . Pa cemo u krug , ako nestigne i nesto cetvrto  :cheesy:
Damovi su odlicni za kuk i stomak ( duzina drske ) , meni idealna.
   Jolokijama fali jos koji cm . Duge su mi ruke pa mi odgovara duza drska .
Daiwe su negde u sredini i njih povremeno uhvatim iznad gornjeg rukohvata kod pumpanja .
Ako idemo u detalje valjalo bi svako sebi da odabere i proba.
Odg: Štapovi za soma By: simpson_H Date: 20 Jul 2021, 19:24:29
Citat: marina1983 poslato 20 Jul 2021, 15:24:52

Jel ti nisi kod svojih DAM-ova primetio ono sto sam pominjao za Black Spin? Nedostatak kicme da riba od 2-3kh deluje makar 3x veca kako se stap savije? Burazer u mom camcu vadi ribu, ja pogledam vrh stapa i ocekujem ribu od 8-10kg, spremio i kuku za svaki slucaj :cheesy: kad ono punoglavac.
Odg: Štapovi za soma By: sasabosko Date: 20 Jul 2021, 19:55:10
Kisa, pa ne mogu na vodu, a ovaj Imenjakov post me inspirisa. Voleo bih da cujem sta se to smatra vrhunskim stapom kod somovske dubinke, drage kolege. Preispitujem malo sebe, jer od toga sto sam ostavio, sve smatram dobrim, ali nista vrhunskim. Ako bih ponaosob o svakom stapu, svakom nesto fali, idealni bi bili hybridi izmedju njih. Smatram da bi vase misljenje, naravno iskusno, pomoglo puno nekome ko se upusta u ove vode, ili ima iskustva pa zeli malo da promeni smiley033 Simpson, ja sam gledao vise puta te stapove, nisu mi se dopali, niceg spektakularnog nema tu, za moje shvatanje, krut bez snage, podebeo u butu, izrazen konus, za tu tb svickavog vrha i jos potezak, pricam o 3m i 150gr.
Odg: Štapovi za soma By: milan.krstic Date: 20 Jul 2021, 20:34:58
Idealan stap za soma, po meni je isti onaj koji imas, sa kojim izvuces ribu i od kilo, i od 50 kg ako te oce, i tu mi se zavrsava svaka prica. Idealno ne postoji, pa makar ga i hibridno pravili od necega. Kao kad bi trazili idealnu zenu 😜😂😂😂... Nema, ne postoji 🤣🤣🤣

Imam staru dedinu germinu, i meni je ona najbolja. Cupa ko besna, riba nema sanse. A kad hocu da mi titra vrh, zabacim feeder i eto ga.
Odg: Štapovi za soma By: Gremlin Date: 20 Jul 2021, 20:41:56
Moje Daiwe BG 2,4 m čekajiu da prođe ova kišurina, pa da budu isprobane...nadam se od sutra.

:wink:
Odg: Štapovi za soma By: simpson_H Date: 20 Jul 2021, 21:13:35
Meni bi najlakse i najsigurnije bilo da uzmem te BG, bas su mi onako legli u ruku sto kazu. Ono malo mi blam pecati sa 400gramcem ali sta je tu je.
Odg: Štapovi za soma By: Gremlin Date: 20 Jul 2021, 21:19:33
Ako hoćeš, svrati do mene sutra-prekosutra da pogledaš Daiwe BG

:wink:
Odg: Štapovi za soma By: marina1983 Date: 20 Jul 2021, 21:31:17
Kao prvo damovi imaju 3m i 150 gr idealno mekano bacaju 120 gr olova uz glistu i cvet . Stap kojim cu sigurno upecati  vise ribe je dam a ne daiwa. Ono sto je na daiwi pipanje na damu je potezanje . Sa tom duzinom i gramazom normalno je da se na manjoj ribi savijaju . Testirao sam ih kuci pomerim sa njima gusani radijator od 10 rebara znaci imaju snage  :cheesy:
Normalno je da klonu ali lepo drze ribu i lepo detektuju pipanje , tok ih ne savija lepi na kontri.
U suprotnom uzmes daiwe samo da posle dama nebudu palije .
Osnovno je da kroz vreme upoznajes i stap a samim tim i signal koji salje .
E sad biras hoces da vatas sve sto pipa il ces da cekas .
Ime, damovi za 8 crvenih su sigurno vrhunski ako me po izlasku samo mamci kostaju barem 3.
Odg: Štapovi za soma By: simpson_H Date: 20 Jul 2021, 22:08:51
Ma ja kapiram da se savijaju ali brate da mislis da riba od 3kg ima 10 to vec ne sme da bude. Opet pricam za Black a ne za Green i moj je bio 2.7m. Analogno tome riba od 15kg ce da napravi ozbiljan problem na malo tezem terenu. I ja se bojim da mi BG ne bude palija.

