RIBOLOV ŠARANA & AMURA => Sistemi & tehnike pecanja => Temu započeo: milan997 poslato 25 April 2012, 18:58:05

Naslov: Pecanje šarana na plovak
Poruka od: milan997 poslato 25 April 2012, 18:58:05
Probao sam par puta da ga pecam na plovak i lose sam prolazio. Samo jednog na 3 pecanja.  Ako je neko pecao molio bih da napise na kakav sistem je pecao (tezina plovka, velicina udice, duzina predveza, mamac). Radi se o pecanju na jezeru.
Poruka od: djole kac poslato 25 April 2012, 20:25:54
 Ja sam godinama pecao u Kovilju ( slajz ) na plovak Sarana , na obicno pero ( fixno moze i klizece ) , predvez 20 tak cm, udica velicina 4 , mamac Kukuruz kuvani ili Cukk, direkt na udicu ( na Minjdjusu )
Najbitnije je da nadjes BAIR ( prelaz iz pliceg u dublji deo ; npr sa 3 na 4 m dubine ) navuces na bair , a znaces tako sto kad zabacis plovak stoji normalno, polako ga privlacis dok ne bude  malo Nakoseno ( ne da lezi onda si preterao sa privlacenjem ) posolis malo levo i desno od plovka i to je to.
Jedino sto moras biti jako miran posto je to uglavnom blize obali i uglavnom sam imao sitnije Sarane do 3 kg....  smiley033
Poruka od: milan997 poslato 25 April 2012, 20:39:29
Nije li udica 4 prevelika? Cuo sam za sistem da se olovo stavi na 30cm od udice i namesti se dubina da olovo legne na dno (udica je toliko udaljena od olova da bi saran dobro pokupio mamac
pre nego sto oseti otpor olova), sta mislite o tome?
Poruka od: ljuba-kikinda poslato 25 April 2012, 21:54:58
Dok me vukovi nisu zarazili pecanjem na feder non stop sam pecao sarana na plovak i sada imam jedan bolonjez namestan za pecanje sarana,sada cu ti opisati sistem na koji ja pecam i davao mi dobre rezultate na stajacicama pa probajizgleda komplikovano ali nije.
prvo ides sa 2-3 stopera, zatim navuci malu perlicu(suplja kuglica od plastike, imas ih u prodavnicama ribomaterijala u svim bojama ,30tak dinara 100 kom) , zatim navuci , u zavisnosti od dabljine najlona vrtilicu-karabinjer sa kopcicom (nemoj velike da koristis) na kopcu kacis plovak a na kraju obavezno skidas da se ne polomi,.zatim opet perlica ,zatim 4-5 stopera (moras ovoliko zbog jakog zabacaja da ti plovak ne leti do udice.Sada prati dobro:napravi predvez od tanjeg najlona (u odnosu na osnovni , pr: osnovni 0,30 predvez 0,20), duzine 50 cm-pola metra.Redosled: udica - 4 stopera( sa njima podesavas visinu udica-olovo) , tesna i jaka , olovo - suza 2-3 grama, karabinjer- vrtilica- jaci za sarana .Spoj predvez sa osnovnim najlonom.
prvi stoperi iznad plovka ti regulisu dubinu , drugi stoperi ti regulisu koliko ce plovak da pada , veliki karabinjer omogucava spasavanje plovka (nisu jeftini) ukoliko se udica zakaci u granje (predvez puca).trecim stoperom ,ispod olova odredjujes duzinu udica - olovo .moj savet udica 0lovo min 30cm.
