Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: sajla Date: 16 Septembar 2016, 07:17:17
Pozdrav svim vukovima na forumu ,imam jedan problem ,naime drugar dobio mercury 7,5 hp sad hoce da ga posle 10 tak godina stajanja aktivira ,upalismo motor medjutim ,jedna od svecica ne radi,potrebne su ngk buhw ,ngk buhw 2 pregledasmo sve zivo po netu ali avaj nema,molio bih nekog od kolega da nas uputi gde nabaviti ovaj tip svecica ,nemaju pipak vec samo centralnu elektrodu,pozdrav i HVALA unapred
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: madjionicar Date: 16 Septembar 2016, 09:56:40
Poydravljam sve kolege sa foruma. Imam problem pa bih yamolio ya pomoc ukoliko neko zna odgovor. posedujem Hondu BF9.9 1997 god. Na njioj jednostavno ne postoji namotaj ispod zamajca za proizvodnju struje. Trazeci po hondinim servisima shvatio sam da majxtori za to traze 150 eur. Po meni je to premnogo za motor koji vredi 800-900 eura. Danas sam naizao na namotaje sa reglerom za hondu BF 7,5 po povoljnoj ceni. Da li je to kompatibilno sa mojim motorom? Ukoliko neko zna molio bih ga da mi odgovori. Hvala unapred na pomoci.
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: vladimir0902 Date: 20 Septembar 2016, 12:38:16
Pozdrav svima,
imam HONDA-u BF40 i nazalost skoro mi se desilo da je pomeso ulje i vodu. Cuo sam se sa nekim majstorima koji su mi rekli da je motor potrebno otvoriti da bi se ustanovilo sta se zapravo desilo. Da li neko moze da preporuci majstora koji ce se posvetiti problemu i uraditi posao kako treba?
Hvala unapred
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: ravucobir Date: 20 Septembar 2016, 19:27:55

Ode zaptivac glave!FUTOG-servis
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: Gremlin Date: 20 Septembar 2016, 21:06:20
Nije problem da se sredi i u Beogradu, imas PP.

Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: vladimir0902 Date: 21 Septembar 2016, 08:28:04
Hvala svima na pomoci! :)
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: Inspektor BLIZZARD-a Date: 26 Oktobar 2016, 15:13:10
Ljudi imam vrlo neobicnu situaciju... Kupio sam ove godine na sajmu novu Hondu 15KS od Honda marine Srbija (Vlada iz Futoga). I posle nepunih 10 sati rada je pocela da trese u leru i da se gasi na leru.
Odnesem ga u servis, majstor malo stelovao, uradio prvi servis i vratio motor. Radio dobro par sati, nakon novih desetak sati voznje on opet pocinje da se gasi na leru i da trese u leru, a pride tesko pali, cak teze pali kada je ugrejan nego kada je hladan!
I sada idem da ga nosim u Futog i da trazim da mi daju drugi motor, posto nije bas normalno da motor koji je nov, razradjen po ps-u i radi tek 20 sati vec drugi put ide kod majstora. Kolika je sansa da dobijem drugi motor? Naravno, spreman sam i da kontaktiram Hondin customer service ukoliko bude problema...
Sta Vi mislite o ovome? Jel imao neko slicna iskustva?
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: Batica Date: 26 Oktobar 2016, 15:56:26
Ako ti opet ne otklone kvar imas potpuno pravo da trazis nov motor.
Pozovi se na zakon o saobraznost. To ti daje potpuno pravo da trzis nov motor.
Ko ti je radio prvi servis?
Imam osecaj Nesa Honda
Poslato sa fiksnog uz pomoc Tapatoka
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: Inspektor BLIZZARD-a Date: 26 Oktobar 2016, 16:03:17
Nije Nesa, radio mi je Srdjan iz Panceva. Lepo je motor radio posle njega ali samo par sati. Zakon o saobraznosti? Gde da nadjem taj zakon?
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: damjan Date: 26 Oktobar 2016, 19:19:21
U svakom slučaju su dužni da ti uvaže garanciju i otklone kvar na motoru,ili daju drugi motor. Kod novih motora je često uslov da se prvih nekoliko servisa rade kod ovlašćenih servisera,itd...
Problem kod motora može biti svakakav. Ja sam imao sličan problem sa glanc novom Yamahom 4t,po opisu skroz isti simptomi,na kraju se ispostavilo da je problem bila zapušena dizna za gorivo koja je pravila problem ubrizgavanju goriva,a razlog naravno loše gorivo.Neka trunka zapela.
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: Dragan 68 Date: 26 Oktobar 2016, 20:33:30
Kako si opisao kvar na Hondi, očigledno je da imaš problem sa karburatorom, i to odnos vazduha i goriva, zato trese, gasi se i teško pali. Za štelovanje smeše potreban je specijalni klju (alat).
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: Batica Date: 26 Oktobar 2016, 22:02:39
Citat: Inspektor BLIZZARD-a poslato 26 Oktobar 2016, 16:03:17
Nije Nesa, radio mi je Srdjan iz Panceva. Lepo je motor radio posle njega ali samo par sati. Zakon o saobraznosti? Gde da nadjem taj zakon?
Saobraznost. Ukucaj tako na netu.
Daje ti pravo na opravu ili da biras da ki ces nov motor, normalno imaju rok da oprave, otklone kvar ili daju nov motor.
Poslato sa fiksnog uz pomoc Tapatoka
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: Gremlin Date: 26 Oktobar 2016, 22:37:46
Ma nije došlo do zamene motora, to je samo neka glupost koja meni najviše liči na problem sa đubretom/vodom u karburatoru od prljavog beznina. Što se tiče majstora za "Hondu" - Djole na Makišu je ovlašćeni serviser, korektan je, razuman sa cenama i lepo radi.

Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: Inspektor BLIZZARD-a Date: 27 Oktobar 2016, 07:08:29
Citat: damjan poslato 26 Oktobar 2016, 19:19:21
U svakom slučaju su dužni da ti uvaže garanciju i otklone kvar na motoru,ili daju drugi motor. Kod novih motora je često uslov da se prvih nekoliko servisa rade kod ovlašćenih servisera,itd...
Problem kod motora može biti svakakav. Ja sam imao sličan problem sa glanc novom Yamahom 4t,po opisu skroz isti simptomi,na kraju se ispostavilo da je problem bila zapušena dizna za gorivo koja je pravila problem ubrizgavanju goriva,a razlog naravno loše gorivo.Neka trunka zapela.
Radjen je prvi servis kod ovlascenog servisera. Da je zapusena dizna to bi pri prvoj popravci uocio majstor i ne bi se ponovio problem.
Spojene poruke: 27 Oktobar 2016, 07:15:00Citat: Batica poslato 26 Oktobar 2016, 22:02:39
Saobraznost. Ukucaj tako na netu.
Daje ti pravo na opravu ili da biras da ki ces nov motor, normalno imaju rok da oprave, otklone kvar ili daju nov motor.
Poslato sa fiksnog uz pomoc Tapatoka
Hvala, nasao sam, a i pricao sam sa svojim advokatom. Juce smo se bas videli iz sasvim drugog razloga, i on mi je dao sve potrebne savete i informacije.
Odg: Servisi i majstori za vanbrodske motore - teh. podrška u popravci i održavanju By: nslemi Date: 27 Oktobar 2016, 09:52:04
Po recenom moze problem biti i
svecica.to je simptom kad ugrejana teze pali nego hladna.Probaj sam zameni kad to pocne da se desava..ako nije komplikovan prilaz...inace opet u servis..zato i postoji garancija..ko bi rekao da to na hondi moze da se desava..
