Skorašnje poruke

#1
Poslednja poruka pkv-pecaroš - danas u 12:24:39
Ja sam opet fiderisao danas ali nema tu sreće. Naime kod mene vjetar rastura ne danima nego tjednima valjda. Lijepo se naredim,nahranim i kad bi trebao pecati eto vjetra da čovjek poludi. Šteta te hrane koju pobacam a ne dočekam da riba dođe na nju.
#2
Tereni za ribolov / Odg: Beograd i okolina
Poslednja poruka rakijator - danas u 12:12:37
Ajmo predlozi za Beograd (ili nešto jako blizu, logistički sam ograničen trenutno) i fider.  :cheesy:

Naravno, uvek imam opciju ribnjaka, ali nije meni to to.
#3
Poslednja poruka Fortis - danas u 11:20:19
Admini da me nagrade što im oživljavam teme  :lol:
#4
Poslednja poruka milanstosic - danas u 11:12:41
Ispada da voda šteti.

A zašto sa celim štapom... Pa da mi ne ispuca epoksid na vođicama donjeg dela blanka usled tenzije  koja vođicu savija suprotno od blanka i napreže epoksid. Ahahahaaaaa...
A onaj vrh lepo špiluje dok namotavam. Svaka neravnomernost bude smanjena. Slob, zbog toga je ulov na onom drugom forumu objavljen izašao sa strunom 0,10mm. Ovde nisam stigao da se raspišemna temi Ariona...

E, to je ono kad kažu, nov štap, ispucao epoksid od stajnaja. Pa najverovatnije nije od stajanja...

#5
Poslednja poruka slob - danas u 11:02:01
Citat: milanstosic poslato danas u 07:45:09.......

Samo da kažem još i ovo: kada strunu namotavam ......struna ide kroz sve vođice od vrha do rukohvata. Nikad samo mašinicom bez štap, a ni slučajno sa mašinicom i samo donjim delom štapa koji ima jednu ili dve vođice. Isključivo mašinica i kompletan štap. ......:wink:

E sad da mi tebe pitamo; -a zašto?
Šta se dešava ako je namotano, sa mašinicom naravno i donjum delom štapa, u odnosu na ceo štap?

Inače potpuno se slažem da je smer odmotavanja sa kotura od bitne važnosti kada je uvrtanje monofila u pitanju, pa verovatno i ukrućenih pletenica. I to neizostavno treba primenjivati. Iskustveno je više puta utvrđeno.
Ako ovo slučajno nema efekta onda se verovatno radi o sveže namotanim i isporučenim koturovima ili je u pitanju monofil sa jako malom izraženom memorijom.
Tu ne treba mnogo filozofirati već uvek primeniti pravilan smer odmotavanja. Nije komplikovano a neće sigurno da škodi.

Glos,
I iz originalnog teksta mi nije jasno na šta se tačno odnosi onih 10%. Monofil nabubri pa se presek poveća za 10% ili ne nabubri a težina mu se poveća za pomenuti iznos.
#6
Poslednja poruka slob - danas u 10:36:08
Kažu pišem svašta a u ovoj rubrici se nikako ne javljam.
Pa evo. Jutros od 07 do 08h kupao varalicu u Savi. Ni Š od štuke.
Juče prvi put ove godine, u isto vreme došla jedna Š - štučica ispod mere pa je vraćena da poraste.

Probaću opet predveče.
#7
Imam dilemu...mozda i trilemu.....uzeo bih bolo od 6m...daiwa....amorphous extreme.....power ili cak tournament ags....

Da vidim kakve razlike i odnose tezina/snaga ima...misljenja nadam se od ljudi koji imaju ili su imali prilike da love ovim stapovima....

