Ribočuvarska služba

Započeo darko_bogi, 09 Decembar 2009, 19:40:39

srdjanpn

A dzigovanje nocu je u redu,jer tad nije vrucina i to nam odgovara,

Ne dzigujem godinama , a nocu to nisam ni radio... Samo sam racionalan.
Nego, pecas na reviru nocu... To je ok , jer pustis ribu ? Cekaj, pa koja je razlika onda?
Tamo te pretrese lokalni cuvar, a mene nek pretrese ribocuvar!!!
Ama kradu ribu i na reviru pa pretresaju, a sad riba nije riba kod "Toze" na reviru, nego je u Savi !!!!
Aman....
Ne satire se riba samo nocu, nego je satira koliko ima rupa u zakonu a slatko te posluze u restoranu  ispred nadleznog Ministarstva.
Pa kad nema potraznje, nema ni droge...
Zao mi je sto jedan prosecan pecaros ne skapira koliko malo bolji riblji restoran u BG  izbaci ribe koja nije u meri!
Malo upoznas ljude, pa ti kazu ... onda se zamislis i shvatis koja si ovca u ringišpilu!

srdjanpn

MA u pravu si ti ne sporim,ali je polovina tih smudjaraka legalno izdzigovana,polovina somica od kilo je legalno upecana,svaki drugi varalicar pored sebe drzi dva stapa,na jednom glava i sed na drugom samo kopca,pa kad se razidje guzva udri,,,,druga polovina se i ne krije.90% mojih Moravaca baca glavinjare od 50gr,gde brate u Moravi 50gr,vozi po dnu i kontra na svaku prepreku,polovina nas ako ne i vise ne postuje minimum propisa,sta onda ocekujes od ostalih.To ni vojska ne moze da dovede u red a kamoli par ribocuvara.I svake naredne godine pred kupovinu dozvole bi da bojkotuju,nema ribe,pa nema braco,ne rastu smudj i som 5kila za godinu nego 200gr ako ih ne pobiju strujarosi.
A Svaba te prijavi ako bacis pikavac ili pljunes na ulici,a nas boli ,,,,,,zato sto smo nekulturni,nevaspitani,takva su nam i deca,takva je i vlast,takva nam je i buducnost.

komša015

Sačuvaj bože, kol'ko istine u dva post-a iznad.... tuga.

Toothless

Ako nema sprovođenja tih zakona, isto je kao da ih nema. Pravosuđe je najkorumpiranije i najprljavije leglo bolesti našeg društva. Sudije dobijaju od izvršitelja naloge za plenidbu stvari i novca sa računa najsiromašnijih ljudi, običnih radnika, i to za struju, komunalije,...goloj sirotinji sa bolesnom decom isključuju struju a bogata govna sede u vilama i ne plaćaju apsolutno ništa. Njima niko nikada nije zakucao na vrata sa sudkim pozivom i nikada neće sve dok ne dođu prave promene. Sada su se svi političari udružili tako da vlast plaća celu opoziciju i zato prave opozicije nema jer iza svih stoji ista mafija koja je izvela državni udar 2000. Ovde više ne vrede ni izbori ni lustracije nego samo revolucija...dok se bolest hiruški ne odstrani sa svim metastazama-nema izlečenja.
"Nothing makes a fish bigger than almost being caught."

srdjanpn

A ko ce u tu revoluciju,titovi pioniri ili ova nasa nevaspitana deca koja kradu od ribe pa na dalje.

