FOTOGRAFIJA & TERENI ZA RIBOLOV => Tereni za ribolov => Jezera => Temu započeo: laki poslato 15 Septembar 2013, 11:01:35

Naslov: Jezero Krivaja
Poruka od: laki poslato 15 Septembar 2013, 11:01:35
Registrovao sam se da bih napisao šta mi se desilo na ovom prelepom jezeru.Neka mi ne zameri niko ako malo skrenem sa teme,tj nije mi to namera ali ne mogu da ne opišem kakve neprijatnosti su mi se desile na vodi,da znaju ljudi kakvi kaoboji vladaju na vodi.Jezero je prepuno šarana,što malih tako i onih lepih 2-3-4 i 5kg a neretko dođe i preko 5kg a o melezima da ne spominjem,njih ima na tone i somova ima puno ali ga niko ne peca.
Važi jedinstvena dozvola i uslovi su kao što piše u dozvoli.Jezero se nalazi odmah kod mesta krivaja i proteže se do stare moravice ukupno 4 km ali sva dobra mesta su kod krivaje jer je u moravici plitko i niko ne peca tamo,svi idu u krivaju.Meštani nemaju pojma i hvataju samo 10-tak šarana godišnje a imaju po 250-300 izlazaka na vodu godišnje,pecaju pre podne i vrate se opet posle podne.za njih ne važe nikakva pravila to jest oni svi nose ribu i preko 5kg kući(što nije za nas strance dozvoljeno)po tome je poznat i volonter-ribočuvar Mike koji je jedan izuzetno nekulturan i bezobrazan čovek koji je sklon da vam bez pitanja uzme bilo šta od sitnog pribora,boile,udice,olovo itd,sve što je mufte njemu treba a u svemu tome ga podržava (njegov čovek)Tibika bivši ribočuvar koji glumi šerifa jezera i kao fora čuva jezero.Svi se žale na Miketa zbog toga ali niko ne sme da kaže jer je ribočuvar i koliko čujem sa vode tek sad su počeli ljudi da se žale na njega kad sam ja progovorio.Odlazim na vodu već 5 godina  a ove godine sam počeo  da odlazim sa  kamp prikolicom na 5-6 dana i uhvatim svaki ali svaki put po 10-tak šarana od 2-5kg i bezbroj sitnih koje naravno vraćam i zbog toga sam verovatno nepoželjan na vodi a u pitanju je čista ljudska ljubomora,naročito od strane Miketa jer se on predstavlja kao najbolji šarandjija na vodi i kako sad ja mogu više od njega da ulovim a on je najbolji.
Ja imam ove godine 5 kampovanja od po 5 dana i uhvaćenih 50 šarana(sam bog mi je svedok i nekoliko meštana iz moravice) koji me obilaze i dolaze mi na kafu.  Kad god sam bio na vodi svaki ali svaki put mi je volonter Mike nešto uzeo bez pitanja(obožava boile) i zadnji put pre par dana mu nisam hteo dati i rekao mu ne može ne dam ti i tada počinje moj problem.Mike nahuškava Tibiku koji ponavljam nije ribočuvar da navodno hvatam sitne šarane,zovu jedinog zaposlenog ribočuvara Feriku i šalju ga da mi premeri ribu,Ferika ribočuvar dolazi pregleda mi ribu i konstatuje da je sve u redu a njih dvojica nemajući više pravih istinitih dokaza i argumenata da me optuže dolaze iste noći i lupaju mi na kamp prikolicu dva  puta i naravno beže dok sam ja istrčao.Nemaju onu stvar da dođu i danju lupaju nego kao kukavice noću dok spavam i ne vidim ko je.Odmah ujutru zovem ribočuvara Feriku i njihovog šefa,sve mu ispričam i kažem mu da sledeči put zovem miliciju a ne njega ali on ništa ne preduzima povodom noćnog uznemiravanja jer i on sam podržava te razbojnike koji vladaju na vodi(tako bar pričaju meštani)što se i vidi.Da ne zaboravim Ferika je jedini stalno zaposleni ribočuvar i izuzetno kulturan i fin kada vam priđe što čete imati priliku da vidite ako odete na ovu lepu vodu.
Iskren da budem ja sam ćutao 5 godina i nikom nisam pričao gde pecam ali šta da se radi kad danas tako mora i jedini sam bio koji je iz Novog Sada tamo odlazio,što će vam i meštani verovatno pričati.Jedino što mi ne ide u korist jeste kako mi Ferika ribočuvar kaže(pošto sam u kontaktu sa njim)to da kada jednu laž ponovite desetak puta ispadne kao da je istina to jest Mike i Tibika kao papagaji ponavljaju  svoju laž i polako će ubediti ljude da hvatam sitne šarane a ja ne znam šta ću sa krupnim jer sam uvek u fulu sa dozvoljenom dnevnom kvotom.Kažu ljudi koji su videli šta hvatam i koji su pecali pored mene da je to normalna reakcija od ta dva seoska kaoboja i smešna je ta laž koju oni pričaju.Želim vam svima da odete i upecate više ribe od njih dvojice neka pucaju i dalje od ljubomore,iskreno vam svima želim uspeh.
Inače pecam na boile a meštani(većina njih)na kukuruz,jedini Mike peca na boile ali samo kad ih pozajmi od drugih.
Poruka od: milan ns poslato 15 Septembar 2013, 14:36:57
Netreba ćutati jer zbog ćutanja posle bude kasno neke stvari promeniti. Ovako i mi sad znamo sta moze da nas ocekuje na toj vodi  :thumbup:
Pogotovo ako upecamo mnogo šarana  :lol:
Poruka od: tomislav34 poslato 15 Septembar 2013, 19:56:42
Mike obožava boile  :lol:
Poruka od: laki poslato 15 Septembar 2013, 20:18:30
Mike voli boile više nego šarani,čak ni aromu ne bira,sve voli :rolleyes:
Poruka od: djmisha77 poslato 15 Septembar 2013, 20:34:46
Ja sam na tom jezeru odrastao i prvi put cujem da na njemu vazi jedinstvena dozvola! To mi insinuira neke nove ideje... Laki i ja sam iz NS pa bi se jednom prilikom mogli dogovoriti i zajedno otici tamo. Mozda ja uspem ubediti ovu dvojicu nevaljalaca da to sto rade nije lepo. >:D

