Skorašnje poruke

#1
Poslednja poruka Eukaliptus - danas u 20:58:22
Знам да није гласање, али такође за забрану риболова до 1 јуна, или до краја мреста...
#2
Poslednja poruka slob - danas u 20:01:03
Ja sam za potpunu zabranu ribolova makar u aprilu i maju mesecu. To bi znatno popravilo riblji fond.
Koju belu ribu pecaju u aprilu i maju kada je lovostaj, i za šarana, i za deveriku, ploticu, jaza, skobalja, mrenu, i klena?
Iako stroge kazne imaju efekat ja ipak preferiram edukaciju, edukaciju i edukaciju. Ljudi treba konačno da postanu svesni toga da izlovom samo jednog šarana punog ikre ubiju nepovratno još najmanje 100 šarana!

#3
Mamci & primame / Odg: Kukuruz šećerac i stari k...
Poslednja poruka Nadla - danas u 19:23:37
Drugacija priprema za vecu moć upijanja zrna.
#4
Štapovi za ribolov bele ribe / Odg: Bolonjeze štapovi...
Poslednja poruka neske - danas u 18:58:45
Citat: tubertini poslato 28 Maj 2024, 08:50:52tubertini R18
Probao sam i Stradivari i R18. S tim da sam R18 25-gramac probao na krupnim mrenama, ne samo ono protresao zabacivao i kačio neke ništa naročito komade.
Ukoliko,kupiš ili si već kupio Stradivari to je dobra kupovina. U stvari to je jedan od štapova koji se meni sviđaju. Nećeš se zeznuti ili nisi se zeznuo ukoliko si već kupio.
Ali ukoliko novac nije problem ovde nema neke naročite filozofije - R18 na keca, i posebno ukoliko je 25-gramac.
Proban u Trsteniku. Montaža 6 grama. Osnovni 0.16. Podvez 014. Mamac ruža crva. Ciljano pecana krupna mren dalje od obale i iz vode.
Štap se ponaša da je to perverzija. To je nešto najbolje što je Tubertini ikada uspeo da napravi - bar za moj ukus.
Ali jbg. košta skoro duplo.
R18 nije duplo bolji, ali da se ne lažemo ova dva štapa jednostavno nisu ista liga.
Zato ukoliko novac nije problem onda R18 na keca.
Ali ukoliko ti se ne daje baš ovolika suma novca za jedan štap onda je Stradivari više nego dobra kupovina. To je odličan štap.

danas u 19:26:35
P.S. 25-gramac je petica. Šestica 20-gramac je takođe proban na mreni i radi samo tako. Kao da je značajno jači od 20.
Novi Titanijum je navodno 16-gramac ali se ponaša kao da je jači od 25. Bar je takav utisak u ruci.  Ali kako mi prijatelj (vlasnik štapa) reče ovo je negde u 700 evra komšiluku za šesticu.
#5
Tereni za ribolov / Odg: Dobri tereni u blizini No...
Poslednja poruka laki22 - danas u 18:42:54
neko napisa pre neki dan pecao na ribarcu, jos bio cuvar :)
#6
Poslednja poruka laki22 - danas u 18:41:36
U Engleskoj je totalna zabrana .
#7
Meteo / Odg: Vodostaj Dunava
Poslednja poruka tiki61 - danas u 17:55:43
Nadam se da će se obaviti sav zaostali mrest.
#8
Poslednja poruka Oliverikus - danas u 17:54:27
tamiški vuk
Samo ti brini o sebi... Tvoj poziv na lov i zadržavanje svega pa i svakog kedera sam upamtio, pa kako kolega reče, nemoj da se pereš jer upadaš u sve veće blato!

Orka, i ostali  smiley033 ...
U pravu ste, ne bi niko smeo da lovi šarana u lovostaju (i drugu ribu)!
Na terenu i u praksi to izgleda drugačije. Ima onih koji ciljno pecaju šarana a usput pecaju amura i babušku. Oni kažu da je to obrnuto. Na sudu ja ne mogu da dokažem moju tvrdnju osim ako mu ne nađem ribu u posedu (gde god da je stavio). I još bi me pokopali sa snimcima puštanja šarana (a toga koliko hoćeš).
Ima ribolovaca koji stvarno pecaju babušku i na šećerac i crviće dobijaju šarane! I oni vraćaju. Kako za njih reći da su u prekršaju?
I na kraju, ima ribolovaca koji otvaraju sezonu sada u subotu! Njima  smiley033

Trenutni propisi su ovakvi. Da bi to mogli da rešimo, bila bi potrebna totalna zabrana pecanja u periodu mresta. Onda ne bi bilo ni traženja rupa u zakonu niti nekih izgovora. Obzirom da je period mresta kod nas zadnjih godina jako promenjiv, nisam siguran koliko bi i to pomoglo.
Ostaje mi samo da lovim alave ribolovce i kojeg zateknem u prekršaju, da ga Sud odere za primer da nikome ne bi tako nešto palo na pamet.

#9
Meteo / Odg: Vodostaj Dunava
Poslednja poruka djmisha77 - danas u 17:12:20
U Madjarskoj opasan rast vodostaja, pred izlivanje.
Verujem da ce NS dobiti bar 2 metra vode sto je ozbiljan porast na vec srednje visok vodostaj.

Sent from my M2010J19SY using Tapatalk

#10
Dunavska birtija / Odg: Bio sam na pecanju...🎣
Poslednja poruka glos - danas u 16:26:31
Standardno, smuđ, deverike. Elem, za skidanje fileta bilo od peša naleta, ili neka stvar peta, filo elastikom dovežem za vrat udice kraj i stvar je rješena, i u zabacu i u izbacu .. a bilo je skidanja, da li rak ili smuđ, a vjetar je baš pirio.
Za deverike sam prethodna dva dana izostavljao jod kapnuti među crviće, već samo miris tuti fruti stavim. I nije dirala, uzimala. Dođe redovno na primamu, kljucne i ostavi. sada po jodiranju mnogo odlučnije se crvima pozabavi. Svega samo kap dve treba da se stave.