Veliki Bački Kanal kod Kljajićeva

Započeo kaLu89, 11 Septembar 2012, 10:44:51

kaLu89

Veliki Backi Kanal , udalje 7 km od mog sela. Do tamo , je zemljani put , kako mi to kazemo ' letnji put '
Nikako da nam naprave asfalt , a mi za to nemamo para. Kod '' kucice '' je jako lepo , mozda najlepsi deo Velikog Backog Kanala. Tu je i Udruzenje Sportskih Ribolovaca - Amur , USR - Amur. Clan sam tog udruzenja jos od 2005 godine , a moj ujak je predsednik. Ribe ima dosta , narocito Amura i Stuke , ali se ne daju tako lako uhvatiti. Linjak , ako se kojim slucajem uhvati , mora se vratiti nazad u vodu , ugrozen je jer ga jede som. Redovan sam na kanalu , svaki vikend sam tamo , nekad ne bude nista sem terpana , kojih ima brdo , ali zato nekad i bude lep ulov. Imam svoje mesto , koje hranim redovno. Svake godine se odrzavaju takmicenja , Stukijada na jesen , sad jos malo , pecanje na pampur ( balerina ) , Jos jedna stukijada posle toga , samo varalicarenje. Na leto se odrzava Terpan Kup , a u maju Majski plovak. Ove godine je nappravljeno , jako puno toga. Dodan je jedan veliki Amur , neznam od cega je napravljen , stavljenje su neke kao stolice i stolovi , ima i mesto za kupanje , sve , prelepo je. Cuvara ima mnogo oko kucice i malo dalje , zbog ocuvanja reda i mira na kanalu. Evo malo slikica sad:

Kanalce :P

Kucica :D Ovo je jos iz 2008/9 pola toga nije napravljeno , jos ni radovi nisu poceli :P

Kucica iz drugog ugla , takodje 2008/9 :P

Slika sa majskog plovka. Tu gde on sedi , je plaza , tek izgradjen beton :D

Goran Sujica , sa Amurom. Nedavno donesen :D Prejak je :P

Evo sa Stukijade :D

Moj ulov , mislim sta reci brttt :D Sudija je meri :D

Evo ih neki stranci , dosli na stukijadu u Kljajicevo :D

On je osvojio 2 mesto tad :P

Moj ujak kao sudija levo , predsednik USR Amura , sa pobednikom :D Ja sam bio jedan od sudija 2011.

To je to :D Pricajte

ellesar

Svaka cast ljudi,opet je i bice,ko cuva pecace :ok:
Samo nastavite tako i cuvajte to sto imate :thumbup:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

Александар Бунчић

Neverovatno je koliko je taj mali objekat popravio riblji fond kilometrima uzvodno i nizvodno,na godišnjem nivou se vidi napredak.
Sve pohvale za Peru i ljude koji su sa njim učestvovali u realizaciji ove ideje smiley033
Fisherman/Musician/Astronomer amateur

Javite jedno 7 dana ranije kad je stukijada. Cisto da se organizujemo i dodjemo i mi sa strane

ellesar

Jes vala....mogla bi jedna delegacija na onaj varalicarski deo :takoje:
I have come here too chew bubble gum and kick ass!!!
And i`m all out off bubble gum :) !!!!

bigg

Svaka cast za komsije. Zavidim vam na tome sto imate, mi ovde bi mozda i mogli imati jedno jezerce, ali nema ljudi da se angazuju i daju deo sebe za tu ideju, kao sto ste vi uradili. Samo nastavite i budite primer drugima.
Do kraja svog zivota cu braniti tvoje pravo da imas drugacije misljenje od mog

dcarp

ostatak vbk takodje ima cuvare ali NE REDA.vi ste ovo uspeli odlicno uraditi,cesto ima vesti o ulovima sa te strane i tako nastavite.prosle godine sam hteo doci na stukijadu i potrefila mi se smena pa sam odlozio.javljajte na vreme datum i ostala pravila pa da se organizujemo
na vreme.
New thinking
New possibilities

kaLu89

Javljam sve na vreme. Pravila , gde i kad. Bice postavljena tema.
Pozz  :bye:

