Stara Tisa kod Araca {Aradac}

Započeo Imre, 06 Decembar 2010, 21:50:47

Imre

Ne znam koliko vas poznaje ovu Staru Tisu ,koja se nalazi nizvodno od Žbaljskog Mosta sa Banatske strane,koja je zaista bogata sa ribom,i takoreći nikad se ne presušuje kao neke,
Eto mi smo danas smo mi bili dole da se oprobamo malo na štuku,imali smo nekoliko ali nažalost sve ispod mere,mada smo išli tamo baš iz razloga jer smo načuli da hoće i krupnije da rade,pričao sam sa jednim stalnim pecarošom i on kaže da tu peca već od kada se dovoljno spustio vodostaj,i kaže da je nahvatao dosta lepe ribe kako bele,tako i šarana i štuka,po njegovim rečima ,njegova lično najveća ove godine je imala 4.5 kg,mada kaže da su hvatane i veće.
Eto nekoliko slika od mene ,čisto da vidite teren. smiley033

A eto imoj drugar u maloj akciji.

Košava

Prelepe slike i prelepi tereni Imre  smiley033 Prospartao sam staru tisu za vreme visokog vodostaja i mogu ti reci da je kako si naveo ta voda  bogata ribom.Znacajno je reci i to da su to ustvari poznata mrestilista srana i deverike za babusku da i ne pricam ima je ko drva.RSV je odradio nekoliko kanala koji su povezani sa Tisom (vokovi)kojima sveza voda ulazi u Staru Tisu i obratno cirkulise sto je najbitnije.Za stuku je to obecana voda sve dok se ne zaledi :takoje: Nadalje priroda je fantasticna kao da sam usao u neko drugo vreme ,jedan potpun mir i tisina koju povremeno narusava zvuk motornih testera u obliznjim sumama (jesenji period- priprema za ogrev ) Leti cesce odlazimo tamo da bi slusali cvrkut ptica kojih u ovim sumama ima mnogo vrsta .Na vodi smo videli galebova , labudova,i divljih pataka svih vrsta,a copor od 10ak komada divljih svinja je preplivavao sa jedne na drugu stranu obale.  .Jednom recenicom pravo bogatstvo :takoje: Lepa je stara Tisa ,prelepa. :thumbup: smiley033

Evo i od mene nekoliko fotografija sa Stare Tise

Sahib

ma Tisa je extra, moj drugar izvadio najvece svoje sarane na Tisi i to iz marine u Novom Beceju, nego meni sa mojim deplasmancem daleko, jedino da dodjem na 20+ dana

Lepe slike Košava, :ok:
Jedna od mesta koja smo pre u lepa vremena mnogo posećivali,a i lepo hvatali,čak i lepe amure i tolstolobike. :takoje:
A da ima štuke dokazuje i ovaj video {koji sam juče bio postavio u temi ;100 000 post,ali neka ga i ovde,dve sam sačuvao do polaska kući ,i malo lošije snimio,bem ga ,u jednoj ruci mobtel,drugom puštaj a  pazi da ne upadneš zbog blata} :rolleyes:

Nije pametan onaj koji mnogo zna ,nego onaj koji zna šta hoće........

imre,snimak nije uopšte loš.
svaka čast za C&R.  :clap2:

Vladimir

Druže kad ćeš da me vodiš tamo?  smiley001 Mnogo lepa voda!
Zbogom Kikindo...

na kanalu

imre prelepo svaka cast....tamo da me vodis da pampuramo gospodju,hocu da te navucem na to pecanje :cheesy: ili bolje nemoj hehehhhehh
veni,vidi,vici

Imre

@Vladimire i  @nakanalu ,Mali problem je što ulazi voda u njega zbog visokog vodostaja ,pa malo remeti sve,ali videćemo još ovih dana šta će se dešavati tamo sa vodostajom,ako stane javljam i dogovorimo se  smiley033
@nakanalu ,prijatelju ,pa šta misliš kako smo mi pecali :wink:
Pogledaj samo sliku kad drugar izvlači štuku,vidi se plovak{balerina} :takoje:
Da i ja zaboravio,tamo štuka radi sve dok se ne zaledi,barem tako je rekao onaj pecaroš sa kime sam malo više pričao.

Košava

Sad ulazi jos vise imam informaciju da dnevno raste 15-20 cm u gornjem toku  smiley033

Imre

Znači ništa od pecanja na štuku,barem zasad. :sad:

branne

Jel neko zna kakva je sada situacija tamo na staroj Tisi? Isao bih ovih dana pa da izvidim ako neko ima neka saznanja?

djole kac

Ako je ta voda čim se predje Žabaljski most  ne peca ništa , bili 3 pecaroša iz sela pre par dana....
I tata bi sine... :)

branne

Hvala..da ne idem 30 km za dzabe...

sinisa.h

Nije to ta voda kada se predje most, ili ti u okolini mosta. Ovde se radi o starom toku Tise i terenu za stuku, ali i za druge vrste, koji se nalazi na putu prema Aradcu, tj kada skrenes sa mosta desno(pravac Zabalj - Zrenjanin) i ides ka Aradcu oko 1 km i tu dolazis do dolme na kojoj se nalaze rampe. Donja rampa je skoro uvek otkljucana i ide se donjim putem (paralelno sa dolmom) 1800 metara a nakon toga penjes se na dolmu a potom spustas prema vodi, e to je to. Kako  je cele godine nizak vodostaj i na ovom mestu voda je plitka i potrebno je zabaciti 20+ metara ili ko ima lagani camac moze iz njega da peca sa manje problema, mislim zbog plitke vode. Poslednje 3 nedelje ovde je bilo kako malih stuka tako i do 5.5 kg koju je upecao kolega.

branne

Na tu sam ja i mislio.  Doduse prosle godine kad sam isao rampa je bila spustena pa sam tih 1800 metara isao peske sa svim priborom...Po kisi... :rolleyes: ...Mogao bih onda skoknuti iduce nedelje ako ne bude padavina da ne moram opet peske...Da vidimo hoce li koja stukica... :wink: