Robinson Sashima

Započeo ibanezi, 05 Maj 2017, 18:52:10

Da ponovim, stap je odlican za moje potrebe i apsolutno sam zadovoljan kupovinom jer mi pokriva sve moje terene a uverio sam se da moze i vise.
Tacno znam o cemu pises sto se mesta hvata tice. Tu dolazimo do jednog drugog momenta a to je da se idealan balans nalazi malcice iznad gornjeg haltera a tu se nalazi ono sranje za kacenje udice koje me izludjuje i koje mi bode prste. Naravno, to je stvar ukusa. Sutra cu da vratim Arca jer je malo tezi pa ce se i balans verovatno spustiti blize njemu i onda bih trebao dobiti bas to o cemu pises. Javljam utiske.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Germina

Na 4.30min se vidi kako štap drži Blaf a kako Panić...mora da je stari (B)laf imao problema sa kičmom kao i ja pa zna kako da se štedi sa teškim priborom  :lol: Ima smisla sve što priča Ibanezi, pre desetak godina sam sreo nekog momka na vodi i bilo mi je jako neobično što drži štap pod miškom al kad sam uzeo u ruke njegov Greys Sea Spin 3.3m/120g skapirao da samo tako možeš da se vratiš kući sa čitavim ramenom i ledjima kući. Tako da sam i ja nakon problema sa ramenom i kičmom počeo da tako držim teže komplete, jedino imam problem sa jednim kratežom od 240cm koji ima dršku od 35cm, ruke su mi podugačke pa je leva šaka kojom vrtim makinu  previše blizu grudi odnosno džepova prsluka koji umeju naravno da zasmetaju.

Kukas na drsku od 35 a na sashimi 32.
Ja samo kazem da su drske te duzine prekratke  a vi drzite kako vam volja .
I ako kupujem stap onda kupujem da ga drzim za rukohvat a ne za blank ,sprovodnik , kacku .....
Cini mi se da i Gremlin ima neki deformitet sa rukama i da mu nesto smeta i kaci ....

E, Mišo, to je taj momenat koji je i meni pravio problem. Na štapu CD Esn 2,6 10 - 44 koji je standardna verzija MG servisa, ili PKVM sistema i meni je klačka pravila, i još uvek mi pravi problem. Na štapu CD esn 2,6 8 -35  koji sam radio prema svojim zahtevima i merama kod Ljubiše, baš na osnovu tog prvog standardnog ,halter je prema mojim merama, visini, dužini ruke, moj stili hvatanja i povlačenja, itd ...ostao na tako reći istom mestu cm tamo vamo, ali!!! Donji- dupe deo eva drške je skraćen i zaobljen da mi ergonomski legne pod mišku, gornji deo drške  iznad haltera da se produži u odnosu na stari da mi bez "nišanjenja" šaka uvek bude na "mekoti" i da ni slučajno ne bude te kačke što mi bode prste. I pošto sam se sve to pokazalo idealno posle probe, imamo dogovor kada me put nanese da mi stari Cd preradi tako što će skinuti tu kačku koja bode prste, a produžiti gornji rukohvat. Na temi CD ESN pred kraj imaš slike oba moja štapa i kad vidiš shvatićeš sve o čemu pišem, a videćeš da je na oba štapa drška ispod stope mašinice kratka. Pa ne bi to radio da mi sve to ne odgovara i da mi nije idealno. Da mi ne odgovara balans, i udobnost hvata pa produžio bih dršku valjda! Sašima je štap, aj neću da kažem ravna CD Esn, nije i ne može biti, ali što se tiče tih tehničkih stvari oko balansa, hvata, pa i akcije potpuno ista. Pa molim lepo, operacija skidanja kačke u tvojoj ružnijoj varijanti sečenja kombinirkama i šmirglanjem ostataka je besplatna, operacija kod majstora koji će skinuti kačku i premotati i lakirati tragove je nekoliko evra, a operacija gde će majstor skinuti kačku i produžiti gornju dršku je možda 10ak e. Sve 3 varijante, prelepi i predobri superbalansirani  blank Sašime zaslužuje. Halter ne treba podizati ni 1 cm. Otiđi stvarno na pred kraj teme CD EN gde su slike mojih štapova. Mnogo toga će ti biti jasnije i oko Sašime kada su tvoje zamerke u pitanju. Nemam razlog da hvalim neki štap, nemam nikakvu beneficiju ni motiv. Jednostavno obožavam Sašimu kada su jeftini štapovi u pitanju. Prezadovoljan sam mojim štapovima, a Sašimin blank + izvedba gotovog štapa je uz eventualne sitne prepravke nešto najpribližnije njima uz 3-4 puta manju cenu. Jedino što ostavlja neku sumnju je to što sve što pišem je vezano za model 2,59 10 -40 koji sam satima maltretirao na vodi a taj tvoj 2,51 7 - 32 samo u prodavnici. Ali tvoja nežnija varijanta kojoj je na nešto kraćoj dužini i TB halter na istom mestu, akcija potpuno ista trebalo bi da je u stvari još bolje i lakše. JBTe ocvikaj kombinirkama kačku i ošmirgalaj i zatupi ostatak žice, nemoj me nervirati:lol: Marina, kod štapova je najvažniji blank. Za mene je Sašimin blank 2,59 10 -40, 5x bolji nego na Okumi CX. Pri sličnoj snazi, na istoj dužini, iste akcije i oštrine preko 20 grama lakši. I kao gotov štap preko 20e jeftiniji! Za tih 20e razlike u ceni da Sašimi ispomeram sve u libelu prema visini, dužini ruke, nadlaktice, podlaktice, bicepsa treicepsa, načina držanja načina povlačenja, plime i oseke, mesečevih mena da se izdr..vam kako hoću, uradim prema sebi i dobijem 5x bolji štap od Okume CX kojom pecaš a za iste pare. Sa oba štapa sam pecao. Ista akcija, slična detekcija, Okuma može poneti par grama više, Sašima detektuje znatno lakše u donjij tački, CX ima dužu dršku i prividno bolji balans, ali rastojanje od dupeta štapa do tačke balansa mereno, manje - bolje na Sašimi, pri istoj opremi - provodnici, halter i ćelava eva je Sašima mnogo lakša - čitaj blank kvalitetniji 198gr CX- 176 gr Sašima. Ono što sam napisao u prvom postu o Sašimi, tvrdim i sad- Robinson je baš bio bezobrazan prema ostalima kada je takav štap napravio za 50e.