Wagleri obicno imaju oznake :10+2 12+3 16+4 ,znaci da dodavanjem druge cifre olova dobijas pravo potapanje , ukoliko olovo legne na dno pojavice se nekoliko prstenova na anteni .podesi tako da olovo lebdi iznad dna.Velika prednost: klasicni plovak olovom zarije mamac u travuljinu i tu je kraj ,nema ulova , ovde olovo upadne u travu a udica sa mamcem ostane na povrsini trave ,riba je pokupi u kretanju a kako zbog male tezine i nikakvog otpora ne oseti sta ju je snaslo jednostavno produzi i tu je ono ludilo upecanju na vagler , jednostavno plovak pozne da vozi na povrsini, ne da skace streca vrti se u krug , ti spavas i vidis kako plovak driluje.nikada mi nije odvukla plovak mucki nego ono bas ludo , pecam ovako vec petnaestak godina i veruj mi ne postoji bolje . moj savet ti je plovak tezine 10+2 ili3 grama sa tegovima . oni bez tegova su recimo 4+2ili3 ali skakucu na vodi kao obicni
poz
Poruka od: baćko poslato 26 April 2012, 01:09:46
Djole  kac  objasnio  osnovu,  guščije pero,  najlon do  0,35 ako  očekujete  krupne  Šarane udica  strukara  veličine 4 ili  2 za krupne, ( po  Mustadu gledamo  veličinu udice ) kolika udaljenost od  udice  do olova određuje  teren, ili  vetar. Drugi  pristup  koji  je objasnio Ljuba-Kikinda je  savremeniji  pristup   doduše  nije navodio  veličinu  udice, ali  pošto  je  savremeniji  pristup sa  vaglerima udice  mogu  i  manje 6 ili 8  po  mustadu i  nemoraju  biti  strukare ovaj  put   mogu  papagajke ali  ne  debele  nego  tanje  udice. Ja se izvinjavam  zbog  ovih  nadopuna  ali mislim  da sam osetio  šta je  interesovalo Milana 997.   :ok: smiley033
Poruka od: jopinac poslato 29 April 2012, 14:07:23
Pozdrav kolege plovkarosi ..
Eh .... zamolio bih vas za par savjeta za ribolov šarana i babuske na plovak (Stara Drava)
radi se od periodu od 15.6(zavrsava skola pa skoro svaki ili svaki drugi dan idem na vodu po 2-3 stapa na plovak)
pošto sam se prije vise bavio dubinskim nacinom ribolova htio sam ovako pokusati loviti
evo ovako sam ja mislio pa me ispravite kako vi mislite da je najbolje ..
1 stap sa masinicom
2 direktaša -takmičarca kako ih vec tko zove od 5m
plovci od 3-6g
udica br 10-12
mamci kukuruz šečerac,crvići,gliste i onaj kukuruz iz klipa mladi
ribolov pri dnu
i prihrana (bar se meni dobro pokazala hrana za piliće i skuhani šrot  to pomješam i dodam u to smjesu žito i kukuruz a onda sv izgnječim i ako treba dodam vode da bude gnjeckavo ...
ostavim oko 5 min pravim kugle i hranim )
daljina pecanja posto su stapovi od 5 m i dubina oko 1,5-2 znaci oko 7-8 metara od obale ..
Unaprijed zahvaljujem na savjetima..
Poruka od: z@ks poslato 03 Maj 2012, 19:53:36
Moje pitanje je posto pecam na delu Dunava  gde se moze pecati na plovak to je tacnije veliki rukavac......tamo trazim sarana posto ima dosta panjeva i granja pa je moje pitanje na kojoj dubini ga traziti i sta mu ponuditi a i naravno predlog nekog sistema nije na odmet...unapred hvala......
Poruka od: žex.rašeta poslato 03 Maj 2012, 20:06:26
Jesi razmišljao kako izvaditi plovkaroškim priborom šarana iz granja i panjeva , koji štap ,koji najlon...neki sa mnogo jakim štapovima i priborom imaju slatku muku izvaditi divljaka iz panjeva  :takoje:
Poruka od: Zmaj Strasni poslato 03 Maj 2012, 20:11:40
Ako voda ne tece, onda je u sustini isto kao i na dubinku jedino sto plovak treba da lezi pod 45 stepeni. Problem je sto treba osetljiviji pribor za razliku od dubinke. Jak bolonjez, damil 0.25 minumum i mnogo srece ako se uhvati jer sa laksim priborom on ima mnogo vise vremena za manevrisanje, a prvo ce pokusati da se zavuce u granje. Ako dole ima granja i korenja, spremi se da menjas cesto predveze...
Poruka od: z@ks poslato 03 Maj 2012, 20:18:02
Koristim jak bolonjez i najlon 0,35 i udice 4 kovanice......
Poruka od: jopinac poslato 04 Maj 2012, 16:57:22
Može li meni netko pomoći  smiley066
Poruka od: Olovo poslato 04 Maj 2012, 17:25:18
Možeš i sam , tako što ćeš koristiti pretragu , podosta je pisano i DOSTA je razbacano po temama , pa u pretragu ukucaj "šaran na plovak" i izbaciće ti se šta je sve pretraga našla.
Poruka od: orka poslato 19 Maj 2013, 10:32:28
Nezaboravan je osecaj kada na metch ili bolonjez dodje Saran.,to su borbe koje se dugo pamte  :cheesy: ,potrebno je adekvatno uskladiti pribor u zavisnosti od tezine terena i velicine sarana kojeg ocekujemo.,ja sam kao mamac koristio najvise ruzu hleba..,hranjenje iskljucivo zrnastom hranom(psenica,secerac,kukuruz) kako bi izbegli skupljanje bele ribe u vecim kolicinama..
Poruka od: vradojicic poslato 20 Maj 2013, 10:42:18
Ja sam zimus na Kolubari, pecajuci skobalja na takmicarac od 6m uhvatio sarana od 2,5kg...
Koliko sam srece morao imati da ga izvucem na osnovni najlon 0.14 i predvez 0.12mm, sve to bez masinice, nije mi jasno...
Uglavnom izvukao sam ga za par minuta, valjda se nije ni osvestio a vec sam ga stavio u meredov...
Jedina kriticna tacka je bila prvo izvlacenje na povrsinu, tad je poludeo ali je brzo ustopan...
Poruka od: chmi poslato 20 Maj 2013, 10:50:47
Veci uspeh moze da se ocekuje ako se peca i hrani na jednom mestu bar dva dana. Skoro svaki put kada sam pecao vise dana posle drugog dana sam imao sarane na plovak. Prvi dan obicno mnogo hranim da bi privukao sto vise bele(zna da ode i po 15tak litara hrane za Tisu i Dunav), jer kontam da je saranu i bilo kojoj krupnoj ribi lakse da vidi uspaljeno jato bele nego da sama otkrije gde je hrana. Drugi dan vec dosta manje hrane i to pretezno kukuruz(secerac i obican), zito i pelete ili tako nesto
Poruka od: DUCA COBAN poslato 20 Maj 2013, 21:17:35
Ja znam kod mene na Bosutu to se pre znalo,i verujem da je uglavnom tako na svim mirnim vidama bilo..ko ima camac iz camca na plovak sarana,plovak da nije prevelik olova desetak grama,olovo na dnu plovak malo iskosen na udicu direkt kukuruz i da vidis..stanu camcem iznad krsa i tu hrane a bacaju desetak metara.. pribor normalno robustan kao za dubinku..
Poruka od: VLADIMIR RIBOLOVAC poslato 23 Jun 2013, 22:38:24
Pozdrav ja bih imao jedno pitanje moze li se sitniji saran (1kg,2kg,3kg) ili krupnija babuska pecati na osnovni najlon 0,25 plovak 3g,manju vrtilicu (virblu) predvez 0,20 i udice gamakatsu 10...Bistro. smiley033 hvala unaprijed na odgovoru.
Poruka od: djmisha77 poslato 24 Jun 2013, 00:07:43
Pogledaj temu Plovkaroske montaze.

Poruka od: orka poslato 24 Jun 2013, 08:44:01
A zasto ne bi mogao Vladimire  :cheesy: ,sa takvim najlonima i udicom moze i znatno veci saran da se izvadi,a u zavisisnsti od tezine terena i tvoje spretnosti i umeca..,pribor se uvek prolagodjava,shodno uslovima i situaciji na vodi i u vodi..
