Vukovi sa DUNAVA Varaličarski štapovi
Pages: 123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536
Odg: Savage Gear štapovi By: ibanezi Date: 05 Maj 2017, 10:01:16
 Ti si prirodni talenat za sve tehnike, savladaćeš ti to jako brzo. Šta si hteo, posle prve probe da budeš "majstor". Moraš jbg izgubiti koju glavudžu sa silikoncem. Za Dunav je taj štap baš po meri. Kako savladavaš tehniku i razl. vodostaje, terene...videćeš da ćeš imati više potrebu za glavama od 20+ nego za 15-. Ja na Savi retko prelazim sa obale 25gr, najčešće 12 -18, ali na Dunavu je neka druga priča. Nije te Isa zezno, niti si "pajvan", nego je tvoj drug "mislio na budućnost" :cheesy: U pravu je i Milanče, lakše je džigovati na toku, pogotovo ravnomernom gde sam tok zateže strunu i  lakše je naći potrebnu težinu i ugao vođenja sa doziranjem zategnutosti, nego stajaća voda koja ti ne pomaže ništa. Vrtlozi i i linije spajanja normalnog i kontra toka su "fakultet" džigovanja. Tu se izvlači maksimum jer ti voda još i otežava. Tu ti trebaju i uglovi i zategnutost i idealna težina i osećaj. A to su mesta gde je jako realno očekivati udarac smuđa.
Odg: Savage Gear štapovi By: djmisha77 Date: 05 Maj 2017, 10:15:39
Ma nisam pitao da bih naruzio Ismeta, znam da me on nebi nikada obmanuo  :rolleyes: Znam i da moram izgubiti gomilu silikona i glava dok ne steknem neki elementarni osecaj. Nego da ne pucam u prazno i gubim vreme na nesto sto je skoro nemoguca misija. Sledeci trening je na dunavu na pescanom delu gde se ne kida mnogo i teceeee.

Odg: Savage Gear štapovi By: mihabg Date: 05 Maj 2017, 10:19:55
Hranilica koliko god bila mala zbog velicine i otpora propada sporije nego glava sa gumicom na dubini 3m. Drugo pecas hranilicom sa osetljivijim fider stapom i sa 0.16 monofilom.
Sad si uzeo bas jak stap, i koristis verovatno onu KastKing strunu 0.14 koja laze preko 20% i potpisujem da je deblja od monofila kojim pecas tu fiderom,  i ti ustvari imas kanap za te uslove i kundak u ruci. Bolje izadji ko covek na Dunav , izaberi parce koje treba da iscrtas u glavi i kreni sa vecim tezinama  i manjim profilom strune kako ti rekose kolege. Kako ti bude sve jasnije smanjuj gramazu glave i isto to radi.
To je po meni svrsishodniji trening nego na DTD. Jos ces da uhvatis lerku samog toka, pa produzene koje sam pravis, zadrzavanja i sl... a to na mirnom DTD nije bas moguce sa 10+ glavama i tim stapom da ti slika ko kicica dno i osetis bas sve.
Drzao sam taj stap u ruci , i bez obzira sto nisam probao da dzigujem sa njim, smatram da je prejak za pocetnika za glave 10g  i nekog ko tek krece da se igra sa dzigom .
Moje misljenje naravno

Odg: Savage Gear štapovi By: VladimirR Date: 05 Maj 2017, 10:29:41
Sve je tako kako je napisano. Stvar je najviše u praksi, što više izlazaka, sveće ti se samo kazati.  Kad je reč o Savage Gear štapovima za te tvoje prilike idealan bi bio Bushwhacker 240cm 10-40gr. idealan i sa obale i sa čamca, a nije skup.
Odg: Savage Gear štapovi By: mrjr Date: 05 Maj 2017, 10:47:28
Džig na stajaćoj vodi je ebena disciplina,jer otežanje treba naštelovati na pola grama,da bi se ostvario pravi učinak.Ako propada brzo smudj neće,a ako presporo tone,omaši se mikrolokacija.Za kanal je maksimum maksimuma 30 gramac,kao što reče Berkut,a onda kreneš sa 15gr i osetiš dobro kad kugla zvekne o dno,a zatim smanjuješ sve do težine gde jedva osetiš da olovo legne i posle odizanja da mu treba 3-4 sekunde da ponovo legne.E, tad si našao meru.Nema šanse s mpp om devedesetgramcem.Mora finija motkica.

Послато са Lenovo K10a40 уз помоћ Тапатока

Odg: Savage Gear štapovi By: pexon Date: 05 Maj 2017, 11:17:07
Mišo brate, i ja sam na pošetničkim mukama kao ti. Samo sam ja uzeo štap koji je primereniji kanalu i jezeru, pošto ću na takvim terenima najviše i pecati. Pre Prvog maja sam bio na Jarčini i bacao svašta nešto što sam napazario zadnjih 15 dana. Bacao sam i silikonce na glavama od 8 grama. Nisam mogao da osetim dno a onda je došao Isa i pokazao mi da on jako dobro oseti kontakt glavudže sa dnom. Pre neki dan sam otišao na Borkovac i isti taj silikonac i glava i osetio sam kontakt sa dnom. Prvih par puta sam žmurio da bih više izoštrio osećaj u ruci. Sad će stare kuke da mi se smeju, al logika je da isključim jedno čulo da bih pojačao drugo. Za taj rad mi je i predebela struna na makini koja je navodno 15 lb al je meni to jako debelo na oko. Usudio bih se reći da je nanofil 0,12 koji imam na fiderima više nego duplo tanji.  smiley033
Odg: Savage Gear štapovi By: mihabg Date: 05 Maj 2017, 11:20:48
Ovde imamo totalni pecaroski "reverse". Varalicarci u fiderase i obrnuto. Tako je.
Pecati se mora !✔️
Odg: Savage Gear štapovi By: mrjr Date: 05 Maj 2017, 11:28:27
Često puta kada olovo legne na mekano ,i ,ili, muljevito dno,nije moguće osetiti u ruci,ali gledajte strunu dok tone džig i kad legne ,struna će da se opusti i napravi stomak...

