Bolonjeze štapovi...

Započeo Bigash, 05 Avgust 2008, 07:54:10

Dubinko

Ljudi stigla šestica Triana Potenza KBX2. Štap fenomenalan u svakom pogledu. Lebdi u ruci -200g, lepo se savija na opterećenje, deklarisan na 15g, ali odaje utisak kao dosta 30gramaca koje sam gledao - izgleda da se stvarno frljaju sa težinama bacanja kako stignu. Miksovani vrh, koji je pri tom dosta deblji od proseka kod bolonjeza(pa onda još više čudi dobar balans). ALPS halter, PacificBay provodnici.
PEX još jednom hvala na pravom savetu, za 100 eura dođoh do izuzetnog štapa. Mislim da bi vredelo još malo ispitati ponudu ovog proizvođača www.trianadoo.com . Našao sam poslednji katalog, uglavnom prave štek, bolo i trout štapove. Bolo rade u blank varijanti i sa fuji opremom. Cene sasvim pristojne (stoje u katalogu), ali mislim da ih kod nas nema u ponudi.
Najžalije mi je što će moja žena, kada ja umrem, da prodaje pribor za pecanje po ceni kojliko sam joj rekao da sam platio!

Nek te dobro sluzi...
Miksovani vrh? Nije to obicaj kod bolonjeza, pogotovo ne da je do pola supalj a od pola pun (ako na to mislis kad kazes miksovan)?
Pex zna da li je i fabricki miksovan pa ce ti reci, ja nikad nisam video taj stap, ustvari nijednu Trianu.
Obicno na nekim telematch stapovima ide ceo vrh od punog karbona...

Citat: pex poslato 05 Jun 2017, 16:19:13
Pa moje misljenje je da nije bas tako, Daleko je ostriji i jaci Speedmaster a jos uvek ima onaj elasticni osecaj koji krasi prave bolonjeze. Dugacak tacno 5m i balansa boljeg nego Brutale a kada bi mu se stavili sitni provodnici (jer onima bas velike), slika bi bila jos povoljnija. Da ga ima u blanku i vezati ga kako treba bio bi bas tata. Prijatelj ga ima i gde treba puna kontrola i snaga on je taj. Brutale je izuzetno dobar stap ali po meni nikakvu upotrebnu prednost u odnosu na Speed nema. Ali tankoca i lepota kao i fini provodnici, e to je utisak i lepota. Inace nisam bas reper jer ja obozavam balans i deblje rukohvate koji su meni licno daleko udobniji, tako da se i taj subjektivni deo mora uzeti u obzir.

Iskreno, meni je taj Artemis ubedljivo najbolja 5-ca u pogledu cena- kvalitet trenutno. Apsolutno dobro balansiran i jak a ostar koliko treba a snage napretek.
E to se zove tehnologija vrh za cca 150 Eur. Nije malo ali za te karakteristike vrh vrhova.
Inace za 5-cu ne bih dao 200 Eur taman da je od zlata. Jer karakteristike 5-ce je mnogo lakse postici za razliku od 6-ce koja je najgora. 7-ca i 8-ca zna se, debalans, tezina, znaci mora najskuplji moguci ne bi li se imalo pecalo i uzivalo.

Pozdrav!
Znam koji kolega ima taj speedmaster i razmislja mozda da ti ga vrati nazad na jedan eksperiment, to sa uzim karikama.. Al vidjecemo..
A ti elvise prestani da pecas bolo tehnikom sa multi match stapom.. Zar ti nije bilo dosta 2 dana polemisanja na fb xD
Pozdrav <3

pex

@Dubinko.
Svaka cast majstore izuzetan stap. Tako da ti samo ostaje da uzivas.
Mislim da mu originalni vrh nije miksovan ali ako je ubacen pravi nema problema. Davno sam drzao i pecao na taj stap, ali mi je bio odlican bas.
Sto se tice firme Triana ona vise ne postoji. E sada ovo je Istriana i slicna je i mozda naslednik i treba proveriti te stapove posto mozda jesu a mozda nisu isti.
@srdjan812
Nije problem resicemo ga da bude kao lutka. E to ce biti Br.1 teskas.
Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Dubinko

Mošda sam i ja pogrešno procenio da je u pitanju miksovani vrh. Jedini način da to sigurno utvrdim je da skinem vršni provodnik izvučem vrh pa vidim, ali mislim da to sad neću da radim.
Sad samo da mu nađem pravu mašinu, ovaj zaslužuje bar jedan Technium FC, jaooo dokle više  :rolleyes:.

Slikaj vrh, klizne povuci do vrsnog i okaci ovde pa cemo da vidimo.

Srdjane, mozda vam se jos neko pridruzi na Drini.  :cheesy:

MarkoMimic

:cheesy: A do juce pecasmo ma Silstar teleskope max 4m duge. Hteli ili ne da priznamo gazi nas ovaj savremeni ritam zivota, sve manje pecamo a sve vise vremena pisemo i pricamo o pecanju i priboru. Jbg, bar one retke izlaske da pecamo sa dobrom opremom i uzivamo. Ovo pisem iz licnog iskustva i nije mi cilj da nekoga kritikujem vec se zalim. Moj komplet Marshall Liberator 5005 i Shimano Nexave 3000 SRB su za 5 godina imali sigurno 500 izlazaka na Drinu. A sada Twin 2500 XT-RB, TEAM DAIWA 2508 D, matc stap motan po mojoj zelji ni jedan izlazak. E to je zalosno.

komša015

Jbg Marko.. ti ne pecaš, da bi drugi imali šta upecati...  smiley033

Svenko

Marko pridruzujem se sekciji :lol: :lol:
Dubinko nek te stap posluzi ..ja ostajem na Koex masteru strong petici do daljnjeg....Sl mora biti maver  smiley033 kad se malo novcanica skupi...
Bistro

pex

Mare, pecao sam na rumunske teleskope koliko metara toliko kila (licno sam imao od 4m).
Vremenom se napredovalo i zivelo za ribolov a sada je red na uzivanje. Prosao sve faze i sada imam 50 stapova i 30 masinica. Vrh vrhova pokriveno sve.
Retko idem na pecanje ali kada odem za svaku situaciju i svaku priliku odgovarajuci i vrhunski komplet.
Jbga meni je samo pecanje pasija i hobi dok drugi imaju kojesta.
Umesto cigara recimo u proteklih 24 godine po 1 Eur dnevno i to je to. Nije toliko ni tesko ni skupo.

Čuvajmo prirodu pa ćemo sačuvati sebe

Nema leka čak  ni Crna reka  :lol:
Plače Peranović za takvima :lol:

elvis

Citat: pex poslato 07 Jun 2017, 17:07:20
Jbga meni je samo pecanje pasija i hobi dok drugi imaju kojesta.

Pozdrav!
Komentar je na mjestu, svaka cast.. Isto tako razmisljam, jer recimo prosjecan pusac ispusi za 3 do 4 mjeseca vrhunski bolonjez ili masinicu, i onda moj drug koji je pusac a i strastveni ribolovac pita mene kako mi nije zao kupiti skup stap, jer kao njemu je to skupo.. Moj odgovor bude njemu bude kontra pitanje, kako tebi nije zao da das svaki dan 5 maraka za cigare, jer ti godisnje ispusis 3 do 4 vrhunska bolonjeza, ali ako je to tvoj ceif ja nemam nista protiv... Svi smo nekad lovili na taj Silstar, imao sam onaj sto mu je rukohvat umotan nekom imitacijom koze, ali to je proslo vrijeme..Zadnjih 20 godina sam gotovo svaki vikend na pecanju i pokusavam da odrzim taj tempo, posao pritisce ali nedam se..

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

koleq3

Sta predlazete troumim se izmedju tri komada bolonjeza za plovke od 4-7gr
Daljina izbacaja mozda 15ak metara peca se na Dunavu.
1 Tica technium
2 shimano nexave 4-500
3 tubertini level cc neki plave boje
Cena svi su u rangu manje vise

MarkoMimic

:cheesy: Nemam nista protiv kupovine sofisticiranog pribora, naprotiv. I sam ribolov dozivljavam kao uzivanje kako emotivno tako i vizuelno. Ipak, uhvatih sebe da mi nisu dovoljno dobri stapovi i masinice koje sam koristio 3-4 sezone pa ih menjam za nesto bolje sto ce mnogo vise da bude kao ukras u kuci nego sto ce na vodu da izlazi. A ne tako davno, nije mi bilo toliko bitno kako se zove stap, koliko je tezak, i td... bilo je bitno da 3 dana u sedmici mninimum budem pored vode. Sada smo dosli u fazu da bolonjez stapove necemo meriti u gramima vec ce biti...moj iz Reglasa tezak 178,44gr  :cheesy: Licno nemam neku potrebu za bolonjezima od 6 ili 7m, verovatno ne bih znao ni poecati sa njima ali ovi od 5m... paleta je toliko siroka i raznovrsna da svako moze naci stap primeren svojim mogucnostima, potrebama i licnim afinitetima. Sto se cigareta tice, tu se apsolutno slazem, za 20-ak godina staza sa cigaretom recimo neka sam popusio 10-ak hiljada eura...al jbg... ceif.  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

StefanKv

Citat: koleq3 poslato 07 Jun 2017, 19:41:14
Sta predlazete troumim se izmedju tri komada bolonjeza za plovke od 4-7gr
Daljina izbacaja mozda 15ak metara peca se na Dunavu.
1 Tica technium
2 shimano nexave 4-500
3 tubertini level cc neki plave boje
Cena svi su u rangu manje vise

Ja bih bez razmisljanja uzeo tubertini 7705cc, za taj novac jako korektan i zahvalan stap, sto bi se reklo pravi radan stap. Pozzz