FOTOGRAFIJA & TERENI ZA RIBOLOV => Tereni za ribolov => Komercijalni reviri => Temu započeo: sasa.admiral poslato 12 Oktobar 2012, 13:19:52

Naslov: Slezen Morović
Poruka od: sasa.admiral poslato 12 Oktobar 2012, 13:19:52
Pozdrav Vukovi,
interesuje me da li neko ima kontakt telefon za Slezen u Moroviću.
Mislio sam za vikend tamo na pecanje, ali sam čuo da je ljetos bio pomor ribe i da neće biti dozvoljeno pecanje do proljeća, pa ne bih da prevalim 50-tak km za đaba.
Hvala
Poruka od: dejan markic poslato 12 Oktobar 2012, 13:51:50
Pozdrav Sasa, ja pecam na Slezenu. I dozvoljeno je pecanje. Telefon je: 060/0691232
Poruka od: sasa.admiral poslato 12 Oktobar 2012, 15:34:21
Hvala Dejane,
već sam zvao, kažu i oni da je dozvoljeno pecanje, i da je bilo nekog uginuća ribe, ali ne i pomora. Kanal između dva jezera je  izlovljen, dok ribe ima u velikom jezeru.
Planiram da idem u nedelju, da malo probam da pecam na fider .
Pozz
Poruka od: dejan markic poslato 12 Oktobar 2012, 20:54:32
Ribe ima u velikom jezeru, ali jako slabo radi. Ja sam bio prosli vikend i jako sam slabo prosao, nije htela ni babuska da radi. Zabaci jedan stap i na sarana. pozz Mozda sad malo krene posle ove kise
Poruka od: DakiNS poslato 12 Oktobar 2012, 23:12:17
Evo jedno moje iskustvo sa jednog sličnog jezera. Danima riba nije radila a pouzdano se znalo da je ima. Sasvim slučajno sam bacao komadiće hleba u vodu desetak metara od obale. Posle nekih sat vremena primetim kovitlac na vodi, zatim drugi . Hleb je nestajao, komadi su bilo promera 3-4 cm. Skinem sa najlona sve osim udice, zakačim parče hleba i pokušam zabaciti ali bilo je prelako, pa sam sledeće parčence malo nakvasio i nežno zabacio . Bio sam u senci vrbe pa me riba nije videla jer je voda bila bistra. Nakon desetak minuta nestade hleb ,kontra i šaranče od cca 3 kg posle zamaranja izvađen, pridružila su mu se još tri komada.
Poruka od: sladjan1978 poslato 26 Februar 2013, 21:10:03
da li neko zna jel krenula riba mozda na slezenu
Poruka od: DUCA COBAN poslato 26 Februar 2013, 21:49:45
Jezero jos ne radi,nije napunjeno do kraja ima jedno 70% vode.. ali verovatno ce uskoro biti otvoreno jer ove godine je tamo drzavno prvenstvo sva 3 kola tokom maja i juna...
Poruka od: litopedion poslato 21 Mart 2013, 09:17:38
Proveo juče dan na Slezenu. Ovako, jezero još nije puno do kraja, ima čitav metar obale, ali može da se peca. Čuvari pristojni i ljubazni kao i uvek. Dozvola skuplja za 50din u odnosu na prošlu godinu, dakle, 550. Na malom jezeru (ono što liči na veću krečanu) 10ak ljudi, na velikom ni čoveka, prepušteno prijatelju i meni na izbor. Većali skoro pola sata gde da stanemo, što ti je čovek proklet! Izabrali levu stranu gledajući od ulaza, sunčanija je. Zadnjih par godina pecam skoro isključivo feeder-om, pa tako bi i ovaj put. Naoružan teorijom preko zime i željan pecanja posle višemesečnog posta, krenuh agresivno sa mesom i morskim plodovima, ljuto i slano. Tako sam i prihranio praćkom, ne preterano, malo dalje od obale. Dubina oko 1,2m. Pola sata ni udarca, pa malo prikučim. Opet ništa. Ne pomažu ni demoni ni veštice, ni boile ni peleti, bilo tvrdi ili mekani, ni paste iz kućne radinosti. Onda dešavanje, šarančić od 1kg na šećerac dipovan šljivom i ribom. Pa još jedan, isti. Prijatelj, zakleti plovkaroš imao već 6-7 komada slične veličine. Sklonim feeder i potegnem match, waggler od 4gr i ružu hleba zabacim na 15ak metara. I, krenu igranka! Neverovatno, nižu se jedan za drugim, kao kesega, od 800gr do blizu 2kg, milina jedna. Molio se bogu da ne udari ništa ozbiljno. Sad, možda se neko neće složiti, ali meni je svejedno cvili li mašinica na match štapu 12-20gr i14ft, sa najlonom od 0,16 ili paraboliku od 3lb, bitno je zadovoljstvo koje pecanje donosi i zbog čega naravno i trčimo na vodu. Kako god, jedan divan dan ribolova, po lepom vremenu i na jezeru koje svakako treba posetiti, sa nadom da će sa višom T i ribe biti veće
Poruka od: sladjan1978 poslato 21 Mart 2013, 09:43:49
ma i ja sam bio prosli vikend pa sam uhvatio na fider pa necu pretjerati ali preko 50 komada i svi negdje oko 1 kilograma.Zadnje dvije godine sam tamo isao i uvijek sam dobijao vece sarane i ranije nego sto sam ove godine pecao aa i po hladnijem cvremenu.Nesto mi je uglavi da li imaju uopste sada velikih sarana dovoljno u jezeru posto su imali veliki pomor prosle godine koliko sam cuo,pa i u malom kanalu uvijek se prvo hvatalo i uvijek na pocetku bude sarana do 5 kg ali vidio sam da ove godine samo poneko uhvati i to one do pola kilograma.Nadam se da grijesim i daa ce sa porastom temperature poceti i taj veliki ali nisam bas optimista

