Skorašnje poruke

#1
Poslednja poruka Dusan7 - danas u 21:58:03
Citat: Dragan Nešković poslato danas u 15:58:22Еее ... па колега Душане, за прво јављање на форуму,  smiley033  :ok:  Добро дошао  :thumbup:

Бистро  smiley001  smiley139

Hvala na Dobrodoslici 😁 danima sam citao sve stranice ovde i malo se edukovao da se bolje pripremim 🙂

Hvala @nesa69 na raspoznavanju upecanih primeraka dvoumio sam se izmedju saraga i pirke nisam bas sto posto siguran sta je, brzinski jedna fotka pa gledam da ih sto pre vratim u vodu😁
#2
Poslednja poruka nesa69 - danas u 21:36:50
Ono prvo je sarag, šarag ili tako nekako, kako ga već gde zovu.
Ono drugo sa prugama je pirka, mada meni nešto u glavi da smo to zvali vuk.
Ovo zadnje ti je kirnja ako se ne varam.
Uzmi sa rezervom, ne drži memorija više toliko :)

Imaš lep pesak na onom špicu što ti se vidi malo ulevo sa terase.
Inače svaka čast  smiley033
#3
Ostali brendovi mašinica / Odg: Penn Slammer
Poslednja poruka Grbo - danas u 20:53:53
Deluje ok. Narucio sam jedan u velicini 260 da uparim sa 100-gramcem za tezi dzig i veliki escajg. Ne znam sta ce mi jos jedan komplet, ali valjda ne moze da skodi. Javljam utiske kad stigne.
#4
Nezvanična informacija: Kada vodostaj padne ispod 180 i voda prestane teći (ili pre porasta) privredni ribari ispregrađuju dunavac a pecaroši prijavljuju ribočuvarima, e sad ribari vraćaju loptu i kad ne mogu oni da rade mrežom , neće ni pecaroši moći da pecaju.
#5
Kako su krenuli cini mi se da će na većini voda da zabrane ribolov,verovatno se time opravdava neka mutna rabota i nerad.
#6
Poslednja poruka Nislija 1 - danas u 19:09:23
Za sto eura ne mozes da trazis stap sa nekim ekstra performansama. Mozes da nadjes stap za te pare ali isto kao i kod automobila, hoces mercedes to kosta, hoces fiat to kosta mannje i to ti je filozofija cela!
#7
Ostali brendovi mašinica / Odg: Penn Slammer
Poslednja poruka Germina - danas u 16:58:14
Baš danas mi jedan prijatelj posla fotku novog Slammera 260 na kojoj se vidi kako pakuje strunu.  smiley033

#8
Poslednja poruka glos - danas u 16:41:38
100 € je velik novac, i možeš uzeti fantazija štapove, samo ne izvikane, markirane. Namirisane za manekene.
U stvari možeš uzeti i tri dobra, štapa.
#9
Poslednja poruka DV88 - danas u 16:29:26
Pozdrav svima

Trebala bi mi mala konsultacija.

Zelim da kupim match stap,najvise pecam na DTD 70% a ostalih 30% sam na jezerima i rekama po Srbiji, kako kad imam vremena za putovanje. Pecam belu ribu i ako se neko sarance zezne pa pokupi secerac nije na odmet.
Probao sam i bolonjez stapove 4m,5m,6m ali to nije to sto se mene tice,nisam zadovoljan kako bolo stap radi nije mi uzitak kado sa match stapom, iako znam da je match namenjen uglavnom za stajace vode, ja sam sa ovim uspesno pecao na wegler,a takodje i na fiksni i klizni plovak.

Moj prvi i do sada jedini match je bio Energo team Rubin Match Feeder stap 3.6m.

Da li da kupim match 3.9m ili 4.2m i ako mozete da mi date neku preporuku. I glavna stvar budzet je nazalost do 100e.