RIBOLOV ŠARANA & AMURA => Mamci & primame => Temu započeo: dcarp poslato 20 Februar 2011, 10:19:54

Naslov: Boile iz mikro-talasne
Poruka od: dcarp poslato 20 Februar 2011, 10:19:54
Kolege, interesuje me da li neko ima iskustva sa kuvanjem boila u termo vrecicama u mikrotalasnoj?
Hocu da probam jer sam to vec nekoliko puta cuo al bez konkretnih postupaka u izradi. Pravim boile 11mm i 20mm pa me interesuje npr. kolicina u kesi, kesa vezana-probusena, duzina kuvanja i sl. Napominjem ne popup boile vec redovne.
Hvala unapred.
Naslov: Odg: boile iz mikro-talasne
Poruka od: Dusannn poslato 20 Februar 2011, 10:29:46
Koliko ja znam boile iz mikro-talasne peći su pop-up.Tačan postupak ne znam da li prvo kuvanje pa mikro-talasna ili obrnuto.Ali tebi ne trebaju pop up pa... ma lonac pa kuvaj! :rolleyes:
Poruka od: dcarp poslato 20 Februar 2011, 11:09:57
video sam to kod nemaca i sigurno je kuvanje redovnih boila.popup i sam radim tako da nije to.najvise me interesuje jer moram da uklapam termin za kuhinju :cheesy: a zena se ne predaje :rolleyes:,a ovo dobro dodje,mikrotalasna pa na terasu. :thumbup:
Poruka od: TopMix poslato 20 Februar 2011, 14:37:09
Ma, iznesi celu kuhinju na terasu,  :rolleyes: pa da ne smetas zeni dok kuva...  :lol:
Poruka od: Bakisan poslato 20 Februar 2011, 15:23:08
U mikrotalasnoj se dobijaju pop-up boile. Jedino rešenje ti je da na terasu staviš plinsku bocu sa tzv. ružom pa kuvaj u nekom starom loncu ili šerpi. Kupi od Kineza mrežicu za pomfrit, nadji odgovarajući sud i cepaj.   :thumbup: To što si video od Nemaca je samo fora.
Poruka od: bigmaster poslato 21 Februar 2011, 00:19:51
Slazem se sa Bakisanom...
Neke stvari su namenjene za to sto su napravljene, a mikro nije namenjena za kuvanje. To mi dodje kao fora sa onim Maggy kesicama za piletinu, idu u rernu i pile se kuva u sopstvenom soku?!? Cemu takva glupost, vatrostalna radi isto to...
Imas mnogo bolje i jeftinije toplotne izvore od mikrotalasne :takoje:
Poruka od: Raskoljnikov Jr. poslato 21 Februar 2011, 02:11:49
Izvinjavam se ako je malo off-topic jer se ne radi o boilama. Ali za "kuvanje" nokle je mikrotalasna više nego savršena. Posebno kad se čovek žuri ili kad je zaboravio veče pre pecanja da skuva noklu na ringli.

Ja obično na suvo izmešam 1/3 kukuruzne prekrupe, 1/3 kukuruznog brašna i 1/3 belog pšeničnog brašna, ubacim malo otpadaka sa dna kaveza od papagaja, dodam malo voćnog sirupa ako ga ima, ili malo cimeta i još malo soli i šećera ... i dodam vode. Za 2-3 minuta se dobije savršeno elastična nokla. Ako sam dodao previše vode ubacim ponovo u mikrotalasnu na 1-2 min, a ako sam dodao premalo kad stignem na vodu ovlažim je malo i premesim.
Nema gomile prljavih šerpi. I kritike od okućana.
Poruka od: Dusannn poslato 24 Februar 2011, 15:44:22
Eee, dobio sam sad za rođendan u nedelju 20.02 enciklopediju pecanja(ima sve plovak,dubinka,mušica,more,varka,mamci...) i kod pravljenja boila su se pojavile pop-up boile koje se dobijaju pečenjem u rerni!
Poruka od: nenad16 poslato 13 Mart 2011, 18:06:50
Ne verujem da se u mikrotalasnoj mogu skuvati tonuce boile zbog samog nacina na koji mikrotalasna pecnica funkcionise. Idealna je za izradu pop-up boili, ja je licno koristim i boile su dosta postojane u vodi tj. ne natapaju se vodom ni posle vise casova u vodi.
Poruka od: bigmaster poslato 13 Mart 2011, 21:35:02
Ako se u mikro stavi posuda sa vodom i te kako mogu da se skuvaju tonuce, samo kako sam pisao gore za mene je bolji neki drugi izvor toplote  :takoje: , u mikro je mozda brze, ali zbog zene i ne razmisljam o njoj  :rolleyes:
Poruka od: dcarp poslato 14 Mart 2011, 18:37:20
za koji dan cu na godisnji pa cu praviti vecu kolicinu,izmedju ostalog stavicu jedno pakovanje od pola kile pa cu videti sta cu dobiti.pitao sam da vidim jel je neko probao pa da ukrstimo rezultate.
Poruka od: djole kac poslato 14 Mart 2011, 19:37:55
          Za mir u kući ovo je zakon  :rolleyes:

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi55.tinypic.com%2Ft7g0hy.jpg&hash=8aacf295947b6cc72cb26ddb0e8cfe70be9fd063)

