Skorašnje poruke

#1
Mašinice / Odg: Mašina za feeder
Poslednja poruka js.bobrock - danas u 18:48:43
Pozdrav Vuce .. Sporo je islo ovde javljanje, namotao sam strunu vec, gotovo..
Al' videcu da nadjem jos jednu spulnu svejedno..

Sent from my moto g72 using Tapatalk

#2
Poslednja poruka sona - danas u 17:59:53
Danas ista pozicija radila lepa Bodorka na crvica.Probao na Rovca od rane zore al ni cvrk. smiley033
#3
Strune / Odg: Kako namotavate strunu na...
Poslednja poruka milanstosic - danas u 15:42:22
Sve u svemu voda meni ne smeta nego je meni dodatna i suvisna dogma. Cak i ako joj se podize temperatura da omeksa monofil bilo bi korisno pitati, a na koju temperaturu i opet ce odgovor biti takav da se zakljuci da je beskorisno.

Sa druge strane, kako got da motamo, bice uvrtanja, vise ili manje. Na novom koturu monofila manje nego na vec premotavanim.
A sa strunom pazljivo... i ona se itekako uvrce i moze da se upropasti. Meni onaj premotac kineski pomaze da ne mislim hoce li struna da se krza na ivicu kotura koja moze biti sa prorezom. A kad treba da namotam sa spulne na kotur, tek tu mi zavrsi posao.

Slob, Glos, hvala na obrazlozenjima i strpljivoj komunikacij. Hvala i ostalima i jos jednom se izvinjavam svima koji su razumeli da mi se kod vode jedino ne svidja sto je beskorisna i dodatna peripetija, a da nekontrolisano tandrljanje kotura po kanti tek nije normalno i dovodi u zabludu, cak steti narocito kad ima boljih metoda. Sve ostalo je ok. Koji nisu razumeli i to je ok.

I svaka cast takmicarima i njihovim prijateljima narocito ako imaju volje da podele pravo znanje. Ocekujem nove clipove sa demantima zastarelih i stetnih metoda ako su pravi likovi u pitanju.   :cheesy:
#4
Poslednja poruka Vlada bgd - danas u 15:39:06
Dunav,Grocka,jutros od pet do malo pre,jako slabo,par sitnih sljivara i kruparica,sve vraceno u vodu naravno.crv,glista,secerac,pop up,dalje,blize,ma jok.
#5
Poslednja poruka GogiIsa - danas u 14:49:43
Bio na Dunavu.Slabo riba radila.Što se tiče maca od topola naradio sam se čisteći najlone od njih samo tako.
#6
Poslednja poruka Bobiska - danas u 13:49:46
U subotu bio na Dunavu da probam soma pre zabrane, kao i vikend pre toga. Javio se po jedan mali i manje vise nista. Ova prosla subota je zato bila VEOMA izdasna sa macama, bukvalno pecanje kao u vejavici. Po mom nekom skromnom misljenju kada voda nosi macu riba se slabo javlja.
Moj dobar drugar na Tamisu lepo hvata tolstolobika vec nekoliko vikenada, mozda se i ja odlucim jedanput da i to probam u koliko se smudj bude lise pecao na Dunavu.
#7

pozdrav !
#9
Poslednja poruka zecos - danas u 10:01:10
meni je zakon VIDA SLIM 6 cm ....24 g. koristim još i 18 g i 20 g u istoj dužini 6 cm ...
#10
Poslednja poruka beli amater - danas u 09:49:56
Citat: zecos poslato danas u 08:37:20POZZ ...Mislim da tu nema razlike ....što se mene tiće meni se najbolja pokazala Vida glavinjara 6cm 24 grama i manje naravno 20 ...18.. ribolovi se na dravi iz čamca .... VIDA JE ZAKON ... :thumbup:

Halo zecos .

Vida glavinjare ima za kupit u Valpovu - Kapitalac , a Drasko glavinjare u Klostru Podravskom . to sam nabrzinu pronasao ma Google .

Ti koristis za Dravu glavinjaru od 6cm i 24g , to je onda Vida Slim glavinjara , Vida Classic nema od 24 cm ili sam nesto previdijo ? . da li je bolje Vida Slimm ili Classic za Dravu , ona je dosta brza od Dunava

Ja osim jezera u njemackoj , pecam isto na Dravi pa me zanima kakve glavinjare koristis za soma ( cm + g ) .