Poruka od: tiki61 poslato 24 Jun 2013, 08:58:21
Na Dunavu kod Sremskih Karlovaca ja pecam na plovak sistemom koji čine: osnovni najlon 0,15, predvez 0,12. plovak 3-4 g, udica br. 12-18, bolonjeze štap 5,00 m, mala precizna mašinica. Često se zakači šaran i uglavnom ga izvučem. Najveći je imao 3,5 kg.
Samo treba biti strpljiv.
Poruka od: orka poslato 24 Jun 2013, 09:11:04
To je u redu,naravno da moze da se izvade sitniji sarani i na takve najlone.,ako je pribor u rukama majstora sa dosta prakse.,ali za ciljano pecanje treba jaci pribor u celini..,moj najveci uhvacen na bolonjez je imao 4kg.,osnovni 0.18mm podvez 0.16mm,udica vel 14 .,nije se dao bogami sigurno dobrih 20min.,samo polako i sa osecajem uz strpljenje i na kraju izgledam ovako  :cheesy: ,podrazumeva se da je teren bio relativno cist,sa manjim grancicama na dnu.,tamo gde su vece i teze prepreke i gde ih ima mnogo tu su nam sanse na ovakav pribor vrlo vrlo male..
Poruka od: deDAIWA poslato 24 Jun 2013, 10:37:24
Na cistom terenu sam vadio sarane do tri kile na 0.16 i udicu 12.Naravno na plovak....mec stap...
Zadovoljstvo neopisivo.
E sad,kao sto su gore vec napisali,od terena zavisi kakav ces pribor koristiti.
Poruka od: tiki61 poslato 24 Jun 2013, 11:46:12
Tamo gde ja pecam nema granja, samo kameno dno i eventualno ako nanese neku manju granu.
Ustvari, tamo sam pecao na plovak do pre 3 godine - šarana, protfiša, deveriku i ostalu belu, dok je moglo od peševa. Sada je to nemoguće!  :sad:
Poruka od: srdjo_ poslato 24 Jun 2013, 12:41:37
Eh kad se setim pecanja na plovak sa teleskopom na Dunavu.. Zbog jacine vode mora se pojacati malo olovo a plovak zbog dubine ide na 30-40cm od vrha.. Tad su hvatani moji prvi sarani i milina je vuci sarana od 1,5-2kg bez masinice..
Poruka od: VLADIMIR RIBOLOVAC poslato 24 Jun 2013, 14:59:30
Pozdrav svim ribolovcima treba mi jedna pomoć  :help: kod pecanja šarana na plovak kako da odredim dubinu i dali da odignem mamac od dna ili da mamac lezi na dnu.... hvala
Poruka od: vladasm poslato 29 Jul 2013, 13:57:33
Pozdrav svima...
Imam pitanje vezano za pecanje sarana na plovak na jezeru (Mandjelos - Vranjas).
Poneo bih 2 dubinke i 2 plovka pa me zanima nesto vezano za plovak.

Da li je ok da pecam na dlaku?
Mislio sam sa pop-up boilama posto ne znam kakvo je dno. Ili da jednostvavno pecam na kukuruz direktno na udicu a da boile koristim na dubinku?

Jel neko imao iskustva na pecanju na ovom jezeru? Koje boile ste koristili i koje sisteme?
Poruka od: orka poslato 30 Jul 2013, 20:13:46
Koliko sam cuo,na jezeru Vranjes saran je retka zverka,i uglavnom se peca na vecim daljinama.,naravno da mozes i na dlaku da pecas,ali problem je zabaciti plovak u zonu gde se moze nesto desiti,zadrzati ga u mestu(talasi,vetar,strujanje).a neophodno je i stalno gledati u njega,sto moze biti opterecujeuce ako se peca 3-4 i vise sati..,ako se odlucis za plovak koristi mech stap i vegler plovke.,mogu daleko da se bace i stabilni su na vetru,talasima.,imas posebne teme o toj tehnici..,ipak, moj savet je da sarana pecas na dubince,a da se sa laganim plovkom zezas sa belom ribom prekracujuci vreme dok cekas sarana..  :ok:
Poruka od: vladasm poslato 31 Jul 2013, 00:54:16
Upravo danas sam i ja cuo da tamo skoro da i nema nista, i da mora bas da se ide 2-3 dana za redom ako hoces nesto konkretnije.
