Drugi Vučiji feeder kup!

Nemoj sad tako...

Послато са GT-I9505 уз помоћ Тапатока

pexon

Da i ja kažem neku. Pošto nisam imao larvu, a novosadska i beogradski kurjaci su najavili da je donose, odlučio sam da ne pecam uopšte na crve i glistu, tačnije da pecam na plivajuće pelete i metod. Iskusno sam sondirao jedno pola sata kanal, olovom pozajmljenim a ne vraćenim Miši kome se ovim putem izvinjavam. Pošto ja nemam pojma da sondiram, odlučujem se da pecam oko 6-7 metara od suprotne obale, odakle sam iskusno zaključio da počinje da isplićava. Cilj mi je bio da pokušam da privučem krupnu babu, deveriku a boga mi i šarana. Dok mi je još bio karbonski vrh na štapu izbacao sam oko 20 hranilica za početno hranjenje miksa šećerca i nekih Maksovih šaranskih peleta sa aromom meda koje sam morao da usitnjavam, zatvorenih sa gornje i donje strane VDE gold pro bream. Tu je izletelo jedno kilo rane za pola sata. Onda sam stavio najmekši vrh od fiberglasa, turio metod hranaju od 20 grama i metuo plivajući fluo pelet od onanasa na dlaku na predvezu od 7 centi. Cilj mi je bio pored želje da me usere par krupnih komada, izbegnem bodljikavog linjaka koga je većina pecala, ali i da imam više vremena za cugu i za.ebanciju, pošto sam metod bacao na 10 min. Dok je u našem kampu bilo veoma živahno u svakom smislu, vrh štapa je mirovao. Jedino dešavanje tj. udarac na koje mi je Specijalni ukazao ja nisam video pošto sam u tom trenutku nazdravljao i ljuštio slaninu sam mojim Sremcima i Mačvanima. U hranilicu je išao samo VDe sa kojim sam zatvarao pelet na dlaci, a od aroma sam koristio samo onanas i čini mi se neku mesnu aromu koju mi je Specijalni dao. Pred kraj oficijelnog dela sam na Maverovu udicu MT-11 vel 14 okečio i par crva čisto da ih ne vraćam sve kući, dok je pelet na dlaci imao zadatak da ih odigne od dna. To je bila moja taktika, koliko je bila uspešna nisam je morao ni opisivati.  :lol:
Inače sve na kupu i oko kupa bilo na nivou, kao i uvek kad se čopor okupi.  smiley033

Pa dobro, i ja cu da kazem svoj pristup...
Posto mi je opisana voda , i ocekivao sam da ce svasta da se baca i lupka, koristio sam zemlju 1 kg, saku Misine domacinke bez aroma ,  i saku Super cup VDE, i malo prezle.
Znaci 1:3 za zemlju.
Sa strane sam skuvao 100g zita u soli i stavio kasiku meda.
Vodom od zita sam prelio zemlju i ostavio tako.Sutradan prosejao i eto blago mirisljave zemlje.
Posto sam bio prvi na stazi pored  kolege Cveleta koji je malo dalje bacao van konkurencije , ukosio sam se na daljinu 15-16 m, gde sam imao tepsiju bez ikakve drezgice,  mulja i slicno.
Pocetno sam ostavio zito sa malo opisane hrane i krenuo sa mini hranilicom od 20g.
U pocetku se nista nije dogadjalo , i na predvez od 20cm nisam imao nista sem 2 mini balavca. Onda sam stavio malo pinkica u hranu i dobio prvog cverglana. Automatski sam produzio predvez na oko 55 cm  i na 20 udicu krenuo sa larvom...
Dodje prvo kedercic deva, za Munjinu balerinu, pa se prevari i sakara deva. Taman sam pomislio da sam uhvatio zicu..kad ono nista.
Onda sam ostatak zita i udavljene crve (koji su vecina oziveli ko vampiri) poceo da bacam da vidim reakciju.
Opet poneki kedercic deva, i jos jedan balavac.
Onda sam puko od dosade i gurnuo sve pinkice u hranu iz ocaja i to vise nije bila ona blaga 'rana  I tu zabodem jednu suncicu i jednu bodorku malo vecu od 2 prsta sa otkinutim ledjima kod repa  od neke stuje.
Do kraja sam imao samo jos jednog cverglana kad je vec odsviran kraj.
U cuvarku sam turio devu , suncicu i tu bodorku i to je izmereno 200mića.
Ovo bodljikavo prase i kedere i  balavce i mikro izdanjima nisam gurao vec sam vracao i dao par komaTa Kunji. I ovo je bedara sto sam turio u onoliku cuvarku.
Po opisu, znaci ribe ima cim sam isarao  , samo nisam znao da ufatim ovog puta pravu.
Trudio sam se da zadrzim mesto precizno, iako su crvenperkice kederi bili uz samu trsku . Bas smo Kunja i ja komentarisali da mu uvatim jednu placa pice
Mislim da bi na pec sa hranilicom iznad vode slobodnim padom od 10-20cm bolje prosao nego sa taktikom koja je prsla ko burek na onoj tepsiji koju sam odabrao

