Skorašnje poruke

#1
Dubinka & feeder / Odg: Pop up
Poslednja poruka Dragan Nešković - danas u 19:41:12
Колега Владо, драго ми је видети да твоје пецање добро напредује, само напред колега  :ok:  :takoje:  :thumbup:

Колега Mecka, није баш као класичан зиг (првенствено због дужине предвеза) којим се лови у горњим слојевима воде, али је у принципу исти систем, односно, по истом систему тражиш рибу. Дакле ако риба није доле где би по нама требала бити, може се применити шаранска техника пецања зиг ригом, па почети са дужим предвезима и разним по-пап мамцима, и осталим могућим комбинацијама мамаца, тражити циљану рибу у вишљим слојевима воде. Шаранску технику пецања зиг ригом користим одавно можда и свих 15-так година, и често је примењујем и у свом фидер пецању. Препоручујем да пробате, не кошта вас ништа, а можете имати лепих резултата. Бистро  smiley033
#2
Poslednja poruka Mecka - danas u 19:22:31
Bolje rešenje je onda struna 0.16, shoc leader 0.35 i onda predvez.

Meni je nepojmljivo, da se stavlja više od 0.25 glavnog najlona na fider štap.
#3
Smuđ / Odg: Smuđ na meso - filet, par...
Poslednja poruka Mecka - danas u 19:15:35
Citat: Milosc94 poslato 17 Maj 2024, 07:59:26Da li bi neko od kolega mogao da mi objasni kako da napravim sistem za dubinsko pecanje smuđa na filet ili živog kedera na jezeru? Prevrteo sam forum ali su sve stari postovi i slike se ne vide. Uglavnom pecam na plovak i sa ovim nemam iskustva a probao bih. Hvala u svakom slučaju.

I ja se spremam za slično pa ču sam da probam bez kompliciranja ovako;

#4
Poslednja poruka NSBucov - danas u 18:29:00
Vrh od 14g i najlon 0,28 su mi nespojivi. Najlon je ustvari predebeo i za 1 oz, tako da tu ne vidim neko srećno rešenje ako mora tako debeo najlon.
#6
Citat: Stevan Draskovic poslato danas u 15:35:44Drugari, moze li mi ko pomoći. Kupio sam novu mašinicu Šimano Ultegra 14000 xte. Preklopnik neće da preklopi automatski, kad treba cuje se klik i ne preklapa. Ručno vraćem preklopnik. Da li je to tako serijski ili mašinica ima problem

19 Maj 2024, 15:41:50
Nova kupljena mašinica Ultegra 14000 xte neće da preklapa, čuje se klik i  neće automatski da preklopnik obori. Ručno vratim preklopnik. Da li je to fabrički tako ili mašinica ima problem!

To je šaranska mašinica i za nju važi navedeno, da se nebi kod zabačaja slučajno sama preklopila. To je preventiva. Zamisli, da zabacuješ preko 100 m i slučajno zakačiš i prekine ti zabačaj na 80 m ;). Isto važi za spomb mašinice.

#7
Полако, полако, ће бидне све по реду. Имају људи обавеза, па чим уграбе прилику, ето их  :takoje: Није било никаквог замора, све је било у најбољем реду, овај пут, нису се играли продужеци  :rolleyes:  :lol:  Док не стигну друге колеге, да ја поставим коју фотографију и по који опис нашег јучерашњег веселог скупа  :ok:  Ја сам на језеро стигао око 6:30, и већ је било доста присутних колега. Језеро као из бајке ...

И само да се зна, они што причају свашта нешто о Лакији и некаквој килажи, молим лепо, ево корпус-деликатес, није нич истина. Па човек бре има линију ко манекен, тачно све бре зли језици. Већ око 7 часова почели смо са извлачењем позиција за пецање ...

По извлачењу позиција, почели смо да вукљамо прибор на своја места, па ево како је то изгледало са моје позиције:

Низ џаду:

Уз џаду:

Ово је било моје радно место, позиција бр. 11. Утепала ме врућина, жреб је био намештен  :lol:

Пошто сам лечио ону повреду рамена од октобра 2022. године, ово је био мој први излазак на воду са прибором, па мојој срећи нигде није било краја. Додуше, са обзиром на ту околност, ја сам одлучио да тај дан само уживам, и да се манем неког озбиљнијег пецања. Спремио сам само нешто мало хране у намери да уфатим бар једног, али вредног шарана тај дан. Дал због оног невремена пар дана раније, ил због јучерашње велке врућине, тек госн биг шарко није добио моје извештаје са плановима, тако да је мој план успешно не реализован  :lol: Додуше, уписао сам се са једним такорећи, шаранским кедером до кило и двеста грама, кога сам брже боље вратио назад у воду  :cheesy:  :thumbup: Што се мене тиче, дан и више него успешан  :clap2:

Са моје позиције гледано, стаза је изгледала овако ...

Код ресторана су од почетка били изложени пехари, и лизалице, тако да је свако могао током дана да у пролазу то шацује, и да вагне шта би му одговарало. То што су лизалице мало померене у страну, то је ваљда да се боље виде  :lol:

Иначе госпоџе рибе су биле доста уображене тај дан  :lol: па су прилично одбијале да сарађују, без тешког труда око њих  :lol:  :smiley: Пар дана оног кијамета пре тога, свакако је оставило трага. У главном је радио амур, било је и лепих примерака, јављала се доста ситнија бабушка, и нешто ситнијег шарана. Добитна комбинација је била припрема за пецање амура, уз црначки рад, како то и иначе бива. И за шарана се морало диринчити пофино, па је уз заиста велики и целодневни труд, било екипа које су имале лепог успеха. Дакле ко се трудио, имао је и лепих резултата  :clap2:  :takoje:  :thumbup: Ако сумирам дан у том пецарошком смислу, па рекао бих да су јуче пецали људи који умеју да пецају, и ми који то волимо. Ја баш волим да пецам  :lol:  :bye:  Углавном, тачно у 16 часова и који секунд, пре или касније  :lol: Капитен је једва дочекао да одсвира крај, уз милозвучне клетве сваком ко у тим тренуцима упеца неку рибу  :lol:  :tongue:  :thumbup:  После кратке обраде података уз примену најсавременијих технолошких решења, приступило се дуго очекиваном моменту, а то је читању редоследа у пласману, са посебном пажњом на оно, тако жељено место бр. 4  :lol:

Организатор је прво поделио награде најмлађим учесницима на нашем скупу, тако да је то било заиста лепо. На млађима свет остаје, тако да, свака част људи  :clap2:

Нисам стигао да направим фотке за све омладинке и омладинце, али су колеге свакако радиле своје слике па ће поставити, а све ће се то лепо видети и у Мишиним "Причама са Воде". Е ондак је наступио најсвечанији тренутак тога дана, чувени пласман на четврто место. Видећете на самој фотографији, да Капитен само што није пустио сузу радосницу приликом уручивања ове награде Танким Предвезима  :lol:  :rolleyes:  :bye:  Понеле га емоције, шта ли  smiley136

Треће место заузела је екипа Весели Сремци, ем што су весели, ем су и добро пецали. Браво за колеге  :clap2:

Друго место заузели су Prslook i Dule, шта рећи ... Даре се нарадио ко нико његов, неуморно је фрљакао рану на одабране позиције, и то је нормално дало резултат. Свака част момци  :clap2:  :thumbup:

Прво место заузео је Јовица који је пецао као на такмичењу, шта ће човек, ди да се обрука пред Катарином.
Свака част Катарини, а Јовица ће се и онако снаћи, не секирам се ја за њега. Браво колега, добро пецање  :clap2:  :thumbup:

То је то што се мојих фотографија и извештаја тиче. На крају рекао бих још ово.
Свака част Домаћинима на језеру. Само језеро је одлично уређено и одржавано, свака препорука. Капитен Зоран је летео тамо вамо по језеру, гледао да сваком буде од помоћи, и приде, делио онај свој мед. Тако да ме уопште и не чуди, што су њега једногласно одабрали, да Он увек буде организатор на том језеру  :lol:  :tongue:  :thumbup:

Такође морам да истакнем Миху и његове Траперовце, који су стварно уложили лепог труда и боме и средстава, па су својим колегама обезбедили заиста лепе и вредне награде, као да је ово било такмичење комерцијалног типа. Михо, Траперовци, свака част момци  :clap2:  :thumbup:  :ok: Од мене толико, сада ће ваљда и остали са својим извештајима. Ако сам некога заборавио да поздравим приликом јутарњег упознавања, извињавам се колективу, биће прилике други пут. Здраво били  :takoje: До виђења  :thumbup:

Поздрав, и бистро  smiley139
#8
Poslednja poruka Vaso.S - danas u 16:41:17
Moj komplet se sastoji od stapa Shimano BeastMaster CX 10 Commercial i masinice Shimano Ultegra C3000 i planiram da na nju stavim najlon debljine 0,28 mm jer je to minimalna dozvoljena debljina na vodi gdje pecam.Pitam se da li ce najlon moci slobodno da prolazi kroz sprovodnike ili ce se ipak osjetiti manji ili veci otpor.Sta vi mislite? P.S. Na jednom stapu se nalazi vrh od 0,50oz, a nadrugom od 1oz.

#9
Dubinka & feeder / Odg: Pop up
Poslednja poruka Mecka - danas u 16:37:01
 :cheesy:
Citat: Vlada bgd poslato juče u 14:39:02Pecao sam prosli vikend na dunavu,grocka,sa obale.predvez duzina 50 cm,frankfurtska kobasica sbs 8mm i steg ananas 8mm.dobio 3 babuske preko 500 gr i 2 deverike 600,700 grama.sve vraceno u vodu na kraju pecanja

Koliko velika udica je bila gore?

Predvez od 50 cm sa pop up ispada ko zig rig :).