Drugi Vučiji feeder kup!

Započeo Sax, 11 Mart 2017, 23:28:52

Nek si napisao Brate ... bar da znamo da si živ  :cheesy:

Sa_le

O tome smo i Laki i ja pricali, da treba pogurati nekoga sa foruma  da ode na takmicenje mislim da bi svi uskocili, ili pogotovo da neko od forumasa ( pu pu pu ) ima zdravstveni problem, ovakvi slucajevi idu uz forum.

Nego, hvala na cestitkama djmisi, dva vuka i ostalima    :cheesy: Zao mi je i znam da je glupo sto nisam bio na "ceremoniji" ali jos dva dana pre kupa sam rekao Lakiju da moram da se idem u 15 do 1 i da mi on preuzme pehar  :cheesy: Realno imao sam srece sa pozicijom, a inace tu u blizini jedino i pecam na fider, znaci domaci teren, nisam imao ni jedan promasaj i tako..znaci poprilicno me usralo.
Ako nekoga zanima od hrane sam smiksao vde gold pro bream i 100% catch med (plus crvi, pinkiji) i to su inace hrane koje najbolje rade ovde na kanalu od ovih sto sam probao, vecina ribe uhvacena na komb. jednog crvica i jednog pinkica, daljina 17-18m. E sada posto je voda bila skroz mirna probao sam malo da zainteresujem ribu sa kratkim pomjeranjem hranilice, vise od pola ribe mi je doslo odmah nakon pomjeranja hranilice, i eto to je to. Zao mi je sto nije bilo ulova jer kanala je jako bogat sa bijelom ribom i ovo je daleko najgori dan od kada idem tamo, promjena vremena, ni daska vjetra, voda stajala..sve najgore moguce, inace prosjek je 2, 3 kg. da se uhvati..

trissa

Lepo ste se proveli za pohvalu ,mogu samo da vam zavidim.Ja sam Dunav i sunce gledao kroz prozor sredio sam desno stopalo na poslu tako da su mi štake trenutno najbolji prijateji.
A,što se tiče naše feeder reprezentacije Milanče je imao dobru volju da vukovi daju svoj doprinos.Organizatori feeder kupova koji se održavaju širom Srbije odvajaju deo sredstava za pomoć feeder reprezentaciji za odlazak na svetsko prvenstvo.Vidim da je Žex  dobro upoznat sa situacijom u reprezentaciji i slažem se sa njegovim predlogom.Mi vukovi bi trebalo da podržimo našeg vuka Miću i nadamo se da će ove godine ostvojiti kartu za Italiju ,jer dobar je on takmičar i ja lično navijam da bude član reprezentacije.  Pozdrav Triša   smiley033

Daklem, ne mogu da verujem koliko je jaka ta industrija primame  :eek: Čovek je prekjuče uzeo kup , a danas ga je već kupio VDE  :veryangry: Zato se nije ni javljao na forumu - pregovarao je  :no: Glavni sastojak primame je ustvari bio

:lol: Provaljen sam

I to u komadu se bacaju, onako da pljusne sa vrha kanala  :lol:

Trišo druže naš, oporavljaj se brzinski!
O Reprezentaciji bih rekao samo sledeće - kakva god da je NAŠA je, mi bolju nemamo! Mi, fideraši odavde koga da podržimo i pomognemo ako ne NAŠU Reprezentaciju - fiderašku. To je moja logika.
O Nama, kad se u nizu prošlogodišnjih kupova i druženja jasno pokazalo da smo prepuni dobre volje ljudi, da se lako dogovorimo o svemu i uradimo sve ko se čega prihvatio, da nije bilo ni jedne "grke" reči a kamoli prepirke i zameranja, kad se potvrdilo da je Čopor složan i medjusobno se poštuje, poželeo sam da vidim imamo li snage da se takvi pokažemo i drugima i No namesova ideja me podstakla na to.
Koliko sam shvatio iz razgovora sa Čiča Mićom, on ima poziv da bude u sastavu reprezentacije i sigurno ako ode s njom na SP daće sve da bi se postigao što bolji rezultat - u prvom sastavu ili u podršci - jednako je važno jer je deo tima!
Ajde da pomognemo njemu, našem Vuku, da mu bar olakšamo koliko možemo, da vidi da nije sam! I to je pomoć Reprezentaciji!

kazi mi samo ko je u prvom sastavu i nema problema za donaciju... cak ni mica to ne zna... e tu je taj problem. to sto je nasa ne znaci da treba svakave gluposti da placamo...ako oni ne postuju kult reprezentacije, sto bi ja njih postovao...samo zato sto su izborili mesto u njoj? dzaba im mesto ako se ponasaju tako kako su se ponasali i u irskoj i kod nas...

Očigledno je da Laki,Branko,Žex,Berkut kao i još neki znaju situaciju u reprezentaciji za razliku od većine ovde prisutnih uključujući i mene.Obzirom da su i vaša mišljenja različita,kako očekivati od nekog da odluči da li da da ili ne donaciju?? Zaista treba otvoriti temu o ovoj priči da se i ostali ljudi upoznaju sa situacijom.

Žex,znam da se nećeš ljutiti i isto tako ne želim da se dobije pogrešna slika o meni kad ovo napišem,ali moram ti reći da ni kolega Mića nije baš podelio iskustva ovde na forumu.Ne kažem da nije hteo,ali nije nešto posebno ni napisano što se već ne zna jer sam eto baš sinoć pročitao sve postove kolege Miće pošto sam ga upoznao na druženju a sa foruma ga se ne sećam.

Laki,slažem se i ja da Mića podeli iskustvo sa nama kako je pecao na kupu. Tehnika koju je koristio ,(obzirom da sam bio prisutan na druženju kad je pričao) sam skoro 100% siguran da je niko u slobodnom feeder pecanju ne upražnjava već isklučivo na takmičenjima  što naravno ni malo ne umanjuje uspeh kolege Miće.

Što se tiče podrške članu Vukova,našem reprezentativcu,lično nemam ništa protiv.

Sa_Le. Obzirom da si Lakiju dva dana pre rekao da ti podigne pehar,to dovodi u pitanje kredibilitet takmičenja... :lol: :rolleyes: :rolleyes:
Šalim se naravno al tako si napisao.... :tongue: :lol: :rolleyes:

Podelio si način na koji si pecao,i ja ću to isto napisati a bilo bi lepo da svako napiše.To bi bili postovi koji bi sigurno pomogli nekom ko ulaziu svet feedera a i ostalima.

StokaNenormalna

Iskreno, mene vise zanimalo kako je pecao Sa_le.
To kratko pomeranje hranilice cu pokusati da iskoristim!
Hvala majstore!
Drugo i treceplasirane mozemo da pitamo recimo kako su se proveli, kakvi su im utisci, jesu li naucili sta i slicno...
:cheesy:

Ne ljutim se Sax. Možda je neko i čuo kad sam mu uputio kritiku pred svima da ne piše ovde i da je slabo prisutan.
Zna on to  :takoje: . Ja i njega razumem oko priče iz reprezentacije.On je ušao ove godine u 10 i nije lepo da otvoreno priča o tome.Shvatiće to mnogi pogrešno vrv. Ja mislim da dok se prljav veš ne iznese i 'opere' da nema napred. Ne mislim da to treba ja ili mi da rešavamo nego ONI.Rukovodstvo i članovi odn.takmičari.Repka nisu klanovi nego jedan tim , sa grbom na prsima. A do tad neka kriju situaciju i mole za sredstva . :bye:

Sax @ Branko nema pojma ni ko je u reprezentaciji niti zna bilo kakvu priču vezanu za to. Sad nešto malo i znam iz Lakijeve priče i Mićine na kupu. Što se tiče njega i taktike...pa rekao je. Nije napisao ali je rekao na kupu i za hranu i za mamce i neke sitne forice....u suštini sve isto kao i Vi samo mnogo brže i finije  :cheesy:

Sa_le

Mislim da ima dovoljno postova za novu temu o ovim donacijama i sl.
Sax xaxa ni u kom slucaju nemam namjeru da se pravdam, trebali ste pogledati jesu li skrge ostecene sa obzirom da su bile pripete od petka     :smiley:

Sa_le

Pa da posteno sam ih u petak uhvatio i pripeo, Laki je saucesnik   :lol:

Čiča Mića 83

smiley033 smiley033 smiley033

Nisam ni ja Bogom dan kao što se kaže. ;)
Hrana kojom sam pecao je VDE Gold classic i catch u razmeri 2:1,zemlja laka 0,5kg i neizostavna melasa koja sadrži dosta betaina usput lepi hranu i dodao sam aromix sensas aroma glista (10 do 25% u odnosu na tečnost s kojom mešamo hranu tj. vodu), ta aroma gliste trebalo da privuče krupniju deveriku usput cverglana i bandara (već isprobano na toj vodi). Najbolja dužina predveza po meni 75cm a udica crvena gamakatsu 1010R zašto crvena uglavnom se peca crvenim mamcima larva, pink, glista.. Koristio sam hranilicu od 20gr što je po meni dovoljno otežanje sa hranom da prilikom propadanja mamac ne stiže keder/kaugler mada nekad stiže i to u tom slučaju pojačavam težinu hrnilice kako bi mamac što pre stigao na dno ako to ne upali onda skratim predvez na minimalnih 50cm ili stavim "težu udicu", pojačam mamac. Koristio sam i fider link koji se koristi ako pecamo u mulju,s njim imamo bolju detekciju i mamac nešto duže propada. Poćetno hranjenje je veoma važno većina žuri sa tim a nema potrebe potrebno je makar  30 sekundi posle pada hranilice u vodu da bi se hrana lepo otvorila, ako prerano povučemo napravićemo linijsko hranilište na nekoliko kvadrata što nam nije cilj. Bacio sam msm 8 hranilica i ubrzo sam imao neka dešavanja al ništa konkretno, posle nekih pola h javila se krupatica kao dlan u sledećem zabačaju deverika iste veličine pomislio sam da je krenula.Ali nije opet ništa pokušavao sam čestim zabačajima jedno pola h pa jedna manja krupatica, pritom u hranu sam dodavao crve i pinka pokušao sa dve vrste praškastog aditiva karamelom vde i bremix sensasom ni to dalje nije dalo rezultate. Onda sam pokušao sa predvezima prvo na metar pa sam skraćivao, usput sam pokušao na duvane crve ni to nije urodilo plodom.Zatim sam seckao gliste i to mi je dalo jednog bandara i posle opet muk. Neko prosečno vreme kad riba treba da se pojavi na hranilištu je oko 90 min. prođe 2h a ona se nije pojavila. Sledeći korak je prihranjivanje na cca 8m sa 3 hranilice. Tu nisam zabacivao odmah nego sam i dalje pokušavao na gornju zonu (16m) na kojoj se nalazi blagi prelaz posle pola h zabacujem na 8m odmah udarac i kidanje šta je bilo nzm predvez od 0,09 nije izdržao (a istim sam vadio ribe do i 1 kg). Sledeći zabačaj sam promašio a zatim sam dobio bodorku pa još jedan promašaj kako sam češće zabacivao aktivnost je jenjavala izgleda nije trebalo mnogo  da se hrani!? Što se kasnije potvrdilo u razgovoru sa ostalim kolegama. Pošto je bila vidljiva aktivnost kedera na površini napravio sam prolungu od najlona 0,14 dužine 1m ( omča je sa jedne i druge strane jedna za kačenje na sistem na drugu nastavljamo predvez) i uzeo sam hranilicu mikro od 10gr mamac 2 pinka. Odmah je zaigrao vrh i prvi keder. Pa drugi, treći,... posle nekog vremena sam opet pokušao da iščačkam nešto na 16m tada sam bacio 5 hranilica sa samom zemljom da bi napravio oblak  ali ništa nekih 20min. te sam se vratio "nemilom" pecanju kedera/kauglera. Nekoliko puta ih nisam pecao pa sam gubio plasmane ali kako kažu pobednička riba je ona koja radi! Još nešto prilikom početnog hranjenja mamce bi trebalo izbacivati u prvim hranilicama a posle ih prekriti sa čistom hranom da bi riba morala malo da se potrudi da dodje do belančevina! ;)
Sitan šaran krupno zrno traži! :D