Skorašnje poruke

#1
Poslednja poruka zecos - danas u 10:01:10
meni je zakon VIDA SLIM 6 cm ....24 g. koristim još i 18 g i 20 g u istoj dužini 6 cm ...
#2
Poslednja poruka beli amater - danas u 09:49:56
Citat: zecos poslato danas u 08:37:20POZZ ...Mislim da tu nema razlike ....što se mene tiće meni se najbolja pokazala Vida glavinjara 6cm 24 grama i manje naravno 20 ...18.. ribolovi se na dravi iz čamca .... VIDA JE ZAKON ... :thumbup:

Halo zecos .

Vida glavinjare ima za kupit u Valpovu - Kapitalac , a Drasko glavinjare u Klostru Podravskom . to sam nabrzinu pronasao ma Google .

Ti koristis za Dravu glavinjaru od 6cm i 24g , to je onda Vida Slim glavinjara , Vida Classic nema od 24 cm ili sam nesto previdijo ? . da li je bolje Vida Slimm ili Classic za Dravu , ona je dosta brza od Dunava

Ja osim jezera u njemackoj , pecam isto na Dravi pa me zanima kakve glavinjare koristis za soma ( cm + g ) .

pozdrav !

#3
Nasao sam na internetu za 330 e..
#4
Poslednja poruka zecos - danas u 08:37:20
#5
Ostali brendovi mašinica / Odg: Penn Slammer
Poslednja poruka glos - danas u 06:06:15
Kupe i šute. Dolaze ovde da pomognu sebi, a ne i drugima. Di radi riba, ima li šta na sniženju. Koju da kupe opremu, itd.
Eventualno ulete da nekome "uzvrate" sa mišljenjem o tome i tome što su kupili, a on se eto koji nije kupio, da napiše o tome usudio.
Pametne bate.
#6
Ostali brendovi mašinica / Odg: Penn Slammer
Poslednja poruka nadal - danas u 04:27:52
cudo niko jos nije kupio novog slammera da napise utiske, oni se bar prodaju na tone
#7
Dunavska birtija / Odg: Ovo moram podeliti sa vam...
Poslednja poruka glos - danas u 04:06:15
#8
Dubinka & feeder / Odg: Feeder - uradi sam
Poslednja poruka glos - danas u 03:37:17
Velika je sotona zavladala. Plašim se samo da će ovakve improvizacije mrtvi ladni, većinski da osude, kao zagađivanje prirode..

A onda i zakonski urede.
Na tragu sada prisutne činjenice da ako misliš pro-šetati fruškom gorom, moraš platiti ulaznicu.
Ako platiš ti si šetač, a u suprotnom si ometač.

Hvala bogu na braći kinezima i njihovim proizvodima, jer bi u suprotnom od tih markiranih sa zapada, morali htjeli ne htjeli, da kupujemo Kordine fider štapove od 500 €, kao što mora da kupi Rafaelo-e za jelte, čuvanje...
Elem. Ja bih i naručivao sa Alija kada se ne bi na nedeljnoj bazi predomišljao. Šta lovim, čime..  pošto je ovde pecanje više filozofija, rješavanje križaljki, nego praktični, realan hobi.
E i još nešto . One metalne kavezne bi isuviše brzo istumbao o betonski nasip isuviše jako, jer ja vučem sve gore, ne sjedam dole. Znaš kad i olova toliko izudaram da samo što vrtilice ne isprelamam. Plastika se ( ova, od vitaminskih kutija ) uvija. Ona kupovna bi doduše siguran sam, ispucala. Da uzmem npr. te kupovne skupe, a za rastresite primame.
#9
Ima li neko informacija o ovim vodama 🙂
#10
Dubinka & feeder / Odg: Feeder - uradi sam
Poslednja poruka Ljuba - danas u 01:28:53
Bravo, odlično rešeno. :clap2:
Mislim da tu liniju naših izuma možemo nazvati Sirotinjske hranilice  :lol:  jer kako je krenula ta industrija pribora da nas razbija sa cenama, ispade pecanje sport za bogate.

Zabaciš par stotina dinži u vodu, zakačiš odkineš i na kraju dana vidiš da si bankrotirao za taj mesec.

Meni ostaje još da vidim na terenu koji je optimalan broj rupica na hranilici, njen zadatak nije da hrani ribu nego da je primami i provocira.
Bog da poživi i Kineze sa Alija što se tiče pribora a bogme i sakupljače sekundarnih sirovina što se tiče olovnih vodovodnih cevi, već mi je prešlo u naviku da svaki dan bacim oko na teren pored kanti za đubre, pogotovu kada neko renovira stan. Za ovu sezonu sam se obezbedio sa olovom ali mora se misliti i na sledeću  :sad: .