Vukovi sa DUNAVA Motori
Pages: 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: marina1983 Date: 17 Jul 2020, 09:38:42
A na koji camac kacis ti taj motor?
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: viktorpetr Date: 17 Jul 2020, 11:41:28
Na ovaj lijevo.



Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: marina1983 Date: 17 Jul 2020, 11:58:20
Tacno sam znao :lol: pa bratic moj ne moze to bolje to je metalni camac pretezak a motor preslab da bi ga izglisirao  .
Za to sto ti hoces ti treba 60+ konja. Sto znaci da ces morati da vozis na pola gasa pa i manje da bi  glatko klizio i minimalno trosio u suprotnom ce da ore gura vodu  trosi i nikako ne ide .
Taj camac je 200  kg tezi od tog nekog aluminijuma otprilike
Tu ti je i neka 9ka zavrsavala posao.
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: viktorpetr Date: 17 Jul 2020, 12:48:34
Ovaj čamac je ovakav na slici sa sjedalom i drvenim podom težak oko 260 kg sa 2mm debljinom lima .. A ovaj alu što sam vozio juče je oko 130 kg sa 3mm limom...

A 15 ks sam kupio zato što mi je ispala povoljno a dobra... Inače sam ganjao neku 8-10 ks...
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: marina1983 Date: 17 Jul 2020, 12:58:48
Ako zelis iole pristojnije da se vozis bez nekih preteranih nus pojava moraces neku plastiku da pazaris u suprotnom tako je kako je ne moze bolje nikako.
Sve zavisi i koliko osoba uglavnom vozis i koliki komfor u camcu zelis .  Taj alu sigurno nije gabarita kao tvoj pretpostavljam . 4 coveka u njemu i u tvom su ogromna razlika.
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: DuleN Date: 17 Jul 2020, 13:12:19
Citat: viktorpetr poslato 17 Jul 2020, 12:48:34
Ovaj čamac je ovakav na slici sa sjedalom i drvenim podom težak oko 260 kg sa 2mm debljinom lima .. A ovaj alu što sam vozio juče je oko 130 kg sa 3mm limom...

A 15 ks sam kupio zato što mi je ispala povoljno a dobra... Inače sam ganjao neku 8-10 ks...
Mislim da ovde i nije presudni faktor ta razlika u tezini, vec oblik camca... Ovaj metalni camac je napravljen za laganu voznju, posto je totalni tabanas... Kad ga poguras jacim motorom, on ce se propinjati, naginjati, stvarati talase,... Jednostavno to je od oblika njegovog korita, i tu se tesko sta moze uraditi...
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: marina1983 Date: 17 Jul 2020, 13:18:33
Takve tabanase peglaju otac i sin ribari iz Grocke  80-90 ks . Pa da vidis kako ide tabanas, leti   :wink:

Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: Gremlin Date: 17 Jul 2020, 13:19:35
Ja rekoh da je najjeftinije rešenje da promeni čamac, ona skalamerija od čamca ne može da se proda za više od 300 Eura.
Doda pare i kupi neki pristojan plastičan čamac rađen po projektu tipa "Dunas" i slično koji će sa 15 ks da leti.

:takoje:




Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: marina1983 Date: 17 Jul 2020, 13:25:25
Neznam cene tamo i vamo al moze moze pristojno izgleda na slici bar taj camac ko ima potrebu za istim
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: viktorpetr Date: 17 Jul 2020, 13:32:43
Ovakav čamac kao moj na slici 5m dužina, 1m u tabanu, je nov 550 eura sa 2mm limom... A aluminijski čamac iste dužine širina 1,15m takodje ravno dno samo drugačiji prednji kraj je oko 1500 eura...
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: pkv-pecaroš Date: 17 Jul 2020, 13:34:21
 Kroj čamca izgleda i više nego pristojno. Pravi riječni čamac.
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: marina1983 Date: 17 Jul 2020, 13:36:19
Taj alu nije skup. Za zene sitnu decu i brdo stvari to gvozdje vrsi posao savrseno .
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: viktorpetr Date: 17 Jul 2020, 16:15:42
Ovaj čamac sa slike je porinut 30.4 ove godine, nov čamac bukvalno, taban je izmotan na presi po cjeloj duzini tako da je dodatno ukrućen, stabilan, u gornjem djelu širok 145 cm. Sasvim sam zadovoljan s njim, ide nizvodno u prosjeku oko 26-27 kmh sa Tohatsu 15... Ako nekad bude prilike, priuštićemo i taj alu...

Spojene poruke: 02 Avgust 2020, 00:14:32

Pisao sma i na temi za elise zaboravivši da sam se zanpeonlem već žalio ovdje... Pokušao sam spustiti  nogu niže, dzaba upropastih dasku, nisam dobio ništa bolje... I dalje "proklizuje" čim je malo jači gas, i nije bitno da li je jedan ili 5 čovjeka, čim predjem pola gasa kao da vrti naprazno ili proklizuje lamela, tako se dešava..
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: colemimi Date: 24 Avgust 2020, 09:02:30
Imam Tomos pentu 4 i jedan problem.Motor pali nsuper i radi ali kad je elisa van vode . Znači prikačim motor na čamac podignem elisu van vode i upalim motor . Motor prima gas odlično , medjutim kad počnem da spustam elisu u vodu motor poćinje da gubi gas i kad je spustim do kraja motor se ugasi. Kad je elisa skrroz u vodi nema šanse da motor upalim. probao sam. Upalim motor kad je elisa van vode i polako spustam elisu u vodu počinje postepeno da gubi gas  . Kad dojem do pola vraćam elisu van vode i motor dobija gas i radi super. Neznam da li sam dobro objasnio. Menjao sam lagere i semeringe . Molio bih za neko objasnjenje i pomoć. Unapred hvala 
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: komša015 Date: 24 Avgust 2020, 18:50:36
Nema druže veze to sa elisom i vodom, nego sa karburatorom..