Obedska bara

Započeo pikeman, 16 Mart 2009, 21:07:56

dejan jovanovic

Za sve koji hoce realnu informaciju sa obedske bare.Bio na bari 01.11.petak.Od 7-9 h sedam udaraca na balerinu (na dva stapa)izvadjena stuka od 1.2 kg i 600 gr.tri se otkacile u lokvanju i dve gloce koje sam vratio.Od 8-14 h sporadicni udarci gloca.Posle 14 kod kolega oko meneje udarala kao luda,vadili su na 15 min tezine od 1-1,5 kg,dok sam se ja pakovao,morao sam da idem.Mislim da je tog dana bilo mnogo suncano i toplo za stuku.Babuska i saran nista,mada pre sedam dana je radila.Sarana sam redovno dobijao od 1-3 kg(u lokvanjima su i tesko je izvuci vece primerke koji su redovno dolazili na secerac),babuske oko 500 gr. i sitnije crvenperke i deverike.Mislim da je to ipak divlja voda(a ne ribnjaci tipa becmenska bara,jezero joca itd. gde su ljudi navikli da samo dodju i dobijaju primerke3-5 kg.)i da nece u okolini naci bolja i lepsa mesta.
A o prirodi i lepoti da ne govorim...
Svim pravim ribolovcima a i ljubiteljima prirode preporucujem obedsku baru.
Ostali neka idu na ribnjake

NemanjaK93

Malo je reci da ti ne verujem , jer sam porošli vikend kad sam bio na obedskoj baš pitao one što prodaju dozvole i čamce iznajmljuju oko tog sarana ... kažu da ga niko nije dobio već dugo, al da je radio na prolece ... A tamo ima i jedan meštanin, tu negde okolo zivi, ima godisnju dozvolu, i ima svoje mesto, sa obale peca, skoro svaki dan je kaze tamo, takodje kaze da joj se on iz dana u dan nada, ali da do sad nije imao nikakvih uspeha zapazenijih ..... po koja stukuca do pola kile i to je to ...

DUDUCHE

Mogu samo da negodujem kolege koje misle da ne radi,bili smo nas cetvorica za vikend na bari,sto se tice babuski imali smo sve krupne u 15ak komada 13kg na secerac i crva u kombinaciji,sto se tice stuke dolazile gloce na balerinu,drugar izvadio na twistera 3 kom 1,8kg  1,3kg i 1,2kg,sto se tice sarana ja sam imao jednog krupnog po mojoj proceni oko 2,5kg-3kg,koji je dosao takodje na kombinaciju secerca i crva samo sto nije izvucen jer sam muku mucio na bolonjezu sa njim,nisam mogao da ga prevucem preko lokvanja,sve u svemu fino prosli i sa nekoliko deverika.primama van der eynde fishmeal za sarana.

koleq3

aj nek bude tako jos bolje,zar ne :)

NemanjaK93

Sve su to priče za malu decu... Na obedskoj štuka od 1.8 kg nike godinama uhvaćena, a na kombinaciju šećerac - crv dolazi cverglan redovno ...  Al vi idite, probajte, dajte pare za dzabe pa sedite i plačite .. ;)

dejan jovanovic

Prosle godine sam imao stuku max.2,4 kg,ove,negde u julu linjak od oko 1,5 kg(imam slike na telefonu gde sam ga slikao u camcu,koje cu staviti na forum,samo da mi deca pokazu kako),U oktobru sarana preko 3 kg(slikali su ga radnici na bari,Slavisa Milan,Zica i njegov sin,kod njih su fotografije a i isti je na mom profilu) iod avgusta do novembra 10-ak sarana od 1-2 kg.O babuskama necu da govorim.Ko nece da veruje,ne mora,z.....li me.tacka.Cao vidimo se na bari u cetvrtak

noodles

Postovanje svima .... Ne bih da produbljujem "raspravu" , ali evo slike stuke od 3,5 kg (75 cm) koju je  na Obedskoj bari prosle godine krajem oktobra uhvatio moj drug . Bio sam sa njim kad je riba "vadjena" iz vode , tako da nije ribolovacka prica .  :cheesy:

Kad udje voda u baru i malo udari mraz , bice opet uzivanje tamo pecati stuku . Bistro svima !