Oliverikus

Svako neka uradi šta može i šta je u njegovoj mogućnosti pa će ipak biti nekog napretka. Sve revolucije su donele poslovično "sa konja na magarca, sa magarca na jarca...". Ne kažem da nije potrebna ali se nema skim ni sa čim.
Moram da vam samo napomenem da sam upoznao još nekoliko ribočuvara koji stvarno rade svoj posao maksimalno korektno i pošteno (osim ovih mojih iz firme, da ne bude da ih reklamiram  :wink: ). Ima tu ribočuvara iz Srbija Šuma i oni rade naspram Tamiša, sa njima odlično sarađujem i često vidim rezultate koji su impresivni, ali oni nikako ne mogu da objave svoje rezultate (politika firme i sasvim su ok!). Isto tako vredni su bili i dva ribočuvara Rivers Protekta koji su dali otkaz jer nisu hteli da rade nepošteno. Zbog toga mi je baš žao kada se pominju ribočuvari u negativnom kontekstu kao nešto sasvim normalno i uobičajeno. Kvarni ribočuvari se više ističu i postavljaju crne standarde. Zato neko ko radi pošteno ispadne izuzetak od pravila. Jesu plate manje nego što ih zaslužujemo, ali u celoj Srbiji je tako. Nema opravdanja za dil između ribokradica i ribočuvara. Primer za to su ova dvojica časnih ljudi koji su dali otkaze jer nisu želeli da se sramote i podlegnu pritiscima. Bolje otkaz nego takav rad.
Dobro ste uočili gde je najveći problem. Ribočuvar bi, vojničkim terminom, bio prva linija odbrane. Kao pešak u šahu on se žrtvuje na neki od načina. Problem svih čuvara (šumari, lovočuvari, poljočuvari i ribočuvari) jeste postupak od prijave preko tužioca do suđenja. Ja sam lično doživeo da tužilac (tj neki od zamenika tužioca) za čistu ribokrađu napiše da nema elemenata krivičnog dela. Iako ima fotografije, svedoke, ribu, mreže... Šta je još potrebno da tužilac kaže da je to kažnjivo po članu 277 KZ RS? Nije samo krivolov strujom ribokrađa kako neki tužioci i sudije misle. Nije potrebno da nahvatam nekoga sa 100kg ribe da bi se takvo krivično delo okvalifikovalo na pravi način. Dovoljno je da samo postavi mrežu, senker i slično. Dovoljna je namera. Kada krivolovac ukrade i proda ribu već je kasno. Već je ostvario ličnu dobit a svima nama napravio štetu.
Ipak je i dalje potrebno govoriti o ribočuvarima, o pozitivnim i negativnim primerima. To je linija fronta gde sve počinje i one loše treba izbaciti iz tog stroja. Ko nije sposoban ni dostojan neka radi nešto drugo. Ribolovcima je u interesu da im pomognu kako mogu. Nekad je dovoljno i samo da ne odmažu, tj da ne sapliću ribočuvara koji radi svoj posao kako treba.

ravucobir

smiley033 Olivere,SVE si dobro napisao! "Pravosudje" kao i tuzilastvo,bi trebalo da prodju kroz ozbiljnu "REORGANIZACIJU" i da se podeli u sektore(i za njih da sude i tuze) kao i sama ministarstva,i da  se imenuju sudije i tuzioci koji ce biti SAMO za procese iz:poljokradje,sumske kradje,ribokradje,lovokradje,........ i da se radi po SKRACENOM postupku i sa FIXNIM KAZNAMA,koje bi bile, normalno, podkrepljene SVIM dokazima,a tek nakon toga bilo kakav sudski postupak,advokati,politika,kumovi,prijatelji......(znate kako to kod nas vec ide).Znaci:uhvacen u ribokradji,sa mrezom,ribom....,momentalno oduzimanje svih predmeta i sredstava(camac,motor,mreza,auto,traktor,konj....) i kazna zatvora 1.godina.Tek nakon toga pokrenuti sudski postupak za nanosenje stete ribljem fondu i za ostale prekrsaje.Zasto to ovako pisem-kazem?Pa evo ukratko i najednostavnije cu pokusati da objasnim(ako uspem).SVAKO ko se "uhvati" u ribokradji je u VISE prekrsaja! I to:
1.ne posedovanje dozvole ili ti vrsenje privrednog ribolova BEZ dozvole
  2.posedovanje nedozvoljenog alata na ribolovnoj vodi
3.kretanje sa nedozvoljenim alatom na ribolovnoj vodi
4.koriscenje alata koji su ispod zakonski propisanih mera(velicina okca) ++++++DUPLIRATI kazne
5.posedovanje ribe u zabrani ++++++DUPLIRATI kazne
6.posedovanje ribe ispod mere ++++++DUPLIRATI kazne
7.posedovanje prekomernog broja riba(ovo sam napisao da bude ravnopravno sa ribolovcima sa stapom)
8.posedovanje ribe uhvacene sa nedozvoljenim sredstvom-alatom ++++++DUPLIRATI kazne
9.kradja
10.kradja u:mrestilistu,zasticenom podrucju ++++++DUPLIRATI kazne
11.vrsenje kradje radi sticanja protiv pravne imovinske koristi (kakva socijala.....i ostali bakraci)
Mislim da je i ovo dosta.Lice koje se uhvati sa SVIM dokazima iz tacaka:1.2.3.4.-putem skracenog postupka,automatski da se OSUDE na: 1.godinu ZATVORA ,uz TRAJNO ODUZIMANJE svih sredstava i predmeta zatecenih na licu mesta !!Pod  "ovim" osudjivanjem mislim na to da KOD ove kazne NEMA SUDA,a ni ADVOKATA(politike,kumova,drugova,stranaka...)!Da to bude kazna DRZAVE i da NIKO-NIKOME ,ne moze da je "skine"sa vrata!!!A ostale tacke kroz sudski proces da budu samo OTEZAVAJUCE okolnosti,pri presudjivanju i osudjivanju!!Kroz sve ove tacke sto sam napisao,SUD to ne sprovodi ZASEBNO,nego u postupku i presudjivanju mu je lakse da to bude samo clan 277 KZ.RS a u MNOGO slucajeva cak NI TO!!!! Da,i za SVAKO PONAVLJANJE dela,DUPLIRANJE DRZAVNE kazne,kao i dupliranje novcanih kazni!!Neko ce mozda kazati da je ovo PUNO,ne nije puno,nego je MALO i KASNO!!Da je ovako radjeno(a stoji u zakonu 70% od ovoga),bilo bi vec odavno PUNO riba u vodama,a ne PUNO lopova na vodama!!Pa sto je Oliver rekao da smo "mi"pesaci-odbrana,a da je drzava ovo-ovako nesto vec uradila,sada bi smo "mi" bili topovi u PRAVOM cuvanju-ribe,reka,jezera............!!??A dok do toga ne dodje,i dalje "cemo" biti izmedju DVE vatre,i topovsko meso! smiley033

