Odg: Panval 492 Cabin By: rj Date: 04 Februar 2011, 22:07:05
zašto nebi mogao startat punim gasom

nema dizanja prednjeg kraja .....kod naglog smanjenja gasa čamac ima težinu + kabina i nezaustavlja se brzo tako da neprima povratni val ...to bi vi kao iskusni nautičari trebali znat

Odg: Panval 492 Cabin By: Đorđe-X Date: 04 Februar 2011, 22:21:01
rj
zato sto ja svog u startu potopim do zastitne gume(odbojnika)
bas bi se voleo provozati i uveriti u sve to, ako bude on na skupu Vukova - dolazim sigurno
Odg: Panval 492 Cabin By: maverick Date: 04 Februar 2011, 22:23:51
a kavog je oblika tvoje korito a kakvo je na pecaroskim camcma i na ovom..koje su snage motora...nije to ni priblizno isto...
velika vecina da ne kazem svi pecaroski camci imaju s kratkom nogom istu visinu zrcala...tako da o tome nema bas puno konstruktivne rasprave....a ja kad bi se odlucio za ovaj svakako bi unio neke izmjene koje ste predlozili a neke ne

Odg: Panval 492 Cabin By: retfala Date: 04 Februar 2011, 22:28:19
Ma neee ovaj čamac ne može primit vodu preko zrcala. Ima standardnu visinu zrcala i onda po toj teriji bi svi trebali dobivat vodu. Stranice su dovoljno visoke da ne primi vodu kad kreće , a povratnu vodu nakon naglog zaustavljanja ne može dobit jer ga teret kabine nabije prema krmi. Ma čamac je tvrd kao beton. Bio sam u kabini extra je izolirana i sve je stvarno za ocjenu 5. Meni se jedino na čamcu ne sviđa oblik kabine , a to nema veze sa plovnošću i kvalitetom. Naravno to je samo moje mišljenje , ukusi su različiti.
Odg: Panval 492 Cabin By: Đorđe-X Date: 04 Februar 2011, 22:31:12
sve je OK.... sta je dobio sa usecanjem
zasto za kratku nogu ......... a ne ostvio normalno .... za dugu
koja prednost....

Odg: Panval 492 Cabin By: rj Date: 04 Februar 2011, 22:36:34
gotovo 90% rječnih čamaca koristi motore sa kratkom nogom ...zašto :question:nemam pojma ...dok na moru svi imaju dugu nogu
Odg: Panval 492 Cabin By: maverick Date: 04 Februar 2011, 22:39:41
ja ne znam djordje sto ne odes tamo kod lokalnih proizvodjaca camaca pa im prodas foru oko zrcala

sta si navalio na nesto sto je normalno..da si se uvatio oblika kabine jos bih te i razumio

Odg: Panval 492 Cabin By: Đorđe-X Date: 04 Februar 2011, 22:49:34
post moj;
o sveopstem utisku
vi... ste posle oko zrcala a 30ks njega pogoni.... sto nije malo... nije 15ks
koliko je on tezak.... sa kabinom
Odg: Panval 492 Cabin By: rj Date: 04 Februar 2011, 22:56:15
đorđe ima motora ...40 ks...50ks...sa kratkom nogom ...neko je izračunao da ta snaga može na visinu zrcala 39-41 cm

Odg: Panval 492 Cabin By: maverick Date: 04 Februar 2011, 22:57:26
moj aluminijski je tezak 120 kila i pogoni ga 30 ks, a ovaj je 240 a vidim sad im ima i cijena na sajtu ili nisam prije primjetio gol camac 18800 u kojoj je i pdv 23 posto i porez od 5 posto koji mi placamo pri kupovini plovila i to ga stavlja u isti rang sa tiger sharkom koji je dobrih 70 cm kraci..i to je cijena u osnovnoj bijeloj boji sto izadje oko 2540 eura
Odg: Panval 492 Cabin By: Đorđe-X Date: 04 Februar 2011, 23:00:37
OK, odustajem........... ali ako bude na skupu Vukova ...pozovite .. dolazim

Odg: Panval 492 Cabin By: maverick Date: 04 Februar 2011, 23:01:27
na skup dodjes svakako...
Odg: Panval 492 Cabin By: baka Date: 04 Februar 2011, 23:42:41
Citat: retfala poslato 02 Februar 2011, 20:38:06
Na samo malo dužem čamcu imam 4 stakla koja se na žalost ne mogu otvorit pa sam morao ugradit i šiber. Možeš mislit osjećaj kad spavaš na Dunavu i probude te neki valovi , a ti u šoku nemaš pojma šta je dok ne izađeš iz kabine.
Jedno od najboljih objašnjenja.
Toliko sam imao problema s prozorima da sam već htio sve zatvoriti.Dobro da nisam sve
,upravo zbog gore navedenog.
Mogu samo reći da je uvijek lakše ugraditi naknadno prozor na kabinu nego kad na čamcu tvornički napravljenom hoćeš zatvoriti neke prozore jer ih ima previše i preveliki su.
Odg: Panval 492 Cabin By: KOSAVA Date: 05 Februar 2011, 00:14:04
@rj,@maverick, Vi skocite ko opareni, a da pritom niste bas ni u pravu, pa nije Djordje rekao da ce se potopiti tog trenutka kad je napisao post. Preventivno fabrika (ozbiljna) pravi ono sto je @Djordje-X prikazao na slici i zelio reci. Usporedio dva camca nebitno koji tip, a iz fotografija se vidi da je razlika ogromna. Moramo biti realni na njegovu opasku koja je sasvim u redu. Sta sad treba da branim nesto sto je improvizacija tamo nekog majstora do te mere da dokazujem da je bolji ili izjednacen sa ovim fisermanom koji je prosao
pravi atest pod daleko ostrijim kriterijumima. Vlasnik camca ce videti pozitivnu kritiku i opredeliti se ZA ili Ne sitne izmene, koje su mu dobronamerno rekli svi dosadasnji ucesnici na ovoj temi,pa i Vas dvojica i ja .Camac nije bio predvidjen da ima kabinu to je nabudjeno i vise nije nista isto kao sto je bilo na tom i na svakom drugom camcu koji pretrpi naknadne izmene. Ako je to bila zelja vlasnika nije ni prvi ni zadnji koji ce steci potrebno iskustvo naknadno,na svojim greskama.O majstoru sam vec rekao sto sam mislio.
Odg: Panval 492 Cabin By: rj Date: 05 Februar 2011, 08:07:21
košava..niko neskaće ja shvačam kritike na račun izgleda...jer to se dobrim djelom vidi na fotografiji ..ali donosit zaključke o voznim performansama a ne provozat čamac je...no koment ...znaći nudim vam okladu dođite i zagrabite vodu sa zrcalom na tom čamcu i birajte koji da vam kupim ..ali ako nezagrabite vi meni kupujete motor ..jedini uvjet rikverc se neračuna jer tako ču svaki čamac potopit

big foot...tri princeze...dunas...svi imaju tu visinu zrcala i negrabe vodu

P.S. majstora nepoznam