Poruka od: laki poslato 15 Septembar 2013, 20:50:11
Važi jedinstvena dozvola kao što sam napisao a ne verujem da ćeš ih ubediti jer to je u pitanju teška ljudska ljubomora a i znaš kako kažu,uspeh ti niko neće oprostiti.
Poruka od: Igorman poslato 16 Septembar 2013, 08:47:50
treba ih  smiley080 smiley080 smiley080
seljaci teski......
Poruka od: kaludjer poslato 16 Septembar 2013, 10:24:13
Pozdrav narode, u pravu je kolega sto je ispricao, stvari su vise nego lose i istina je da postoji samo jedan redovan ribocuvar a ni sam ne znam koliko ima tih kauboja volontera iskompleksiranih koji daju ljudima, koji prvi put pecaju na jezeru, pogresne informacije o mestima za ribolov i mamcima, pa kad vide malo ozbiljnijeg ribolovca i kada vide da zna sta radi, na sve moguce nacine pokusavaju da ga ometaju u ribolovu. Prosle godine sam odlazio na to jezero ali nikada ciljano na sarana kojeg inace pecam, iz razloga sto mi je servirana prica od strane volontera a i par mestana koji su svaki dan na vodi da sarana nema u jezeru te sam sa drustvom pecao babusku koje ima na vagone. Prosle godine je vazila posebna dozvola koja je pokrivala samo jezero na Krivaji i jezero Sveticevo a od ove godine vazi jedinstvena dozvola bez doplatne. Hvala LAKI na informaciji koju si podelio sa nama posto zivim nekih 30 km od ovog prelepog jezera a nisam ga posecivao ove godine zbog dezinformacija losih ljudi.
Poruka od: laki poslato 16 Septembar 2013, 11:10:38
Samo da se nadovežem na prvi post koji sam dao u vezi ovog jezera.Slikao sam se kad sam došao iz Krivaje prošli put ali na toj slici ima preko 10 šarana(skoro 6 dana sam bio) a i sami znate da je zabranjeno kačiti slike na kojoj su više od 3 plemenite ribe   Krivo mi je što isada da sam neki avlijaner koji trpa sitne šarane u mrežu,neverovatni su a što je naš kolega rekao poznaje on taj mentalitet.Da vam još nešto opišem,niko od tih mojih takozvanih poznanika meštana  koji me svaki dan obilaze i svraćaju nije hteo da kaže na pr.tom Miketu alo šta vam je čovek vraća sitnu ribu jer vidite da ima pune mreže prave ribe videli smo sto puta da je vratio sitne(a videli su) nego ćute kao zaliveni.Svi na toj vodi ogovaraju Tibiku i Miketa a kad se oni pojave nastaje tajac.Izgleda sam ja prvi koji se pobunio i čak i njihovom šefu žalio.
Zaboravio sam da kažem pošto je jesenje vreme,nema puno da se ide zemljanim putem,do brane u Krivaji je asvalt a posle brane vrlo kratko se ide zemljom i tu su već prva mesta koja su ok.ne predlažem da idete po kiši ali dosta blizu asvalta su prva mesta,za one koji nisu bili nikada.Inače voda je mnogo lepša u proleće  kad je veća voda,sada je dosta opala jer su mnogo navodnjavali i izvukli dosta vode.
Poruka od: milan ns poslato 16 Septembar 2013, 13:51:23
Samo kad bi im jednom doso copor vukova  smiley297 video bi sta bi rekli  lokalni serifi  :rolleyes:
Poruka od: laki poslato 16 Septembar 2013, 14:21:40
Možda ću ja pokušati na proleće da organizujem jedno zajedničko pecanje(nas više)tamo na jezeru,otom,potom.
Nego ja sam opet zaboravio da vam dam važnu informaciju o dnevnom ulovu,naima kada sam zvao šefa da se žalim između ostalog pričali smo i o dnevnom ulovu i on lično Dejan,njihov šef mi je rekao da i ako odmah ujutru rano upecam šarana i ispunim dnevnu kvotu ulova mogu i dalje da nastavim pecanje ali da vraćam ribu i ako čuvarima nije nešto jasno da im prenesem da mu se jave ili da ga ja lično odmah nazovem i dam telefon čuvaru te će mu on objasniti,međutim Mike i Tibika( koji ponavljam nije ni R od ribočuvara)to na vodi ne dozvoljavaju.Kada sam tu vest preneo preko jednog čuvara Tibiki on je odgovorio tačno ovako:šta se Dejan meša,nema on pojma,neka se spakuju i šetaju pored jezera.
Sada vi sami procenite koliko se taj čovek puvaka i pravi važan a sitan je i jadan,svako bi ga oduvao.
Ja sam pecao neprekidno(danju) kad god sam bio na jezeru ali sam višak ribe vraćao i molim i vas da se tako ponašate i ne slušate onu dvojicu,ne znam već kako da ih nazivam a da na vređam.
Ostavljam broj njihovog šefa Olah Dejan 062-239315
Poruka od: laki22 poslato 16 Septembar 2013, 14:38:17
na stranu ponasanje "cuvara"... ja sam imresioniran da nekom treba 30 kila ribe u cuvarci...
Poruka od: tomislav34 poslato 16 Septembar 2013, 17:30:12
Ja stvarno nemam pojma gdje je to jezero i ne poznajem te ljude, ali mi se ćini da nije u redu da se ovako javno neko proziva, a da taj nema mogučnst da se brani. Ne branim te ljude, moguće da nisu OK, ali opet ovo mi izgleda kao neki veliki trač, ne priliči forumu.
Poruka od: milan ns poslato 16 Septembar 2013, 19:07:36
Ovo je slicna prica kao na jezeru Medjes u Satrincima.
Poruka od: laki poslato 16 Septembar 2013, 22:01:58
Možda to nekom deluje kao trač,ok svako ima pravo na mišljenje
ali  meni su se sve ove neprijatnosti desile na jezeru i imao sam želju da to objavim da se tako nešto ne bi ponovilo!
Verujte jako je neprijatno kada vas noću u divljini uznemiravaju i plaše naročito kada ste sami na jezeru.
Poruka od: gertaty poslato 17 Septembar 2013, 10:38:25
pozdrav svim vukovima! ja podrzavam lakija jer je potpuno u pravu sa volenterima sa jezera krivaja! ja sam dole svaki dan na jezeru i dobro se poznajemo sa lakijem odavno dolazi na nase jezero i mogu da kazem da je profesionalni pecaros! zato im je krivo sto oni nemogu da hvataju al su tu svaki dan. a sto se tice lakija22 sto je piso sta ce mu 30kg ribe? izracunaj kad si na terenu 6 dana! da ih nosi kuci svaki dan??120 kmtra? ja sam tu 1kmetar od jezera i svaki dan imam skoro iste kolicine ribe!ali da kazem da je laki u pravu jer ovi volenteri dobro ih poznajem oni pustaju svoje drugare porodicu da pecaju a koji dolaze sa strane njih maltretiraju! ja bih samo zamolio kaludjera da mi pise ime volentera koji mu je rekao da nema sarana u krivajskom jezeru!mi smo na tome da jos ove godine vratimo jezero u nase ruke na ime stuka!bice sastanci i videcemo sta ce biti! jer kao firma krivaja je propala i nema pravo vise da druzi jezero! pozdrav svima! laki vidimo se! dodjite i ubedite se da ima mnogo sarana! smiley033
Poruka od: laki22 poslato 17 Septembar 2013, 10:46:52
ne druze, ne... vidim isti si ko doticni pa ne razumes neke stvari...
Poruka od: gertaty poslato 17 Septembar 2013, 11:03:14
ni laki ne hvata bas svaki dan sarane kad je tu! kad riba negrize! narocito male ne nosi kuci na sto su ga napadali to ja mogu da potrvdim da baca nazad male sarane koje ima na tone u jezeru!!!
Poruka od: laki22 poslato 17 Septembar 2013, 11:11:05
ne, u redu je, kontam ja sve  smiley323 smiley114 smiley075
Poruka od: gertaty poslato 17 Septembar 2013, 11:17:57
dodji na dobro pecanje i druzenje! laki22 :thumbup:
Poruka od: razotevs poslato 17 Septembar 2013, 12:09:48
Ja sam par godina pecao na Krivaji kad sam tamo ziveo...

