Šećeranski kanal Nova Crnja - Banatska Topola

Započeo wormR, 10 Septembar 2012, 12:08:42

wormR

Da li neko peca na ovom kanalu, čuo sam da se nekada ovde lepa riba pecala, ali i da je zadnjih godina bilo trovanja i pomora ribe. Inače ovaj kanal je iskopan davnih godina za potrebe crnjanske šećerane ,a spojen je sa kanalom DTD. Ako neko ima više iskustva sa ove vode molio bi ga da ga podeli sa ostalima   smiley003

Zlox81

Pozdrav WormR. Moram priznati da nisam pecao na ovom kanalu ali sam prolazio tuda proletos kada sam isao na teren. Bilo je dosta pecarosa i pecalo se na plovak uglavnom babuske velicine dlana i sitnije i po koji americki somic. Ponavljam takva je bila situacija negde druga polovina maja. Sada ne znam kakva je situacija.

wormR

Cuo sam price da kada je secerana jos radila pa je doslo do nekog trovanja ribe bilo komada i to lepih. Pricaju ljudi da su cigani u gradjevinskim kolicima vukli stuke +4kg i somove 10-15 kg komade. Ja sam takodje prolazio ovuda i sretao ljude iz Crnje i Tobe koji su iskljucivo pecali stuku na ovom terenu

trile11

ja sam tamo cesto pecao. Na samom seceranskom kanalu kod fabrike su se pre 10-ak godina hvatale jako lepe ribe...stuke 5,6,7+ kg,smudj,saran,som,amur...medjutim mrezama je to sve izlovljeno. Bas pre par nedelja sam bio na kanalu kod nekadasnje zadruge "Molin" drug i ja smo iz nekog camcica varalicarili i imali jednu stuku oko pola kg. Medjutim ja sam ostao bez teksta kada sam video koliko je voda cista,tu ima dubine oko 5m,a iz camca smo dole dno videli i to bez naocara i ostalih gluposti. Kazu da tu hvataju lepe sarane,ali i stuke. Taj deo se nalazi kad se iz Nove Crnje skrene za Tobu,pa kad se dodje do krivine produzi se pravo...ne mogu vam reci da cete uhvatiti ista,ali vredi pokusati... Pozdrav

wormR

Jel znas moyda na kom delu kanala se može som pecati lepo ?

trile11

e to ne bih znao da ti kazem,mozes probati na tom delu kod molina ima lepih mesta,a kanal je sirine oko 10-15m

wormR

Mozda odem vec sledeci vikend pa cu da dam detaljan izvestaj

trile11

ok javi kako je bilo. Video sam par oboreenih stabala  u vodi,posto sam na camcu bio nisam ni pogledao da li u bliini ima neko mesto napravljeno,pa ti vidi da ih nadjes... Bistro

lkocis

Na forumu sam skoro pola godine i tek sad sam naleteo na ovu temu. Na ovom kanalu sam učio da pecam sa teleskopima bez mašinice i bilo je tu lepih riba ali ne znam kakvo je sad stanje. Nisam bio 3 godine od kako idem na DTD, dodjem nekad da pecam babušku na plovak i terpana. Ja pecam kod ribnjaka stara ciglana, tu mi je blizu od Bašaida mogu i da dotrčim  :lol:  staviću slike kad budem išao za koju nedelju. Jedan moj drug je  pre nekoliko godina dolazio često tu i hvato linjaka i štuke na glistu, možda ih ima i sad?

Zebic

Pecao sam prosle i pretprosle godine veoma aktivno. Krajem 2011 godine je bii haos od pecanja, varalicario sam prosecno po par sati po pceanju nikad bez 3,4 stuke i sve oko kilu, dve. Medjutim tada je dolazilo bar 20 pecarosa po danu sto sam ih ja video i svi po 3,4 komada stuka od kilu pa i do 4,5 i naravno sve su nosene kuci. Najbolji je bio potez od Tobe ka Banatskoj topoli, teren super, priroda jos bolja. Medjutim u 2012 godini mnogo slabije. Proslo leto pecanje sarana nije dalo rezultate, mada sam bio recimo 10 tak puta. Sitne ribe - babuske je bilo u izobilju. Krajem prosle godine par pecanja i nista. Vadili su mrezama, a pretpostavljam i strujom, bez ikakve kontrole. Sada je voda jako bista, kao i krajem prosle godine, nema ulova. Inace, pre nekih 10 godina je bio pomor gde su ljudi vidjali sarane, amure, somove i smudjeve kojih je bilo brdo, pa i primerci od preko 15 kg. Sada je to jos jedna voda bez riba.

lkocis

Bio sam danas na ovom kanalu da upecam neku malu ribicu, vide se ribice kako plivaju.