Skorašnje poruke

#2
Štapovi za ribolov bele ribe / Odg: Kupovina meč štapa
Poslednja poruka DV88 - juče u 22:47:02
Razumem ja da za 100e moze da se uzme nesto da radi, a za 200e da radi samo mnogo bolje.

Ja sam ljudi amater, rekreativac volim da odem na vodu da odmorim, da se opustim. Racunao sam vi ovde svi imate garant mnogo mnogo vise znanja i iskustva od mene pa sam zato pitao za neki predlog.

Ne ocekujem ja da sad taj stap radi sve sam, svega sam ja to svestan nego vec ako mogu da odvojim neki novac da kupim match bolje da pitam za savet od ljudi koji imaju iskustva nego da odem sam da kupim nesto sto cu dati klincu da peca po prasini mrave jer ne valja nista.
#3
Dubinka & feeder / Odg: Torba ili futrola za feed...
Poslednja poruka Goachild - juče u 22:28:37
Да си барем нашио џепове за те карике овако...  :sad:  :eek:
Добра фора за сечење и бушење најлонског платна је лемилица. Истовремено сече и затвара шав.  :wink:
#4
Dunavska birtija / Odg: Ovo moram podeliti sa vam...
Poslednja poruka Goachild - juče u 22:18:10
#5
Poslednja poruka Dusan7 - juče u 21:58:03
Citat: Dragan Nešković poslato juče u 15:58:22Еее ... па колега Душане, за прво јављање на форуму,  smiley033  :ok:  Добро дошао  :thumbup:  Бистро  smiley001  smiley139

Hvala na Dobrodoslici 😁 danima sam citao sve stranice ovde i malo se edukovao da se bolje pripremim 🙂

Hvala @nesa69 na raspoznavanju upecanih primeraka dvoumio sam se izmedju saraga i pirke nisam bas sto posto siguran sta je, brzinski jedna fotka pa gledam da ih sto pre vratim u vodu😁
#6
Poslednja poruka nesa69 - juče u 21:36:50
Ono prvo je sarag, šarag ili tako nekako, kako ga već gde zovu.  Ono drugo sa prugama je pirka, mada meni nešto u glavi da smo to zvali vuk.
Ovo zadnje ti je kirnja ako se ne varam. Uzmi sa rezervom, ne drži memorija više toliko :)

Imaš lep pesak na onom špicu što ti se vidi malo ulevo sa terase. Inače svaka čast  smiley033
#7
Ostali brendovi mašinica / Odg: Penn Slammer
Poslednja poruka Grbo - juče u 20:53:53
Deluje ok. Narucio sam jedan u velicini 260 da uparim sa 100-gramcem za tezi dzig i veliki escajg. Ne znam sta ce mi jos jedan komplet, ali valjda ne moze da skodi. Javljam utiske kad stigne.
#8
Nezvanična informacija: Kada vodostaj padne ispod 180 i voda prestane teći (ili pre porasta) privredni ribari ispregrađuju dunavac a pecaroši prijavljuju ribočuvarima, e sad ribari vraćaju loptu i kad ne mogu oni da rade mrežom , neće ni pecaroši moći da pecaju.
#9
Štapovi za ribolov bele ribe / Odg: Kupovina meč štapa
Poslednja poruka glos - juče u 20:14:45
Tu retoriku i logiku priznajem samo za smuđerske varaličarce i preko 5 metara duge bolonjeze - petljaše. Di super preciznom i finom konstrukcijom, te najboljim materijalima, zadovolje sve potrebe, a koje nisu male. Sve ostalo su šale.
Ne kažem ja da skuplji nisu bolji, nego da je to proizvođačima i prodavcima na volji, da svoje potrebe ( a ne realne - proizvodnje zahtjeve )  zadovolji. Što mene vodi k zlovolji.
Na sve to, spas je što sve te druge kategorije, osim 3 navedene, prave mnogi i bolje. A jeftinije.
Samo treba znati di je.

I to do 200 € puna kapa.
#10
Kako su krenuli cini mi se da će na većini voda da zabrane ribolov,verovatno se time opravdava neka mutna rabota i nerad.