Skorašnje poruke

#1
Ehh, i ja sam bio blagosloven da odrastam u trouglu nebojsina kula, v. ratno ostrvo i jojkara, period osamdesete i rane devedesete. Svaki vikend na čamcu. Ćale mi je prvi stap za pecanje napravio u Jojkiću od mladice nekog žbuna.  Meni je tad jojkara bilo najlepse mesto na planati, raj bukvalno, radost kad god se ide tamo. Pecanje, kupanje, veslanje, kotlic/roštilj, istraživanje, čapljara... Početkom 90tih je nastao problem sa zabokrečinom ni dan danas mi nije jasno kako i zašto. Poslednji put sam bio u jesen '95te, ali povremeno sanjam...
#2
 :lol:
Trajni prestižni trofej "Zlatni Cverglan"
#3
Da bas bi bila dobra fora to...OlympicS fishing...'ocete nacionalne peMzije...joooj. :cheesy:
#4
Meteo / Odg: Vodostaj Dunava
Poslednja poruka Pedro - juče u 22:23:48
Ako krene kao prosle godine,mi u gornjem podunavlju smo zavrsili sa pecanjem sa obale
#5
Mislim da dubinski nije atraktivan za gledaoce. Nešto tipa lov sa čamca kao na Američka prvenstva na lovu basa. Zaista ima tu mesta da se mašta...
#6
Mnogo disciplina bi tu bilo, nesto kao atletika - dubinski ribolov, plovak i varalicarenje, musicarenje, ili podela na grabljivice i biljojede, ili podela na vestacke i prirodne mamce, zatim na morski i recni... ko bi nama ribolovcima sve pogodio a da niko ne bude zapostavljen.
Ima na naslovnici sajta MG servisa onaj citat:
"Ne postoji sport na svetu koji sadrzi raznovrsnost i komoleksnist disciplina kao sto je ribolov".
Ako bi vec morala da se odabere jedna od svih ovih disciplina onda bi to definitvno bilo nesto iz spektra varalicarenja, tj lovabvestackim mamcima posto to, po mom misljenju, zahteva daleko vise umeca i znanja u ribolovu od svega ostalog.
(Sad cekam da se javi neki saranzija da me dobro poklopi  :lol:  )
#7
Ostale ribe... / Odg: Bass kod nass
Poslednja poruka igorsimo - juče u 21:20:16
#8
Meteo / Odg: Vodostaj Dunava
Poslednja poruka Grbo - juče u 21:17:56
Nisam siguran da ce doci 2m vode, gledam na Hydroinfo dnevne promene vodostaja na svim mernim stanicama od izvora do usca, mozda metar u vrh glave rekao bih.

#9
Zakoni i propisi / Odg: Ribočuvarska služba
Poslednja poruka Eukaliptus - juče u 20:58:22
Знам да није гласање, али такође за забрану риболова до 1 јуна, или до краја мреста...
#10
Zakoni i propisi / Odg: Ribočuvarska služba
Poslednja poruka slob - juče u 20:01:03
Ja sam za potpunu zabranu ribolova makar u aprilu i maju mesecu. To bi znatno popravilo riblji fond.
Koju belu ribu pecaju u aprilu i maju kada je lovostaj, i za šarana, i za deveriku, ploticu, jaza, skobalja, mrenu, i klena?
Iako stroge kazne imaju efekat ja ipak preferiram edukaciju, edukaciju i edukaciju. Ljudi treba konačno da postanu svesni toga da izlovom samo jednog šarana punog ikre ubiju nepovratno još najmanje 100 šarana!