Lepo jezero.
Poruka od: gertaty poslato 17 Septembar 2013, 12:34:51
dodji opet! lepo je!
Poruka od: milan ns poslato 17 Septembar 2013, 12:36:10
Kad je vec tema o tom jezeru dajte neke slike da vidimo  :eek:
Poruka od: laki poslato 17 Septembar 2013, 12:48:55
Šta će nekom 30 kg ribe(šta će nekom prase od 30kg?)
morate to da podelite sa 5-6 dana koliko ja ostajem na vodi i dobićete jednu veoma normalnu i skromnu cifru koju ste svi vi verovatno puno puta upecali na vodi na jednodnevnom pecanju a to je na kraju krajeva i dozvoljeni dnevni ulov
pozzzz!
Poruka od: gertaty poslato 17 Septembar 2013, 12:58:15
jezero krivaja! bice jos slika! smiley023

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg42.imageshack.us%2Fimg42%2F9201%2Fjl6s.jpg&hash=1573a6d399ef5a804e384d76093ecf52fefc537a)

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg837.imageshack.us%2Fimg837%2F6271%2Fyzz7.jpg&hash=c63e4a2449c33b7f9e3d9374c4a1f1196178e79d)
Poruka od: milan ns poslato 17 Septembar 2013, 13:05:38
Tako je vec bolje  :takoje:
Poruka od: razotevs poslato 17 Septembar 2013, 13:49:40
Prva slika nije sa krivajskog jezera...
Bar koliko ja znam :D

Rado bih dosao, naime za njega me vezu fantasticne uspomene. Sad zivim u BG i daleko mi je Krivaja
Poruka od: gertaty poslato 17 Septembar 2013, 13:58:55
jeste sa moravicke strane kod pumpe!rasirili su da mogu da zalivaju zato ima malo vode u moravici se ne moze pecati!
Poruka od: delboyy poslato 17 Septembar 2013, 14:05:24
Druže ponesi sledeći put kuburu. Malo im osoli rep pa se neće više zaj..avati.
(malo šale - bez ljutnje)
Poruka od: mi-ne poslato 17 Septembar 2013, 15:08:39
Citat: tomislav34 poslato 16 Septembar 2013, 17:30:12

Ma vec su oni culi za ovo,pa neka kuckaju po tastaturi.Sednu zajedno za pc i udruzenim snagama traze slova, da pisanje ide brze.
Jedino sto je malko nezgodno nabrajat neka imena, a sam ostanes anoniman. :wink:
Poruka od: laki poslato 17 Septembar 2013, 18:15:54
Moje ime je Lacika i tako me znaju i u Krivaji
Poruka od: razotevs poslato 17 Septembar 2013, 19:28:19
Citat: gertaty poslato 17 Septembar 2013, 13:58:55

slabo poznajem taj kraj prema moravici ali sad kad si rekao lici mi na to

Spojene poruke: 17 Septembar 2013, 19:34:23

to sto se desava na jezeru je smejurija sta se desava ovde po bg i okolini....
tako da uzivajte dok mozete.
a sada kad su "mesarosi" saznali da tamo ima ribe ima da bude opsta navala na krivajsko jezero
Poruka od: mi-ne poslato 18 Septembar 2013, 15:05:21
Jedna takva neodgojena ekipa nebi bila viska ni na vodama u mom kraju (manje zlo). :rolleyes:
Poruka od: laki poslato 19 Septembar 2013, 10:45:22
Da odgovorim na post člana tomislav34 sa prve strane kad kaže da oni nemaju mogućnost da se brane.Još prvi dan sam se potrudio da javim preko čuvara da sam okačio na vukove neka svi čitaju pa i dotični koje sam prozvao.
Nemojte mi zameriti što nisam izvukao citat,stariji sam čovek i ne služim se računarom kao mnogi mlađi koji to drže u malom prstu.
Poruka od: meda poslato 19 Septembar 2013, 22:02:24
Citat: razotevs poslato 17 Septembar 2013, 12:09:48
Ja sam par godina pecao na Krivaji kad sam tamo ziveo...

Lepo jezero.

Pa sto ne pricas da znas taj kraj, mozemo da odemo jednom da pecamo, nije ni to "preko sveta"
A i bas bih voleo da upoznam drugove Miku i Tibiku  :smiley:
Poruka od: Pecaros poslato 19 Septembar 2013, 23:06:30
Tibika i Mike su postali glavna atrakcija foruma :D
Poruka od: gertaty poslato 20 Septembar 2013, 20:02:46
krivaja jezero!

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg443.imageshack.us%2Fimg443%2F8102%2Foxlg.jpg&hash=c848064eda197626c76d019d2f71aac76019a2e9)

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg59.imageshack.us%2Fimg59%2F3260%2Fz9l6.jpg&hash=17b7f68f539478173ded25ba02b92837f80fb9c5)

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg191.imageshack.us%2Fimg191%2F5145%2F5fb1.jpg&hash=c78d0019855d20210e4eaf717ed204100cb3847c)

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg14.imageshack.us%2Fimg14%2F4121%2Fuv7w.jpg&hash=bb47bb67efc083b473ea835e9a4d04c05fb13c54)
Poruka od: razotevs poslato 20 Septembar 2013, 20:42:54
ja sam pecao u sljiviku stalno i jedno vreme na pocetku trske kad se krene od brane prema trsci.
bila su to teska vremena...
pribor jako jako skroman... samo tri direktasa i po ceo dan kraj vode...
a sad imam pribor al nemam vremena...
uvek se setim kad preko brane prelazim pesaka oko 4:30 jezero ravno kao staklo, izmaglica se dize malo iznad jezera u selu se cuje po neki petao sve mirno, celo selo spava... zabacim prvi stap okrenem se da uzmem drugi stap a prvi vec krenuo u vodu... hvatam stap cuje se zvuk najlona koji je zategnut i nakon 3 sek puca pod snagom sarana. vecinu 90posto sarana kad sam tamo pecao od 98me sam pustao nazad. cale mi je ludio na to i tih 10% je on insistirao da nosi....

obozavao sam to jezero

Spojene poruke: 20 Septembar 2013, 20:49:12

Citat: meda poslato 19 Septembar 2013, 22:02:24
A i bas bih voleo da upoznam drugove Miku i Tibiku  :smiley:

znam fantasticno taj kraj. nije naravno na kraju sveta ali pricacu ti detaljnije drugom prilikom. a mike i tibiku ja znam i ok su. nikad nisam imao problema sa njima.
Poruka od: meda poslato 20 Septembar 2013, 21:46:36

I ja sam OK, pa znas me  :cheesy: 'ajde, ako ne uspemo da se uklopimo do zime, da odemo na prolece pre nego sto krene mrest. Ovako po slikama izgleda bas dobro
Poruka od: djmisha77 poslato 23 Septembar 2013, 18:10:01
Ako Bog da  :tongue:  smiley194 da posluzi vreme odoh za vikend u Krivaju posle dobrih 20 godina. Bas sam se nalozio... smiley194 smiley194
Poruka od: razotevs poslato 23 Septembar 2013, 23:21:42
tamo zimi zna manic da radi lepo...
Poruka od: Raskoljnikov Jr. poslato 24 Septembar 2013, 21:30:04
@ djmisha77:

Da li možda ima 2 mesta da se pridružimo izletu na Krivaju? Podelimo troškove i tako to?
I da se podsetimo kako se do tamo stiže.

Bio sam na Krivaji 1996. ili 1997. Sećam se da se nismo nešto napecali jer je duvao neverovatno jak vetar, a i prethodnog dana su poribljavali jezero sa 500 gramskim šarancima.
Takođe se sećam da je na Krivaji jedan od najlepših ambijenata za pecanje i odmor duše koji sam video.
Pozdrav
Poruka od: Bistro Krivaja poslato 25 Septembar 2013, 20:17:14
Pozdrav svim kolegama ribolovcima i odmah na početku u ime domaćina (ribolovaca sa Krivaje)upućujem veliko izvinjenje svim ribolovcima koji su gostovali na jezeru Krivaja i doživeli neprijatnosti.
Ne opravdavam bahato ponašanje čuvara i žalim što je došlo do problema u komunikaciji ali Vas molim da ne zaboravite da ste zadovoljstvo ulova imali između ostalog i zahvaljujući tim istim ribočuvarima i domaćim ribolovcima koji revnosno obilaze i čuvaju jezero obezbeđujuće time i zavidan riblji fond.Ružni su komentari da smo neznalice zato što ne koristimo bojle,stimulatore,arome i druge aditive.primena ove silne ,,hemije,,raste na gotovo svim ribolovnim destinacijama pa će i za nas ribolovce i biologe veliki znak pitanja biti zdrastvena bezbednost ribe koju lovimo i konzumiramo.Ali je ovo tema  kojoj će tek u predstojećim vremenima biti posvećena veća pažnja.Za to vreme mi bi trebalo da nađemo mir između zadovoljstva,(strasti )i očuvanja  života.
Poruka od: Kiki poslato 25 Septembar 2013, 22:25:20
Procitah ove postove i ne mogu da verujem kakva sam i ja ovca ispao ! Prosle god. se sretoh sa komsijom koji mi se pohvali sa lepim ulovima na par pecanja na Krivaji. Posle par dana ja i par drugara se spremimo i uputimo tamo. Dodjosmo u samo svitanje i samo sto smo se raspremili i pristavili kafu neko ce ti iza nas " Dobro jutro, ribocuvarska kontrola ". Znajuci zlatno pravilo, kada se dodje na nepoznat teren da se pita neko od mestana koje su najbolje pozicije i jos stosta ja pitah coveka ! Odgovor je sledio da je bukvalno bolje da smo ostali kuci i pecali u bunaru nego sto smo ovde dosli. Ja onako razocaran i ljut na komsiju lazova predlozim da se spakujemo i ne izgubimo dan odemo na drugu vodu. Neznam koji ribocuvar je bio ljubazni domacin ali prepoznacu ga prilikom sledeceg dolaska na jezero koji ce biti skoro !
Poruka od: djmisha77 poslato 25 Septembar 2013, 23:40:18
Samo bih hteo da pitam poznavaoce ovog terena da li ti ribocuvari imaju uredna obelezja? Mislim na legitimaciju sa znackom. Stvarno nije u redu ako nemaju legitimacije a traze bilo sta od ribolovaca. Samo glasno razmisljam a uvericu se u sve u subotu nakon cega sledi izvestaj maksimalno objektivan.

Poruka od: laki poslato 26 Septembar 2013, 11:29:45
Citat: Bistro Krivaja poslato 25 Septembar 2013, 20:17:14

Obzirom na neprijatnosti koje sam doživeo na jezeru ne čudim se da sam nekog možda i uvredio pisajući svoj prvi post ali to mi nije bio cilj.Cij mi je bio da prozovem dotične jer mi ne ulazi u glavu kako čovek može biti toliko pokvaren i pogan da tako nešto uradi,zbog čega(zato što hvatam više ribe od njega)neverovatno!!!!!!!!!!
Kampujem 20 godina i spavao sam po ko zna kakvim šumama i pustarama(uvek sam) i nigde mi nisu lupali noću na prikolicu ili šator a plus sada idu obojica jezerom i svakog ubeđuju da sam nosio kući sitne šarane,odvratni su mi obojica!
Svaka čast Feriki ribočuvaru,tako savesnog čuvara u životu nisam video,ide 2-3 puta dnevno,noću obilazi neretko i do 01h vodu i jeste zato i ima ribe.A kako vama izgleda kada jedan Ferika čuvar mene zove posle toga i kaže,samo vi Lacika dođite ja ću biti do kasno noću u vašoj blizini i ja ću pozvati moravičku policiju izaći će za 2 min. kad on pozove.
ZAR JE TO PECANJE,ZAR JE TO OPUŠTANJE,ZAR JE TO ODMOR?

Spojene poruke: 26 Septembar 2013, 12:02:35

Sramota za Krivaju što su dali Miketu da nosi značku čuvara
Poruka od: djmisha77 poslato 28 Septembar 2013, 22:02:53
Bio jutros od 6 do 18h. Obecao sam detaljan izvestaj pa evo ga. Bunar! Prilaz jezeru i mestima je odlican. Mesta su siroka i za dvojicu. Probao sam boilu meso,skoljku i belu cokoladu. Kukuruz svi moguci sto postoje. Samo jedan kratki beep i to sam ja zapeo za stap. Pored ovoga sam i fiderisao na crve i secerac. Ukupno 10 trzaja 5-6 realizovanih babuski. Uzmem i sesticu da probam plovak. Na daljini o 10m dubina je max 35cm. Spakujem i sesticu. Naidje cuvar koji vrlo kulturno pozeli dobar dan i pita kako ide. Najnormalnije mi pregleda dozvolu i praznu cuvarku. Upitam ga kako riba radi a covek odgovara da celo leto niko nije imao ozbiljnijeg ulova jer su navodnjavanjem skoro isusili jezero a bile visoke temperature i to tako od sestog meseca. Zahvalim se na informaciji i pristojno se rastadosmo. Ljudi preko puta isto kao ja. U povratku zastanem u bagremari da pitam drugog coveka i on mi pokaza jednu babusku, sav srecan :o
P.s. izvucem sarana malo veceg od upaljaca, uredno se zakacio na ownerovu 6icu i boilu od 16mm. :o :o :o !!!
Sutra cu postaviti i koju sliku.
Kao sto rekoh, ovde nisam bio proslih 20 godina a necu ni narednih. Ima vise ribe na kanalu u NS. A ja mislio da nema grdje od ovog kanala.