Nista Miso spremi 30 eura i pravac za beograd da skinu kacku produze rukohvat zamazu lakiraju mozes i da sacekas mozda bude i odmah  gotovo usput ponesi i taj Ibanezijev sto mu sece prste ceo zivot .
Ja svoje nisam platio svetog petra kajganu pa jos radio po narudzbini  da me ceo zivot zuljaju i grebu , nista na istim ne produzavam ne skracujem ne smirglam ne secem ne nosim u servis . U ruku i na vodu .
A taman tih  20 tak grama mi duza drska pa znas kako lepo lezi na podlaktici milina ziva da pozeli covek da peca sa njim .
Samo vi pecajte tim vasim savrsenim stapovima sto moraju kod majstora , ja cu ovim krsevima i nisam za bolje .

Ajde, ko da samo u BG ima majstora, skidanje kačke, je kod Novosadskih ili Sremskokarlovačkih majstora možda i besplatno, a produženje drške- menjanje  haltera  je mnogo jeftinije od 30e i ne mora da se čeka da se osuši kod majstora. Prošetaš ujutru odneseš, i posle ručka trkneš po njega.  Ne mora svaki evro da proguta Beograd  ko troglava aždaja. Ima Miša majstore u komšiluku. U svakom slučaju na štapu od 50e ne može sve biti savršeno. Ali ako je blank dobar isplati se neke sitnice udesiti prema svojoj "zgodaciji". Svi smo mi različitih afiniteta, stilova i svako će naći svakom štapu neku manu. Ali neko je nekad rekao. Dobar štap ima 100 mana, loš samo jednu - loš je. Sašima je očigledno po svemu napisanom štap sa 100 mana.

O stapu imam lepo misljenje, koje se odnosi na kvalitet blanka, i izrade u tom cenovnom rangu. E sad, u radu drzim stap slicno Blafu, samo s jednim prstom ispod vrata masinice, i to bi po meni bilo konfornije da drzim s 2, medjutim trazim balans na kaziprstu, jer mi je rad tako najudobniji. Ovako kako drzi Panic, se drzi teska, debalansirana doronga da bi se smanjio otpor varalice, na ionko debalansiranom kompletu. Naravno covek reklamira svoj stap, te onda necu trositi reci. Kad se ovako drzi stap, moras na svakom zabacaju promeniti hvat, sto u varalicarenju od nekoliko sati zna da bude i psihicki zamorno. Drska ko drska, trebalo bi da bude nekih 5cm iza lakta, u mom slucaju recimo 35cm, balans na kaziprstu. Ovde je rec o neznom stapu, ne o dorongi za tesko oranje, sto je i najgore kod te doronge taj debalans i ubija najvise, a oseca se i kod neznijih stapova. Svaki posle par sati krece da se oseca, pogotovu ako vuce ili je neudobno, i na direktasu od 5m i 150gr, posle par sati, refleksno se podize hvat i trazi balans  :lol:

procaster

Nema potrebe nositi kod majstora.

Efikasno i najjednostavnije moguće !  :thumbup:

bili d kid

Hvala svima za preporuke i ostale komentare za ovaj štap. Uzeo sam ga i nisam se pokajao. Juče stigao, jutros premijera i upis.
2.51m Pike Spin 7-31gr
Spro Swift 200
Formax Attack Twitch 90 12cm

Šane sa Tise

Odličan štap!!! Ja UL-išem s njim...Imam 1,5-7gr! Za mikrodžig, glave 3gr - savršen! Ima snage i za ozbiljne ribe!

Ribohvatac

2.7 7-32 preozbiljan stap, opet se merkam da ga uzmem.
konusni blank, debela u butu. drmao sam svasta, pecao-probao na svasta, al ovaj model me kupio i ne prestaje da ga opet posedujem.