Skorašnje poruke

#1
Milo ali da nije motan u telemec varijanti.
#2
Proteklih dana reko da se podsetimo davnih dana pecanja sada vec klasika na Germine. U prvi mah mi je trebalo da se malo priviknem zbog dužine rukohvata. Lepo je detektovao svako pipanje i uzimanje mamka uzivalo se u pecanju.
Moracu da uvedem praksu barem dva pecanja mesečno na Germinu.
  :cheesy:
#3
U trilemi sam - za ono što meni treba i što sam našao na KP od 6m
 - collmic Royal 200 jedan fuji,drugi nije
 - tubertini R18 20gr (fuji)
 - milo stradivari strong 5-15 gr (fuji)

Šta predlažete
#4
Jezera / Odg: Srebrno jezero
Poslednja poruka Ikša - danas u 08:48:41
Da,da , definitivno do tvrdjave vazi obicna dozvola , lepo su ljudi napisali,  a ja sam morao da se presaberemi da skontam gde su ta mesta o kojima ljudi pisu. Pogledao sam I Misinu emisiju o pecanju kod tvrdjave. Raduje me sto se I linjak pojavio samo se bojim da ga mrezarosi ne istrebe. Javicu utiske kad i ako budem pecao.
#5
Jezera / Odg: Srebrno jezero
Poslednja poruka Milos991 - juče u 22:49:24
Do tvrdjave vazi obicna dozvola kao sto rekose kolege, pitao sam ribocuvare. Posto sam ja jedan od retkih koji je nailazio na njih, prosle godine jednom kod marine i drugi put kod zatonjske brane gde mi je vikendica a pre dve godine takodje jednom kod marine.
Na samom jezeru mislim da nema tostolobika. Bar nisam video niti naisao na njega. Ali ga ubijaju pecajuci u Dunavu sa prve brane. Proslog leta i jeseni su opsedali celu branu, sto na grebanje sto na tablete, par puta nisam mogao da nadjem mesto oko pumpe da bacam varalicu za bucova u stuku.
Tako da cu morati da pronadjem ove godine neku bolju poziciju u tom kraju za bucova, kod pumpe mozda nema kapitalaca ali kad radi bude zanimljivo i sa sitnima.
Na samom jezeru prosle godine htelo je da se peca u periodu od polovine jula do polovine oktobra bilo je ili bas dobro ili je bilo mrtvo mora neke sredine bas i nije bilo.
Iznenadilo me prisustvo linjaka, na svakom pecanju je bilo bar par komada u raznim velicinima.
#6
Mašinice / Odg: Mašinica za bolonjez
Poslednja poruka fokan - juče u 21:35:14
Pozdrav,  ima li neko iskustva sa Daiwa Ninja Match 3000-C ili sličnom.
👍
#7
Dunavska birtija / Odg: Bio sam na pecanju...🎣
Poslednja poruka sona - juče u 18:59:17
Danas Jezero Maglic,uranio od Rumenke magla do Maglica i na jezeru.Nisam se nesto proslavio kapitalnim ulovima al radila je lepo krupnija Deverika na Popup.Posecenost onako lepo i mirno mesto za pecanje.
#8
Traper Srbija / Dreamlures S 40g- 7.5cm –glavi...
Poslednja poruka Traper Srbija - juče u 14:04:11
S 40g- 7.5cm –glavinjare

Ručno izrađena glavinjara vrhunskog kvaliteta, napravljena od čvrstog silikona i opremljena sa sa dve jake VMC 9632BZ trokrake.
Ovaj oblik glavinjare proizvodi konstantnu i jaku vibraciju i vrlo je efikasna u lovu svih grabljivica, a teži modeli  su odlični za lov soma.
Namenjena za džigovanje , ravno vođenje Ii vertikalno vođenje/džig.
Još jedna dobra karakteristika ovog oblika je što se lako i daleko zabacuju bez mršenja.
U ponudi je 7 proverenih dekora.

Dostupni dekori:

#9
Dunavska birtija / Odg: Bio sam na pecanju...🎣
Poslednja poruka tubertini - juče u 13:59:50
Juče sam prvi put otišao na pecanje u Srbobran.Pecao sam na plovak (dva direktaša od 7m,sa igličastim plovcima od 2,5gr)
  30-tak metara levo od mosta iz pravca NS zbog jakog vetra (tu je bila mala zavetrina).Na početku sam lovio na crve i kombinaciju crvi i žito i dobijao deveriku i sitnog šarana koje sam vraćao,a onda sam probao glistu i to je bila dobitna kombinacija.Babuška od 300 do 600 gr je krenula kao na traci jedna za drugom.Cug je trajao od 9 do 11,da bi zatim malo stala (čekao sam na udarac 5-6 minuta).Najlon je bio 0,16mm a udice 12 sa dužim vratom.