Poruka od: laki poslato 29 Septembar 2013, 11:57:32
Ne razumem kako neko može da proceni da je bunar posle jednog odlaska na vodu.Ribe ima i nije bunar kako kaže i neko od predpostavljenih iz krivaje koji nam se nedavno obratio i napisao da je riblji fond zavidan
Citat: Bistro Krivaja poslato 25 Septembar 2013, 20:17:14

Što se tiče čuvara imao si priliku da čitaš i od drugih vukova da čuvari neće da kažu da ima ribe(da ne bi bilo gužve)
Žao mi je što nisi ništa upecao ali lepo sam ti u pp napisao da ne znam taktiku za jedan dan jer ja idem na više dana i  mora  jako puno da se hrani i da ja potrošim 7-8 kg boila za to vreme.

Spojene poruke: 29 Septembar 2013, 12:07:32

Izvinite što nisam dobro izvukao citat ali zna se da je drugi deo teksta moja lična poruka.
Poruka od: djmisha77 poslato 29 Septembar 2013, 12:51:58
Bunar zato sto je to i cuvar potvrdio. Odnosno od juna niko nista nije ozbiljnije upecao, cast tebi i drugima.

Poruka od: gertaty poslato 29 Septembar 2013, 14:17:59
ima dana kad je bunar! u subotu je bilo bas tako! a prosle nedelje je jela riba i to jako lepo i uvece u devet smo uhvatili ja i drugari sva trojica smo upecali,neznam zasto ubegjuju da nema ribe!?jeste da vode nema!al ribe ima!trosimo bojle 10kg za nedelju dana hranimo svaki dan tek onda ima rezultata!evo slike od proslih dana!

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg96.imageshack.us%2Fimg96%2F6458%2Fwnmw.jpg&hash=4b10a07e509c08fd476f1b5849cd87a7c08d859c)

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg4.imageshack.us%2Fimg4%2F8770%2Ff8ra.jpg&hash=60667453a0ae77e45d02402ab42b4f64ea5636ed)

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg707.imageshack.us%2Fimg707%2F666%2Fd0v0.jp000g&hash=828339a29bd7b902997edb6de7cb23a7e5367a6e)

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg34.imageshack.us%2Fimg34%2F3600%2Ffkf0.jpg&hash=5eaacad3490a631080911ff4f40487bd8aa2593d)
Poruka od: laki22 poslato 29 Septembar 2013, 14:20:05
sa 10 kila boila svugde ima ribe
Poruka od: laki poslato 29 Septembar 2013, 14:45:47
10 kg boila za 7 dana,sasvim normalno!
Poruka od: gertaty poslato 29 Septembar 2013, 14:50:21
bas tako bez hrane i strpljenja nema ribe!
Poruka od: laki poslato 29 Septembar 2013, 16:17:51
Citat: djmisha77 poslato 29 Septembar 2013, 12:51:58

Da li treba verovati čuvarima da nema ribe????????
Poruka od: djmisha77 poslato 29 Septembar 2013, 16:59:14
Citat: laki poslato 26 Septembar 2013, 11:29:45

Spojene poruke: 26 Septembar 2013, 12:02:35

Zavisi kom cuvaru! Ovom valjda verujes.

Poruka od: mi-ne poslato 29 Septembar 2013, 17:02:47
Kada se svakodnevnim prihranjivanjem mesta sva riba koncentrise na 2 kvadratna metra onda ribe ima ("Moje mesto"). :grin:

Samo neplivaci baru od 35 cm dubine nazivaju jezerom.A i gde da se nauci plivat.

A moj godisnji se priblizava pa mi svakakvi planovi prolazili kroz glavu. :no:
Poruka od: laki poslato 29 Septembar 2013, 20:40:41
Ne znam zašto su čuvari takvi i zašto uporno kriju da ima ribe(verovatno da se ne stvara gužva),vidiš da su  gertaty i njegovi drugari upecali zadnjih dana,kako onda čuvar može da kaže da niko ništa  nije uhvatio.
Poruka od: gertaty poslato 29 Septembar 2013, 21:17:27
to znaju i cuvari da je isla riba tokom cele nedelje i pored nas su hvatali iz subotice utorkom i sredom! :thumbup:
Poruka od: laki poslato 01 Oktobar 2013, 15:15:15
Pošto je zabranjeno ovde,okačio sam sliku na facebook profil moje drage svetlana vereš da podsetim čuvare da je ipak neko nešto i uhvatio od juna meseca.Ko želi može da pogleda.
Poruka od: laki22 poslato 01 Oktobar 2013, 17:09:16
bravo  smiley114

narocite pohvale za ona dva donja desno  :tongue:
Poruka od: laki poslato 01 Oktobar 2013, 17:52:31
laki22 primećujem  veliku dozu ljubomore kod tebe,kako nisi primetio onih 13 većih komada,čak i oni mali su u meri. smiley006
Poruka od: laki22 poslato 01 Oktobar 2013, 18:59:03
jedino sto sam primetio da je odneseno 2 komada jedva iznad mere pored 70 kila ribe. toliko o mojoj ljubomori  smiley033 a toliko i o sportskom ribolovu i postovanju lepe vode koja nudi i previse za pecarose koji pecaju na njoj... koliko god vi (kao starijem coveku, formiranoj licnosti) menjali temu na moje postove, ljubomore, i neke druge decije stvari, istina ce ostati ista  smiley114 smiley075  te price, dozvoljena kolicina, zakon, bla bla, ne pije vodu. pozdravite se sa ovom vodom kad na nju navale ljudi, koji su jos gori od vas, da ne pisemo sad o njima, prepoznace se, svako dobro, pozzz  smiley033
Poruka od: razotevs poslato 01 Oktobar 2013, 22:30:10
Bravo laki22 to sam i ja hteo da kazem,

A laki... nije mi jasno sta ce vam ovoliki sarani?...
Poruka od: gertaty poslato 02 Oktobar 2013, 19:24:10
izgleda da njima treba godinu dana da ulove tu kolicinu!? mozda kad pecaju idu samo na svez vazduh. :thumbup:
Poruka od: orka poslato 02 Oktobar 2013, 20:15:00
Nadam se da svi poznajemo zakonske propise vezane za odnosenje ribe.,ako je sve u skladu sa njima onda tu nema nista sporno,a dalje cemo samo u skladu sa temom.,jezero,ribe i ribolov na njemu..
Poruka od: gertaty poslato 02 Oktobar 2013, 20:51:35
bas tako! i nemojte zaboraviti i uzivanje! smiley033
Poruka od: djmisha77 poslato 17 Oktobar 2013, 09:17:15
Ajde da ponovimo pecanje da ne bude da sam jednom bio i da je bunar. Kako je bilo u prethodnom periodu, ima li i sta se hvatalo i na sta je najbolje radilo? Ajde laki, zbori da pobijem sam sebe... :takoje:
Poruka od: gertaty poslato 17 Oktobar 2013, 11:48:48
rade babuske i to dosta krupne! sarana nije bilo ovih dana!ja samo pecam na glistu i to na one debele, imaosam i dva soma ali su bili mali! voda je dosle nazad! sa moravicke strane je dublja voda tu mi pecamo! :thumbup:
Poruka od: djmisha77 poslato 16 Mart 2014, 19:30:18
Isao bih za vikend na Krivaju. Da li da ganjam sarana, ovo je poslednja prilika pred lovostaj ili da se baziram na babuske?

Poruka od: Stronix poslato 16 Mart 2014, 19:53:37
Neide ništa koliko sam ja čuo na onom sastanku.. ti probaj :))

Послато са HUAWEI Y210-0100 користећи Тапаток 2

Poruka od: Igorman poslato 31 Mart 2014, 22:33:56
Caoste. Bili u subotu. Cuvar se je dosao predstavio se normalno, pitao sta ima i trazio dozvolu . Skorz normalno i uredno ponasanje. Ima znacku sa imenom sve kako treba.
Bela radi solidno ali nista stepijalno :). Toliko od mene ukratko :)
Poruka od: gertaty poslato 01 April 2014, 20:59:42
Pozdrav! Normalno je da se sada cuvari lepo ponasaju posle onolike kritike! Od ove godine gazduje ribolovacki savez vojvodine! I cuvari su novi ali su neki volenteri iz krivaje ostali isti! Mi smestani iz stare moravice sto je zajedno sa krivajskim jezerom sadili smo 500 drveca! U nedelju napravili put sa moravicke strane moze se lepo prici do jezera! Al je jedino problem da nema ko da sece mesta pa su svadje svakidasnje! Mi mislimo da i o tome bi trebali da obrate paznju! Jer ce postati haos! Jer ima sest volentera to bi bilo njihov posao ako vec pecaju dzsabe,sa celom porodicom! I drugarima! Pozdrav

@isključi Caps Lock kada pišeš na forumu!
Poruka od: djmisha77 poslato 02 April 2014, 23:55:52
gertaty,
pre nekih 2-3 nedelje poslednji put kada sam bio rece mi cuvar da njih trojica planiraju da uzmu jezero i da ce se placati doplatna dozvola od 300din.
Znas li nesto o ovome? Interesuje me i da li je dozvoljeno nocno pecanje/kampovanje. Malo mi je nezgodno (kada prodje lovostaj na sarka) da se pripremim, doputujem pa da me oteraju sa vode u 21h.
Naravno ako imas jos nekih interesantnih inforamcija pisi. hvala i pozz.
Poruka od: ravucobir poslato 11 Maj 2014, 18:34:23
 smiley033 Vukovi!Od ove godine je jezero KRIVAJA-STARA MORAVICA pod ingerencijom RSV-a.Neznam i neinteresuje me sta su pre "ribocuvari" radili ili "ribolovci",ali znam da ce od sada biti malo drugacije.Zasto to kazem.Zato jer je jezero po terenskoj raspodeli meni(nadzorno)dodeljeno i do sada je na tom jezeru naplaceno oko 40dnevnih dozvola,20tak godisnjih,izvadjeno oko 400m.mreza i riba iz mreza uz svedoke(ribolovce,volontere,video snimak) vracena u vodu!!Volonteri (za sada)rade svoj posao i pomazu profesionalnoj ribocuvarskoj sluzbi MAXIMALNO i za PRIMER!!!Moram da priznam da je ovakvo ponasanje i odnos ovih ljudi RETKO!!!A sto se odnosi na pisano-GERTATY da rade da bi mogli da PECAJU za DZABE(njihova porodica)nije ISTINA (sada),jer nekima cak i zene imaju dozvolu,tako da bih MOLIO da neproverene izjave(klevete)nesirite ovde,niti bilo gde,jer samim tim :plasite ribolovce(koji bi dosli da uzivaju),i bez potrebe dizete tenzije(kojih je vec i ovako svakome preko glave).Isto tako ko je taj(na ovom svetu,u ovakvoj situaciji)koji bi dobio jedno ovakvo jezero i izdavao bilo kakvu dozvolu za 300din?A sto se tice MESTA za pecanje(dolaze ljudi sa strane i zauzimaju)!?Pa molim VAS,obala reka,jezera,kanala... nije nicija dedovina da bi bilo ko od nas mogao da kaze da je -MOJE!E sad to je vec pitanje osnovne kulture i  ljudskosti kako ce ko  odreagovati i narocito prihvatiti reakciju u vezi tog pitanja.Gospodin GERTATY je u svojim pisanjima u svojim postovima naveo:trebalo bi seci trsku(to bi trebali da rade volonteri.......),pa gosp.GERTATY trebali ste onda napisati i da su iz predsednistva tog udruzenja sto ste VI spominjali(a koji se kriju iza nekih ovde prisutnih naloga)TRAZILI da se ODOBRI KORISCENJE CAMACA!!!To je naravno ODBIJENO od strane RSV-a :clap2:!Svako samo neka zamisli STA bi bilo na tom jezeru(4.8km.) tek onda???? :eek: :rolleyes:HAOS!!!Ko voli i zna da peca,taj ce izgaziti trsku,uci do pojasa i onda ce uhvatiti ribu,a ko nezna taj ce otici na privatne ribnjake(platiti) i mozda nece ni tamo uhvatiti.Rezim:ribe,vreme ribolova,velicina,kolicina,zabrana,stapovi,nacini su regulisani ZAKONOM i na ovom jezeru ce se i  STRIKTNO PRIMENJIVATI,i to BEZ obzira KO JE ODAKLE,i KO JE KO (barem sto se mene tice)!!Moje je ime ZORAN(da neko nekaze da sam anoniman,kao neki) i za sva pitanja i primedbe vam STOJIM NA RASPOLAGANJU na sl.tel.0648950103!! smiley033

Spojene poruke: 11 Maj 2014, 18:49:28

Za gsp.LAKI jedno pitanje(ako hoce da nam odgovori)?Sta bi ste ili kako bi ste vi jednom ribocuvaru objasnili da vam dodje u kontrolu,a kod vas(po vasem pisanju ovde) NEKOLIKO LEPIH sarana kao na slikama(u mom pitanju sam i samog sebe postavio,sluzbeno!)????A sto se SLIKA SA RIBOM tice "NEKO" je ovde JAKO PAMETNO sugestirao sa moje strane gledano(licno) samo se LOPURDE namamjuju i PROVOCIRAJU da bi posle NAPALI tacno opisana i naslikana mesta (cak imaju i slike mogucih ulova da ponude nakupcima o mogucem plenu!!)!!A da se takve RIBE mogu UHVATITI(udicom)treba doticnu vodu i SACUVATI!Hvala na SACUVANJU RIBLJEG FONDA u ovakvom vidu!!
Poruka od: djmisha77 poslato 11 Maj 2014, 20:40:06
Juce sam bio na Krivaji. Dosla je redovna ribocuvarska sluzba, pregledala mi dozvolu (mozda steni vi to bili Zorane) kao i cuvarku. Svi se odmah sjate oko mene (valjda zbog NS tablica) i sve mi gledaju. Naravno to mi ne smeta,naprotiv. Imao sam jednog sarka od oko 400gr kog sam sa zadovoljstvom vratio nazad. Do kraja dana svega nekoliko babuskica koje sam sve vratio nazad.
Ono sto nije u redu jeste da volonteri ipak nemaju prava (bez znacke i legitimacije) kontrolisati bilo sta osim prijaviti. Zorane, nema sanse da pokazem dozvolu nekom ko nema urednu ribocuvarsku znacku sa legitimacijom.

