Skorašnje poruke

pozdrav !
#3
Poslednja poruka zecos - danas u 10:01:10
meni je zakon VIDA SLIM 6 cm ....24 g. koristim još i 18 g i 20 g u istoj dužini 6 cm ...
#4
Poslednja poruka beli amater - danas u 09:49:56
Citat: zecos poslato danas u 08:37:20POZZ ...Mislim da tu nema razlike ....što se mene tiće meni se najbolja pokazala Vida glavinjara 6cm 24 grama i manje naravno 20 ...18.. ribolovi se na dravi iz čamca .... VIDA JE ZAKON ... :thumbup:

Halo zecos .

Vida glavinjare ima za kupit u Valpovu - Kapitalac , a Drasko glavinjare u Klostru Podravskom . to sam nabrzinu pronasao ma Google .

Ti koristis za Dravu glavinjaru od 6cm i 24g , to je onda Vida Slim glavinjara , Vida Classic nema od 24 cm ili sam nesto previdijo ? . da li je bolje Vida Slimm ili Classic za Dravu , ona je dosta brza od Dunava

Ja osim jezera u njemackoj , pecam isto na Dravi pa me zanima kakve glavinjare koristis za soma ( cm + g ) .

pozdrav !

#5
Nasao sam na internetu za 330 e..
#6
Poslednja poruka zecos - danas u 08:37:20
#7
Ostali brendovi mašinica / Odg: Penn Slammer
Poslednja poruka glos - danas u 06:06:15
Kupe i šute. Dolaze ovde da pomognu sebi, a ne i drugima. Di radi riba, ima li šta na sniženju. Koju da kupe opremu, itd.
Eventualno ulete da nekome "uzvrate" sa mišljenjem o tome i tome što su kupili, a on se eto koji nije kupio, da napiše o tome usudio.
Pametne bate.
#8
Ostali brendovi mašinica / Odg: Penn Slammer
Poslednja poruka nadal - danas u 04:27:52
cudo niko jos nije kupio novog slammera da napise utiske, oni se bar prodaju na tone
#9
Dunavska birtija / Odg: Ovo moram podeliti sa vam...
Poslednja poruka glos - danas u 04:06:15
#10
Dubinka & feeder / Odg: Feeder - uradi sam
Poslednja poruka glos - danas u 03:37:17
Velika je sotona zavladala. Plašim se samo da će ovakve improvizacije mrtvi ladni, većinski da osude, kao zagađivanje prirode..

A onda i zakonski urede.
Na tragu sada prisutne činjenice da ako misliš pro-šetati fruškom gorom, moraš platiti ulaznicu.
Ako platiš ti si šetač, a u suprotnom si ometač.

Hvala bogu na braći kinezima i njihovim proizvodima, jer bi u suprotnom od tih markiranih sa zapada, morali htjeli ne htjeli, da kupujemo Kordine fider štapove od 500 €, kao što mora da kupi Rafaelo-e za jelte, čuvanje...
Elem. Ja bih i naručivao sa Alija kada se ne bi na nedeljnoj bazi predomišljao. Šta lovim, čime..  pošto je ovde pecanje više filozofija, rješavanje križaljki, nego praktični, realan hobi.
E i još nešto . One metalne kavezne bi isuviše brzo istumbao o betonski nasip isuviše jako, jer ja vučem sve gore, ne sjedam dole. Znaš kad i olova toliko izudaram da samo što vrtilice ne isprelamam. Plastika se ( ova, od vitaminskih kutija ) uvija. Ona kupovna bi doduše siguran sam, ispucala. Da uzmem npr. te kupovne skupe, a za rastresite primame.