RIBOLOV BELE RIBE => Plovkarenje => Temu započeo: STUKOLOVAC poslato 08 Decembar 2009, 03:21:35

Naslov: Crvenperka
Poruka od: STUKOLOVAC poslato 08 Decembar 2009, 03:21:35
Lovio sam je uglavnom kao odlican mamac za stuku po kanalima, kubicima i barama, nisu bile vece od dlana.
Jel' neko od Vukova lovio vece, vidim da se u Italiji i Engleskoj pecaju bas krupne...!?
Bilo bi lepo da zaobidjemo statistike i Wikipediju i da neko konkretno kaze gde moze da se upeca krupna crvenperka, u kojim uslovima, mamac,vreme, itd...
Poruka od: Bigash poslato 08 Decembar 2009, 08:11:40
Kod mene na VBK krupne samo u rano proljece na hlebnu ruzu, camac i laganini veslanje i trazenje jata  :takoje:
Poruka od: Acika poslato 08 Decembar 2009, 11:13:53
Ja mnogo volim tu ribu,tj,volim kad mi dodje na udicu.Dobar je borac a crvena peraja joj daju neku lepotu :cheesy:.Na Harcaskom dunavcu sam lovio (na plovak i crve) lepe komade,negde oko 23-24 cm(to je valjda krupno za nase prilike) :huh:.Cini mi se da se te krupnije hrane sa dna,a one sitne slicno kederima.
Poruka od: Zmaj Strasni poslato 08 Decembar 2009, 12:00:36
Sad se mogu naci po barama i kanalima oko grada. Npr. hvatao sam ih na Petresu, na kanalu Kucka koji se uliva u DTD, na staroj pumpi. Stara pumpa je interesantno mesto za pecanje za onog ko ima camac. Ima ribe, ali je treba hraniti. Da neko odmulji kanal to bi bio raj za pecanje, a kanal je stvarno ogroman...
Poruka od: Bigash poslato 08 Decembar 2009, 12:07:34
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.fishing-worldrecords.com%2Ffish-pix%2Frudd%2520record.jpg&hash=586fe8e395c337d17e36124930641392ca115aa7)  :eek:
Poruka od: Acika poslato 08 Decembar 2009, 12:14:10
Brate ovoliku sam video u "Ribolovu" nedavno("parada ulova") :eek:
Poruka od: Olovo poslato 08 Decembar 2009, 13:03:07
u rano proljece , kad su najvece , najbolje se pecaju na machic stapic sa 2 strimera ili onim silikoncem  u obliku punoglavca(moze u oko stati ,kolishni je).....radi se lagano , jato se uvek vidi na povrshini kako vata prve muve..sve lagano , max o, 16 i lepote..
Poruka od: STUKOLOVAC poslato 09 Decembar 2009, 03:06:56
Citat: Acika poslato 08 Decembar 2009, 11:13:53
jeste lepa,pogotovo kad su joj jarko crvena peraja,to valjda zavisi od vode do vode koju nastanjuje...  smiley003 smiley003 smiley003
Poruka od: Sp1tF1re poslato 09 Decembar 2009, 07:36:53
Nenadov kanal Tisa Zr ko salate na plovak sa malo primame,zna da bude cesto i vecih od sake( saka do lakta :smiley:)
Poruka od: orka poslato 09 Decembar 2009, 12:28:42
retko ko je ciljano lovi kod nas jer su uglavnom sitne,lovi se uzgred pri pecanju bodorke,babuske,ili kao mamak.uglavnom za stuku.jedanput sam na karasu kod cente,tamiski deo(blize tamisu),imao 7-8kom od 200-400g,bio sam i sam iznenadjen,jer nikad ranije nisam upecao vece na istoj vodi,prelepe ribe,uzgred i nje nema kao nekad po barama i kanalima,jer su isti dobrim delom zagadjeni,i zarasli,oplicali i zamuljeni.na jezeru joca poznatom po stukama,ima i jako krupnih crvenperki,i nisu retke.lagan pribor,tanak najlon,mala udica,crvici ili hleb,i uzivanje moze da pocne :thumbup:
Poruka od: STUKOLOVAC poslato 09 Decembar 2009, 17:12:48
jedina joj je mana sto ne trpi veliki pritisak,tj. kad je zabacim za stuku u plicak jos i pozivi ali za smudja ili ove "krupnije" kad bacam za soma,posle pola sata je vadim krepanu  :takoje:.zato i zivi po kanalima i barama gde su plicaci...  smiley003
Poruka od: misoo83 poslato 29 Decembar 2009, 21:19:18
ja sam ih ovde pre u nemackoj pecao i to velike ali ovde na reci  na kojoj sam ja pecao ima puno ribe jel svabe ovde slabo znaju da pecaju  :lol: :lol:
Poruka od: Diego poslato 29 Decembar 2009, 22:10:48
Kod mene su inače dosta rijetke, a krupnije pogotovo :sad:
Ciljano mi nikada nije padalo na pamet, kao i za linjaka - jednostavno ih nema.
