Bolonjeze štapovi...

Započeo Bigash, 05 Avgust 2008, 07:54:10

SundjerPecanje i 10 gostiju pregledaju ovu temu.

Arthemis odradjen,slike uskoro... :clap2:

Okaci sve, akciju kad ga opteretis, masu namotanog, pravu duzinu, precnik rukohvata odmah iznad haltera itd...
Nek ti je sa srecom.

aca027

@orka

pronašao sam nekoliko postova u kojima si delimično opisivao Mivardi Shangrila štap. U nekom narednom periodu bih pazario štap ali imam nedoumice oko toga šta da nabavim. Razmišljanja su mi bila u smeru Trabucco štapova i to: Trabucco Energhia TXL Power Light 6m ili Trabucco Energhia XR Allround u istoj dužini. Onda sam slučajno "naleteo" na tvoje postove o napred navedenom štapu i čini mi se da on poprilično odgovara osobinama Trabucco štapova koje sam ja ciljao. Čini mi se, takođe, da si Mivardi nedavno otuđio, ali ne znam koliko si pecao ovim štapom i zanima me konkretno iskustvo u eksploataciji istog i da li može da se uporedi sa navedenim Trabucco štapovima. Da rezimiram, malo opširniji opis subjekta ako je moguće i unapred se zahvaljujem na odgovoru.

Pozdrav svim članovima foruma ali i onima koji samo "nalete" da nešto pročitaju - bio sam u tom fazonu i pročitao poprilično tema ovde, a ovo mi je prvi post...   smiley033

Mare035

Nikako da sednem za komp i okacim slike. Ali je juce stap overen,hvatao se skobalj do 500 grama i poneka siljka..sve to odradi bez problema. Stap ima dusu i za te sitnije ribe,mada mislim da ce tek na ozbiljnim ribama da pokaze ono pravo. Drug koji je pecao samnom je imao bucova od 3,2 kg na shimano catanu bolonjez od 5 metra,pokupio 2 crvica...e ta riba je trebala da bude na Arthemisu pa da vidimo ko kosi a ko vodu nosi...

Sa shangrilom nisam pecao puno,ali je bila i na Drini,Tamišu,Tisi,Savi..Prodao sam je jer sam je u zadnjih 4-5 godina koristio isto toliko puta..Bukvalno je skupljala prašinu. :smiley:
Nisi naveo gde pecaš i koliko teške plovke koristiš..Sa shangrilom bez problema možeš koristiti plovke do 10-12g,pa čak po potrebi i teže..Ista ima težinu bacanja od 0-30g..Oštar i brz štap progresivne akcije,korektnog balansa..Ti trabbuco bolonjezi koliko vidim imaju tb do 12g,a energhia TXL power light je teška 290g,dok je XR težak 260g..Shangrila je teška 270-280g..
Te trabucco bolonjeze nisam imao priliku da vidim,ali rekao bih da nisu za teže plovke i krupniju ribu,tj da to nisu "drinski" štapovi,pogotovo XR za koji kažu da je dizajniran za takmičarski ribolov..
Cena im je oko 24.000 dinara dok je shangrila oko 16.000 din..
Evo je shangrila na Drini..

aca027

@Orka

pre svega hvala na brzom odgovoru...

Štap bih koristio na Savi i Dunavu, ali po potrebi i za druge lokacije. Zanima me kako se ponaša sa lakšim plovcima i kolika je neka donja granica u težini plovaka sa kojom on može da se komotno koristi kao i to koliko si ti lično zadovoljan štapom. Ukoliko je dobar kupio bih ga i koristio intenzivno jer imam običaj da kada se naviknem i vežem za nešto da to onda dugo i koristim. To sa cenama si u pravu i u suštini za cenu kompleta ove varijante (upario bih ovaj štap sa nekom Daiwa mašinicom- Ninja npr.) , na strani Trabucco- a bih imao samo štap. Pitanje sam pokrenuo jer sam video da si posedovao ovaj štap i zanimali su me utisci iz prve ruke pošto sve ostalo može da bude manje-više subjektivno (mislim na reklame itd.).
Da, pomenuo si solidan balans. Da li to znači da je štap podesan za neko duže pecanje ili pucaju leđa posle nekoliko sati upotrebe?
BTW odlične slike...

