Vukovi sa DUNAVA Varaličarski štapovi
Pages: 123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536
Odg: Savage Gear štapovi By: Gagi Date: 07 Maj 2017, 20:52:42
Php, on je 20.900 dinara. Baš je mnogo mnogo skuplji od MPP-a. Ja sam preporučio model u ceni mpp-a sa potrebnim karakteristikama. Ne kažem ni da je on jedini i dobar, ima i kod drugih brendova lepih modela, ali je tema ipak o sevidž gir štapovima. Mada, ne znam, možda bi čovek i dao te pare...   :question:
Savage Gear štapovi By: mihabg Date: 07 Maj 2017, 21:12:54
Nikako da skapirate da je covek kupio stap za Dunav, a posto nije dzigovao izasao na DTD kanal da proba. Dao svoje vidjenje i onda se izgubi prica u kanalski SG
Nego , tesko je citati unazad ... To je fora kod foruma
Podseca me na citanje naslova u novinama, i sadrzaja .
Odg: Savage Gear štapovi By: Gagi Date: 07 Maj 2017, 21:23:17
Miha, ukapirao sam   :tongue:
Ali kasnije, ne iz njegovog prvog posta. Pročitaj i ti ponovo. Citirao sam već taj deo. Ja sam mu prvo savetovao da smanji prečnik konca i da ima strpljenja za sebe, i da se ne opterećuje time da mora neprestano i svaki put osetiti dno, već je mnogo važnije da prepozna udarac i da da pravovremenu kontru. Tek u mom 2. ili 3. postu sam mu pomenuo mpp softlure, 30-gramac koji mu može završavati takve terene, a u ceni je sa tim mpp-om koji ima. Složićeš se, a i on će shvatiti to i sam, treba ti bar dva štapa za ovu tehniku ako hoćeš adekvatno pokriti različite situacije i terene. Neka me isprave kolege ako grešim.   smiley033
P.S. još jedna veoma važna stvar, i Dunav nekad traži 5 grama da se razumemo !   :takoje:
Savage Gear štapovi By: mihabg Date: 07 Maj 2017, 21:45:48
Ma covek peca na Dunavu .. Taj od 30g moze da se slika sa njim, sem u nekim mirnijim delovima i za neke druge igre.
Realno , jedan univerzalac zavrsi vise  nego 2-3 stapa nekom kome to nije primarna tehnika. Ta zelja raste sa sazrevanjem ribolovca u odredjenoj tehnici, i meni je potpuno jasno zasto neko ima 5 varalicaraca kao i vecini koji to vole. I Misa ima stap za vobler , i nije od juce...
Ti uopste ne gresis, niti sam ja kompetentan toliko bez obzira sto varalicarim godinama. Jednostavno , odavno mi je to drugi deo zanimanja u ribolovu i pecam kad nemam sta drugo, ili kad vidim sta se dogadja. Ponekad kad me drugari zovu i sl. Ima Vas ovde mnogo namazanih i iskusnijih  koji mnogo bolje to mogu da kazu i rado citam i pratim. Samo sam skrenuo paznju na fokus sta je trazio nas Vuk . Trazio je da sazna zasto ne moze da oseti dno na DTD i gde gresi.
Moj savet je bio, ucis sa pogresnim stapom na pogresnom mestu... a ne da je stap pogresan ili mesto ;)
Znaci,  bezi na Dunav pa uci sa tim stapom, jer na DTD nije isto sa 30g uopste kao sa njegovim na DTD.
Mozda ja gresim, ali 100g za dzig sa obale i na Dunavu nije idealno oruzje. Moze to mnogo i manje i osecajnije, a da dobije i pre osecaj sta radi dok uci, i ribu koju god hoce.
Moze da iscacka smudja kapitalca na 10m  od obale pre, nego na 35 na vecini mesta (bez camca). Eto ..
Odg: Savage Gear štapovi By: ibanezi Date: 07 Maj 2017, 21:51:17
  Miho, ja ću onako uopšteno da iskomentarišem postove, nevezano za kanal i Dunav.U tom cenovnom rangu konkurencija je prevelika i među dokazanim proizvođačima i modelima. SG je u tom cenovnom rangu novajlija-početnik. I u tom jeftinijem segmentu nije baš preko noći stekao ime. Firma je stara 15ak godina, a tek su pre 5-6 "eksplodirali" sa Mpp i Bushwhackerom. Redizajnirani Bush ni blizu ne postiže rezultat prethodnika, jer osim karika i veće cene nije ništa dobio novo, a drugi su uznapredovali i nude bolje štapove u toj klasi. Imam utisak da se Mpp ne dira jer još ima popularnost, a novi model u klasi bi bio rizik iako i Mpp koji  kada se pojavio zaista nije imao konkurenciju, sada 5-6 godina kasnije je i u toj nižoj klasi za mene prevaziđen, prosečan štap. Prvi izlet u višu klasu sa serijom SG titanium se završio tako što je štap koji je koštao u startu  200e (199 funti u engleskoj) prodavan po akcijama i rasprodajama za 70ak e, pa se pitam, koja mu je stvarna vrednost :question: Nisam imao priliku da probam taj Custom coastal, pa ne kažem da ne vredi, ali za te pare se ne kupuje štap na neviđeno u svakom slučaju, jer razočarenja mnogo više "bole". I poznati, dokazani štap dokazanog proizvođača može nekom ko kupi naslepo da ne odgovara, ali opet lakše ga je i prodati zbog veće popularnosti, sa povećim, ali ipak podnošljivijim gubitkom (min 20% što je na tu cenu preko 4000rsd). I da se načeka kupca.  U ovom slučaju, skup štap novajlije u segmentu, čim izađe iz prodavnice, upola mu je pala cena i opet će da čeka kupca.
Odg: Savage Gear štapovi By: mihabg Date: 07 Maj 2017, 21:54:58
Toliko ne znam , zato Vas obozavam sve .
Odg: Savage Gear štapovi By: RobinEM Date: 07 Maj 2017, 22:09:21
Popljuva mi Busha Ibanjezi. Od prosle godine samo namotan i    stavljena dzig uhhh :veryangry:
Odg: Savage Gear štapovi By: Gagi Date: 07 Maj 2017, 22:19:14
Miho, bitno da smo se Mi razumeli, druže.  :wink:   I mi Vas obožavamo.  :lol:
P.S. nema Di džej Miše. Sigurno vežba   :cheesy:  Šalim se ja, naravno...    :bye:
Odg: Savage Gear štapovi By: sasabosko Date: 07 Maj 2017, 22:24:18
Skroz je u pravu Ibanezi,sem jedne stvari da je Mpp imao ozbiljan pandan u E.T L&k,kasnije njegovom nasledniku spin blade-u,po meni za nijansu ozbiljniji stap,rekao bih i realnije obelezen a mpp lepsi i malo ostriji.Iako sam imao skoro pa sve Sg stapove u rukama, neke i probao na vodi,neke tresao samo na suvo.Po meni ni jedan Sg,nema sta da trazi u cenovnoj klasi 20000din,cak sta vise ima puno boljih stapova,izmedju 10 i 20000,od recimo titanijuma,custom coastrala itd.Elem danas ukradoh vremena i istrcim na vodu, snimio sam jedno granje puno krupne babuske prosli put,dva uz granje i Mpp 120gr malo dalje od obale,imam udarac na glistu na oko 3m dubine,rekoh drugaru ohoo nije losa,kad na pola puta digoh na povrsinu jedno besno somce od oko pola kila.Mislim da mi se drug i sad smeje,somce naravno vraceno,i toliko o Mpp 120gr :lol: :lol: :lol:
Odg: Savage Gear štapovi By: djmisha77 Date: 07 Maj 2017, 22:47:58
Ubise me ledja, 3 sata sam proveo na Dunavu.
Vecerasnji zakljucci za stap su da jedva oseti pad na dno glave od 14gr i u toku. E onda sam stavio 21gr i tu je progledao. Zakljucio sam da kada svicnem onako daleko, u maticu, tone ali ga nosi matica. Oseti se kada kucne na pesak ali matica je jaka pa ga nosi-kotrlja. Onda kad primaknem par metara dobijem ono sto se trazi, 2-3 sekunde lebdi pa kucne na dno. Kako izadjem iz te neke zone gde je matica vec slabija pocinje da ore po dnu i ne mogu da podignem kako bi malko lebdio. Na mestu gde sam pecao dno je relativno cisto ali se smenjuje jaka matica, pa kontra tok i onda opet matica. Trazio sam ga na prelazu izmedju kontra toka i matice. Problem je sto je to malo parce vode, nekih 5-6 metara pa mi glava ili je prelaka a nakon toga preteska. E al sam ga sad objasnio...
Moram otici na neki malo ljuci teren da mogu bacati i raditi sa glavama od 20gr.