Prije 15-ak godina sam ih kao osnovnoškolac lovio na jednoj prastaroj bari, ostatku kompleksa bara oko tvrđave iz 15. stoljeća (čini mi se). I bile su krupne. Samo... Bara je godinama bila zaštićena od nas ribolovaca jer je bila na području JNA garnizona. Tamo sam osim njih lovio krasne karase i prirodno izmriještene šarane do kilogram težine (izduljeni, riječni tip, na bari!) Za kraj, sve to lijeskom koju sam imao sakrivenu u trsci, najčešće kruhom od školske užine ili račićima koje sam vadio pomoću neke muljave krpetine u vodi. Sve to pod velikim odmorom ili prije i poslije nastave. Ah, to djetinjstvo...
Poruka od: profesor poslato 17 Februar 2010, 02:51:41
A jel zna neko gde ima crvenperke u okolini bg,malo sam se uzeleo tog ribolova na cetvorku. smiley033
Poruka od: Filip030682 poslato 05 Mart 2010, 18:53:51
posto sam nov na forumu evo konkretan nacin da se predstavim tema je crvenperka pa evo i slika

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F2mgns7c.jpg&hash=2343874b3eddfa94fb1343c8e7f6e017235968da)

da se predstavim ja sam filip iz makedonije, gore navedene crvenperke ili kako mi kazemo (crvenoperke)smo pecali prosle godine u septembru po jedno 20 kila na dan nas troje na jezeru dojran makedonija pecalo se iz camca. Najveci primerci su bili i po 300 do 400 grama steta sto nemam slike zavrsile su u tiganj.
Poruka od: profesor poslato 05 Mart 2010, 19:32:00
Dobro ti nama dosao na forum i da dugo budes vuk. A sad izvini, lepo to radi ali nije bas blizu bg  :wink:
Poruka od: Filip030682 poslato 05 Mart 2010, 20:43:09
E sada nemas pojma pa meni koliko mi je krivo sto ja pa nisam u blizinu BG i sve one reke i kanale na koje vi pecate imao sam prilike i da pecam na na dunav exstra pecanjee.Dve godine za redom pecm na golubac zadovoljan do boga
Poruka od: Ivanhoa poslato 08 Mart 2010, 07:07:52
Citat: Filip030682 poslato 05 Mart 2010, 18:53:51
Uhhh šteta Filipe za te slike što su završile u tiganju !  :cheesy: Šalim se naravno dobro nam došao na forum !
Poruka od: Caky poslato 15 Mart 2010, 01:35:03
evo malo bijele ribe
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2Fmm333s.jpg&hash=775ccbee3f38f44f645f6baf3deced557d7379f9)
pogledajte tu boju crvenperkinih peraja, predivno. to su i njavece sto sam ulovio oko 150g
Poruka od: Acika poslato 15 Mart 2010, 12:13:56
Lepa riba nemas sta.Samo je mnogo lepsa kad se slika odmah po vadjenju iz vode i u prirodi  smiley033
Poruka od: Hemingway poslato 15 Mart 2010, 12:53:56
Kod mene se peca na povrsini i kod mostova ..ako ima negdje Lokvanj tu su ..kod trske ili bilo kakvih drugih prirodnih zaklona ..posto je Crvenperka prvobitno jatna riba a povrsinski hrani usta su joj na gore prema povrsini ..kolega ih jedan peca ..pa sam posmatrao kako to on radi ..uzme vodenu ili takozvanu vaserkuglu plutajuci najlon sa ruzom hljeba ili cak vezane Musice a ponekad i prirodnu Musicu ..najveci njegov primjerak sto sam ja vidio je bio 600gr.Naravno da ih ima kapitalniji ali na Jezerima i priobalnom podrucju u dubinama nikako ...odrasli primjerci se hrane pretezno sa biljnom hranom najvise sa ,,Drezgom" ali u odrdjenom stadionu Drezge-mladi cvat..
Poruka od: Acika poslato 15 Mart 2010, 15:33:52
Ja mislim da one sitnije uzimju blize povrsini dok krupnije vise vole na dnu(ili u propadanju)  :ok:
Poruka od: profesor poslato 15 Mart 2010, 17:35:32
jel zna neko da radi negde crvenperke otisao bi onako takmicarski.1 stap,stolica,hrana i da malo gustiram.Moze i p.p . smiley033
Poruka od: Olovo poslato 15 Mart 2010, 18:29:46
Profesore , svake godine u ovo vreme je radila na kanalu Sebesh ...lepe crvenperkushe i izmreshtene.
Poruka od: Acika poslato 15 Mart 2010, 20:14:54
Trebalo bi da je ima po vecini bara i kanala  :ok: Samo nadjes pojas drezge i lokvanja i tu je sigurno  :bye:
Poruka od: profesor poslato 15 Mart 2010, 22:19:15
acika,daj neki kanal u okolini bg .Mada i ovaj predlog od olova je sasvim na mestu.
Poruka od: Acika poslato 15 Mart 2010, 22:38:50
U Bg-u da budem iskren nisam pecao(a ne verujem da cu skoro).Koliko sam cuo,nije veliki izbor terena(znam za Galovicu ali je tu valjda bilo nekih trovanja,zatim Petrac-valjda se tako zove).Mada ti je najbolje ako imas vremena i mogucnosti da odes povremeno do Opova,Sefkerina,Boljevaca ili Jakova(ne znam koliko ti je daleko).Tu je ocuvana riba koliko-toliko(ima i komercijalnih revira) a i lepsa je priroda u svakom slucaju  :takoje: Nisam ti nesto pomogao,ali za Bg i okolinu sto se tice pecanja nisam mnogo upoznat.
Poruka od: Sax poslato 24 Mart 2010, 23:08:33
Profesore kanal Jarčina kod Progara,15 km od Surčina(Ne znam gde si u Bg a ima 35 km od Terazija).Ima sve ribe sem smudja,tolstolobika i amura.Najviše ima babuške bodorke i crvenperke.Ima i šarana.Pre dve godine je bila jedna za mene zanimljiva situacija.Ćale je sasvim slučajno provalio da radi riba(leto je bilo) samo pola sata od 5 do pola šest ujutro i odem ja sa njim.Tih pola sata (bez ikakvog hranjenja i pripreme mesta) crvenperka i bodorka su razbijale.Verujte mi svako je izvadio oko 20 komada veličine do 300gr.Već u 5:45 se jedva moglo dve tri upecati a u 6 smo išli kući.Dan pre smo pecali od 5 do 11 ali samo taj period je radilo.Vidimo čoveka dolazi u 6 na pecanje i mislimo se,zakasnio si bato.Tako je blo jedno 5 dana a posle nije htela uopšte.Inače taj kanal je odličan,ima dosta ribe samo je treba primamiti jer ima hrane u izobilju.