Sent from my GT-I9300

Poruka od: kalex poslato 29 Maj 2014, 09:40:31
Jel bio neko ovih dana na Krivaji? Jos jedno pitanje na koji mamac pecati sarana? Jednom prilikom mi je cuvar rekao samo na stari kukuruz, neznam vredi li pokusati na boile? Kakva su vasa iskustva sa te vode?

Послато са GT-I9192 уз помоћ Тапатока

Poruka od: ravucobir poslato 30 Maj 2014, 20:39:32
 smiley033 Vukovi.KALEX-sarana na jezeru mozete na bilo koji mamac uhvatiti(koji se koristi za njega),ali vas molim da sacekate jos koji dan da ''izadje" iz ZABRANE. smiley033
Poruka od: Igorman poslato 06 Jun 2014, 11:18:45
Radi li sta na jezeru? :)
Poruka od: ravucobir poslato 07 Jun 2014, 13:04:44
 smiley033 Vukovi  na kukuruz(stari) je bilo ko je imao lepe babuske i po koji saran(1,3-2kg),a na primame i ostalo sitna bela i babuska. smiley033
Poruka od: Igorman poslato 09 Jun 2014, 19:33:49
Sa koje strane je bolje ici? Sa desne strane je dosta plitka :/
Poruka od: ravucobir poslato 10 Jun 2014, 23:39:47
 smiley033 Vukovi!IGORMAN-odakle gledana STRANA :question: Za vikend je skoro svako mogao da uhvati sarana(oko 1.5kg),a bilo je i nekoliko od 2-4kg,a bogami i kidanja od strane krupnijih. smiley033
Poruka od: raleak poslato 11 Jun 2014, 00:37:46
Isplati li se ici na ovu vodu bez nekog hladnog oruzja?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Poruka od: Igorman poslato 11 Jun 2014, 10:38:33
pa kada idemo iz moravice prema jezeru. :) Jednom sam bio na vodi , i sa te strane je bila dosta plitka voda :S
Poruka od: djmisha77 poslato 09 Novembar 2014, 19:15:48
U subotu lep dan na Krivaji. Babuska je lepo radila a bilo je i sarancica.
Sledeci put idem ciljano na brku jer gde ima malih ima i velikih.

(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1363.photobucket.com%2Falbums%2Fr714%2Fdjmisha77%2FMobile%2520Uploads%2FCameraZOOM-20141108074818132_zpsx1fy0pyv.jpg&hash=ca74600c5f7ddffabc323d563595a84f3b6967cd)
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1363.photobucket.com%2Falbums%2Fr714%2Fdjmisha77%2FMobile%2520Uploads%2FCameraZOOM-20141108074824507_zps2nsfgzrg.jpg&hash=df3a9e29646067a41e5cc93a40be16a514ebe837)
(https://vukovisadunava.com/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1363.photobucket.com%2Falbums%2Fr714%2Fdjmisha77%2FMobile%2520Uploads%2FCameraZOOM-20141108142049756_zps02j4swnk.jpg&hash=c33e518527394ca59869b5b7185cd578bf36a43d)

Poruka od: nera poslato 29 Jul 2018, 17:57:15
Par sati na jezeru bilo je samo babuske vratila sve
Nepoznajem vodu  mesta ako moze pomoc .Sarana dal pecaju i u kom delu jezera

(https://s8.postimg.cc/6czzywtl1/IMAG1909.jpg) (https://postimg.cc/image/gztt4c1q9/)
Poruka od: djmisha77 poslato 29 Jul 2018, 22:30:31
Saran se peca na celom jezeru. Po sredini jezera ima kanal pa gledaj da ga nadjes i tamo pecaj. Naravno, valja i nahraniti. Na slici ima orijentir, ceka preko puta.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180729/b64ffe3e73c603d0fed17c24d7cb1cd2.jpg)

Poruka od: nera poslato 29 Jul 2018, 23:39:43
Ok.
Hvala
Poruka od: laza_so poslato 14 Oktobar 2019, 09:57:28
Da li je neko u skorije vreme pecao na jezeru ?
Poruka od: Stronix poslato 14 Oktobar 2019, 10:01:21
Ja pre dve nedelje iz pravca Moravice sa leve strane jezera. Bilo nekih 50 šarančića svi vraćeni. Sve ispod mere. Dolazili na kombinaciji crv i čuk kukuruz ukus med
Poruka od: laza_so poslato 14 Oktobar 2019, 10:52:40
Znaci sve po starom nevredi ici dok nekrene pravi saran da peca.

Spojene poruke: 14 Oktobar 2019, 11:32:32

Taman sam mislio ici pecati na jezero.Tako je bilo i pre dva meseca nise moglo pecti od sarancica .
Poruka od: Stronix poslato 14 Oktobar 2019, 12:15:25
Ja ću probati sad u nedelju

Послато са SM-J710F помоћу Тапатока

Poruka od: laza_so poslato 14 Oktobar 2019, 12:18:05
S koje strane jezera ces da pecas?Javi kako si .prosao u nedelju
Poruka od: Stronix poslato 14 Oktobar 2019, 12:22:01
Sa strane moravice sa leve strane kad ulazis na jezero.. 5 minuta voznje kod nekog vocnjaka sa jabukama. Naspram osmatracnice

Послато са SM-J710F помоћу Тапатока

Poruka od: laza_so poslato 14 Oktobar 2019, 12:24:05
Ja obicno pecam u jesen sa strane krivaje okonpolovine jezera naspram osmatracnice tu je naj sire jezero

Spojene poruke: 18 Oktobar 2019, 09:42:23

Sta radi na kezeru isao bih tamo sutra ?

Spojene poruke: 18 Oktobar 2019, 09:43:30

Citat: laza_so poslato 14 Oktobar 2019, 12:24:05

Spojene poruke: 18 Oktobar 2019, 09:42:23

Sta radi na jezeru isao bih tamo sutra ?

Spojene poruke: 31 Oktobar 2019, 19:55:09

jer pecao ko skoro na jezeru ?