Nebo

Citat: Jeremija poslato 11 April 2017, 16:52:42
Al' si zato gurnuo novčanik u auto nisamneznašgde, pa si ostavio juče Žexa i mene da se preznojavamo ceo dan  :lol:  Sledeći put ti i Žex samo mleko i kiselu možete da pijete.
psst! ne sme niko da zna, he he
mož misliti tek moje preznojavanje, he he,
PS Laki oprosti mi :-(
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Fugu

Ova tema " Drugi Vučiji feeder kup" po meni je jedna od boljih na forumu. Svako je izložio svoju taktiku i mislim da su to jako korisne informacije. Naime, čitajući temu uvideo sam da je dosta vukova pokušalo da dobije ribu na neku taktiku koju sam razmotrio u svojoj glavi ali nisam imao vremena da je isprobam. Tako da sad imam kompletnu sliku u glavi. Nadam se da ćemo nastaviti da pišemo ovakve izveštaje i sa drugih kupova. Ovakve teme i ovakve korisne informacije krase najbolje forume.

Često pecam na ovom delu DTDa-bliže Novom Sadu tako da kada sam došao na mesto nisam morao da se bavim markerisanjem. -Jednostavno sam samo tražio plato bez trave blizu druge obale (marker mi je bio crveni jugo  :cheesy:). Plan mi je bio da pecam bliže drugoj obali, tj. u delu gde kreće nagib sa sredine (sa najdubljeg dela) ka plićem delu na drugoj strani. Za ovo mesto sam se odlučio jer sam mislio da će se riba uplašiti od silnih hranilica i otići na drugu stranu. Inače ovde riba tj. deverika najbolje radi na sredini kanala. Iz iskustva znam da na ovom delu kanala ne treba puno hraniti, male hranilice sa kvalitetnom hranom rade posao. Uzeo sam Maros xxl dever, ona se jako lepo otvara i privlači deveriku (ima ekspandiranog pirinca i cega vec). Tako da u početku nisam obilato hranio, kako nisam dobijao ni trzaj na razne mamce (crviće, pola gliste, spljošteni šećerac i boltuška) usledila je promena taktike (mislim da sam pecao na ovaj način oko 90 min). Taktika II je bila da prehranim mesto i da skupim što veći broj cverglana. Često tako zeznem pecanje na ovom kanalu, bacim puno hrane bilo praškaste ili u zrnu što automatski privuče veliki broj cverglana koje onda ne može ni jedna riba da otera, na primer upecam ih oko 30 za dva sata i onda odustanem od pecanja i od života  :cheesy:. Uzeo sam drugi štap i veću hranilicu i zatrpao mesto sa hranom i kukuruzom, povećao udicu kako bi stavljao veliku glistu. Tek posle sat vremena obilatog hranjenja se javio prvi cverglan, zatim posle pola sata još jedan. Posle toliko vremena odustanem obično od mesta i tražim novu zanimljivu tačku bliže meni, ali pošto su komšije pecale u toj liniji i nisu dobijali ništa ostao sam gde sam pecao, kombinacija glista crv mi je donela još jednog cverglana. Zadnjih pola sata  kada sam video da sam doživeo fijasko sa mojim taktikama počeo sam da šaram sa method hranilicom, što mi nije donelo ni trzaj.

Mislim da je kup bio odličan, preko organizacije do ulova. Sale je pokazao da je majstor a i ostala četvorica se nisu nimalo obrukala šta više izdominirali su.

SlavenKum

Gledaj ulova upste nije los ...

Dušan Silni

Na koji je to mamac uhvaćeno? Jel' na hleb? :lol:
Biće kako biti mora, al' će biti kako Dušan kaže!

SlavenKum

Ma jok na slaninu smo vatali!!!!

Ovu je neko grabuljao, vidi kako ima oziljke

Dušan Silni

Ovamo se predstavlja za poštenog ribolovca, a čim je Kup prošao, on se dao u grabuljanje! :lol:
Biće kako biti mora, al' će biti kako Dušan kaže!

SlavenKum

Gledaj naseg fider majstora... pozdrav za Ibaneza

Ja sam probao da imam ozbiljniji pristup, ali je ekipa sa desne strane non stop opstruisala moje pecanje, dozivanjem na slaninicu, dobru Pexonovu rakijicu, i kobaje.
A za drugi razlog neuspeha krivim sebe jer sam bio u neposrednoj blizini fider majstora kakv je Ibanezi.

Prvi i drugi sa Garbolinom... je realna slika sa kupa ✔️
Onako primecujem...
To vise nije sektorski nego sektaski

Čiča Mića 83

Sitan šaran krupno zrno traži! :D