Ribolov u Grčkoj

Započeo Nebo, 14 Jun 2011, 23:15:40

Kos

Baš si me uplašio sa ovom otrovnom, a tih sam na plovak izvadio 20-30kom manjih i većih. Hvala na komentaru i odgovoru.

Kos, oni smajliji na kraju su znacili da se salim :takoje: Izvini, ako me nisi razumeo :sad: . Ovo tvoje bi trebalo da je mali Arbun, tj super riba iz porodice Sparida

Kos

Baš si me uplašio, ali nema veze, poverovao sam pogotovo kada sam video da menja boju u crveno kada je malo duže držim na obali.

Kos,
ja bih trebao negde oko 3 popodne, sutra, da pristignem u Hanioti, Nadji neku ribarnicu kupi najjfetinije srdele i pecaj na njih , ako nemas nikakav drugi mamac. Probaj u tom pesku da nadjes neku stenu i skini bar neki prilipak, malog racica, skoljku, puza i to nocu zabaci i li rano ujutro na dubinku. Mani se plovka na pesku.
Mozda se i vidimo , pooz!
I pazi se pukova, na pesku ih ima sacuvaj boze. Inace, oni sto ih jedu, kazu da su prva liga, ja ni u bunilu.
Citat: moki poslato 22 Avgust 2013, 13:17:29
[itao bih Nebu na kojoj je daljini pecao bolonjezom. Ja sam bio malo pre njega ali sa samo pecao po dnu i lovio sitnije ribe ali nisuorade.
Sa mola, gadjao sam prelaz sa stena na pesak, tako da je to billo neki 7-10m od mola, uglavnom kad pecam bolonjezom, Gledam da ubacim izmedju dve podvodne stencuge mamac, ili sto blize steni sto me cesto kosta udice, pogotovo ako je more nemirno. Ali daje rezultate  smiley033

Kos

Puno ti hvala na savetu, ali u Haniotiju videćeš nema mola niti stena a i sve te stvari sam isprobao i ništa. Evo danas sam video na delu Grka puna kanta komadi 20-30cm, kaže neka vrsta Hanter i iglice, sve sam to posmatrao kako vadi. Vadi ih na sledeću način: kugla napunjena vodom do pola i do udice 1,5m najlona sa malom udicom bez olova. Zatim na udicu stavi filet neke sardelice i tako zabaci i polako namotava i vadi komade.
Zato ja ujutru oko 7h idem u Pefkohori na mol da isprobam ovu tehniku pa javljam rezultat.

Kos, imas u radnjama mrezice koje su namenje bas tom pecanju, a pri vucenju nalikuju na strimere. Pisali smo i o tome.
Naime na klasican filetic ili pak mali tvistercic, slamku, promasaji su cesti, te je ovaj mamac daleko efikasniji. Bez udica, funkcionise po sistemu mrezice u koju se upetljaju zubici iglica :ok: Ja sam istu ipak navlacio na udicu, zbog napada i drugih riba. Naravno bio je to dobar potez :ok:
Ako ti to neodgovara, mozes i najmanje tvistere da stavljas (bela, plava, siva) i udarace ti svasta.
Sto se tice pauka, odlican je za jelo, pa Nebo nemas ni najmanjeg razloga da ga izbegavas. Makazama odseces bodlje na ledjima i na skrgama, ili pak elegantnije, odseces mu glavu i sve je ok. Belo meso, bez kostiju :ok: E sad,drugi problem je sto se sa obale retko hvataju komadi vredni truda. Meni su se i iz camca, na varalicu javljali sitni tako da su svi osim jednog pusteni.
Taj je morao da se zrtvuje zarad edukacije narastaja :smiley:

Nebo

Sad sam se zabrinuo, nevredi, moracu da idem na kraj poluostrva za pecanje, ili bar po mamce, pa onda opet nazad pesak , dubinka, mora ber neku komarcu da iskopam. ako neupali natrag na kraj Kasandre.
Jao Twist, pa nemogu da ih jedem, kad ga vidim onakvog lepog, odmah mi se stegne zeludac  :lol: Iglica stvarno ima, zalecu se i na praznu udicu, samo jako su mi sitne bile. Bar neka od 50 60 cm da dodje, nebih joj oprostio  :cheesy:

Gledam sad na GE ima neki rt mali kad se krene prema Polihrono...
Hajd Kos, napisi kako je bilo. Valjde cemo se sresti dole. Pooz!

