Skorašnje poruke

#1
Mamci & primame / Odg: Kukuruz šećerac i stari k...
Poslednja poruka Drill Junkie - danas u 09:18:38
 :clap2:

Svaka cast

Ja ipak ostavim da odstoji u CSP-u pre kuvanja a u smesu dodajem kim umesto mente u dosta manjem odnosu jer je
jace arome. I nakon zavrsene kompletne obrade dodajem 30% zita, 10% gersle kuvano u redovnom postupku jer na
DTD-u gde pecam ocekujem i krupniju belu ribu (deverika, babuska) koju pecam dok cekam nesto krupnije.

Ove godine sam se razmiljao da odradim jednu turu i da rastopim marcipan u smesu, videcemo jos..

Ovu kombinaciju obozava i linjak, samo pssssst  smiley270

#2
Poslednja poruka djmisha77 - danas u 09:08:46
Citat: Grbo poslato juče u 21:17:56Nisam siguran da ce doci 2m vode, gledam na Hydroinfo dnevne promene vodostaja na svim mernim stanicama od izvora do usca, mozda metar u vrh glave rekao bih.

Daj Boze da si u pravu. Ako je tacna ova prognoza iz HU onda ce Bezdan dobiti 2,5m dok ce NS dobiti bar 2m vode.
#3
Poslednja poruka pkv-pecaroš - danas u 08:26:02
Isto kao i ja 15-ak km od ušća Drave u Dunav. Dunav će ju štopati,uzvodno nema dana da ne pada i bit će Drava do bandere na bentu kao i lane kad je cjelu godinu bila visoka da ju takvu ne pamtim.
#4
Reke / Odg: Tisa
Poslednja poruka Fideraš vozdovac - danas u 07:42:19
Kakva je situacija trenutno vredi li ici za vikend
#5
Ehh, i ja sam bio blagosloven da odrastam u trouglu nebojsina kula, v. ratno ostrvo i jojkara, period osamdesete i rane devedesete. Svaki vikend na čamcu. Ćale mi je prvi stap za pecanje napravio u Jojkiću od mladice nekog žbuna.  Meni je tad jojkara bilo najlepse mesto na planati, raj bukvalno, radost kad god se ide tamo. Pecanje, kupanje, veslanje, kotlic/roštilj, istraživanje, čapljara... Početkom 90tih je nastao problem sa zabokrečinom ni dan danas mi nije jasno kako i zašto. Poslednji put sam bio u jesen '95te, ali povremeno sanjam...
#6
 :lol:
Trajni prestižni trofej "Zlatni Cverglan"
#7
Da bas bi bila dobra fora to...OlympicS fishing...'ocete nacionalne peMzije...joooj. :cheesy:
#8
Poslednja poruka Pedro - juče u 22:23:48
Ako krene kao prosle godine,mi u gornjem podunavlju smo zavrsili sa pecanjem sa obale
#9
Mislim da dubinski nije atraktivan za gledaoce. Nešto tipa lov sa čamca kao na Američka prvenstva na lovu basa. Zaista ima tu mesta da se mašta...
#10
Mnogo disciplina bi tu bilo, nesto kao atletika - dubinski ribolov, plovak i varalicarenje, musicarenje, ili podela na grabljivice i biljojede, ili podela na vestacke i prirodne mamce, zatim na morski i recni... ko bi nama ribolovcima sve pogodio a da niko ne bude zapostavljen.
Ima na naslovnici sajta MG servisa onaj citat:
"Ne postoji sport na svetu koji sadrzi raznovrsnost i komoleksnist disciplina kao sto je ribolov".
Ako bi vec morala da se odabere jedna od svih ovih disciplina onda bi to definitvno bilo nesto iz spektra varalicarenja, tj lovabvestackim mamcima posto to, po mom misljenju, zahteva daleko vise umeca i znanja u ribolovu od svega ostalog.
(Sad cekam da se javi neki saranzija da me dobro poklopi  :lol:  )