Poruka od: profesor poslato 25 Mart 2010, 13:07:43
znam,znam, za to sad bas ovog momenta sa kumom o tome pricam  :lol: sto je telepatika hvala u svakom slucaju ako mi nesto jave i ja tebe obavestavam i na pp , :tongue:  :tongue: hvala kolega
Poruka od: Sax poslato 26 Mart 2010, 01:02:50
Nema na čemu.Inače kad dolaziš iz Bg u Progar kanal ti je sa desne strane pa ako ne radi tu produžiš jedno 100 metara i skreneš levo Kad skreneš imaš asfaltiran put koji te vodi na rukavac Save-zimovnik.Tu ima baš puno bodorki i deverika.Ima i babuški ali pre dođu ove druge.Često kad ne radi na Jarčini radi u zimovniku mada nije uvek pravilo.Na Jarčini ja skoro nikad ne pecam na glistu jer od cverglana nema šanse da bilo šta dodje.Iako oni na sve idu,najbolje sam belu hvatao na ružu hleba,umešen hleb i na noklu.Dolaze i tada ali možda 4-5 upecam.Ako hoćeš krupnog cverglana na dubinac parče ribe i  za 20 min. maksimalno ti dolazi.Za satvremena ja upecam 3-4 komada od 300-400 gr.Pre tri godine sam otišao da pecam na plovak a kapija od pumpe bila otvorena pa mi dizalo skroz mamac na površinu i ništa niam upecao a ljudi koji su pecali na dubinku su u KOFAMA nosili babuške.Nisam verovao svojim očima kad je čovek pored mene prošao sa dve kante babuški.Baš sam se smorio tada jer nisam imao adekvatan pribor.
Poruka od: Ivanhoa poslato 26 Mart 2010, 07:17:32
Štek + Cralusso Shark = nirvana za brzu vodu !  :takoje:
Poruka od: baracuda poslato 29 April 2010, 08:57:15
Juce bio u jabuckom ritu i od crvenperke se nije nista drugo moglo pecati ma "vri" voda od njih. Sve su na povrsini uzimale ili u propadanju ali su sve bile sitne (ko dlan najveca). Uzima samo crva, ostalo ne prepoznaje. Ali, ne moze na dva stapa da se peca tako da je bilo zanimljivo. Jos nema mnogo trave pa je pecanje lahko izvodljivo.
Poruka od: Imre poslato 29 April 2010, 15:32:20
Citat: Ivanhoa poslato 26 Mart 2010, 07:17:32
Štek + Cralusso Shark = nirvana za brzu vodu !  :takoje:
e one jesu ,a plovak jak nenormalno,gledao sam snimak gde zakače kantu sa vodom na njega odignu od zemlje i drže ga snjim u vazduhu :ok:
Poruka od: Ivanhoa poslato 30 April 2010, 07:11:42
Izdržljivi plovci neverovatno !
Poruka od: Bakisan poslato 10 Maj 2010, 18:48:57
Profesore, uskoro će krenuti da radi crvenperka na Deliblatskom jezeru (ako već nije). VDE Turbo classic, takmičarac od 4 i 5m, crvići i piči dok te ruka ne zaboli. :ok:
Poruka od: misoo83 poslato 10 Maj 2010, 19:42:06
I ja sam se prosle godine napecao crvemperke i na hleb , crvice , kukuruz, ma na sve je isla i na dubinac i na plovak al dosta sitna najvecu sam upecao ko saka ostale sve manje  :lol:
Poruka od: Imre poslato 10 Maj 2010, 22:00:14
 Evo radi kod nas već na DTD pogotovo na plovak ,raznih veličina. :takoje:
Poruka od: Ivanhoa poslato 11 Maj 2010, 07:03:37
Probajte ovaj "svetsko-šampionski" recept od Alana Scotthorna pa prenesite iskustva:
1 kg World Champion (Van den Eynde) + 2 kg prezle + 1 kg zemlje. Prezlu i World Champ. pomešati i dobro nakvasiti, ostaviti da odstoji 10-ak min., za tim dodati zemlju i prosejati sve kroz sito.