Twist jel vredi da ponesem neki šedić, twister, da me ne grize savest posle?
Ko jamu drugom kopa ne čini proleće

Debil sam pa ne umem slike da postavim, cisto da vidis sta deca od 8 godina pecaju, devojcice :rolleyes: Salu na stranu, naravno da vredi. Jedini problem je sta hoces od pecanja. Ako zelis da se zezas i stalnu akciju, onda sto manji tvisteri. Sirena je recimo idealan mamac, boje napisah gore. Sa vaser kuglom najbolje, ali moze i bez. Glave od 2 do 5gr. Ako nemas, cvik cangle i seckaj
Teren na koji idete je prilicno los, bar onako "laicki" posto nisam nikada bio, niti planiram, bar za ovog zivota :rolleyes:
Video si te spiceve i to je jedino gde bih i ja probao. Cak i teren prekoputa, onako iz satelita, izgleda bolje.
Ako su na drugim terenima zora i vece (noc) udarni termini, tu su svakako jedini :takoje: Naci negde gde svetla padaju u vodu i gde se sitna riba krije u plicaku, to je za varalicu. Sve ostalo moze, ali se mora naci mesto sa bilo kakvom promenom tla. Ako nista drugo, granicni pojasevi peska i trave :huh:
Da ne zaboravim.
Odlicnu zabavu mogu pruziti i mali vobleri. Ove godine mi je bio hit Rapalin UL minnow, koji se isplatio mnogostruko. Izduzeni, sitne vibracije, i naravno dobri letaci (Original ne) su pravi izbor. Iglice, mislim na ozbiljnije, traze rtove. Po njima u udarnim terminima moze doci i svasta nesto :ok:

Nebo

Hvala kolega, odoh sad, pa pisem kako je bilo.

Spojene poruke: 04 Septembar 2013, 16:45:43

Sinoc sa plaze u Hanioitiju. Prvi izlazak. Videcemo kako ce biti veceras, vetar se smirio
[/img]

Spojene poruke: 04 Septembar 2013, 16:46:57

Citat: NEBO poslato 02 Septembar 2013, 03:22:19
Hvala kolega, odoh sad, pa pisem kako je bilo.

Spojene poruke: 04 Septembar 2013, 16:45:43

raki

Ovakvi su letos radili ujutru kao blesavi. Pilker i musica kao za bucova, samo se vuce mnogo brze.

Spojene poruke: 16 Septembar 2013, 13:03:15

I sin od deset godina ih je hvatao na varalicu, samo sto je on koristio Sabiki

Nebo

Bilo lepo večernje pecanje sa plaže u Haniotiju. Za nekih 2 sata pecanja od 21-23h moglo se upecati ovo na slici.
Ujutro na vaser kuglu, ko je želeo, lepo je mogao da varaličari iglice sa vaser kuglom. Ima ih raznih veličina, uglavnom one od 30-40cm pa do 60cm. Ja nisam imao vremena za to ali ostale kolege iz Srbije su ih lepo prašile.

raki

Pretpostavljam vaser kugla a na kraju krak lignje ili trakica slanine?

raki

Au, pa ne moze prostije...

Nebo, bas mi je drago da si se snasao :ok:
Iako zbog varalicarenja retko stizem da pecam tako, drago bi mi bilo da malo detaljnije napises. Kakva si mesta izabarao, pesak, pesak-kamen, plicak, osvetljena mesta.......? I mamce koji se koristio.
Malo se ovde pise o morskom pecanju, pa me raduje svako preneseno iskustvo :bye: