Skorašnje poruke

#1
Dunavska birtija / Odg: Bio sam na pecanju...🎣
Poslednja poruka sona - danas u 19:46:18
Danas malo na plovak,nista samo jedan Pes.Kasnije probao da prevarim bilo koju grabljivicu sa UL al nece ni Bandar ni Bas,a vetar duva duva. Da sam poneo dasku za peglanje mogao sam da surfujem :lol:
Pecano na DTD kod Bačkog Monoštora  smiley033
#2
Glavinjare / Odg: Glavinjare - univerzalna ...
Poslednja poruka beli amater - danas u 18:17:10
Halo

Zanimaju me glavinjare o kojima nemam neko iskustvo . Procitao sam postove o glavinjarama u ovom forumu ali ti postovi su dosta stari, otprilike  2011 do 2015 godina . Vjerujem da su glavinjare od tada napredovale .
Zanima me da li ima neka specijalna glavinjara samo za jezero ili se mozee koristit za jezero glavinjara koja se koristi i za Dunav . U jednom starom post iz 2011 g sam procitao da glavinjara za Dunav nemoze radit na jezeru . Jezero je do dubine 27m ( njemacka ) bacao bih iz camca , ima i soma i smudja a stuka je najbrojnija .

pozdrav !
#3
Pozz kolege, na reci gde pecam bolo tehnikom cesto dobijam ribe tezine oko 2 kg.. (klen, deverika skobalj..)pecam stapom daiwa power tako da sve to ispliva brze.. :)
Ee sad bih uzeo jednu 7-cu takmicarac u slucaju kada riba moze da se lovi blize obali.
Kupio bih Maver legend sl7 model 2024..
Jel ima neko iskustva sa tim stapom na ribi od preko 2,2.500 kg i jel bi mogao vise o tome da mi kaze..? Hvala
#4
Poslednja poruka glos - danas u 16:14:15
Ovde se izmrestio još početkom, a bogami i prije zabrane. Kaže na Špicu dežurali čuvari, jer se navadio svako živ da ga prevari. Otoplilo vreme ( klima ) a čuvari zakona, kapija i tapija, još imaju dileme. Kada šta početi - završiti, datume prilagoditi.
#5
Poslednja poruka pkv-pecaroš - danas u 15:53:58
Kod mene još mjesec dana smuđ u zabrani.
#6
Ostali brendovi mašinica / Odg: Penn Slammer
Poslednja poruka glos - danas u 15:48:41
Ima i SS. Konačno da stave. Rekoh im da to i na sajtu naglase, i pored onog "+" 1, 5+1, 6+1 itd i sl. pošto oni stari nisu imali. Što implicira ( obično ) postojanje jednog bespovratnog ležaja.
A ja Amerima koliko su glupi ništa dok ne vidim nacrtano i ne probam, ne vjerujem.

P.S. Probao sam je kod SALEta.
#7
Dubinka & feeder / Odg: Feeder - uradi sam
Poslednja poruka glos - danas u 15:36:08
Ljubo tebra ti s neba pa u rebra. Na istu temu se sjetiš svega.
Ovo su bočice od vitamina koje koristila je keva, a ja kontao da će mi garant zatrebati, i sačuvao.
Neki dan gledam kavezne hranilice velike. 500 dindži komad. Pa jbg reko ovo ni Ibanezi ne bi znao inflacijom i velikim platama opravdati, te se dam razmišljati.
I smislim način.

P.S. Iznad svega mi odgovara što hrana nikako ne može ni sa vrha da ispada, nego zavrnuta unutra do dna pada. Što znači da može biti fino rastresita ( Energomix Čantavir, ). I onda se truni, maglicu stvara, privlači deveriku, mrenu, šljivara.

P.S.S Evo i nova tura, za 20 minuta sve lemilica od 100 W izgura. Ove imaju malo više rupa.

#8
Dubinka & feeder / Odg: Feeder - uradi sam
Poslednja poruka Ljuba - danas u 15:10:10
Negde na YT video sam kako je Rus napravio hranilicu od grlića plastične flaše pa reših da probam. Zapelo sa livenjem olova, on nalio olovo u čep flaše a ja kada sam to probao, sve se istopilo u gomilu bezlične plastike.
Zaključak; Rusi imaju neke jake plastične flaše tako da sam morao da primenim DIY od početka do kraja.

1. Flaša
Meni se najbolje pokazala flaša od 1,5l Knjaz Miloš narandža (nije reklama :cheesy: ) zato što ima relativno uzak a izdužen vrh flaše a i najviše je trošimo u porodici :rolleyes: .

Isekao sam je kako sam zamislio, zagrejao skalpel na plinskom rešou i ide kao kroz puter...

Kao što se da videti, zamislio sam da se hranilica zatvara preklapanjem plastike a preklop učvrsti prohromskim holšrafom (cena 3 din). Prvo se šraf uvrne šrafcigerom pa kada se razradi onda ide i rukom.
Rupe na hranilici bušio sam velikim ekserom zagrejanim na plinu, isto ide kao kroz puter.
Poenta je da hrana ostaje u hranilici a da lagano ispada kroz bočne rupe.

2. Olovo

Napravio kalup od cevke, malo ga obrađivao dok nisam dobio promer grlića flaše, da ulazi fes u rupu.
Zalio u olovu veću virblu a može tu i feder od štipaljke za veš, od 1 federa dobiju se 2 virble, malo se to isavija na krajevima da ostane čvrsto u olovu.

Dobijena težina hranilice sa olovom je oko 90 grama, za mene koji pecam iz čamca sasvim dovoljno.

3. Sistem

Montirao sam fider cevku naopako da bih dobio kraću razdaljinu od zgloba do hranilice. Odsekao sam onu zakačku što dolazi uz cevku a na cevku navukao virblu čije okce je istog promera kao i cevka. Tako sam dobio krutu bočnu vezu koju sam još više ukrutio gumenom anti tangle cevkom kroj koju ide najlon.

Moram da napomenem i to da sam još pre par godina od jedne Germine (2,7m) napravio fider za reku tako što sam ugradio fider vrh pa tako i produžio štap na 3,3m. Po meni, to je dobitna kombinacija za Dunav jer je Germina ludački jak štap, ne oseća ni vetar ni talase, radi samo osetljiv fider vrh pa je pecanje takvim načinom pravi doživljaj.
#9
Strune / Odg: Kako namotavate strunu na...
Poslednja poruka glos - danas u 15:06:34
Vidiš ovde kako na drugoj slici, lik drži, doduše silk..

Tik iza i odmah do, mjesta prolaska kroz prvu kariku.

Takođe kaže da vidiš da grešiš ako posle deset namotaja silk počinje da se frče.

Doduše ja ostajem pri svome da tenzijom i onim što izađe iza svaki smjer je proizvoljan, od raznih stvari među prstima, najviše tačkom, količinom pritiska, debljinom, dužinom kontakta itd. ovisan. Što znači da i ako smjer do prstiju valja,  ne frče, posle se sve isprevrće.

P.S.S Za pletenicu nema veze smjer, nego skliskost i vode sadržina, obim, . Što onu Milanovu motalicu čini samo za strunu dobrom.

Ps3 i prestani me više o svemu dodatno propitivati.. jer se osjećam zbog mladih plavih orlova obavezan i suvišno pojašnjavati.
#10
Poslednja poruka Isa - danas u 14:34:17
Sinoć sam sve spremio, računao sam da će se vetar bar preko noći primiriti i da će moći od 5 do 8h da se neometano otpeca.
Međutim  kad sam video kako povija drveće u 5 ujutru, brže sam se vratio u krevet nego što sam ustao.
Evo me igrom slučaja u Šapcu, možda odem do šljunkare il ću gađati neku zavetrinu u SM. Eto nisam pametan, al otpecati poram kud puklo da puklo.