NemanjaK93

Znam i ja odlicno da je bara super mesto za pecanje kad se na prolece sava izlije , tako je  godinama unazad ... ali ova godina je za baru totalni promasaj, i niko ne moze da mi kaze da se ovih dana specijalno proslavio tamo ;) Bio sam, znam kako sam prosao i kako je proslo jos 15 ribolovaca najmanje koji su bili u camcima okolo ...mnogi su na kraju izvukli stapove i vozili se po bari camcem, cisto da obidju baru i ubiju vreme ...

dejan jovanovic

Tacno je da je ove godine mnogo puta bilo katastrofalnih dana na bari,i generalno mnoooogooo losije nego ranijih godina (kao i na svim vodama u okolini za koje znam).I mislim da je relativan pojam "super proci".Npr. prosle godine (maj-jun) od 6-10h napunis cuvarku babuskama 500-800gr. sa dva stapa,na treci ni ne pomisljas,a ove sa 5-6 babuski si "super prosao".Priroda i lepota bare je ista.Poz...

koleq3

nama je cuvar ispricao jednu smesnu pricu,gde je covek pre par god. ufatio stuju od 11kg i pokusao da iznese,a limit je 5kg.a da stvaar bude najaca stavio je u ribarsku cizmu one duboke sto idu do kuka,pa kad ga ovaj pitao jel bilo sta? on ma jok slabo,u tom momentu skoci cizma i pocne da se koprca :D i izadje stuja :D ahahah

NemanjaK93

Ahahahahahaha ... To mora da je popularni ,,Slavko" pricao .... To je neopevani lazov kakvog nigde nema :D hahahaha

bulmil

pre nekoliko je jedan kolega izvadio komad od 6kg.evo i slike

Uploaded with ImageShack.us
a prosle godine jedan dan ja i starac posli na babusku..lovili smo je pre toga par puta po 6-7kg za par sati .ni jedna ispod pola kile.taj dan smo upecali preko 30 linjaka.najveci kila i kusur.babusku ni jednu.sve na glistu.tako da niko ne moze da mi prica da tamo nema ribe.
ja kad god sam isao tamo nikad ih nisam pitao radili riba,ima li camaca..skuvam prekrupu,ponesem gliste i crve i udri po babuski.pecali smo i lepe zlatne karase,pola kile i jace
Džamajka

koleq3

ne znam mu ime,al sam se iskidao od smeha

sale55

Evo i ja danas prvi put na bari sa trojicom kolega. Utisak je da je mesto lepo i da ima ribe ali uglavnom gloce su radile i zalosno je to sto smo videli da ljudi to uredno pakuju i nose. Sve u svemu dve kilasice (vracene) i kolega imao strahovit udarac gde mu je polomljen stap i PREGRIZENA sajlica. Sta je i koliko bilo neznase.
Sve je dobro kad se dobro svrsi!!!

dejan jovanovic

Malo infa sa bare,posle nekog vremena ,s moje strane.Bio danas na bari od 07-12 h,izuzetno lepo vreme sa malo vetra i malo pecarosa (4 camca i dvoje na obali),Stuka jako slabo radi,imao sam nekoliko na granici mere i ispod.Pecao na kedera.Ljudi koji su pecali sa obale (varalica) kazu da nisu imali ni udarca.Na secerac sam imao dva sarana od 6 kg.(koji je slikan i vracen) i 2 kg. i jednu babusku 500 gr. u lokvanjima blize obali.Inace,prosle nedelje je stvar sa stukom bila ista,jedna u meri,dve babuske (krupnije) i linjak oko 0.5 kg.Vreme za pecanje je extra,kao i voda,priroda,uzivanje.......a i radnici na bari.