Promenio sam misljenje pa cu ipak na Erdevicko jezero (veliko) - Moharac. Kazu da tamo ima mnogo vise ribe nego u Mandjelosu.
Postavio sam pitanje tamo u temi - Dlaka kod pecanja na plovak. Mada mi sad treba i za dubinke pomoc  :help:  smiley105

Je**ga nisam dugo u prici sa pecanjem, dosta novih stvari se pojavilo od kada sam ja prestao da idem tako da....
Poruka od: mirijevac poslato 15 Avgust 2013, 12:00:58
Пошто пловкарим, готово искључиво на Дунаву, нисам га пецао циљно, али како видим и то је могуће. Оно што ја могу поделити са вама, јесте да оних пар комада које сам добио, онако успут, дошли су на ружу хлеба и искључиво на спруду, период јул - октобар. Како пецам лаганијим прибором (0,14 - 0,12), довољно је рећи да ми је проценат успешних извлачења, при оваквом виду пецања, катастрофалан. :sad:
Poruka od: orka poslato 15 Avgust 2013, 12:17:26
Nije to nista cudno,s obzirom da su dolazili uzgred,na pribor namenjen beloj ribi.,pa jos ako su sarani bili krupniji,onda nisi imao stvarno nikakve sanse..,ako se cesce javlja pojacaj pribor,pa ce onda biti vece sanse da izgledas ovako  :cheesy:
Inace vec smo govorili,ruza hleba je zdravo dobar mamac pri pecanju sarana na plovak.,najbolji  :takoje:
Poruka od: mirijevac poslato 17 Avgust 2013, 16:23:15
Ма свестан сам да би ојачање прибора решило проблем, али финији прибор има својих дражи.
Poruka od: Acika poslato 24 Avgust 2013, 18:53:54
Sto se tice pecanja sarana na plovak,ovog leta sam da kazemo poceo da ga pecam ciljano (pribor je improvizovan).Na Dunavu sam koristio dubinku sa klizecim olovom a plovak je rezervisan za plitke stajacice u blizoj okolini ove reke. A zasto kazem da je pribor improvizovan,pa zato sto je stap varalicarac t.b 45 grama,dugacak 3 m (sto sam u nekoj temi vec pomenuo). Masina vel.3000,upredena struna ,predvez najlon 0,25 udica br.8 klasican saranski oblik, plovak 2 ili 3 g malo izduzenije forme,odgovarajuce olovno opterecenje blize udici.

Ja volim da pecam na krsevitim mestima jer sam svestan da su mi tu najvece sanse da saran udari.Ali takva mesta su i vrlo rizicna ako dodje krupniji i samim tim jaci komad, jer on kada oseti da je uboden naravno odmah bezi u granje.Zato ne bacam bas u sami krs vec jedno metar od njega ,da bih imao kakvu-takvu sansu da ga izvadim.Prihrana je mesavina secerca i starog kuvanog kukuruza. Na jednom od prethodnih pecanja na stajacoj vodi imao sam 5 udaraca sarana ali sam izvadio samo jednog (oko 1,5 kg).A ovi krupniji su bezali bas zato sto sam zabacivao blizu potopljenog drveta,plus su sarani malo po malo pomerali mamac i unosili ga u granje(a mozda je to i sitnija bela riba radila).Elem,da zakljucim i ne duzim vise,mislim da je pored dobrog mesta i upornog hranjenja po malo,vrlo vazno i strpljenje.Meni je smor da sedim 3 sata i cekam da sarko dodje,ali ipak nekako izdrzim jer znam kakav fajt me ceka kada konacno zagrize. Jako borbena riba i zbog te njegove snage sam i poceo da ga lovim  smiley033
Poruka od: raki poslato 25 Decembar 2013, 15:11:46
Za Uskrs, pada 20. aprila, cu ici u Sjenicu, pa kad sam vec blizu jezera, pade mi na pamet malo da probam na plovak. Tamo ima babuske, klena i sto je najbitnije sarana, pa me interesuje da li je tad saran uopste aktivan, mislim da li je hladno? A ako nije, koje bi mi mamce preporucili za to doba godine.