Послато са Lenovo K10a40 уз помоћ Тапатока

Odg: Savage Gear štapovi By: Gagi Date: 05 Maj 2017, 11:43:39
Pominjali smo već dosta modela i iz drugih brendova, ali kako je tema o Sevidž štapovima, možda bi mu prava mera za DTD bio MPP softlure na 2.74m i tb. 10-30 gr ?
Tu je sa cenom kao i taj njegov MPP. Što tanji konac, mašinka neka lagana 3000-ka... I onda bi imao jedan za Dunav i jedan za te situacije. Elem, Jika rig anegdota  :cheesy:   Ne mogu da zaboravim kada je jedan stari smuđaroš video Jiku prvi put.  "Leeele sinko pa jel ti to nisi im'o glavu pa si to sve okačio ? Pa de to tako može, ni udica ti se ne vidi, ne mož' da ga ubodeš tako, ko miđuša neka, to će ti se sve umrsi i ništa neće uradiš "   :lol:
I dan danas kad me sretne na vodi : "Jel mali, jel na ono čudo ? Vo imja oca, sina ..."
Ne može čudom da se na čudi.   :tongue:    :lol:

Odg: Savage Gear štapovi By: djmisha77 Date: 05 Maj 2017, 12:18:57
Citat: djmisha77 poslato 05 Maj 2017, 09:14:14
Samo da otklonimo neke nejasnoce.
Stap sam kupio za dzigovanje na Dunavu sa glavama od 10 do 25gr,najcesce 15gr ali smatram da jos nisam spreman za njega.
Moram citirati sam sebe.
Da dodam, koliko sam gledao ostale oni bacaju glave te tezine. Mozda se ja osilim pa budem bacao dalje i jace i povecam teret. :)

Odg: Savage Gear štapovi By: Gagi Date: 05 Maj 2017, 14:03:16
Tačno, ali evo i ja moram da te citiram : "Msm svakako treninzi tek pocinju ali da menjam opremu ako je ovaj stap predvidjen za glave 20+ gr."  Znači palo ti je na pamet i nešto drugo.
Taj mpp je nekih 20-60 po meni. Radiće sa 10 i manje. Polako, dolazi samo od sebe, kroz trening. Stanji konac za početak, pogotovo ako je taj "0.14" kastking. Samo je ipak poželjno imati i jedan nežniji štapić. Iskreno. Ne bi ti bio na ovoj temi da imaš jedan 10-30gr. Treba ti jedan 10-30gr za kanal, i stajaćice, i jedan za obalu, Dunav te snage kao što imaš ili slične, recimo 20-50, a čamac - minimum 60 gramac poželjno 80 pa i 100 gramac, zavisi. I ja bih voleo 3 u 1 ali nema. Bar dva štapa za ovu tehniku ako hoćeš da pokriješ većinu situacija. Što onda svi imate bar 2, 3 fidera od kojih svaki ima 3 različita vrha ?
Ali dobro, polako, kad se navučeš na džig kupićeš, za sad teraj njime. Pa kad uzmeš violinu, kasnije, shvatićeš. Uzmi od nekoga nežniji pa probaj na tom terenu sa tim glavama sa kojima se mučiš. Tako ćeš najbolje da znaš jel problem u tebi ili nije.
Odg: Savage Gear štapovi By: sasabosko Date: 05 Maj 2017, 22:35:34
Sad razumem Misu,i shvatam da je totalno promasio stap za vodu gde peca.Nije 90gr za to, eventualno voblerisanje i metalurgiju na stajacim vodama vece dubine.Glave su neprimerene stajacoj vodi,uglavnom 3-10gr,ja na Moravi kopristim 10-20,u ekstremnim slucajevima do 25gr,stap kao stap nije los za smudja ,za soma do 10kg moze da prodje,preko tesko sa obale.Kao sto ti kolege preporucuju uzimi nesto manje tezine bacanja 30gr,ja smudja ne pecam na stajacim vodama,bandara,klena i za sitniju stuku kao slucajnog gosta 3-18gr radi posao :thumbup: Gagi drug,nisam otisao,nesto se iskundacilo,nego mnogo zauzet poslom, svega tri izlaska na vodu od n.g :grin:
Odg: Savage Gear štapovi By: marina1983 Date: 05 Maj 2017, 23:26:07
Ljudi , čovek kupio štap za " Dunav" a otišao na kanal samo da ga proba !
Đe Ba Zapelo !
Odg: Savage Gear štapovi By: php Date: 07 Maj 2017, 13:20:50
Za kanale Savage Gear Custom Coastal 2.74m 10-30gr, napravljen od Toray karbona. Moze vobleri, a moze i dzig glave do 11gr. Moze i 14gr ali samo ako je dno bez nekih ozbiljnijih zakacki i prepreka. Pilker od 21gr leti kao iz pracke.

Imam taj stap i mogu samo da ga pohvalim. Korisitm ga i na Savi za bucove, svaki izlazi. Najveci je bio nesto manje od 4kg.
Odg: Savage Gear štapovi By: mihabg Date: 07 Maj 2017, 20:41:52
Citat: marina1983 poslato 05 Maj 2017, 23:26:07
Ljudi , čovek kupio štap za " Dunav" a otišao na kanal samo da ga proba !