Poruka od: Bakisan poslato 11 Maj 2010, 22:21:39
Probano, dobra kombinacija za slobodno pecanje, za takmičenje je malo slabašna. :ok:
Poruka od: Ivanhoa poslato 12 Maj 2010, 07:04:25
Ih slabašna, to i nije za takmičenje nego za "svaki dan" !
P.S. Nagradno pitanje: da li znate koja je Van den Eynde hrana najprodavanija u Evropi ? Expo
Poruka od: Hemingway poslato 12 Maj 2010, 12:56:49
mislim da je ova...
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi39.tinypic.com%2F245ykiq.jpg&hash=97635089fdd3c571ec15be1163b33615b81f7d6b)
Poruka od: Ivanhoa poslato 12 Maj 2010, 14:15:19
Englezi tvrde da je Expo.
Poruka od: Bakisan poslato 12 Maj 2010, 19:50:35
Tako je, EXPO je najprodavanija već godinama.
Poruka od: Ivanhoa poslato 13 Maj 2010, 07:58:54
Umro bih i ne bih znao da je Gold Pro slana hrana ! Mislio sam pošto je za deveriku da je bar malo slatka, ali kad sam pre dve nedelje otvarao kesu bile su mi mokre ruku i morao sam da upotrebim zube (makaze bile u kolima)slučajno sam je "probao" i slana je neverovatno !
Poruka od: Bigash poslato 13 Maj 2010, 10:53:58
 :eek:
:huh:

Slana , nemoguche , i ja sam bio 1000% ubedjen da je slatka  :wink:
Poruka od: Ivanhoa poslato 13 Maj 2010, 11:04:15
Po toj logici bi Expo bio mnogo bolji izbor jer je to vrlo slatka hrana koja sadrži dosta melase. Crvene je boje.
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.dodaj.rs%2Ff%2F33%2FGn%2F2aZWuAl%2Fexpo.jpg&hash=a309ae98dad54f544871075a74f31fa558840a22)
Zato me i buni ovaj Eynde recept gde savetuju mešanje Gold Pro Bream i Expo-a ?
2. 1 bag of Gold-Pro and 1 bag of Superlake ( or Expo if a reddish mix is preferred ) This is a mix which will carry large quantities of loose feed such as casters and squats which need to be fired out some distance and be delivered to the bottom before the balls disperse to create a carpet of food.
Poruka od: Bigash poslato 13 Maj 2010, 11:09:16
Da nijesi ti cugao neku rakijestinu, pa ti se poremetilo chulo ukusa  :lol:
Poruka od: Bakisan poslato 13 Maj 2010, 22:09:34
Citat: Ivanhoa poslato 13 Maj 2010, 11:04:15
Zato me i buni ovaj Eynde recept gde savetuju mešanje Gold Pro Bream i Expo-a ?
Ovde se EXPO koristi da bi potamneo hranu (bistra voda na jezerima)
Poruka od: Ivanhoa poslato 14 Maj 2010, 09:23:59
Ma sve je to u redu što se boje tiče, buni me mešanje jako slatke hrane kao što je Expo i slanog Gold Pro Bream-a !?
Poruka od: Bakisan poslato 14 Maj 2010, 16:55:42
I u šaranskom ribolovu se mešaju slane i slatke komponente vrlo često.
Poruka od: Ivanhoa poslato 17 Maj 2010, 06:57:03
Pa ima istine u tome !
Poruka od: Bakisan poslato 17 Maj 2010, 18:53:21
Par godina tražim EXPO po Srbiji ali se teško nalazi. Nekako se ustalio GOLD PRO BREME i trgovci samo njega uzimaju ali bi ja rado pecao na prvo pomenutu hranu, pogotovo na mestima gde je trska i ševar.
