Ribolov u Grčkoj

Započeo Nebo, 14 Jun 2011, 23:15:40

aksa

U julu idem u platamon jel moze neko da mi kaze gde se peca cipl i nasta najbolje radi. poneo bih i varalicarac ako neko ima neko lepo iskustvo neka javi pozdrav!!!

raki

Imas ogromnu marinu u sred grada, tako da izaberi bilo koje mesto unutar marine, a ponajbolje pored brodica koji se bave ribarenjem (videces veliki broj mreza u njima ili ispred brodica, kako se suse), i tu hvataj cipla, uz prethodno hranjenje. Sto se tice varalice, bacaj sa spoljne strane lukobrana... ja sam hvatao iglice i snjureve rano ujutru i u sumrak. Najlakse ti je mali morski pilker i musica, slican sistem ko za bucova. Samo se vuce dosta brze i udri. Ili vaser kugla i iza nje jedan metar fluorokarbonskog predveza sa malom udicom na kraju, trakica slanine ili lignje, i bice dosta iglica. Za vece ribe, tu je kolega Twister.

Hahahah :lol:... Od kada decu (bliznakinje 9god) zarazih pecanjem, morskim, krupnu ribu mogu samo da sanjam. Ustvari, snjurevi, uklljete, pauci, lokarde, igljuni............ postadose ciljana lovina :ok:..... smiley255
Naleti tu i tamo neka dobra palamida, ali vise kao statisticka greska :sad:
Za cipole sam totalni duduk, i divim se majstorima koji su se specijalizovali za lov istih. Jbga, sta cu kada sam nervozni siledzija :no:

raki

Samo Twister, koliko ja shvatam ti samo iz camca pecas u Grckoj?

aksa

Cipla sam pecao u luku bar najbolje je radio nocu na pastelu,hranio ga samo bajatim hlebom,nista nisam dodavao mlevenu sardelu,tunjevinu....i radio ko lud. u grcku nemam iskustva,jel radi danju ili nocu,citam da radi na francuza,nase crve,na testo...RAKI cime si hranio cipla kakva su tvoja iskustva i jesi pecao ovcicu ako jesi na sta si pecao i na koji stap......... za ove krupne ribe  neverujem da cu da nosim dubinke....

Citat: raki poslato 21 Jun 2014, 06:55:35
Samo Twister, koliko ja shvatam ti samo iz camca pecas u Grckoj?

Kako bi to bilo lepo da je SAMO.

Na zalost vec 20 god., od kako sam poceo da pecam iz camca, ne mogu da se opredelim samo za tu varijantu, vec vucem sve sto postoji :sad: Cak nosim i kombinezon za gazenje :rolleyes:
Svake godine resim da sve svedem na neku normalnu meru, ali ne ide.
Realno, camac i vuca manjih varalica, sa decom, moze pruziti mnogo radosti, kako avanturisticki tako i gurmanski.
Uz to, ne odricem se ni nocnog varalicarenja sa obale. Ako pa imam drustvo, onda vuca zivog mamca iz camca.

raki

Aksa, ja vise varalicarim, a sto se tice plovkarenja, to sam sa sinom koji sad ima 11 god, pa zbog njega. A nisam neki plovkaros, ali nije bilo ni lose, hranio sam hlebom, a bacao sam I neku hranu koju sam kupio u Beogradu, nista posebno, nesto sa nekim skoljkicama... Stap teleskop od tri metra I masinicom ja, a sin petljas od 4 metra. Bilo je cipla prilicno, ali nama nisu dolazili neki veliki, mozda nismo bili u pravo vreme ili nesto nisam radio bas kako treba. Ali smo uzivali, zena I cerkice odu u setnju kod crkve a ja I sin u ribolov. Pecao na francuski hleb, jer me izludjuje kad pecam na obicni sto mi ga pre skine nego ja reagujem. Malo pecali I na ove crvice iz Beograda, ali na njih su vise dolazile neke druge ribe, plus posle par dana se ucaurili... A sve sto ti pisem je bilo jedno 4 puta prosle godine, jer smo letovali u Panteleimonu, I tu nam je bio glavni ribolov, a u Platamonu samo kad gospodja hoce u setnju I kupovinu, a mene to interesuje kao lanski sneg, pa ja na vodu.

Twister, a uh dobro tebi gospodja da toliko stvari da nosis, a I dobro ti sve stane u kola. A tek kako ti nije tesko da duvas camac, pa postavljas motor, pa gde ga cuvas u medjuvremenu...svaka cast na strpljenju.
Ja imam metalac na Dunavu , pa me svaka kisa nervira sto moram da dolazim da ga praznim...