da li je ko pecao skoro na slezenu.ima li ko informacije da li je krenuo krupniji saran na velikom jezeru

i jesu li konacno napunili vodom ribnjak

Citat: DUCA COBAN poslato 26 Februar 2013, 21:49:45
je li ko bio ovih dana jeli pocelo da se javlja sta vece na velikom jezeru i je li popunjeno savodom

:bye:

:question:

posto nema gdje drugo ja sam za vikend na slezenu
Poruka od: žex.rašeta poslato 03 April 2013, 18:59:22
Pala su obećanja za izveštaj sa ovog predivnog jezera......čekamo....
Poruka od: sladjan1978 poslato 03 April 2013, 22:09:03
e hvala ti na poruci  :ok:  i ja se nadam da ce neko da da izvjestaj sa ovog revira ako ga je skoro posjetio

ja sam najvjerovatnije za vikenda tamo jedino ako ovo vrijeme opet nesto ne zaje.e

bio u nedelju 7.4 na velikom jezeru uopste nema krupnog sarana samo od 1 do 1,5 kg.Na kanalu ima babuske ali i ona je po obicaju sitna .Sve u svemu ne vrijedi
Poruka od: patriot78 poslato 04 Avgust 2013, 14:13:21
dali je bio neko skorije na morovic i kakva je situacija .....
Poruka od: BOJAN999 poslato 30 Avgust 2013, 23:03:32
Pozdrav svima
ja sam bio pre dva dana... od 30 pecarosa na velikom jezeru i bezbroj mamaca, nije bilo ni trzaja.
... onda smo presli na malo i bilo je 4 kile babuske. znaci lose.
dali su polovili ili prehranili ne znam. ali ja tamo vise ne idem.
Poruka od: sladjan1978 poslato 21 Novembar 2013, 15:05:53
da li je ko bio na slazenu u skorije vrijeme isao bih sutra malo da probam ali nisam bio tamo mjesecima pa nemam pojma kakvo je stanje

Spojene poruke: 07 Januar 2014, 14:16:41

ako ko ima informacije da li se sta moze ovih dana upecati na slazenu neka nas informise
Poruka od: skyleef poslato 25 Mart 2015, 13:51:57
Planiram naredne sedmice na Morovic na jezera! Nisam bio nikako. Moze li par savjeta sta i kako i da li uzima riba sada tamo? Sta mogu ocekivati? Koliko je dnevna dozvola? Posto dolazim iz Bijeljine tamo.

Poruka od: sladjan1978 poslato 25 Mart 2015, 14:59:22
bio prosle nedeje ali je ribnjak zatvoren posto stari korisnik nije produzio ugovor pa je do daljnjeg zatvoreno inace tamo riba proradi rano barem babuska

Poruka od: mijat poslato 03 Maj 2015, 18:09:38
da li je moguce pecanje na Slezenu? planiramo sledeci vikend tamo na pecanje. i ako je neko bio, da li radi riba ovih dana na vodama u Morovicu...
Poruka od: Pojatic poslato 20 Maj 2015, 22:02:17
Imali kakvih novosti sa ovog jezera
Poruka od: DUCA COBAN poslato 21 Maj 2015, 11:38:15
Nema tamo ozbiljnog ribolova,jos uvek je problem sa korisnicima nekad radi nekad ne..a peca se samo na malom ribnjaku tj.onom kanalu koji je do pola pun sa vodom,i sitna riba jako..
Poruka od: precisionFEEDER poslato 26 Mart 2017, 13:07:04
Da li neko zna sta se desava na jezeru? U nedelju planiramo odlazak tamo ali nista ne znam cak i to sto sam cuo nije ohrabrujuce ali ako neko ima info iz prve ruke bio bih mu zahvalan! Bistro

Poruka od: DUCA COBAN poslato 26 Mart 2017, 21:39:06
Situacija je sledeca tokom zime im je zbog jako debelog leda crkla jedna kolicina ribe iako su prosecali rupe licno sam video..Po recima cuvara ulova babuske i sarana ima ali po mom misljenu ove godine tamo jos niko nije ozbiljno pecao pa da se vidi kakva je situacija sa ulovom..Trave za sad enma toliko i moze se pecati, a nadam se da ce je sisiati tokom leta..Ja bih vam preporucio krajnje pozicije ako budete isli, ako budete pecali sarana trazite onaj kanal u sredini jezera dubina u njemu je znatno veca od okolnog terena i ja bih se drzao pva+kobra ne bih forsirao raketu za sad, a raketa tamo obicno i nije davala neke rezultate..pozz bistro i javite kako je bilo...
Poruka od: precisionFEEDER poslato 26 Mart 2017, 23:38:33
Fider bi pecali,znaci i babuska dolazi u obzir...zanima me koje krajnje pozicije i koja je kolicina trave na jezeru,da li je uopste moguce neko iole ozbiljnije pecanje? Zaboravih da napisem hvala na odgovoru prijatelju!

Poruka od: DUCA COBAN poslato 28 Mart 2017, 12:06:28
Moguce je ozbiljnije pecanje samo je pitanje kakva je situacija sa ribom, ali ja licno mislim da ribe ima..Trave nema za sad puno i moze se pecati na feeder..Krajnje pozicije mislim kad se gleda sa ulaza na jezero na kraju leve obale gde su one topole..
Poruka od: precisionFEEDER poslato 29 Mart 2017, 06:13:48
Ipak smo se odlucili za basianu i blize nam je i sigurnije,u svakom slucaju hvala druze!

Poruka od: patriot78 poslato 27 Avgust 2017, 23:07:15
pecali se na morovicu imali neko neki info.....
Poruka od: mladisarandzija poslato 28 Jul 2018, 21:01:18
sta se desava sa ovim ribnjakom. jel ima pecanja tamo
Poruka od: Radek poslato 03 Septembar 2018, 14:34:39
Jel ima neko broj  telefona, sta se desava, hteo bih ici ali da ne odem a ono nema nista?
Poruka od: mladisarandzija poslato 06 Jul 2019, 09:44:54
Dali radi ovaj ribnjak. Cui sam od nekih ljudi da se moze ponovo pecati tamo. Jek ima neko neki info. Hvala
Poruka od: meda poslato 08 Jul 2019, 09:46:55

Najbolje ti je da zaboraviš to mesto, nema tamo 'leba