Robinson Sashima

Započeo ibanezi, 05 Maj 2017, 18:52:10

redhed

Probao Sashimu 2,59 10-40 gm.Lep štap sa kvalitenim karikama.Dobra detekcija dna sa glavama od 16-20 grama koje sam probao. Ono što mi se nikako ne sviđa je dužina drške štapa koja je meni lično nekako kratka ,pa je i balans sa mašinicom Spro red arc nešto lošiji.Da je drška duža samo nekih 5-10 cm štap bi bio odličan,balans bolji  i takoreći bez greške.
Ovo je moj lični utisak i preporučujem svakom da štap proba pre nego što ga naruči baš zato da bi se ovakve nedoumice otklonile.

nesobn

Koliko je dugačka drška Sashime na modelima 259 10-40 i 251 7-32 gr?Mislim na mjesto na halteru gdje stoji mašinica pa do kraja drške!Pitam jer tražim bratancu da kupim štap na poklon?Momak ima 17 god i peca štuku na kašike do 25 gr i leptire br. 5-6. Do nekih 50 eura ovaj štap mi je ušao u uži izbor za kupovinu i ne bih da omanem jer bi ga naručio na neviđeno.

Model 251 do 32g

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Stap i nije los ali je drska na njemu potresno kratka ali potresno.
Mozda nekom nizeg rasta i krace podlaktice i ne bude meni prekratko.

Jeste, ima kratku drsku. Mislio sam da cu se vremenom priviknuti ali jok. Sa druge strane, da ima duzu drsku bio bi znatno tezi ali mozda i malo boljeg balansa. Red arca sam skinuo jer sa njim ima ocajan balans i stavio Fortisa sa kojim je skroz ok. Kod tebe iz camca sam ladno bacao glave od 25g i on se fino sa tim nosi sto je premasilo moja ocekivanja. Ne znam da li bih probio celjust smudja sa tom glavom i sreca je da nisam imao udarca.  Za pecanje sa obale i koriscenje glava do 18g nema nikakvih problema iako je kratak. Sve u svemu dobar odnos ulozeno/dobijeno.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Ma stap ok skroz samo ta drska  :grin: konstantno ga drzis zglobom mozda za neke manje i lakse varke ok skroz mada moze mnooogo vise al opet ta drska .

Vidi se da ste fideraši i dubinkaši i ne pomerate šaku sa haltera. Da samo znate kako je lepo i udobno držati štap na gornjoj drški, pa mašinica od 200 i neki gram na taj štapić za idealnu lakoću i balans. Mogla bi i mnogo lakša da postoji, idealno bi bilo bez mašinice, pa drška dođe na lakat  nekom kao Marina, a iza lakta nekom kao Miša. Pa skapiraš da možeš i iz zgloba i iz lakta šta god hoćeš.  Ja iz zgloba cimam i 30gramske glave, i teže bih da mi na Savi trebaju. Sam štap to odrađuje iako je slične dužine drške - 34cm na 2,6m. Meni je to rutinska navika koja traje 100tinku sekunde kad glava dodirne površinu. Jednostavno propadne rukohvat u šaku sam od sebe. A i te priče o balansu na štapčetu od 2,51m i 167 gr težine čak i pri držanju za halter? I to iz olovke nekog kome je omiljeni štap za pecanje 4 metarska močuga 200gr težine bacanja! :eek:

Verovao ili ne ali uvek ga drzim za gornji rukohvat. I od tad, posle tog pecanja sa Marinom mazem teniski lakat Fastum gelom. Sa Arcom otvara plecke, sto bi Vradojicic rekao.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

Neplanirano sam dosao u posed jednog E,T spin blejda 2,7 njemu je drska  od stope masinice pa do kraja 40 cm i to je po meni idealno . A ovaj kratez od drske kao na sasimi i 30 gr glavu dodji na Dunav da vidim koliko ces tako zglobom da drzis i radis , plus na svakoj kontri i pri radu stalno klizi sa podlaktice u jednu ili drugu stranu . Sve to moze kad izadjes na vodu 2-3 sata onda moze i lopatom al kad zabodes ceo dan i onaj najidealniji komplet postane opterecenje . U fideru drzis stap max minut dva dok napunis i zabacis ostalo je u drzacu pa kad sve to saberes nisi ga za ceo dan drzao ni sat dva vremena.
30 gr glava na 10tak metara dubine i sed od 10tak cm u toku krivi kukove a ne plecke pecao cime god.