Lov na Drini...plovci 6-7 do max 10 pa mozda i 12gr...mada u zivotu nisam lovio plovkom vecim od 10gr....
#8
Poslednja poruka dragan77 - danas u 09:49:28
I meni nije jasno sta se desilo sa babuskom, nisam je upecao ove godine na Tamisu (pecao u Opovu). Sitna bela radi, al to ne racunam.
#9
Reke / Odg: Tamiš kod Opova
Poslednja poruka dragan77 - danas u 09:47:49
Za taj nasip je tacno da ne daju da se ni hoda njime, cista glupost.
Uopste nije tacno da je zabranjeno pecati ispod brane, ljudi pecaju svakodnevno, ovo je 100% proverena informacija.
#10
Poslednja poruka milanstosic - danas u 07:45:09
 :cheesy:  :cheesy:  :cheesy:

Onaj stranac što mu leti kotur po kanti (nije od Jupola) ako ti je drug, pokazaćeš mu ovaj post. Ako napravi par hiljada lajkova, dođe mi nešto da se oduži.  :cheesy:

Mogu da prihvatim da topla voda ima smisla sa monofilamentima.
Mogu da posavetujem da ako neko koristi vodu zbog zategnutosti, da nije dovoljno i ravnomerno tenziranje i da provlačenje između dva najobičnija prsta bolje radi posao.

A moram i da naglasim da smer obrtanja još kako ima ulogu, ali na to sam već gore ukazao i vidi se kako treba.

U ribolov idem uveče ili mnoooogo rano ujutru. Lep dan jeste bio juče ali je noć bila još bolja.  :wink:  :cheesy:

Inače, nabavio sam sa Alija jedan stalak sa oprugama za podešavanje tenzije. Svaki kotur stane na njega, a sisaljkom se fiksira za sto. Najbolje da je sto stakleni ili sa staklenom pločom. Savršeno radi. Meni je sa tankim strunama jako bitno prvo namotavanje da vidim slaganje mašinice i tada  tenzija mora da bude ujednačena i nešto viša od one koju proizvodi recimo ShadRapDeepRunner 7cm u srednjem protoku. To se sa ovim stalkom jako lako reguliše. Monofile odavno ne koristim, a tu bi isključivo koristio prste za tenziranje i kotur položen tako da se odmotava suprotno od kazaljke na satu. Inače isti stalak koristim i kad vršim premotavanje strune ili promenu smera ili oko tih peripetija. Stavim prazan kotur, otpustim kočnicu/dril na mašinici, zavučem dršku od varjače u kotur kojije prethodno montiran na stalku i okrećem dok ne skinem strunu. Raspoređenost namotaja regulišem prstima leve ruke, varjaču vintam desnom.  :cheesy:

Evo linka za nosač kotura kome treba:

Samo da kažem još i ovo: kada strunu namotavam uvek je mašinica na štapu i struna ide kroz sve vođice od vrha do rukohvata. Nikad samo mašinicom bez štap, a ni slučajno sa mašinicom i samo donjim delom štapa koji ima jednu ili dve vođice. Isključivo mašinica i kompletan štap. Mislite o tome...  :wink:

Pričam o varaličarskoj opremi.

Ako ovde nisam sve rekao, ne znam gde ima bolje. O ovome može da se napravi clip od bar 15minuta.  :cheesy:

danas u 07:46:27
Citat: laki22 poslato danas u 07:11:33ako zelis ojlerove jednacine kretanja i bernulijeve jednacine kretanja tecnosti to sam odavno zaboravio  :lol:

obrazlozenje je da sam motao i na stap izmedju nogu i olovku izmedju stopala i na 100 nacina i ovaj mi se ISKUSTVENO pokazao najboljim.

Pa probaj i stodrugi kako što sam opisao pa javi. Sve je obrazloženo, a Ojlerove jednačine ne trebaju. Znam ih.
Nego šalu na stranu, kad kažeš pokazao najboljim onda treba da kažeš i zašto je najbolji, u čemu se razlikuje od drugih, šta je to najbolje... Može da bude da se ne frćka  konac, bolje slaže, brže mota, i te neke stvari a ne samo u dve reči. Nije kritika nego sugestija zato što svi bolje shvatamo zašto nešto treba drugačije raditi kada razumemo koje to efekte daje i zašto. Eto to je razlog zašto uvek tražim obrazloženje, ništa više. A onda i oni koji pišu nešto shvate da nisu ništa napisali i ništa pokazali pa je red da se znanje i razumevanje podigne na malo viši nivo umesto samo preuzimanja tradicije kada je oprema bila nešto drugo.