Spojene poruke: 06 Novembar 2019, 23:30:24

Trebaju mi informacije kako je stanke na jezeru ?
Poruka od: Vlaja poslato 20 Novembar 2019, 13:10:52
  Da li je išao neko skoro na jezero Krivaja, kakva je situacija, jel ima štuke, javlja li se  ....
Lazo, kako si prošao
Poruka od: laza_so poslato 28 Novembar 2019, 15:06:29
Hvata lu se sta na jezeru u krivaji kako je stanje ?
Poruka od: Vlaja poslato 03 Decembar 2019, 08:34:43
  Bio ja preključe, u Nedelju, bilo nas nekolicina sa varalicama, ni cvrk nije bio! Bio jedan lik, čekao šarana, svira li mu svira signalizator, a on drema u kolima! Mogao je šarko da odvuče i njega, ne bi osetio. Ako je to u opšte bila riba, daleko sam bio od njega, ali smo mu lepo čuli svirku signalizatora. Mislim da je on bio jedini koji je čekao šarka. Posle ovoliko zemljotresa nije ni čudo što u opšte ne radi, ali baš ni čvrk.
Poruka od: no names poslato 03 Decembar 2019, 09:53:03
Par dana pre zemljotresa sam lepo pecao smudja do duše sitnog ali bilo baš lepe akcije, kako su počeli zemljotresi narednih 5 dana sam izlazio i ni čvrk nisam imao...posle se vratio u normalu i jeo kao pre.
Inače su mi bili neki drugari na jezeru i nisu se proslavili sa štukom.
Poruka od: laza_so poslato 03 Februar 2020, 10:01:19
Jer pecao neko na jezeru ove godine ?
Poruka od: Zola poslato 06 April 2020, 09:52:47
Pozdrav drugari.Isao bih na jezero Krivaja,nikad nisam bio tamo,pecam uglavnom na plovak (direktaš od 5-6m) išao bih samo na babušku,pa me interesuje koja strana jezera je dublja,ne bi baš u plićaku da pecam.Da li radi babuška u ovo doba godine tamo,pošto kod mene u blizini još nigde nije počela,a do Krivaje imam skoro 150km pa ne bi baš da idem tek tako.Da napomenem,ribu ne nosim,ali volim da pecam i da uživam. (ovo je moj prvi komentar ovde,nadam se da sam sve odradio kako treba)  :lol: Hvala u svakom slučaju na pomoci i Bistro vam bilo!
Poruka od: djmisha77 poslato 06 April 2020, 10:37:02
Idi blize brani jer je taj deo jezera najdublji, gledano sa brane desna obala. Trebalo bi da je pocela da radi i nadam se da ces se lepo napecati, i ja planiram uskoro.
Poruka od: laza_so poslato 06 April 2020, 10:58:36
Na jezeru babuska radi vec uveliko na feeder kombinacija crv glista
Poruka od: Zola poslato 06 April 2020, 11:02:40
Hvala drugari.Reci mi samo,jel može i na plovak da se peca ili radi samo na fider? I jel čemu babuška,nije baš sića neka?
Poruka od: laza_so poslato 06 April 2020, 11:21:33
Verovatno moze i na plovak ali ja pecam iskljucivo na feeder.Prosle godine se hvatalo i na plovak nije bilo nikakve razlike.A baberi ima svega i dlanarica i vecih.Sve u svemu riba radi solidno.

Spojene poruke: 11 April 2020, 17:50:34

Da li je neko pecao na jezeru skoro ?
Poruka od: dcarp poslato 15 Jun 2020, 21:24:57
Poštovanje kolege,pre par dana sam išao na jezero čisto da se provozam i pogledam kako izgleda obzirom da nisam do sada pecao tamo. Prijatno sam iznenadjen prirodom i detaljnim pregledom ribočuvara svakog na koga je naišao. Mene konkretno interesuje šaran pa bih zamolio ako neko želi da napiše ovde ili u pp par rečenica o tome koje boile prolaze,veličina,količina a ja ću detaljnije eksperimentisati na vodi. Hvala unapred i nadam se možda i nekom upoznavanju obzirom da ću se verovatno prebaciti na ovu vodu.
Poruka od: djmisha77 poslato 15 Jun 2020, 21:32:04
Ako nemas trske gde bi mogao zabaciti trazis kanal na pola jezera. Obrati paznju na spod jer ima puno babuske pa gledaj nesto krupniji da napravis. Prolazi kukuruz kao i boile samo dobro nahrani. Ako bacas daleko vodi racuna o tezini olova i duzini predveza jer ce tonuti u mulj pa mamac da bude vidljiv ribi. Ima krupnog soma sto ces videti i cuti nocu.

Poruka od: dcarp poslato 15 Jun 2020, 21:36:34
Hvala kolega,opis veoma podseća na Čonopljansko jezero tako da mi neće biti strano većina terena. Koliko je kanalić udaljen od obale i da li neko koristi tajger ?
Poruka od: ravucobir poslato 15 Jun 2020, 22:03:04
 smiley033 Trenutno na jezeru ide manji saran ( 25-30cm) na sve zivo!!Uhvaceno je i nekoliko vecih primeraka (4-9,5kg),a onih od 2-4kg bas dosta.Ribolovci koji su imali vece sarane su ih dobijali na boile riba,skoljka (vel.20),a hranili isto sa tim i sa kukuruzom i tig.orahom.U svrhu hranjenja su koristili izmedju 80 i 100kom. Dipovanje sa aromom nekog voca....Postoji velika mogucnos i hvatanje soma na ove boile....Napomena,ne nadati se na jednodnevnom pecanju,sigurnom ulovu!Ta mogucnost postoji ako se "namestite"na hranjeno mesto.O tome vise na pp.  smiley033
Poruka od: dcarp poslato 15 Jun 2020, 22:16:18
Hvala vam na odgovoru. Jednodnevna poseta svakako nije merodavna ali me interesuju neke opšte informacije da mogu sam da planiram pristup.
Poruka od: djmisha77 poslato 15 Jun 2020, 22:47:33
I pazi se ribocuvara, hoce Ladom Nivom da gazi pribor ako mu se ne svidis. Znam iz licnog iskustva.

Poruka od: ravucobir poslato 16 Jun 2020, 00:31:12
 smiley033 Mišo,ne plaši ljude .  :lol:  smiley033
Poruka od: laza_so poslato 02 Jul 2020, 14:42:22
Jer pecao neko skoro na jezeru?Vredi li dolaziti jer ide sitan saran opet na sve sto zabacis ?
Poruka od: ravucobir poslato 02 Jul 2020, 14:56:58
 smiley033 Da,sitan saran,sitna deverika i babuska je sve sto ide,a i to ne uvek.Bili je po koji veci saran (7,8kg,6,2kg,4,8kg,4,2kg i ovih 2-3kg),i nekoliko somova od 2-5kg.Vece ribe su hvatane na stalnim hranjenim mestima.  smiley033
Poruka od: laza_so poslato 23 Decembar 2020, 19:39:59
Da li je neko pevao na krivaji i sta radi od ribe ?  :cheesy:

Poruka od: komša015 poslato 23 Decembar 2020, 22:24:42
Miša i Pex u poslednjoj "Priči sa vode".. radio sitan šaran, baba i deva.
Poruka od: laza_so poslato 04 Februar 2021, 23:25:49
Da li je neko pecao na jezeru u skorije vreme ?I kakvo je stanje?
Poruka od: djmisha77 poslato 06 Februar 2021, 15:10:38
Rano je jos za skoro sva vojvodjanska jezera. Sva su ona relativno plitka i dok se voda bar malo ne ugreje mrka kapa.

Poruka od: Coda88 poslato 05 Maj 2021, 15:04:52
Je bilo kakvih promena u vezi dozvole za ovo jezero? Jel jos uvek vazi ova " kanalska" dozvola za vojvodinu od 7000 din na tom jezeru?
Poruka od: laza_so poslato 14 Oktobar 2021, 20:16:37
Kakvo je stanje na jezeru radi li riba ?

14 Mart 2022, 18:18:33
pozz zna li neko kako je stanje na jezeru jer se vratila voda i da li radi riba?