NSBucov

Evo malo izveštaja sa vode. U četvrtak uveče nizvodno od Novog Sada, službeni čamac od pecaroša do pecaroša (u čamcima). Posada: dva policajca i jedan ribočuvar. Dozvolu za pecanje molim, pa zatim policajac plovidbenu na pregled molim. Generalka, ali ljubazno. Neki lik video o čemu se radi pa pokušao da pobegne (brzim čamcem), al ga stigli. Jedino što su u sumrak otišli za Novi Sad, a onda bratija sa mrežama tek krenula. Ipak, deluje obećavajuće, ako će preći u praksu.

Bucov Bolen Asp

alexdja

Danas sam imao susret sa Oliverom i kolegama...

Uredno i kulturno opomenut za kederisanje mrežicama...

Posle nešto brojim koliko smo drugar i ja imali prekršaja...

1. Uopšte samo posedovanje mrežice
2. Hvatanje kedera nedozvoljenim sredstvima
3. Posedovanje i korišćenje mrežice duže od 5m (što inače nije ni bilo dozvoljeno)...

Nema više divljeg bučka. :no:

Eto, da ne bude da kudim stalno , Slavko i Djole obilaze.
Dosta  veliki reon se brani sa 3 camca , koliko sam skontao...
Vojne baste  naravno mreze do besvesti i gornji deo Lida ka Savi...
Idemo , brisite to momci.
PS. Inace riba lose radi u sirokom luku kako i oni kazu !

mi-ne

Kada bi se razradio model u kome bi provereni cuvari regrutovali nove cuvare bili bi mnogo korisniji nego da sami obilaze vodu.
Vrlo brzo bismo imali prave ljude na pravom mestu.
Budite sigurni da je takvih u izobilju.

Batica

Sa platama kakve jesu, nema nista od ozbiljnog rada.
Sve se svodi na pojedince i ljude koji zele od srca da neke stvari dovedu u red.
Korupcija medju ribocuvarima mora da se sredi. Da ne uzimaju vise novac od ribokradica koje rade mrezama.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

ossa

To ko kad bi radaristi prestali da puštaju za dve crvene.
Hej, haj baš nas brige...

Batica

A tek na granicama da se ugase nocni sistemi za osmatranje i sprecavanje prelaska granice ( sverc emigranata ) 500€ za 10min mraka. Pa ti vidi.