@Gremlin
Komsija, gledao sam ih u Formaxu juce i malo se izivljavao, sila od stapa ozbiljna. Brine me da ne bude prejak,
Odg: Štapovi za soma By: sasabosko Date: 20 Jul 2021, 22:15:43
Imas pravo za 8 crvenih, da se ne lazemo kad je jedan Mitchell uspeo da pre 10 i vise godina napravi stap na 2,92 i 190gr bacanja, ukupno tezak 298gr, sad vidis realno zasto tako pisem o Mad, a kostao je otprilike koliko i on u E. Kolega Milan me je bas pravo nasmejao, idealan stap je idealan u samo idealnim uslovima za njega :lol: Sto pise Simson, ja sam bio u istoj situaciji kad decko pored mene ukaci na Cormoran bullfighter 180gr, besno somce do 2kg za bok, sva troica smo bili u ubedjenju da ima preko 5 smiley163 smiley136 Tezeci da odgovorimo uslovima u kojima se nalazimo, priroda nas tera da tragamo, i napredujemo. Sad kad procitah Ime sta pises, shvatih iako sam drugacije mislio da bi ti Beastom bio mnogo zadovoljan, zasto to mislim? Nije jaci u vrhu, mala je razlika izmedju njega i madc. Pri tome baca 300gr, u kicmi i donjem delu, od Jolokie nije slabiji, samo jaci, uz put i laksi. Idealan bi bio kad bi izmedju njega i Balzera mogao da sklopim gornji i donji deo :lol: Sad ja iz pisanja Simpsona vidim sto ti kukas da te spagetira riba s 120gramcem smiley136 Simpson, mogao bi da pogledas onaj Panicev stap, mislim da ti on moze dati to sto hoces, malu gramazu bacanja uz obilje snage :ok:
Odg: Štapovi za soma By: marina1983 Date: 20 Jul 2021, 22:30:40
Upravo sam mom imenjaku pre neki dan rekao sta je za mene slab stap.
120 gr i riba 15 kg . Nije da taj stap nemoze da izvadi ribu ali upravo dolazi do problema koji sam i tad naveo da ta riba ide gde hoce i radi sta hoce . Promena pravca i usmeravanje ribe je tu problematicno ako je livada i cistina nema problema , igracemo se u suprotnom pomozi boze .
Moji su zeleni i 3 m nisam probao te na 2,7 cak ni u ruci drzao . Neke razlike sigurno da ima . Mislio sam na nevidjeno da su ti na 2,7 kruci , no mozda i gresim .
I dalje tvrdim da cu damom upecati vise ribe  potpisujem.
Mesto mi diktira sve . Ako nemora da cupam i silim prednost dajem damu . Neretko sam  u teskom lomu a tu mora palija a tako bi rado pecao damovima no znam da ce mi ode nesto iole vece ako dodje.
Daiwe su bredivni stapovi ali rekoh pod kojim uslovima i sta od njih mozes da ocekujes . Pipanja pipanja i brdo pipanja dok neuzme kako treba.
Ako ti je vecina pecanja u lomu uzmi Daiwu ako si po Savi uscu iole cistijem terenu bice ti prekruti trazi nesto izmedju.
Odg: Štapovi za soma By: sasabosko Date: 20 Jul 2021, 22:59:33
Ja sam spagetiranja dozivljavao s onim belim kineskim germinama, s Germinama i Sg Mpp120gr. Nema te sile da bih cackao mecku ponovo s njima, pogotovu s Mpp na dubinci. Vidis, ovi Salty beastovi su skroz druga tema, kompletno nezniji,a progresivniji, zilaviji i mnogo jaci, poslali mi bili jedan s izbijenim prstenom, pa sam ga posle uzasne torture na suvo poklonio drugarovom ujaku. Zato i ne delim misljenje o 120gramcu, pogotovu sto ima takvih monstruuma, da je ovaj bebica. Recimo, Catgear x-rock spin-m je bas stap napravljen za ozbiljna silovanja, pase i za camac zbog nacina savijanja, umereno brz stap, s dosta masnim vrhom tankog a vitkog donjista. Al kad bih morao da se kladim na stap do 200gr, kladio bi se na onaj Panicev, monstuozno jak, potezak al mnogo sigurno deluje. Vidim izasle i ove Powermash catfish Daiwe, i to mozda vredi videti smiley033
Odg: Štapovi za soma By: simpson_H Date: 20 Jul 2021, 22:59:53
Sad nesto razmisljam, Green Spin na 2.4 bi bio do jaja :cheesy:
Odg: Štapovi za soma By: marina1983 Date: 20 Jul 2021, 23:10:20
Covek objasnio stap , upravo je takav kako je opisan. Sad ti vidi ima li razlike.