Skorašnje poruke

#1
avatar_Django
Dubinka & feeder / Odg: Kako učiniti sistem lovni...
Poslednja poruka Django - danas u 20:48:56
Ja sam oduvek držao štap u ruci dok olovo ne udari u dno, a onda ide namotavanje 5-6 okreta ručice da "zategnem" i postavljanje u držač.
Samo treba promeniti drugi deo navike :)

Evo, i ovde čova na 32:00 lepo priča: Što jači protok, veći stomak treba da bude.

#2
avatar_sona
Poslednja poruka sona - danas u 19:50:32
Nisam o tome ni razmisljao probacu ovih dana u kućnim uslovima.Hvala smiley033
#3
avatar_laki22
Poslednja poruka laki22 - danas u 17:35:06
pre pecanja probajte svaki pop up sa istim udicama kako ih odize. desi se da isti proizvodjac ima razlicito odizanje udice na razlicite arome. pa mislis beli luk bolji od jagode a on ustvari drzi udicu na dnu a jagoda odize pa riba nece da uzme
#4
avatar_js.bobrock
Poslednja poruka js.bobrock - danas u 16:51:15
Vec zvuci dosta komplikovano za amatera kao sto sam ja, sad se postavlja pitanje da li one prave toliku razliku na vodi da bi opravdale toliko angazovanje..
Ima li neko kakva iskustva sa pecanja?

Послато са SM-A325F помоћу Тапатока

#5
avatar_sona
Poslednja poruka sona - danas u 16:07:15
Juce se ponovo okusao sa Pop up na privatnom reviru i iznenadjen sam ucinkom dosta sarana oko 2,5 kg na Ananas,Beli luk.Dok nisam utrefio aromu izmenjao sam nekoliko,probao sam i crvicem medjutim stalno je cvrkala sitna bela tako da sam izostavio crvice i ostao na Popup. smiley033
#6
avatar_saint
Štapovi za ribolov bele ribe / Odg: Preporuka za takmičarac
Poslednja poruka saint - danas u 15:13:49
Da li neko ima iskustvo sa trabucco heaven extreme pole 7m,koristio bih ga za jezero i reku. Hvala
#7
avatar_Zmaj Strasni
Poslednja poruka Zmaj Strasni - danas u 14:52:34
Holandske gliste se uzgajaju u zatvorenom prostoru gde postoji konstantna temperatura oko 20 stepeni, stalno svetlo i drže se u kasetama. Sam proces uzgoja je dosta komplikovan jer se moraju odvajati matice kad izbace dosta jajašaca. Hrane se hranom koja sadrži dosta visok procenat proteina jer su tolerantnije na njih od kalifornijskih. Bukvalno žive u tresetu od kuhinjskog otpada, ostataka voća i povrća, prekrupe, brašna. Ja imam neku malu količinu u jednom leglu u plasteniku pomešane sa kalifornijskim koje sam ostavio da se razmnože koliko mogu da imam za pecanje.
#8
avatar_Pedja1987
Mašinice / Odg: Mašinica za bolonjez
Poslednja poruka Pedja1987 - danas u 14:12:01
Koliko sam upucen, cim ima silent gear, dakle ima i worm shaft.

#9
avatar_js.bobrock
Poslednja poruka js.bobrock - danas u 13:57:40
Nekako sam znao da ce se Zmaj javiti i spasiti stvar , zahvaljujem se! Nekako sam to preskocio, taj post, prostudiracu natenane..

Послато са SM-A325F помоћу Тапатока

#10
avatar_Grbo
Varaličarski štapovi / Odg: Shimano Beast Master
Poslednja poruka Grbo - danas u 13:09:56
Bio jutros do Subotice da vidim, kad ono nemaju jače H verzije 24-56g, nego samo MH 14-42g.

Bas lagan štap, u ruci leži super. Donji krak rukohvata se i meni činio prekratak (visok sam oko 190 i imam malo duže ruke) ali kada mašinicu držim izmedju malog i domalog prsta, naleže taman do kraja lakta, a halter mašinice je malo zakrivljen da prati dlan tako da leži u ruci super. Sa mašinicom 4000 (oko 280 grama) malko, ali sasvim-sasvim malko vuče napred tako da bih ga lako izbalansirao.

U pitanju je MH, a sad na nevidjeno sudim kakva bi bila H varijanta. Kapiram da bi bila dosta bolja opcija za toliko za koliko je i jača po težini bacanja.

Brz jeste ali ne extra fast, niti je krut kao što umeju biti isključivi džigeraši. Tako da onaj ko peca samo i jedino smudja, ovo nije stap za njega. Ovo je odličan univerzalac.

Akcija je srednje-brza, a što se tiče snage ovaj 14-42 je sasvim dovoljan za vodjenje lakših džigova na Dunavu, zatim za vodjenje leptira 3-4 i kašika do nekih možda max. 20g na stajaćoj vodi, kao i većine voblera ako nisu XL dubokoronci. I pored toga što je lagan onako na suvo vučenje bih rekao da snage ima sasvim dovoljno za propucavanje kontre kroz smudjevu čeljust, a još važnije - da može da na silu izvlači besnu štuku iz trave (ipak mu je i ime beastmaster).

Meni lično treba nijansu jači od tog MH 14-42 i kapiram da bi mi H verzija od 24-56 bila taman za većinu prilika, trebalo bi da može glave 20-25g, leptire 4-5 i kašike 30g, dovoljno snage za bilo šta što naidje u ovim našim vodama - od smudja i kolateralnog soma na Dunavu do štuke i koletaralnog soma na mrtvajama.

Ne postoji savršen za sve ali ovaj je dovoljno dobar za sve rekao bih.

E sad moram naći H verziju i uzeti je u ruke pa na vodu,