Još i topim olovo za kalupe na tome. smiley033

Poruka od: bigmaster poslato 14 Mart 2011, 20:32:41
A sto se toga tice gas je najbolji (zemni, ili butan ili bilo koji)...
Ja imam slicno, samo reso sa tri ringle na gas, lako je prenosiv  :thumbup: .
Samo sada stoji u jednom mestu prikljucen na zemni gas, za sve me sluzi i ribu da ispecem, izmedju ostalog, a lako se poveze na bocu , samo dizne treba zamenuti....
Ovako nesto, nije moja slika nego sa neta...
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi56.tinypic.com%2F332t3ds.jpg&hash=10fdc9c47b29f92e8c48d4846286a7e57f60e7f2)
Poruka od: djole kac poslato 14 Mart 2011, 23:30:07
To sam namestio u podrumu direkt na gas ali sam brzo batalio posle par kuvanja konoplje.
Hteli da me oteraju iz kuće ...  :lol:
Poruka od: Goachild poslato 15 Mart 2011, 00:01:36
 smiley064 smiley209
Poruka od: bigmaster poslato 15 Mart 2011, 14:58:57
E necemo vise  :no:  :wink: , koliko je samo malo potrebno da odemo off....
Povukla nas prica o mikro pa izneli bolje, jbg....
Poruka od: KoDar poslato 05 April 2011, 20:16:16
U kućnoj radinosti pop up boile se moraju malo ispeći u mikrovalnoj pećnici, ali treba se paziti, jer mogu biti jako tvrde i znaju pucati.
Poruka od: dcarp poslato 08 April 2011, 17:01:42
malo bih osvezio temu ako nemate nista protiv,nisam imao mira dok nisam isprobao pa da iznesem svoja zapazanja ako nekoga interesuje  smiley033

obzirom da volim da eksperimentisem pravio sam boile 20 i 11mm u termovrecicama u mikrotalasnoj i dobio jednom dobre boile koje tonu kao i svaka druga i pri tome nisu pop-up.

pavio sam mesni mix i sve je isto do kuvanja.nakon izrade malo sam ih uvaljao u ostatak suvog mixa da se ne bi lepile medjusobno u kesi i pakovao 500 gr otprilike u kesu odjednom mesano od obe velicine.njih sam kuvao-pekao 7 minuta i ispalo je sasvim ok.

ono cime sam se najvise vodio bilo je da izbegnem kuvanje u vodi zbog brzog kvarenja jer ne volim konzervanse i zamrzavanje i da smanjim gubitak hranljivih vrednosti kojih ima kod kuvanja u vodi.

kad se zavrsi kuvanje treba se ostaviti da se ohlade i pri tome one povuku u sebe kondenzovanu paru iz kese i verovatno tu i dobijaju na tezini pa zato i tonu.

ovde jos ima dosta prostora za eksperimentisanje i kombinovanje,pa ako imate kakav savet il misljenje voleo bih procitati.
Poruka od: djole kac poslato 08 April 2011, 18:41:02
Ja sam probao da pravim plivajuće u mikrotalasnoj i nije mi se nešto svidelo.Kratko su plivale, možda je to lakše dodatkom pop-ap miksa u redovan miks u nekom procentu.
A što se tiče dugotrajnosti boila i zadržavanju hemije u njima koje gube kuvanjem,, to sam rešio tako što sam izbacio jaja a ubacio jaja u prahu i mleko u prahu i posle mešenja ih samo sušio u frižideru u koji sam ubacio ventilator i komarnike a izbacio motor i ostalo.  smiley033
Poruka od: TopMix poslato 08 April 2011, 20:47:09
Ih Djole bre, pa kakav ti je to frizider bez motora i ostalog?  :lol:
Poruka od: djole kac poslato 08 April 2011, 21:13:12
Čudo texnike  :lol: .Video sam nešto slično kod Melega , a i jedan drug takmičar je taj  izum  :rolleyes: dobro razradio.Ali sad sam se prebacio na gotove boile , nemam više volje da eksperimentišem  smiley067 sad idem više da  smiley053 .  smiley001
Poruka od: Sp1tF1re poslato 09 April 2011, 00:17:29
To je frizider sa promajom
Poruka od: Goachild poslato 09 April 2011, 03:45:13
dcarpe
Ako hoćeš dobar pop-up, iseci pampur na kockice i ručno urolaj bojle oko plute, skuvaj i imaš profi plivajuću bOJLU.
Poruka od: Sp1tF1re poslato 09 April 2011, 08:40:49
Mozes dodati sitne piljevine one najfinije u kuk.brasno pa umesi sve,bice plivajuca a moci ces je heklati(probusiti)
Poruka od: dcarp poslato 09 April 2011, 19:23:34
znam ja drugari kako se pravi pop-up,to nije problem.hteo sam da isprobam ovaj nacin pravljenja jer meni licno deluje da ima nekoliko prednosti u odnosu na kuvanje u vodi.

duze traju bez zamrzavanja,ostaje dobar deo hranljivih materija i ubrzava se postupak samog pravljenja....
Poruka od: Goachild poslato 10 April 2011, 08:35:34
Nemam mikrovalnu pa ne znam dcarp, ali jedno znam kako ona funkcioniše. :takoje:
Magnetni talasi peku i kuvaju sve što ima molekul vode u sebi.

Pravi manje količine miksa (pred sezonu)izbalansiraj odnos brašna u mix-u i ostalih komponenti.
Realno ne treba ti više od 30-40 pop-up kuglica za par meseci.

p.s.
Lično sam protivnik pripreme hrane u mikrotalasnoj pećnici, al' da ne idemo u off...  :wink:
Poruka od: dcarp poslato 10 April 2011, 09:03:38
vazi i hvala na savetima  :bye:
Poruka od: Dusannn poslato 10 April 2011, 09:09:31
Tačno Goachild, mikrotalasna tako radi, a ni ja je nemam. Mama je htela mikrotalasnu ali tata i ja smo se složili da zrači i naravno najgore je to što RAZLAŽE hranu, tako da se ja njih i kao nešto plašim.