Odg: Savage Gear štapovi By: ibanezi Date: 07 Maj 2017, 22:54:06
Nisam ga popljuvao RobinEm. Odličan štap u vreme kad se pojavio, ja sam ga imao među prvima. Vreme čini svoje, pojavljuju se drugi štapovi. Još lakši, osetljiviji, udobniji, balansiraniji...Štap koji je bio dobar, uvek će ostati zapamćen kao dobar, ali ne može u današnje vreme dugo biti među najboljima. Od dobrog se pojavljuju još bolji. Pre 15-20 godina za štap sa karakteristikama koje danas imaju štapovi od 50-60e trebalo je dati bogatstvo. Mi smo malo drugačiji ovde na Balkanu. Još živimo u uspomenama pa se za Sportex kew traži preko 150e! Tamo negde na zapadu ne vredi ni 30, ako uopšte i iskopaš da se prodaje jer ne treba nikom. Ovde i kola iz prošlog veka koja se tamo daju na otpad za reciklažu koštaju par hiljada E. I za nas je najbolji auto na svetu Golf2. Mi kad nešto imamo, nismo realni, očekujemo da to bude najbolje za sva vremena. Tvoj štap je još dobar, još ga vreme nije pregazilo, ali ima boljih. Bez obzira na izmenu karika, blank  datira iz 2007e! Još Prolodžik nije imao posebno ime za varaličarski program, prvi Buš je imao nalepnicu Prologic bushwhacker! Ej 10 godina! Tada ga nije ni bilo kod nas.  Kod nas je došao kao Savagear sa redizajniranom drškom. Prologic na istom blanku nije imao plutani gornji rukohvat nego gumu. I dok je još tako idi pecaj, iskoristi i njega i strunu koju si namotao. Pecao ne pecao, propašće.