Štapovi sa kratkom dvodelnom drškom su optimalni za džigovanje jer se drže onako kako je najpravilnije i nimalo ne umaraju. Sve prednosti dolaze do izražaja. I balans i lakoća i pravovremena kontra. Samo što mi ne pratimo trendove, nego i ove štapove držimo kao nekad trometraše. Ja bih Marina kod tebe na Dunavu sa mojim štapom i glavudžom od 50 -60 grama džigovao kako je i predviđeno da se džiguje štapovima sa kratkom dvodelnom drškom. Dakle šaka odole na gornji rukohvat, kraj štapa pod pazuh i vuci - diži - spuštaj šta hoćeš.. Samo treba se malo naviknuti. Ja već rutinski tako i vučem i džigijem teže glavinjare.  Ja sam mislio do skoro da je trend kratkih ćelavih drškica samo marketinški potez da se ukrade koji gram i napiše manja težina štapa. Međutim, pročitao zašto, kako, probao i skapirao da je to nova revolucija i da su sve tehničke stvari nekada bile baš bez veze. Ništa ta Sašima od 2,5m nije lošije balasirana od mojih CDova. A da mi to nije idealno, sigurno bih produžio dršku na novom CDU koji sam pravio. Ali nisam, super mi je tih 30 i koji cm za potpuno pravilan i udoban hvat kad oklembesim glavinjaru 35 - 40 gr i bacim u brzu Drinu. Diže šaka kao hidraulični kran bez ikakvog napora. Probajte tako kad okačite glavudžu i frljnete u Dunav i napišite mi da li vam odgovara. I iz lakta bi brzo otišle plećke, a kamoli iz zgloba, a ovako mogu ceo dan bez problema. Pošto na Savi nemam potrebu za teškim teretima, još uvek silikonom džigujem iz zgloba sa skoro uspravnim štapom, gde štap sve radi sam. Naravno, teže je dati kontru uz momentalno brzo namotavanje, ali to je stvar opet mog 30godišnjeg isključivog varaličarenja nekvarenog nikakvom drugom tehnikom. Zato mi se i smejete sada kad fiderom opaljujem kontre ko Dok Holidej.  :lol:Nije džabe trend skraćene drške čak i na dugačkim štapovima koji su predviđeni za džig ili tvič. Ništa lakše nego dizati i spištati sa polugom pod pazuhpm.. Iako se nama čine baš debalansirani. Nisu, nego smo mi zastareli! Naravno prvi se dosetili Japanci i izračunali da je to najbolji i najefikasniji i najlakši način da džiguju Rok ribu u morskim dubinama sa glavudžama od vazda grama.

Pa nismo mi na moru pa radimo vertikalu sa ivice broda.
Drsku 30 cm pod misku pa da djigujem . Pa takav deformitet desne i leve ruke u medicini jos nema pronadjen naziv .
Evo neka kolege forumasi stave pod misku neku drsku duzine 30 cm drzeci za gornji rukohvat ,nebitno sad koi je stap i levom rukom za rucicu i nek samo iznesu svoje misljenje . Znaci stap pod misku i drsku 30 cm .

jiggybaw

@ ibanezi
Gde si citao to za celave i kratke drske? Ajd, molim te, postavi link, bas me zanima.

Ne sećam se gde sam pročitao. Da li u neko m časopisu ili na nekom forumu, nemam pojma. Ne mora da bude ćelava, ali je ćelava najudobnija. Imaš snimak koji si ti postavio, ili neko drugi, ali oko koga smo polemisali. Ono za HRF. Pogledaj kako japanac drži štap kada džiguje teškim silikonom i kako izvlači ribu. Marina, jesi li probao sad u sobi? O kakvom deformitetu pišeš? Ne lepi se štap bukvalno pod pazuh nego nešto niže kako ti je najudobnije, ispod onog mišića koji ne znam kako se zove ali kod bildera pravi trougao i pritisneš i to kako ti sama ruka pada, bez dodatnoh napora. Štap stoji pod nekim uglom od 25 - 30 stepeni kod mene. Kod šake nema nikakvog deformiteta ona stoji u prirodnom položaju kako naleže ispod drške. Ne moraš čak ni da obuhvataš štap čvrsto. Drška nije 30 cm, nego znatno više, držiš iznad haltera na daljini gde ti šaka sama po sebi dolazi. Nije ti donja prekratka, nego ti tako krakatom fali gornje, ali nije uopšte problem ni ako ti šaka dođe na blank. Kod džigovanja iz lakta ti rade i podlakrični mišići i bicepsi i rame. Na ovaj način ti radi samo biceps i to upolovačeno u udnosu na držanje ispod lakta. Ruka koja mota  nije ispružena, nego prosto oslonjena o telo tako da i tu nema nikakvog napora. Aj' probaj sad u sobi na prazno, smesti štap kako ti je najudobnije na taj način i motaj, pa mi reci šta je nepravilno i gde je deformitet?

Spojene poruke: 07 Decembar 2019, 11:28:36

Izvini, sad sam uzeo štap, šaka ne stoji od dole nego prirodno, baš kako dolazi sa strane, savijeni prsti dižu štap.

xerion

Ibanezi
Napravi ti lepo video .
Nemoj da moramo dolaziti u Mitrovicu na poduku.(obuku u jig tehnici)

Jbg, ne mogu, evo sad stigoh iz smuđarenja, izgleda da sam ih nab'o i ne pada mi napamet da vodim nekog da me snima. Ćutim i krijem se k'o da sam iz zatvora pobegao. :lol: Biće neko druženje pa ću pokazati kako ja držim štap ii kada su laka i kada su teška opterećenja u igri, pa kome se sviđa, sviđa, kome ne, neka radi kako je i dosada. Bogatstvo je u raznolikosti. smiley033

Spojene poruke: 07 Decembar 2019, 19:50:35

Mišo, ja sam Sašimu istestirao do panja i to onu 2,59 10 -40. Tvoja je kraća i lakša! I stvarno mi ništa nije jasno o čemu vi pišete. Dužina drške slična kao na mom CD 260cm 10 -44 - 34cm do stope mašinice. Na mom je sa mašinicom 280 gr tačka balansa na samom kraju gornje drške, na ivici. Kod Sašime je na 2 - 3 cm iznad, ali pošto halter ulazi u dršku, gornja drška je kraća tih nekoliko cm, dakle tačka balansa je na istom mestu blanka kao na CDu.  Za moj način držanja i džigovanja idealno, stanje je beztežinsko za moj pojam. Držim samo mašinicu u ruci. Džigovanje iz zgloba sa držanjem za gornji rukohvat iznad mašinice sa početnim uglom od oko 75 stepeni pa do 90 pri trzaju džiga gore sa glavama do 25gr, pa i više grama, gde je štap u tom savršenom balansu gde i mašinica poteže nazad je bez ikakvog osećaja težine, daleko lakše od džigovanja iz podlaktice gde radi komlet tricepsi, bicepsi, lakat i rame, gde na osećaj debalansa strahovito utiče i džig u vodi, gde je početna tačka kretanja iz paralele sa patosom pa do ugla od oko 75 stepeni, dakle do položaja iz kojeg ja zglobom počinjem trzaj gore. Duža drška samo smeta pri takvom načinu, ume da zapinje za odeću, torbu, prsluk...Tvrdim da je Sašima za 50ak evra jedan divan i savršeno balansiran štap čija se težina - lakoća ne oseća u rukama i da traži najlakšu mašinicu potrebne snage koja se može naći. Samo, kao što ja treba da se odviknem od kontri kada fiderišem, tako i ti treba da se rešiš navika stečenih pri fidersisanju ili šaranisanju kada uzmeš varaličarski štap u ruku. Sve se radi drugačije. Ja znam da i ti i Marina znate da ulovite ribu i da ste majstori, ali kao nestriktni varaličari imate i navike iz ostalih tehnika koje upražnjavate, pogotovo ti koji od skoro varaličariš, a decenije proveo u tehnikama gde se sve radi drugačije. Videćemo se, sledeći put kada budemo pecali bez obzira kojom tehnikom pa ćemo malo  baciti i varalicu. Mada bi ovo što sam opisao i sam mogao probati. Zabaci tvister i pusti da ti štap propadne na gornji rukovat šake. Dakle nemoj ti nameštati nego mu samo digni vrh da sam propadne gornjim rukohvatom u šaku. Tako kako ga držiš, videćeš da je propao stojeći u vertikali. Obori ga iz zgloba do nekih 75 stepeni. Videćeš da ga ni pod tim uglom ne osećaš u ruci, tj, više osećaš težinu mašinice nego štapa. I počni da džiguješ 75 - 90 stepeni. Sama mašinica iz tog ugla vuče štap u vertikalu. Zglobom radiš, ali nikakav pritisak ni napor u zgobu nemaš. Teški debalansirani trometraši i iz tog ugla mogu da vuku dole. Prekrasno balansirana Sašima ne! Probaj ovo sad odmah, u sobi na suvo bwz zabacivanja, naravno :cheesy:. Vrati Arka, skidaj tu dorongu od Fortisa. Siguran sam da ćeš se zapanjio k'o panj što u stvari kao pripadnik te šaranske ekipe i jesi. :lol: Treba neko vreme fiderašu da mu ti pokreti postanu rutinski. Ajd, probaj o'ma, pa piši utisak.