Skorašnje poruke

#1
Poslednja poruka Ikša - danas u 17:39:45
Citat: strcky poslato danas u 17:12:35nisam siguran za dozvolu, moguce da treba posebna za golubac...ja imam samo obicnu a cuvare na zalost video nisam ni na jezeru ni u zimovniku... ima ispod jedan kolega je napisao da vazi klasicna dozvola sve do tvrdjave

I ja sam razumeo iz procitanog da se vadi posebna ali sam morao da potvrdim...
#2
Poslednja poruka strcky - danas u 17:12:35

#3
Poslednja poruka Ikša - danas u 16:59:09
Citat: strcky poslato danas u 15:48:45ja sam bio proslog avgusta na srebrnom sa porodicom i iskreno jezero je bilo prilicno zatravljeno, na mestima gde sam probao (oko brane) ja nisam nasao poziciju za feeder, video sam ljude da rano ujutru ili predvece pecaju na plazi, verovatno su nasli neku poziciju gde je moglo, pecao sam u zimovniku kod brane, ali i tamo je prilicno napadnuto, mesta ni za lek, osim ako poranis pa zauzmes na vreme neko mesto u suprotnom pecas gde mozes da se uglavis. Pecao se i tolstolobik tako da su plovci na sve strane...tu sam pecao sa 40g, moze i manje, na otvorenom dunavu izmedju 2 brane nisam ni probao jer nisam ni poneo tezi pribor pa nije imalo smisla probati sa stapom akcije 70g. Ali sam na jezeru uzivao loveci bandare sa varalicama. Recimo u Gradistu sam na keju video ljude, pecali su sa 100-150g u tom trenutku, vrv je slicna situacija i na dunavu izmedju 2 brane...ali ako odes u Golubac, nije daleko, mozes komotno pecati i na dunavu sa 40-50g, plici teren, mali protok itd...ici cu ponovo ovog leta pa bi i ja voleo da cujem sta imaju kolege da kazu o terenu koji te interesuje, da znam i ja sta da ponesem...
[/quote

Hvala ti na informacijama 😀 Mislim da cemo kum I ja poneti I 2 varalicarca za svaki slucaj.Ponadao sam se da na jezeru ima vise mesta I da su uslovi bolji a mislim da cemo svakako poraniti I pecati mozda od 5 do 10 dok ne krenu vrucine,  a posle suncanje I kupanje. Da li I tamo kod Golupca vazi obicna dozvola?
#4
Bolje išta nego ništa
#5
Poslednja poruka strcky - danas u 15:48:45
#6
Sve je bilo top, zao mi je sto se nisam vise druzio sa vama ali mi se cerka uspavala pa sam morao da bidnem kraj stapova. Hvala i komsijama na pomoci jer da nije bilo njih ne bi toliko ribe uhvatio.Cekamo neko novo druzenje😁
#7
Cverglani.
#8
Dunavska birtija / Odg: Bio sam na pecanju...🎣
Poslednja poruka ikovacevic - danas u 13:38:09
Na Karašu - cverglani.
#9
Poslednja poruka Ikša - danas u 10:57:19
Pozdrav svima. U julu bih isao sa porodicom na odmor na Srebrno jezero pa bih iskoristio priliku I da zabacim fider stap koji put.Citajuci komentare stekao sam utisak da na jezeru riba I ne radi bas nesto. Razmisljam se da odem na Dunav izmedju  2 brane pa me interesuje koliko teske hranilice da spremim  za taj deo Dunava ,posto nisam nikad pecao tamo.
#10
Ako stignem ove nedelje a potrudicu se, epizoda ce biti na TVu sledece nedelje.