Poruka od: Zmaj Strasni poslato 25 Decembar 2013, 15:36:15
Ako mozes da pogodis temperaturu 4 meseca unapred onda svaka cast. Ne znam da li je to jezero privatan revir, ali 20. aprila je uveliko na snazi lovostaj na sarana na svim "nerevirskim" vodama u Srbiji...
Poruka od: raki poslato 25 Decembar 2013, 15:45:17
Moja greska, nisam znao. Ja sam varalicar, ali klinac voli da peca na plovak, pa sam mislio kad smo vec tamo, da zabacimo. No probacemo onda babusku i klena na plovak.
Hvala na obavestenju
Poruka od: dravski pecaros poslato 25 Decembar 2013, 17:53:11
kod nas je samo na dunavskog sarana lovostaj..goli i ljuskavi ribnjacarski saran nije u lovostaju nikada
Poruka od: Zmaj Strasni poslato 25 Decembar 2013, 18:50:45
Bilo bi lepo da je i u Srbiji tako...
Poruka od: pikeman poslato 28 Mart 2014, 19:27:49
карп идёт. полная версия Dabstep (http://www.youtube.com/watch?v=PzvBxyO1QSg#ws)
Poruka od: Zmaj Strasni poslato 28 Mart 2014, 19:50:11
Lepota ziva...
Poruka od: knezevic76 poslato 28 Mart 2014, 20:40:07
kako ovo deluje jednostavno,pogotovo montaža

Poruka od: Zmaj Strasni poslato 28 Mart 2014, 21:14:27
Ova voda vrvi od sarana i karasa
Poruka od: djmisha77 poslato 29 Mart 2014, 00:44:27
Tako je i kod nas! Sve isto samo sto umesto sarana vadimo terpane.  :lol:

Fishing for Carp with float and bolt rig bait is sweetcorn (http://www.youtube.com/watch?v=nrvD7V_OIhE#)
Poruka od: UkiDeverika poslato 25 Januar 2015, 20:55:44
Ja sam letos pecao sarana na jezeru, na plovak, koristio sam bolonjez Colmic Baviera 5m I teleskop Shimano Technium 4, 5m sa masinicama Shimano Alivio 1000.Plovak od 4gr, olovo 4gr, predvez od 30 do 50 cm na dubini od oko 3-4metara.Najbolje rezultate sam imao nocu oko 23h...odlicno sam prolazio I hvatao primerke do 1, 500 gr...pozdrav I Bistro!
Poruka od: Nemoo poslato 12 Jun 2015, 21:39:28
Kolika gramaza plovka je potrebna za pecanje manjih sarana i babuski na mirnim vodama.
Poruka od: marcony poslato 12 Avgust 2015, 00:33:41
Skadarsko jezero
vegler nosivosti 2,5 gr
  na žito
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F2HhYunI.jpg&hash=89b37c2cdac07d7d3966753d460e0d7fe6ee107b)
Poruka od: vradojicic poslato 12 Avgust 2015, 07:39:03
U kako su lepi, vretenasti a ne oni ugojeni ribnjacki...
Stap vidim jaka artiljerija, cini mi se Falcon Hercules... Bravo.
Poruka od: marcony poslato 12 Avgust 2015, 12:59:08
divlja voda, divlje ribe  :cheesy:
jeste Hercukes, 7ica
Poruka od: svarog poslato 12 Avgust 2015, 13:32:48
Ja ga pecam na rukavcu, na bolonjez okuma venus 5 m, masina daiwa excler-s 1500 I na silstar traverse-x kevlar 4.20 m na njemu Shakespeare sigma supra 2500ck... na daiwi colmic oxy 0.22 mm, na sigmi trabucco 0.25 mm, plovak 2-3 gr, udica colmic nuckear NK6800 - 8. obicno mi dolazi na snop crva I kukuruz secerac iz kese tipa frikom etc... primama zito I secerac. leti ga dobijam nocu najcesce od 23:00 pa nadalje... pre toga radi babura, a onda se obicno sve stisa na neko vreme I krece zakucavanje plovka.... dobijao sam I grbonje I vretenaste divljake... to su iskustva na plovak sa vode na kojoj ga tako najcesce pecam...  smiley033
Poruka od: drmar18 poslato 18 Avgust 2015, 09:59:51
Kolega Markony!