Poruka od: Ivanhoa poslato 19 Maj 2010, 07:11:22
Na Ostrvu ga mnogo koriste za linjaka i to im je možda i prvi izbor što se hrane tiče. Postoji i recept za pecanje cverglana gde ide 1 Expo i 1 aditiv-krv u prahu. Pa čak kažu i da linjak voli krv u prahu !?
Poruka od: Hemingway poslato 19 Maj 2010, 14:52:57
A koja ga riba nevoli ???... to bih volio znati ........... :wink:
Poruka od: Ivanhoa poslato 20 Maj 2010, 07:11:08
Pretpostavljam da biljojedi (amur, tolstolobik i dr.) ne vole krv u prahu ili bar ne "kidišu" na nju !
Poruka od: Olovo poslato 20 Maj 2010, 09:44:43
...bogami, koliko sam ja gledao ,tko je uspeo da se domogne krvne plazme ili sushene krvi (od ne znam chega) taj tostolobika i ostalu ribu , ali prvenstveno tolstolobika se napecao dobrano.Mislio sam na prihranu .Nebitno dal' je na udicu stavio crva , glistu, kastera..praznu udicu ,nebitno.
Poruka od: orka poslato 18 Oktobar 2010, 20:38:58
evo je jedna od bezbroj sa vincanske bare,nisu retke ni one od 200-300g
sve su redje,ali ovde ih ima stvarno mnogo

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg233.imageshack.us%2Fimg233%2F2470%2Fimg5067800x600.jpg&hash=71f9b10e7669ec006188fa91c007aef62690ede9)
Poruka od: baracuda poslato 18 Oktobar 2010, 21:05:38
kad si bio? Radi li stuka? Moze li se prici bez camca?
Poruka od: dejansom poslato 02 Maj 2012, 13:49:10
Nikad je nisam pecao ciljano do prošle godine. Tad sam na kupusinskom dunavcu slučajno uhvatio nekoliko zaista krupnih, nisam ni znao da tolike mogu da narastu. Pecao sam na crva, ali je problem pravila sitna crvenperka koje tamo ima baš mnogo, pa sam prešao na šećerac - dva zrna na udicu i samo krupnija dolazi. Na toj vodi radi lepo od početka proleća do kraja jeseni i mogu se uhvatiti stvarno lepi primerci (hvatao sam je i do 600 grama), a ako hraniš mesto bude i krupne babuške, pa i jaza. Samo ne treba bacati sitnu primamu, da se ne nakupi previše malih. Lagan plovak, tanji najlon, mala udica i lagano. Sve u svemu - lepa zanimacija. Moram i ove godine da odem da proverim jesu li porasle.  :cheesy:  Inače na tom mestu gde pecam samo par puta sam video druge ribolovce, jer je prilično nepristupačno i divlje, i u tom delu dunavca još uvek ima zlatnog karasa.  :thumbup:
Poruka od: Milos5 poslato 01 Jun 2012, 16:05:04
mnogo volim tu ribu  smiley033 sa njom sam kao i vecina vas upoznavao lepote ribolova  :cheesy: i danas ponekad idem kod nas na kanal pa je pecam  :smiley:
Poruka od: marina1983 poslato 16 April 2017, 12:16:26
lepa!
(https://s15.postimg.cc/6dls1onsb/20170415_145755.jpg) (https://postimg.cc/image/uhcjpz693/)
Poruka od: vradojicic poslato 16 April 2017, 21:33:55
Lepotica. :cheesy:
Poruka od: COPY poslato 08 Septembar 2017, 10:14:01
najlepsa
(https://s26.postimg.cc/sc4sptkk9/DSC00037.jpg) (https://postimg.cc/image/48e11j239/)
Poruka od: laki22 poslato 08 Septembar 2017, 11:02:11
ja nju i bodorku bas zato i pustam, zato sto su najlepse ribe. greota nositi kuci...