Gospodja digla ruke odavno. Valjda je bila srecna kada smo posle 10ak godina Njivica i konstantnog pecanja, gde je i celo drustvo bilo pecarosko, presli u Grcku.
Sto se tice prostora a i smestaja camca, trik je u tome da kola i mesta gde letujemo prilagodjavam tim potrebama :takoje:
To znaci, kola su prvo bila karavani a potom minivanovi, dok je smestaj obavezno u prvom redu (najcesce i jedinom) mirnih ribarskih uvala. Srecom, ni ona ni ja ne volimo vasar :grin:

U svakom slucaju, samo treba malo volje i treninga a kasnije sve ide kao podmazano.
Na kraju krajeva, i mnogo manje donosi lepe trenutke i uspomene. Sa najobicnijim petljasima, zahvaljujuci bogatom moru, u Grckoj se sasvim lepo moze pecati. Takodje i lako varalicarenje na spicevima pruza mnogo zabave.

PS: Na zalost, i pored najbolje volje ne uspevam da postavim bar neku slicicu koja bi mogla da docara bar malo te atmosfere.
Iako sam retardiran, probacu i u narednim danima :shocked:

raki

Probaj, probaj da postavis koju sliku. Da mi brze prodje vreme u ovom Tadzikistanu, ne mogu iscekati 24. jul, kad dolazim u Srbiju, ali zato vec 31. jula u 2 ujutru, pravac GRCKA!

Jeremija

Ja, Bože zdravlja, 5. opet na Tasos, opet u Kiniru, tj. Loutrou, opet se nadam da ću poneti petljaš i nešto izpetljati, malo predveče, dok se gospođa i gospođica osvežavaju od celodnevnog plažiranja i spremaju za štrapac, a ja ne moram da se spremam jer sam lep i spreman  :cheesy:
Nou frks. Nou paniks.

kris84

Trenutno sam u Sartiju gde pokušavam da pecam, ali za sad samo sića... Danas sam između ostalog upecao ribe koje su na slikama.  Moje pitanje je koja je to vrsta i da li je jestiva?

Ako već ne može živeti od pecanja, čovek može da živi za pecanje. I u najmračnijim vremenima čovek koji peca je slobodan čovek.
S pravom da cele zime sanja, a celo proleće, leto i jesen čeka ribu svog života.

Nebo

E, pa to ti je onako, može se jesti, lepo je isprži, reš. Nije otrovna riba ima je u priobalju, zovu je Knez ....
Elem meni kad dodje na udicu to je maler, nikad je nisam voleo ni spremao, proguta do dupeta i kidam udicu....  :veryangry:
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Idi na levi kraj plaze. Imas par lepih stena na kojima mozes sedeti i pecati pod nogama. Uvek ima bele ribe, ali je vece udarno vreme. Sa svetlecim plovcima moze i do kasnih sati, sto svakako uvecava sanse za kvalitetniji ulov. Koristi vece i tvrdje mamce za izbegavanje sice.

VooDoo_Chile

Prošetaj (ili se odvezi) do luke pored (Ahlada). Uveče pecaju sve i svašta. Preko dana ima cipla, a ujutru lepo možeš da pecaš iglice i lice blizu površine. Ako imaš samo petljaše i plovke, probaj u malom pristanišu iza crkve, dobro je mesto za šparove i sličnu ribu.

Volodja

Pozdrav, ovo mi je jedan od prvih postova pa ne zamerite ako je konfuzno. Pocetkom Septembra idem na sitoniju u mesto Sikija (postavio bi mapu da znam kako) a koje se nalazi u uvali. Uopste uzev taj je deo pun uvala u uvalica na cijim krajevima stene ulaze u more (satelitski pogled) a dubina ce biti ispitana kad stignem. Iscitao sam uglavnom sve postove o morskom lovu ribe (ove sto pliva i baca na gradele) te u neku ruku bi samo potvrdu da li bi to trbalo da su izgledna mesta. I to, te stene za varalicarenje i naravno nocom na pesak za dubinku. Posto vise preferiram varalicu interesuje me da li je lov zubatice i brancina striktno vezan za noc i zoru ili se moze traziti i danju, naravno to pre svega ako nije bonaca. Eto toliko pa ko je razumeo sta sam pita nek ogovari, znaci Sikia (ispod Sartija) i okolina posto mi nije nista daleko, naravno i savet onih koji su bili tamo.