Dragi moji, i ja sam iz Kljajiceva i na tom kanalu sam odrastao.
Secam se 80ih godina, dok je jos bio ziv drveni most da je bilo ribe ko alve. Popnem se na most i odozgo posmatram komade velicine preko 1 metra. Moj nastavnik Ruskog jezika je upecao sarana od 14kg! Lepo je okruzenje nema mu ravnog, ali sada vec kako cujem ima malo ribe. Nekada smo krajem avgusta pecali po 10-15 babuski i to je extra ulov. Uz put do kanala uberemo jedan mladi kukuruz i to je sve od mamca koji smo koristili. I tada je terpana bilo u izobilju i nisi mogao pecati od njega, sve uzima i uvek je gladan, crko da Bog da! Vec 15 godina zivim u NS i poznajem mnogo likova sa slika i cestitam im na trudu, bar ljudi pokusavaju! Tamo 90ih godina sam na Malom Staparu upoznao tada jos ne tako cuvenog Memedovica koji je cuo i dosao sa ekipom u lov na Basa! I njih je tada bilo jako mnogo. Neko spomenu linjaka... Upecao sam jednog od 1.5 kg ali tada jos nije bio zabranjen. To je ujedno i poslednji linjak koga sam upeao i video!

Александар Бунчић

Citat: djmisha77 poslato 24 Septembar 2012, 21:09:39
Moj nastavnik Ruskog jezika je upecao sarana od 14kg!
Svima nam omiljen Jovica,baš se pitam šta je sa njim i dal je živ uopšte :sad:
Kanal je i danas dosta izdašan ako mu se posvetiš,ne možeš ništa konkretno očekivati ako ga posetiš mesečno par puta,ali ako si uporan iznenadio bi se prijatno.
Fisherman/Musician/Astronomer amateur

saliturk

da li je stukijada sada u nedelju (28. oktobra) ???
Da si juce dosao!

alexdja

Nema više divljeg bučka. :no:

UčiteljSiniša

Uključio bih se u prezentovanje VBK u blizini sela u kojem živim, Kljajićeva. Najveći problem ljudima koji nisi iz sela i ne poznaju poljske puteve kako ih mi zovemo, bi bio pronalazak puta do kućice ribolovačkog udruženja Amur. Kućica se nalazi uz samu obalu i veoma je funkcionalna i sve lepša i lepša zahvaljujući radu, ljubavi i entuzijazmu članova pomenutog udruženja. Dom se otprilike nalazi na pola puta (idući kanalom) između Sombora i Sivca, naspram Kljajićeva.
Pecaroša najviše ima sa njegove uzvodne i nizvodne strane, po nekoliko km u oba smera. Riblji fond je zaista veoma šarolik (Bogu hvala) pa ima i različitih vrsta ribolova.
Peca se i bela riba, i terpan, bacaju se varalice na razne grabljivice, čeka se na pampur itd. , ali ono što bih ja posebno izdvojio je pecanje amura, i šarana (koji doduše ređe dolazi na udicu) jer i sam pecam baš te vrste.
Sami Bog zna koliko je tona (mogu slobodno tako reći) izvađeno Amura poslednjih 4,5 godina... Kada se vikendom uputim na kanal naiđem na desetine ozbiljnih šarandzija koji sede pored svojih štapova i indikatora i čekaju da Amur dođe baš po njihov kukuruz.
Mnogo se hrani, mnogo se peca, mnogo je dana godišnje "pokriven" kanal pecarošima, pogotovo noći kada najčešće i dolazi do ulova. Sve to kao posledicu ima solidan riblji fond, pogotovo amura kojeg je sada već, doduše, sve manje i manje. A ima ga jer je nekada neko bio pametan pa je poribio i pecao druge vrste ribe dok ovaj nije stasao. Hvala tim starijim ljudima, pitam se zašto i mi mlađi ne možemo biti tako pametni i gledati malo dalje od sopstvenog nosa!?
Ipak, veliko hvala svima koji dolaze na tu vodu, mnoge ljude poznajem i mnogi si zaista časni ribolovci, zajedno je tako čuvamo od gamadi koja istrebljuje ribu, hranimo tu istu ribu i čuvamo prirodu koja je oko kanala za mene ipak najlepša na celom svetu (čast svim ostalim terenima).
Poribljavanje se obavlja sporadično, snalazimo se kako umemo u nedostatku pomoći nadležnih.

Ako bi još samo uspeli da ugasimo pecarošku sujetu kod ljudi i kada bi prestali nositi štukice od 30 cm kućama "kako bi ipak nekome dokazali da oni umeju pecati" za koju godinu bi ovo bio najbolji teren za štuku u okolini, dajem vam reč . Te male ima kao pleve, ali pomenuti problem je prevelik.
Valjda ćemo se i u tom segmentu dozvati pameti, i na taj način doprineti da nekih 10 km oko ribolovačkog doma "Amur" postane prava pravcata oaza za ribolovce, što i sada u neku ruku jeste.
Tako nam malo nedostaje...
Odneta riba donosi zadovoljstvo za jedan dan, a puštena te čini srećnim celog života.
Poštujmo mere i lovostaje!

Kaki stvari stoje na kanalu, peca li se nesto osim terpana?