Odg: Savage Gear štapovi By: marina1983 Date: 07 Maj 2017, 23:11:59
 Može i ovako :cheesy:

Odg: Savage Gear štapovi By: Gagi Date: 07 Maj 2017, 23:24:11
Ja preporučujem adminima da nam počnu novu temu o samoj tehnici i presele sve postove o tome,  pa da onda nastavimo. (ili ako već tema postoji, u tu temu).
E druže Mišo, drago mi je što si izašao na vodu !   :ok:  Ja sam te sve shvatio, ne brigaj. Sad sledi fina kalibracija. Ogroman je skok sa 14 na 21gr, jer i 2 grama ume biti previše ili premalo, videćeš to i sam, i to nije nikakva filozofija, zaista jeste tako. Logično da ti bliže obali "ore", jer slabi struja i pliće je i to će ti se često dešavati. Prava stvar je da podesiš težinu u odnosu na brzinu toka i dubinu i UGAO zabačaja da bi bio u zoni udarca NA VREME. Još nešto je važno, ostati u zoni udarca što duže. (sve ovo pod uslovom da imaš zamišljenu zonu udarca, poznatu zonu gde se javlja ili koja na oko deluje izgledno)  :takoje:   Vremenom ćeš za svako mesto znati na pamet sve vrednosti, po svakom vodostaju i nećeš lutati.  :wink:   Za druga mesta na kojima nisi pre lovio ćeš umeti da proceniš "od oka" i možda pogrešiš prvu težinu, ali 2. ili 3. biće prave. Znači polako. I kontriraj na sve, ZA SAD.    :thumbup:
Odg: Savage Gear štapovi By: RobinEM Date: 08 Maj 2017, 00:03:26
Ma Ibanjezi znas da sam se salio stap kao stap najbolji je kad se koristi. A moji ce svi stapovi ostati djeci jer ja ni na prvim fiderima nisam jos najlon sa plute skinuo. Bas mi je zao sto najlon na meredovu MORA da se skine.

@Misha

Na preporuku Ibanjeza ja kupim SG i nekako u novembru dobijem stap i namontiram sve potrebno po " user manual" specifikaciji.  U to vrijeme nekakav ljetni vodostaj bio a moja feeder pozicija pa ja kao znam gdje je kako cu. Teren teski kamen i ja namontiram 25g i u maticu stap stoji kao motka( poredim sa feederom) ali poslije par sekundi cuje se nesto kroz strunu ljepota dizanje i odma zakacka i sledeci tako i sledeci.... ode skoro paklo 25ca. Vec me nervoza hvata jer pozelim vidjet dzig i poslije zabacivanja a ne samo tokom montiranja. Poslije namontiram 14 grama jig i malo pobjegnem od matice blize i obali i sve je bilo ok. Imao sam jos jedan izlazak u aprilu kada je vodostaj dozvolio istina u zabrani ali sam isao vise da pogledam mjwsta za feeder pa usput da cackam po dnu nisam se ni nadao ribi. U vecini slucajeva nisam uspio ni dotaknuti dno barem tako mislim nisam cuo nista niti sam zakacio a koristio sam isto 25grama jigove tek kad je na metar od obale ili kad ude u kontra tok osjetim kuckanje. Da zakljucim pricu trebaju godine iskustva i stalni izlasci da bi se dokucila materija i tehnika dzigovanja. A mi koji izadjemo 3 puta u toku godine na smudja mozemo samo da ga sanjamo.

Odg: Savage Gear štapovi By: komša015 Date: 08 Maj 2017, 09:21:25
Samo kolega, skini taj najlon sa plute... duže će trajati.