Tisa

Započeo Košava, 03 Novembar 2009, 11:40:11

Trigga

Trebala je biti jos jedna kampanja za par dana na Tisi ali na zalost zapaljenje caure ramena je ucinilo svoje i mislim da je sezona zavrsena za mene...

Ljuba

Ti kao Novak, sezona gotova, mora da je na profesionalnoj bazi, mnogo si daleko zabacivao  :cheesy:
I ja se nadam još jednoj kampanji tamo krajem Septembra, ako se poklope uslovi na vodi.

Trigga

Daj boze da nije ali za ovu godinu mislim da sam zavrsio sto se tice sarana

Saran=Mama

Stara garda opravdava svoje iskustvo . Jedan 15+ sa Tise , pre par dana .

bulmil

Bio danas..4h pecanja.ni jedno jedino pipanje..bolje da sam spavao nego sto sam ranio..

Послато са LG-H440n уз помоћ Тапатока

Džamajka

Milan.M

Dve noci nisam spavao, radio dan i noc, da bi odmorio mozak, a morao sam danas do NS. Otisao nocas u Knicanin, stigao oko 3 ujutru cekao me drugar. Rezultat kao i obicno 0, i kod nas i kod ostalih, a ostalih kao na vasaru. Bunar ni pipanje.

Izgleda da sam zavrsio sezonu i ja.

Ljuba

Ljudi, 1 dan na Tisi (a i bilo gde sem u ribnjacima) je čista lutrija, ne nadajte se uzalud. Mora se ići u kampanju, 7 dana minimum da bi se imao rezultat. Prihranjivati mesto, opipavati teren, pomerati se tu i tamo i na kraju se ubode lokacija koja će raditi. Druga je stvar za one koji žive na tom terenu pa znaju gde će i kada, ovi ostali na blic retko kad šta mogu da urade.

ne bih se slozio sa tim... taj teren je nekad bio dobar, dok nije napadnut kao da je opet osma ofanziva.... mi smo tamo neka imali i 30 kila ribe, samo treba znati gde, kako i sta. teren nije uopste lak ali je napadnut i to nije vise ono sto je nekad bilo.

Tacno tako,na 1 dan kada idem nosim samo fider i udri po deveriki

BGI

Čekajte, ja bih na jedan dan, na fider, i udri po deveriki!  :ok:
Jel to pije vodu ovih dana? Kakvo je stanje što se toga tiče?  smiley033

voda je jos topla i riba treba da pridje obali iz dubine. kad se to bude desilo, nadje se kraj kamena i udri...

Trigga

Neznam kako kod drugih ali kod mene je tako,1 dan 1fider i udri,kada idem na dnevnu varijantu pecam "kod stare pumpe" nedaleko od vikend naselja i uvek lepo prodjem neki put vise,neki put manje ribe ali je bude uvek,jos se nije desilo
a da se nisam upisao

BGI

Meni će da uleti jedan dan krajem nedelje, pa kako bude, nemam previše izbora, kao i obično.  :cheesy:

Blago se tebi

tiki61

Bio sam u subotu i nedelju i - bunar. Na feeder, na daljini od pedesetak metara  dobio sam ukupno 1 bucovce od 300 gr, tri krupatice po 200 gr, pet sest kesegica idealnih za keders i desetak kauglera, cak ni glavoc nije bio raspolozen.  I bio sam sampion. izuzev dvojice kolega koji su ciljano isli ma tolstolobika i imali 3 komada. Gadjao sam bukvalno u kvadratni metar, imao jako kvalitetnu primamu, eksperimentisao sa mamcima i podizacima, duzinom predveza i vrstom i velicinom udica. Na kraju sam to "nesto" imao na udici Milo br.20, predvezu 0,12 duzine 80 cm, na kaster i dva crvica. Sa tom vodom definitivno nesto nije bilo u redu. Mnogi nisu imali ni pipanje za ceo dan.
Svi smo mi ravnopravni, ali su neki malo "ravnopravniji"!