Malo je sestica koje imaju balans da lebde u ruci i da ceo dan pecas bez zamora.
Colmic ima nekoliko modela koji uz sitne prepravke, pomeranje haltera na gore lebde, Maver isto, Shimano tu i tamo, cak bih rekao da nema top balansiran stap. Za Daiwu ne znam, Milo ima neke, Tubertini ima prilicno dobre balanse.
Za Trabucco ne znam, licno i nisam njihov ljubitelj ali znam da su dve Energhie, XPS i TXL Allround serije, od 6m odlicni stapovi.
Svi top balansirani stapovi od 6m su 250 i vise evra.
Da li ces moci vise sati da drzis Shrangilu, zavisi i od tvoje snage, stila pecanja sesticama, da li oslanjas na kuk ili drzis na podlaktici itd...
Licno sestice drzim na podlaktici, Colmic Corvette 6m ne osecam ceo dan, Speedmaster AX TE 5-600 GT me umori posle 3, 4 sata.
Probao sam Orkinu Shangrilu na Drini, dobar stap srednje klase. Lepa je, tanka u rukohvatu, solidnog balansa koliko se secam, ima i ostrinu i snagu...

Mare, okaci slike molim te. Ja hocu da kupim Arthemis od 5m i da ga motam. Koliko uzima MG po vezu? I reci mi gde si pecao juce?

Na većinu pitanja ti je odgovorio kolega Vlada.. :ok:  Sa štapom sam bio zadovoljan.Postoje bolji,ali postoje i znatno gori..Citiraću Vladu.."dobar štap srednje klase".
Bolje mu leže teži plovci,ali se mogu koristiti i lakši od 4 grama..

Mare035

Evo i Artemisa,ne znam koliko po vezu uzima tacno! Mene je sve djuture iznelo 60 evra...

Sto se tice pecanja,pecao sam ispod Moravskog mosta u Cupriji. dan idealan,aktivnost ribe jako dobra.
Mada moram da kazem da sam dobrih sat vremena sacovao mesta i trazio aktivnost skobalja po povrsini reke....kada sam nasao mesto sa klasicnim poojavljivanjem skobalja na povrsini reke,posle je sve bilo lako. Interesantna stvar je ta da hleb i filament ije hteo da uzima uopste,samo crva i po meni je to najlepse pecanje kada nema beovice,krkuse da dosadjuju...

Ooo Mare, jesu ga uradili, svaka im cast...
Kad oduzmes cenu opreme, izadje neka 2e po vezu, mozda malo vise... Vredi za ovakav rad.
Nisam nikad pecao na Moravi, verujem da je dobra voda.
Ovde je filament zabranjen a od ove godine zabranili i 2 udice na Drini, ali dobro.
Po tebi, ima li Arthemis blank za bacanje plovaka 8-12gr, brzinu za kontre na vecim daljinama i snagu za ribe od 2kg u brzoj Drini?
Verovatno cu da prodam nesto od stapova i da kupim njega od 5m u blanku i jedan match od 4.8m, verovatno Tubertini T-Match 2 4.8m 12-35gr.

StefanKv

Definitivno moj naredni stap ali u duzini od 5m. Nek je sa srecom i nek te dobro sluzi. Prelep stap.

Mare035

Prvo da iskoristim priliku i zahvalim se svima vama koji ste mi preporucili MG servis,zaista sam zadovoljan. Celog zivota pecam shimano stapovima,catane,tehniumi i speedmasteri i mogu da kazem da je ovo za mene preporod. Dosta laksi od shimana,speedmaster bi mi ruku otkinuo nakon par sati konstantnog pecanjà. Sa ovim stapom sam juce uzivao,dosta laksi i po meni bas brz stap. Morao sam da okacim plovak i od 10 i od 12 grama i isprobam ga u jacoj vodi. Tu gramazu u 90 odsto slucajeva koristim na Moravi. Apsolutno sam ubedjen da ovaj stap ima snage da se izbori i sa vecim ribama od 2 kg,tako da jedva cekam da krene mrena na Moravi. Nisam neko ko preterano cuva stapove,ali mi se nikad nije desilo da slomim stap. Toplo preporucujem Artemisa jer sam siguran da moze da izdrzi i malo grublje rukovanje. Mene je odusevio,tako da sam odlucio da uzmem i peticu Artemisa. U ovim mesecima kada je Morava mala,6 metara mi nije potrebno. Tako da ce petica uskoro praviti drustvo ovoj sestici. To je definitivno.

Spojene poruke: 14 Avgust 2017, 23:10:32

I ovo zaboravih,Drina tek treba da bude reka na kojoj cu pecati po prvi put. Ne znam koliko je brza voda od Morave,ali ako kazem da sam u Moravskim brzacima hvatao krupne mrene sa catanama te4 i te5,onda bi Arthemis mnogo lakse trebao da izadje na kraj sa tim ribama od pomenutih shimano stapova jer je dosta jaci. To je moje vidjenje situacije i moja ocena. Jedva cekam da mi petica stigne i da osetim tu ostrinu. Verujem da je brutalna.

Morava je veoma mocna voda, ako ti pecas sa 10gr tu onda na Drini neces imati problem.
Drina je podeljena na 3 dela, bar je ja tako delim i to su kao 3 reke.
Gornji tok - od Perucca pa nizvodno do Drlaca,  zahteva minimum 8gr a ide do 15gr zimi, najcesce je to 10-12gr. Najvise se tu peca na travu.
Srednji je umereniji, tereni malo uzvidno i nizvodno od Ljubovije, dominantan je hleb a peca se i na travu, plovci 5-8gr.
Donji je ispod Zvornika pa do usca, 4 do 7gr, hleb, crv...
Javi se kad budes isao pa se mozda i vidimo.

Raduje me tvoja poruka i izneseno u njoj. Imam Speedmaster AX TE 5- 600 GT, dobar stap ali mu fali bolji balans. Ne pecam cesto njim, ali za gornji tok Drine radi posao ali me umori za 4 sata pecanja.
Imam 2 stapa koja ne bih otudjio, Colmic Corvette 6m - Fuji oprema i Technium TE 3L-505 GT - Fuji. To.je stara serija Techniuma ali opasno zilav i elegantan stap, 18mm precnik kod haltera. Njim na 0.14/0.12 izvlacim mrene na Drini, od 3.5kg...
Moram i ja probati Maver, i moj sledeci stap je Arthemis od 5m.

sad gledam cene blanka i cene bolnjeza, cena blanka + tvojih 60e izadje tacno isto koliko i cena fabricki navezanog bolonjeza. ALI, predpostavljam da si ovako mogao sam da odredjujes gde ide halter?

Mare035

Ako se ne vidimo,bar ces mi reci gde da idem. Nemam nimalo iskustva sa Drinom,hvala svakako.Speedmaster debelo umara,ali je prava stvar kada zatreba snaga. Slikacu sutra Artemis pri opterecenju,i mislim da nema celih 6 metra...eto,sutra cu izneti i taj podatak.

Spojene poruke: 14 Avgust 2017, 23:51:36

Da,Laki...skoro pa dodje isto! Mozda je fabricki skuplji za jednu crvenu. Mogao sam da biram visinu haltera,ali stavio sam i Fuji opremu,fabricki mislim da nije opremljen Fuji-em vec Alps karikama ako se ne varam. I ovaj Fuji NS6 halter je skuplji,ali vredi. Moram da kazem da sam imao jeftinije motanje,ali nisam hteo da razmisljam vec sam poslusao savete i poslao u MG. Stvarno je vrh odradjen stap i ne zalim nimalo.