Mozda cu krajem meseca do rodbine na more. Moguce da se na dan dva "otmem" do Skadarskog jezera  na pecanje te bih te zamolio ako bi mi odao neka izgledna mesta za lov sarana bas kao i ti na Veglere. Kako je na onom delu (1 km pre mosta ka moru) gde je uz magistralu i prugu lokvanj? Moze li se uopste tu prici?
Hvala
Poruka od: da014 poslato 18 Avgust 2015, 12:06:54
Gde god da priđeš čeka te ogroman broj poskoka. To je neverovatno koliko ih ima, al se lokalci ne plaše, jer kako mi reče jedan :"Neboj se, navikli su oni na ljude...". Džabe kad ja nisam na njih navikao. Dva meseca sam imao noćne more posle pecanja na Skadarskom jezeru, koje se na kraju završlo tako što sam se popeo na najviši kamen i gledao da mi se neki poskok ne približi. Na plovak više nisam obraćao pažnju.... Moja preporuka je da pecaš sa mosta i nikako drugačije. Za most sz bila zavezana dva tri čerenca kojim su ribu iz vode vadili na most....
Poruka od: marcony poslato 19 Avgust 2015, 23:57:27
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.dodaj.rs%2Ff%2F0%2FgC%2F1UnH3ETO%2Fl-2.jpg&hash=60a5b79436bde7f2fd9283aefe5922b2eb35d322)
ja za sve ove godine pecanja na jezeru još ne viđeh poskoka..jedine zmije koje gledam su bjelouška i smuk ^  kojih ima u izobilju

@drmar šaljem pp sjutra
Poruka od: da014 poslato 20 Avgust 2015, 10:01:32
Eto, ja vam pričam kako je bilo 2000 godine... To je bilo sa strane bliže primorju ispod mosta.
Poruka od: marcony poslato 20 Avgust 2015, 14:05:27
@drmar18
ti si vjerovatno mislio na ovo mjesto
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F7soElfk.jpg&hash=8b7138d491f4f7715eaaa3a5e0bac65f70feebc9)
to je u stvari močvarni dio koji nije povezan sa jezerom, jedino preko zime tokom velikih voda
sada je to sve u lokvanju i ribolov je nemoguć

za neku dnevnu varijantu ja bih ti predložio na stazu,gdje uglavnom love svi koji su ´u prolazu´
dođeš oko 3,4 popodne, pa ostaneš do sjutra ujutro do 9,10 h
lovočuvar dolazi u tom terminu i naplaćuje dnevnu dozvolu od 5 e
ne bih ti preporučio da ideš kad je velika vrućina, jer je ono sve od betona pa ti se čini da ima 50 stepeni
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FKDcmPWb.jpg&hash=d57c55e8edf700aab840442607bd99a048bce306)

a za neki ´produženi vikend´ od dva tri dana ribolova ja bih ti predložio da pođeš u Muriće/Krnjice
prođeš kroz Virpazar i ideš seoskim putem jedno sat i po_dva do tog mjesta. tamo ima par ljudi koji voze čamcem ribolovce na obližnja mjesta/ostrva
uzimaju oko 5,6 eu po osobi
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.dodaj.rs%2Ff%2F3E%2F9S%2FhXyz7ik%2F5.jpg&hash=614a1f6fd63f7930e570ab6d1a3bad3fa5cf2f4b)
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.dodaj.rs%2Ff%2FJ%2FUj%2FaIpUsYy%2F3.jpg&hash=924eb72db9ca30a2e59914fdbad985acf2cded75)